Reacties: 416
Reg. datum: 23-08-2011
Reg. datum: 23-08-2011
Abonnement is opgeleverd met een speedtouch, dus om problemen uit te sluiten willen ze dat je de speedtouch aansluit. Wat was de reactie van Tweak toen je aangaf dat dit niet mogelijk was?quote:Watje4 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:32:
Euh, de DNS van die Tweak doet het hier niet, maar ik krijg als enige reactie van de helpdesk dit:
Geachte heer / mevrouw,
Gisteren heeft u bij ons een probleem gemeld met uw internet verbinding.
Het probleem lijkt te zitten in de DNS server.
In het verleden heeft u van ons een Speedtouch modem ontvangen.
Wij verzoeken u deze aan te sluiten en hiermee te testen.
Wij vermoeden namelijk dat het probleem in uw eigen modem zit.
Graag vernemen wij of het probleem met het Speedtouch modem ook nog bestaan.
Met vriendelijke groet,
Mikael
Uw servicedesk
Ja, 8 (acht!!!) jaar geleden heb ik op m'n ADSL1 lijn een Speedtouch ontvangen ja. Vind je het heel gek dat ik die niet meer heb?Bij ieder probleempje wat er is, is het eerste advies dat het modem vervangen moet worden. Pfff, ik heb een Fritz!Box 7390 die zij officieel ondersteunen (heb ik zwart op wit), waar gaat het dan fout?
Ik was altijd heel blij met Tweak DSL, maar de instabiliteit van het afgelopen half jaar, de afgenomen snelheid en de abominabele kwaliteit van de huidige helpdesk doet mijn achter m'n oren krabben of ik m'n glasabbo straks bij deze jongens af wil sluiten ... zo jammer dit ...
En glasvezel van Tweak is absoluut niet te vergelijken met xDSL, hier zelf Tweak 200mbit en nooit problemen mee