Reg. datum: 16 maart 2004
Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste racequote:
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste racequote:brid schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:43:
[...]
Weet ook wel dat het zo langzaam gaat
Warmup lijk ik toch weer een redelijk achter stand te hebben op een aantal mensen, maar als ik dan na j1nx kijk die eerst in WU 0.7s sneller is en dan opeens 0.9s langzamer is snap ik er niks meer van.
Of is ie vergeten dat de qual droog is
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
Aiii, balen jong!quote:charops schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:55:
Aaargh..weet ik mezelf op wonderbaarlijke wijze in 4 ronden van plekkie 6 naar 1 te rijden, heb ik me een ronde verrekend met de benzine![]()
ik ga maar eens een hoge brug zoeken....
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
and I was like...whatever!
Voor jou hoop ik wel dat het te doen is alleen voor mezelf hoop ik dat je dat niet redquote:SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:
Zo, voorlopige pole, ben alleen beetje bang voor een bandenplof... 105 KM bij 27 graden op mediums...te doen?
Ik hoef geen exacte waarden maar een "Ja hoor" of "Mwoa" of "Echt niet!" zou handig zijn
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Het kan vriezen, het kan dooienquote:SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:
Zo, voorlopige pole, ben alleen beetje bang voor een bandenplof... 105 KM bij 27 graden op mediums...te doen?
Ik hoef geen exacte waarden maar een "Ja hoor" of "Mwoa" of "Echt niet!" zou handig zijn
and I was like...whatever!
Lijkt me toch een gevalletje dooien bij 27 graden...quote:
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open
F1Time C2G2
Jij hebt banden die je meer dan 1,5 seconde per rondje langzamer maken? Zo groot is het verschil tussen hard- en soft nu ook weer niet.quote:j1nx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:22:
[...]
Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste race
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity
F1Time C2G2
brid wijzigde dit bericht 25-10-2007 19:53 (31%)
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Joss wijzigde dit bericht 25-10-2007 19:53 (16%)
Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
Je snapt toch wel dat zulke kleine lettertjes juist meer opvallen he?quote:Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:46:
ik ben wellicht vergeten om wat reparaties uit te voerenVoetbal kijken tijdens het doen van je warmup en kwalificatie is dus niet aan te raden. Deed mijn eerste rondje, keek omhoog en wist al dat ik fout zat... Bummer, daar gaat mn 9e winst op rij
Slechtste onderdeel is gelukkig slechts 37% (suspension) dus er is nog een kleine kans op een goede finish![]()
Grrrrrene wijzigde dit bericht 25-10-2007 21:10 (12%)
Imitation is the sincerest form of flattery
Ik doe mijn favoriete strategie, een 1-stopper op hardquote:SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:05:
Mensen mensen, helpIk moet deze race goed eindigen om mijn P3 veilig te stellen maar ben bang dat ik teveel van de bandjes ga vragen... Vorige races ben ik allemaal op heeeel safe gegaan dus ik heb eig geen echt goede inschatting van tot hoever ik kan pushen...
Wes, wat voor strategie doe jij?
F1Time - Wesley Jonker (C2G1)
Sowieso wel handig dat extra brandstof. Verbruikte afgelope race voor het eerst meer dan 0.5l meer dan voorspeld... Kan ik wel opvangen met de extra litertjes, maar toch...quote:Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:
[...]
Anyway: 't is wel de week van de fouten dan, want ik heb op 90% WU gedaanOpzich geen ramp volgens mij, want het maakt voor het brandstofverbruik weinig uit, maar toch neem ik voor de zekerheid wat extra brandstof mee bij de start
Mocht je erachter komen, dan wil ik het ook wel graag wetenquote:brid schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:37:
snap dus nog steeds niet waarom j1nx zo langzaam is. Dat je niet op een 4 stopper soft staat had ik al begrepen
"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1
Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?quote:Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:
[...]
Je snapt toch wel dat zulke kleine lettertjes juist meer opvallen he?
Anyway: 't is wel de week van de fouten dan, want ik heb op 90% WU gedaanOpzich geen ramp volgens mij, want het maakt voor het brandstofverbruik weinig uit, maar toch neem ik voor de zekerheid wat extra brandstof mee bij de start
@Hierboven: Nee, mijn rijder wint ook wel 't een en ander in de race, paar punten maar, net zoiets als in de test, maar dan helemaal verspreid over alle skills. In de test stijgt hetgeen ik train met 2-4 punten, de rest soms 1 puntje
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Hmm kan me dit seizoen niet herinneren dat me coureur foutloos heeft gereden in Q.... Dus dat is vrij normaal. Dus om daar het probleem neer te leggen.. Lijkt me niet.quote:j1nx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:50:
[...]
Mocht je erachter komen, dan wil ik het ook wel graag wetenIk snap het ook niet helemaal, maar dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Mijn coureur, maakt gewoon altijd veel fouten in de Q. Nu ook weer alle 4 de rondjes een foutje.
Verder wil ik wel verklappen dat ik 2 keer stop waarbij de eerste zo goed als door de strot geduwd wordt. De rest kan je dan zelf wel berekenen.
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus