P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Gelukkig was de medewerker wél zo attent om me te wijzen op het feit dat ik mijn abonnement 'over kan laten zetten' naar de huidige (goedkopere) tarieven. Van 49,95 + kosten kaalkoper naar 39,95 per maand.
*T16WO*
En ik ben na weken geen verbinding sinds vanavond weer online!!quote:posttoast schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:28:
Na anderhalf jaar zonder grote problemen op mijn TweakDSL begon gisteravond het gedonder. Een enorm instabiele verbinding die er om de minuut uitvliegt. Na een telefoontje met Tweak en een test met een ander modem (ook een Zyxel 2602) ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn modem waarschijnlijk aan het overlijden is. Balen, want de garantie is verlopen.
Maar goed, nu dus maar een nieuw modem aanschaffen. Mijn oog is gevallen op de pricewatch: Linksys WAG200G (ADSL2+, 54Mbps/4x100Mbps, Analoog). Ik las dat andere GoTers hier deze ook gebruiken, maar ik wil even zeker weten dat dit een goed modem is (vergelijkbaar met die Zyxel waar ik op zich heel tevreden over was). Als dit nou ook een prima modem is kan ik morgen even kijken of ik hem ergens kan kopen, zodat ik niet een hele tijd zonder internetverbinding zit.
Maar om deze post ook nog echt nuttig te maken: ik ben online met mijn tijdelijke modem, wat een Linksys WAG200G is. Erg fijne modem qua gebruik en heel veel instelmogelijkheden. Aanrader voor dit geld, kopen dus!
|| GA-P35 DS3P - Antec NeoHE 550 - C2D E6600 - 2GB GeIL PC6400 - WD Raptor 74GB & 2 x WD 500GB - Club3D 8800GTS - Samsung 205BW - Logitech Z-560 ||
Fijn dat je weer online bent!quote:robhof schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:09:
[...]
En ik ben na weken geen verbinding sinds vanavond weer online!!Ik kreeg maar geen ip-adres (o.a. - rest ff niet meer belangrijk), maar na vele telefoontjes hebben ze het bij Tweak eindelijk opgelost.
Maar om deze post ook nog echt nuttig te maken: ik ben online met mijn tijdelijke modem, wat een Linksys WAG200G is. Erg fijne modem qua gebruik en heel veel instelmogelijkheden. Aanrader voor dit geld, kopen dus!
Bedankt voor je reactie over het modem. Het bizarre is dat het nu al weer meer dan een uur werkt. Misschien lag het dan toch aan de verbinding? Ik kijk het nog maar even een dagje aan denk ik.
Edit: potverdorie, volgens mij leest meneer Murphy (die van de wet) mee: 2 minuten nadat ik dit post klapt de verbinding er weer uit. Toch maar voor dat modem kijken dus.
posttoast wijzigde dit bericht 08-07-2008 22:53 (10%)
Reg. datum: 05 november 2006
Bij anderen doet ie het wel gewoon.
Ik heb btw glasvezel via tweak niet dsl..
You are NIJL-ed!
Fiat Stilo/Ford Ka
The chase is better than the catch - Scooter
Reg. datum: 27 oktober 2004
Nope mail werkt prima...quote:Exorcist schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:32:
Meer mensen die momenteel problemen met de mail hebben?
Zelfs webmail werkt niet, als ze me maar niet verwijderd hebben ofzoquote:
Fiat Stilo/Ford Ka
specs: Intel Core Duo E6600 , Asus P5K-E Wifi / AP , 2GB Kingston pc6400 , Asus EN8800 GTS 320mb , Creativelabs X-FI XtremeMusic , 500gb Western Digital sata2 , 19" Benq fp937s+
Fiat Stilo/Ford Ka
|| GA-P35 DS3P - Antec NeoHE 550 - C2D E6600 - 2GB GeIL PC6400 - WD Raptor 74GB & 2 x WD 500GB - Club3D 8800GTS - Samsung 205BW - Logitech Z-560 ||
specs: Intel Core Duo E6600 , Asus P5K-E Wifi / AP , 2GB Kingston pc6400 , Asus EN8800 GTS 320mb , Creativelabs X-FI XtremeMusic , 500gb Western Digital sata2 , 19" Benq fp937s+
Idem hier. Duurt erg lang imho. Hebben ze het zelf wel door?quote:
Fiat Stilo/Ford Ka
-=Silent OC PC=- -=E2140 @ 3424Mhz=- -=Panasonic TZ3=-
Reg. datum: 15 februari 2008
Fiat Stilo/Ford Ka
Ik heb er ook last van ... sinds gisterenavondquote:4pp3l schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:10:
Er zijn ook geen problemen bekend met email. Wellicht even contact opnemen met de klantenservice?
Twee van de zes accounts weigeren inlog (waaronder het hoofdaccount)... net helpdesk gebeld en die hebben het wachtwoord gereset dus nu maar afwachten tot de brief binnenkomt
Ik kreeg dus een mail terug dat er geen problemen waren. Heb dus gedetailleerd teruggemaild, dat één van mn twee adressen niet werkt. Die van mn vriendin werkt namelijk wél.quote:Robocom schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 17:41:
[...]
Ik heb er ook last van ... sinds gisterenavond![]()
Twee van de zes accounts weigeren inlog (waaronder het hoofdaccount)... net helpdesk gebeld en die hebben het wachtwoord gereset dus nu maar afwachten tot de brief binnenkomt
Er gaat dus écht iets fout daar, al weten ze het zelf niet.
Fiat Stilo/Ford Ka
Kan je niet eerst even een router van een vriend/kennis lenen om er zeker te weten dat je router kapot is? Dit werd mij namelijk ook wijsgemaakt door een medewerker van Tweak en het bleek uiteindelijk dus niet zo te zijn.quote:posttoast schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:28:
Na anderhalf jaar zonder grote problemen op mijn TweakDSL begon gisteravond het gedonder. Een enorm instabiele verbinding die er om de minuut uitvliegt. Na een telefoontje met Tweak en een test met een ander modem (ook een Zyxel 2602) ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn modem waarschijnlijk aan het overlijden is. Balen, want de garantie is verlopen.
Maar goed, nu dus maar een nieuw modem aanschaffen. Mijn oog is gevallen op de pricewatch: Linksys WAG200G (ADSL2+, 54Mbps/4x100Mbps, Analoog). Ik las dat andere GoTers hier deze ook gebruiken, maar ik wil even zeker weten dat dit een goed modem is (vergelijkbaar met die Zyxel waar ik op zich heel tevreden over was). Als dit nou ook een prima modem is kan ik morgen even kijken of ik hem ergens kan kopen, zodat ik niet een hele tijd zonder internetverbinding zit.
Momenteel ondervind ik dus ook nog constant problemen met de verbinding, vandaag weer gebeld en de medewerker gaat een (ticket?) aanmaken om tests op de lijn te laten doen, ik hoor volgende week meer van ze. Als het dan nog niet opgelost is stap ik echt over.
-Mike- wijzigde dit bericht 10-07-2008 21:07 (9%)
Reg. datum: 27 november 1999
Vanmiddag werd ik gebeld door Tweak, alles zou weer naar behoren werken, ik moest alleen mijn e-mail ( hoofd) box verwijderen en gelijk een nieuwe met dezelfde naam aanmaken….
Gedaan, mijn mail zou toch bewaard zijn, een nieuwe box aangemaakt, maar daaruit wordt dus geen mail opgehaald.
Inloggen vanuit “Horde” lukt ook niet.
Een andere e-mail box “pietje” aangemaakt….daar kan ik mail naar versturen en ook ophalen….dat werkt wel perfect.
Raar is dat ik via mijn (hoofd) box wel kan versturen, maar ophalen......niet dus.
Er is duidelijk iets mis bij Tweak…..
Morgen hoor ik meer…….
Ik baal als een stekker dat mn hoofdaccount nu al twee dagen onbereikbaar is, en erger nog, niemand dat doorheeft bij TweakDSL. Ze reageren snel op mails, zeker...maar dit is ronduit vervelend.
Fiat Stilo/Ford Ka
Zoals ik in het stuk dat je quote schrijf heb ik getest met een ander modemquote:-Mike- schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 21:05:
[...]
Kan je niet eerst even een router van een vriend/kennis lenen om er zeker te weten dat je router kapot is? Dit werd mij namelijk ook wijsgemaakt door een medewerker van Tweak en het bleek uiteindelijk dus niet zo te zijn.
Momenteel ondervind ik dus ook nog constant problemen met de verbinding, vandaag weer gebeld en de medewerker gaat een (ticket?) aanmaken om tests op de lijn te laten doen, ik hoor volgende week meer van ze. Als het dan nog niet opgelost is stap ik echt over.
Ik heb inmiddels die Linksys gekocht en het werkt allemaal weer perfect. Het lag echt daar aan dus.
Sorry overheen gelezen, lange dag gehadquote:posttoast schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 10:45:
[...]
Zoals ik in het stuk dat je quote schrijf heb ik getest met een ander modem
Ik heb inmiddels die Linksys gekocht en het werkt allemaal weer perfect. Het lag echt daar aan dus.