Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw Topicdonequote:brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:34:
hey blue, ga eens qualen. wil weten of ik op P8 of P9 sta
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
90 rev maakt inderdaad niet veel uit, maar je snelheid maakt wel weer iets uit waardoor je net te kort kan komen. Met een marge van 0,1 per lap zul je het wel halen dan ja, dat is tegen de 8 liter wat je extra meeneemt in veel races. Best veel.quote:brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:02:
[...]
Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?
90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Verschillen zijn trouwens wel weer erg klein, 0.7s tussen pole en p12.
Had toch verwacht dat de verschillen groter zouden zijn op een baan van 7km
Tuurlijk is 0.1 veel, maar ga hier natuutlijk niet m'n exacte marge posten.
brid wijzigde dit bericht 26-10-2007 09:52 (35%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Misschien wel een 4 stopperquote:brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:49:
ahhh blue fuck wat ben je snel........medium banden? 3 stops?
Verschillen zijn trouwens wel weer erg klein, 0.7s tussen pole en p12.
Had toch verwacht dat de verschillen groter zouden zijn op een baan van 7km
Tuurlijk is 0.1 veel, maar ga hier natuutlijk niet m'n exacte marge posten.
anders ben ik heel blij
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Met Tim Mosmans' account (Requiem) sta ik voorlopig 10e op de grid. Niet slecht, al zeg ik het zelf, zeker gezien de te volgen tactiek.
Veld zit ook lekker dicht bij elkaar daar, #3 t/m #16 binnen 1 sec. De persoon die zich achter mij heeft gekwalificeerd heeft een achterstand op mij/tim van maarliefst 0.000s
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Ja, dat had ik dus ook en dat is ook de reden dat Bart uitviel. Het probleem zit hem er voornamelijk in (denk ik) dat je in de race zoveel sneller bent, waardoor de WU wat minder informatief isquote:Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:03:
[...]
Sowieso wel handig dat extra brandstof. Verbruikte afgelope race voor het eerst meer dan 0.5l meer dan voorspeld... Kan ik wel opvangen met de extra litertjes, maar toch...
Nope, nog nooit, hoewel het vorige race errug krap was (1L over bij pitstop 1)... En 0.1L per lap is volgens mij weinig marge hier, maar op een circuit als Monaco weer veelquote:brid schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 08:02:
[...]
Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?
90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.
Denk dat je sowieso je suspension aan gort rijdt, die zat ergens rond de 35-40% toch? Dat is meestal wat ik na 1 race overhoudquote:Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 10:57:
Ondanks de belabberde conditie van mn wagen sta ik nog wel op de voorlopige poleHeb echt geen idee wat ik deze race voor revs moet gebruiken. 90% en hopen dat niks op 0% komt? Of gewoon 98/99/100 en knallen?
Geinig, ben benieuwd danquote:Met Tim Mosmans' account (Requiem) sta ik voorlopig 10e op de grid. Niet slecht, al zeg ik het zelf, zeker gezien de te volgen tactiek.
Veld zit ook lekker dicht bij elkaar daar, #3 t/m #16 binnen 1 sec. De persoon die zich achter mij heeft gekwalificeerd heeft een achterstand op mij/tim van maarliefst 0.000sOmdat ik de tijd eerder heb gezet mag ik van die positie start neem ik aan (office geeft aan dat ik erachter sta, statistics geeft aan dat ik er voor sta).
Imitation is the sincerest form of flattery
Laten we eens een goed teamresultaat neerzetten
jepquote:Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 12:36:
F1time bij meer mensen down nu?
en ik moet nog Q-en...
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
edit: F1Time doet het weer...
Grrrrrene wijzigde dit bericht 26-10-2007 13:22 (7%)
Ben banger voor m'n achtervleugel. Die gaat op dit circuit met 0.6% per rondje, en die is nog maar 34% na de kwalificatie, met een race á 72 rondjes te gaan...quote:Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 11:44:
Denk dat je sowieso je suspension aan gort rijdt, die zat ergens rond de 35-40% toch? Dat is meestal wat ik na 1 race overhoud
Maargoed, nogsteeds pole, dus snelle rondjes rijden kan ik nog wel
Joss wijzigde dit bericht 26-10-2007 14:42 (8%)
Remus is er onder gegaanquote:Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 13:13:
Q heb ik gisteravond heel laat gedaan, ben wel tevreden met m'n 6e plek op dit moment, denk dat het hierbij blijft. Voor Blauwe is dit positief: laat F1Time nog maar ff down blijven, kan Remus Daniel je niet voorbij
edit: F1Time doet het weer...
Maar ik rij vervolgens weer onder hem
Reg. datum: 03 september 2007
Wees gerust, je hebt de pole....quote:Bluepanther schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:47:
[...]
Remus is er onder gegaan
Maar ik rij vervolgens weer onder hem. Enige bedreiging is Cristian nog... Moet ie bijna 0,4sec eraf rijden. In mijn ogen lastig voor hem...
Congrats....
Reg. datum: 25 september 2002
Ja was het maar zo'n feest dan had ik al 7M in de pocket voor fastest laps (ja fastest laps rij ik vrij regelmatigquote:Grrrrrene schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:10:
Netjes BlauweToch weer 1M verdiend door gewoon hard een rondje te rijden
Stond er maar 1M op de snelste raceronde, maarja... Ik hoop op een podium en ik verwacht punten
I've Spoken Deal with it :D
Reg. datum: 09 augustus 2005
F1Time - Wesley Jonker (CLASS 1)
En dan vorige race doodleuk zeggen dat ik het nog nooit vergeten was, dat het een routine is geworden etc... Argh, kan de haren wel uit mn kop trekken. Waarom moest AZ nou zo vroeg voetballen en er zo'n spannende wedstrijd van maken?
Reg. datum: 03 september 2007
Waarom naar AZ kijken als je een spannende qualli voor de boeg hebt?quote:Joss schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:54:
Zo, vierde pole op rij... Helaas gaat de 9e winst op rij waarschijnlijk niet lukken door die kapitale fout...
En dan vorige race doodleuk zeggen dat ik het nog nooit vergeten was, dat het een routine is geworden etc... Argh, kan de haren wel uit mn kop trekken. Waarom moest AZ nou zo vroeg voetballen en er zo'n spannende wedstrijd van maken?
Goede vraag, als AZ gewoon om 20.00 was begonnen was er geen probleem geweestquote:roeloffie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 17:58:
[...]
Waarom naar AZ kijken als je een spannende qualli voor de boeg hebt?
Rij met T.Mosmans' (Requiem) account nu 7e... Had 6e kunnen zijn, was ik niet 50 rondjes lang geblokt geweest door een zekere rijder voor me. Maargoed, cruise voorlopig af op een goed resultaat voor Tim.
Edit: 7e geworden, had 6e moeten zijn. Weer die finishline bug enzo (reed 0.7 achter de #6 bij ingaan laatste rondje, 0.8 sneller in het laatste rondje maar toch erachter gefinisht). Tevens diezelfde gozer die me 30 rondjes lang heeft geblokt in de eerste stint, erg frustrerend. Ik zie wel uit naar de C2, want als ik Tim's race al spannend vind, hoe spannend moeten mijn eigen races dan wel niet worden?
Joss wijzigde dit bericht 26-10-2007 18:16 (57%)
Nu maar hopen dat die da silva maar op een 3stopper staat en jij echt op 1 stoppert.
Dan kan je zomaar winnen
Ik sta wel op een 1 stopper, maar ik vrees een beetje voor mijn fuel, banden, engine en gearboxquote:Dauthi schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 18:29:
Wesley op #1 Go Wesley.
Nu maar hopen dat die da silva maar op een 3stopper staat en jij echt op 1 stoppert.
Dan kan je zomaar winnen
Ik denk niet dat ik kan winnen hoor. Als ik in de punten rij is het al heel mooi
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.