Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

-O- Net de pole kwijtgeraakt aan m'n concurrent voor de titel met slechts 0,001 sec. Nu maar hopen dat hij op een driestopper staat.

AA plz
Reg. datum: 04 januari 2005

quote:
brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:34:
hey blue, ga eens qualen. wil weten of ik op P8 of P9 sta :)
done ;) en ben blij :D

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:02:
[...]

Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?
90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.
90 rev maakt inderdaad niet veel uit, maar je snelheid maakt wel weer iets uit waardoor je net te kort kan komen. Met een marge van 0,1 per lap zul je het wel halen dan ja, dat is tegen de 8 liter wat je extra meeneemt in veel races. Best veel.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

ahhh blue fuck wat ben je snel........medium banden? 3 stops?

Verschillen zijn trouwens wel weer erg klein, 0.7s tussen pole en p12.
Had toch verwacht dat de verschillen groter zouden zijn op een baan van 7km

Tuurlijk is 0.1 veel, maar ga hier natuutlijk niet m'n exacte marge posten.

brid wijzigde dit bericht 26-10-2007 09:52 (35%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

AA plz

quote:
brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:49:
ahhh blue fuck wat ben je snel........medium banden? 3 stops?

Verschillen zijn trouwens wel weer erg klein, 0.7s tussen pole en p12.
Had toch verwacht dat de verschillen groter zouden zijn op een baan van 7km

Tuurlijk is 0.1 veel, maar ga hier natuutlijk niet m'n exacte marge posten.
Misschien wel een 4 stopper :D Ik wil zo graag een keer een pole pakken. Ergens zie ik het wel weer gebeuren dat Cristian er alsnog overheen gaat.

anders ben ik heel blij :D. Merk goed dat me auto goed ontwikkeld. Ga goed vooruit.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

Ondanks de belabberde conditie van mn wagen sta ik nog wel op de voorlopige pole :) Heb echt geen idee wat ik deze race voor revs moet gebruiken. 90% en hopen dat niks op 0% komt? Of gewoon 98/99/100 en knallen? :P

Met Tim Mosmans' account (Requiem) sta ik voorlopig 10e op de grid. Niet slecht, al zeg ik het zelf, zeker gezien de te volgen tactiek.
Veld zit ook lekker dicht bij elkaar daar, #3 t/m #16 binnen 1 sec. De persoon die zich achter mij heeft gekwalificeerd heeft een achterstand op mij/tim van maarliefst 0.000s :P Omdat ik de tijd eerder heb gezet mag ik van die positie start neem ik aan (office geeft aan dat ik erachter sta, statistics geeft aan dat ik er voor sta).

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:03:
[...]

Sowieso wel handig dat extra brandstof. Verbruikte afgelope race voor het eerst meer dan 0.5l meer dan voorspeld... Kan ik wel opvangen met de extra litertjes, maar toch...
Ja, dat had ik dus ook en dat is ook de reden dat Bart uitviel. Het probleem zit hem er voornamelijk in (denk ik) dat je in de race zoveel sneller bent, waardoor de WU wat minder informatief is :(
quote:
brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:02:
[...]

Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?
90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.
Nope, nog nooit, hoewel het vorige race errug krap was (1L over bij pitstop 1)... En 0.1L per lap is volgens mij weinig marge hier, maar op een circuit als Monaco weer veel ;)
quote:
Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:57:
Ondanks de belabberde conditie van mn wagen sta ik nog wel op de voorlopige pole :) Heb echt geen idee wat ik deze race voor revs moet gebruiken. 90% en hopen dat niks op 0% komt? Of gewoon 98/99/100 en knallen? :P
Denk dat je sowieso je suspension aan gort rijdt, die zat ergens rond de 35-40% toch? Dat is meestal wat ik na 1 race overhoud :)
quote:
Met Tim Mosmans' account (Requiem) sta ik voorlopig 10e op de grid. Niet slecht, al zeg ik het zelf, zeker gezien de te volgen tactiek.
Veld zit ook lekker dicht bij elkaar daar, #3 t/m #16 binnen 1 sec. De persoon die zich achter mij heeft gekwalificeerd heeft een achterstand op mij/tim van maarliefst 0.000s :P Omdat ik de tijd eerder heb gezet mag ik van die positie start neem ik aan (office geeft aan dat ik erachter sta, statistics geeft aan dat ik er voor sta).
Geinig, ben benieuwd dan :) @ Blauwe: Ik hoop dat je je pole behoudt en gewoon keihard 1e wordt in deze race. Als Christian en Remus Daniel 's uit willen vallen, zit een podium er misschien wel in voor mij, maar uitvallen doen zij zelden volgens mij...

Imitation is the sincerest form of flattery

AA plz

Ik hoop met je mee. Vrees dat de racepace van de 3 beste op dit moment een probleem worden. Die ga ik niet zo snel voorblijven. Maar we zien wel weer waar het schip strand.

Laten we eens een goed teamresultaat neerzetten :D

FC Strijen

F1time bij meer mensen down nu?

Moge de kracht met je zijn...

quote:
Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:36:
F1time bij meer mensen down nu?
jep
en ik moet nog Q-en...

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Yep down en ik moet ook nog quen

Q heb ik gisteravond heel laat gedaan, ben wel tevreden met m'n 6e plek op dit moment, denk dat het hierbij blijft. Voor Blauwe is dit positief: laat F1Time nog maar ff down blijven, kan Remus Daniel je niet voorbij :+

edit: F1Time doet het weer...

Grrrrrene wijzigde dit bericht 26-10-2007 13:22 (7%)

FC Strijen

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:44:
Denk dat je sowieso je suspension aan gort rijdt, die zat ergens rond de 35-40% toch? Dat is meestal wat ik na 1 race overhoud :)
Ben banger voor m'n achtervleugel. Die gaat op dit circuit met 0.6% per rondje, en die is nog maar 34% na de kwalificatie, met een race á 72 rondjes te gaan... :/

Maargoed, nogsteeds pole, dus snelle rondjes rijden kan ik nog wel O-)

Joss wijzigde dit bericht 26-10-2007 14:42 (8%)

AA plz

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:13:
Q heb ik gisteravond heel laat gedaan, ben wel tevreden met m'n 6e plek op dit moment, denk dat het hierbij blijft. Voor Blauwe is dit positief: laat F1Time nog maar ff down blijven, kan Remus Daniel je niet voorbij :+

edit: F1Time doet het weer...
Remus is er onder gegaan :(

Maar ik rij vervolgens weer onder hem _/-\o_ . Enige bedreiging is Cristian nog... Moet ie bijna 0,4sec eraf rijden. In mijn ogen lastig voor hem...

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Bluepanther schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:47:
[...]

Remus is er onder gegaan :(

Maar ik rij vervolgens weer onder hem _/-\o_ . Enige bedreiging is Cristian nog... Moet ie bijna 0,4sec eraf rijden. In mijn ogen lastig voor hem...
Wees gerust, je hebt de pole.... d:)b

Congrats....

Netjes Blauwe :) Toch weer 1M verdiend door gewoon hard een rondje te rijden :P Stond er maar 1M op de snelste raceronde, maarja... Ik hoop op een podium en ik verwacht punten :Y)

Reg. datum: 25 september 2002

quote:
Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:10:
Netjes Blauwe :) Toch weer 1M verdiend door gewoon hard een rondje te rijden :P Stond er maar 1M op de snelste raceronde, maarja... Ik hoop op een podium en ik verwacht punten :Y)
Ja was het maar zo'n feest dan had ik al 7M in de pocket voor fastest laps (ja fastest laps rij ik vrij regelmatig ;))

I've Spoken Deal with it :D

Reg. datum: 09 augustus 2005

Slechte kwalificatie voor mij. Ik moet vertekken van een 13e startpositie. Hopelijk kan ik nog wel in de punten komen :)

F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)

FC Strijen

Zo, vierde pole op rij... Helaas gaat de 9e winst op rij waarschijnlijk niet lukken door die kapitale fout...

En dan vorige race doodleuk zeggen dat ik het nog nooit vergeten was, dat het een routine is geworden etc... Argh, kan de haren wel uit mn kop trekken. Waarom moest AZ nou zo vroeg voetballen en er zo'n spannende wedstrijd van maken? :(

Reg. datum: 03 september 2007

quote:
Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:54:
Zo, vierde pole op rij... Helaas gaat de 9e winst op rij waarschijnlijk niet lukken door die kapitale fout...

En dan vorige race doodleuk zeggen dat ik het nog nooit vergeten was, dat het een routine is geworden etc... Argh, kan de haren wel uit mn kop trekken. Waarom moest AZ nou zo vroeg voetballen en er zo'n spannende wedstrijd van maken? :(
Waarom naar AZ kijken als je een spannende qualli voor de boeg hebt? :P

FC Strijen

quote:
roeloffie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Waarom naar AZ kijken als je een spannende qualli voor de boeg hebt? :P
Goede vraag, als AZ gewoon om 20.00 was begonnen was er geen probleem geweest :P

Rij met T.Mosmans' (Requiem) account nu 7e... Had 6e kunnen zijn, was ik niet 50 rondjes lang geblokt geweest door een zekere rijder voor me. Maargoed, cruise voorlopig af op een goed resultaat voor Tim. :)

Edit: 7e geworden, had 6e moeten zijn. Weer die finishline bug enzo (reed 0.7 achter de #6 bij ingaan laatste rondje, 0.8 sneller in het laatste rondje maar toch erachter gefinisht). Tevens diezelfde gozer die me 30 rondjes lang heeft geblokt in de eerste stint, erg frustrerend. Ik zie wel uit naar de C2, want als ik Tim's race al spannend vind, hoe spannend moeten mijn eigen races dan wel niet worden? :*)

Joss wijzigde dit bericht 26-10-2007 18:16 (57%)

Sander was bang voor zijn banden maar dat had hij niet gehoeven denk ik. Hij staat na 16 ronden al zonder brandstof. Hoe kan dat Sander? Hoe kan je zo'n uitgangspositie weggooien? :X

Pfff oofen op dit niveau schandalig gewoon :+

Wesley op #1 Go Wesley.

Nu maar hopen dat die da silva maar op een 3stopper staat en jij echt op 1 stoppert.
Dan kan je zomaar winnen ;)

quote:
Dauthi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:29:
Wesley op #1 Go Wesley.

Nu maar hopen dat die da silva maar op een 3stopper staat en jij echt op 1 stoppert.
Dan kan je zomaar winnen ;)
Ik sta wel op een 1 stopper, maar ik vrees een beetje voor mijn fuel, banden, engine en gearbox :P

Ik denk niet dat ik kan winnen hoor. Als ik in de punten rij is het al heel mooi ;)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: