Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 16 maart 2004

quote:
brid schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:43:
[...]

Weet ook wel dat het zo langzaam gaat :9

Warmup lijk ik toch weer een redelijk achter stand te hebben op een aantal mensen, maar als ik dan na j1nx kijk die eerst in WU 0.7s sneller is en dan opeens 0.9s langzamer is snap ik er niks meer van.

Of is ie vergeten dat de qual droog is >:)
Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste race

Aaargh..weet ik mezelf op wonderbaarlijke wijze in 4 ronden van plekkie 6 naar 1 te rijden, heb ik me een ronde verrekend met de benzine :(

ik ga maar eens een hoge brug zoeken....

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

quote:
charops schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:55:
Aaargh..weet ik mezelf op wonderbaarlijke wijze in 4 ronden van plekkie 6 naar 1 te rijden, heb ik me een ronde verrekend met de benzine :(

ik ga maar eens een hoge brug zoeken....
Aiii, balen jong!

Doe niet moeilijk, pak een touw :X

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

en dan t risico lopen dat ik me wéér verreken en een te lang touw pak? Nee dank U , ik ga voor zeker ;)

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

Reg. datum: 11 september 2001

Zo, voorlopige pole, ben alleen beetje bang voor een bandenplof... 105 KM bij 27 graden op mediums...te doen?

Ik hoef geen exacte waarden maar een "Ja hoor" of "Mwoa" of "Echt niet!" zou handig zijn ;)

and I was like...whatever!

Doet weer iets met vezels...

Ja, ach, mwoa, kweenie hoor :+

Grrrrrene wijzigde dit bericht 25-10-2007 17:41 (3%)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:
Zo, voorlopige pole, ben alleen beetje bang voor een bandenplof... 105 KM bij 27 graden op mediums...te doen?

Ik hoef geen exacte waarden maar een "Ja hoor" of "Mwoa" of "Echt niet!" zou handig zijn ;)
Voor jou hoop ik wel dat het te doen is alleen voor mezelf hoop ik dat je dat niet red 8)7

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:38:

Het kan vriezen, het kan dooien >:)

Reg. datum: 11 september 2001

Mensen mensen, help :p Ik moet deze race goed eindigen om mijn P3 veilig te stellen maar ben bang dat ik teveel van de bandjes ga vragen... Vorige races ben ik allemaal op heeeel safe gegaan dus ik heb eig geen echt goede inschatting van tot hoever ik kan pushen...

Wes, wat voor strategie doe jij?

and I was like...whatever!

quote:
Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:03:
[...]

Het kan vriezen, het kan dooien >:)
Lijkt me toch een gevalletje dooien bij 27 graden... :+

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Zo op Magny Cours een voorlopige pole met een 1:07:999 :D

Hopelijk belooft dit ook weer eens punten, inmiddels weer 4 races geleden dat ik een puntje pakte :(

F1Time C2G2

quote:
j1nx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:22:
[...]

Laten we het er maar op houden dat het weer erg warm is en ik niet weer zo vaak wil stoppen als de laatste race
Jij hebt banden die je meer dan 1,5 seconde per rondje langzamer maken? Zo groot is het verschil tussen hard- en soft nu ook weer niet.

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

Misschien heeft hij banden die niet zo goed met hitte om kunnen gaan?

F1Time C2G2

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Optimale temp heeft niet veel invloed op de slijtage.....
En om een indicatie te geven.....het hangt er van af welke band je hebt en hoe goed je dqp is.
Kans is redelijk dat je in ieder geval wear krijgt.

hmmm nou weten, bluepanther en Rene ook gelijk welke ik er onder heb, snap dus nog steeds niet waarom j1nx zo langzaam is. Dat je niet op een 4 stopper soft staat had ik al begrepen :P

brid wijzigde dit bericht 25-10-2007 19:53 (31%)

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

ik ben wellicht vergeten om wat reparaties uit te voeren :X Voetbal kijken tijdens het doen van je warmup en kwalificatie is dus niet aan te raden. Deed mijn eerste rondje, keek omhoog en wist al dat ik fout zat... Bummer, daar gaat mn 9e winst op rij :P

Slechtste onderdeel is gelukkig slechts 37% (suspension) dus er is nog een kleine kans op een goede finish :P

Joss wijzigde dit bericht 25-10-2007 19:53 (16%)

Tweede podium gehaald deze race en alweer een stapje hoger (tweede plaats dus nu).
Gaat allemaal best lekker, sta nu zesde in het kampioenschap. Promotie is dus mogelijk denk ik ?

Ik blijf er wel van balen dat de nummer 1 echt 1.5 seconde per rondje van me wegrijdt. Mijn DRP was 96%, dus daar kan het volgens mij niet aan liggen.
Ik gebruik wel de goedkoopste Firestone banden en hij de dure Bridgestones. Zou dat zoveel verschil kunnen maken ?
(Ik weiger te geloven dat mijn set-up zo slecht is elke race dat ik daarmee 1.5 seconde verlies).

Turalyon: Brabonian (lvl70 Mage) | Sleepie (lvl70 Rogue) | Hfuhruhurr (lvl70 Paladin) | Aelisha (lvl70 Priest)

Om nog effe terug te komen op vooruitgang van driver. Ik hou dit ook bij en de laatste 4 races in de race 0 (ja ZERO, Nul, nada noppes) erbij en moet een test doen om er 4 punten bij te krijgen. Ik heb een flauw vermoeden dat dit aan de leeftijd van mijn coureur ligt dit ongehoopt 1 jaar ouder is dan hij hoort te zijn maar toch... ben er niet blij mee dat ik verplicht moet testen (kan het allemaal betalen etc).

Hebben meer mensen dit?

En daarnaast deed ik na vorige race een aero test en aero en front wing gingen omhoog maar rear wing bleef onaangetast. Een eerder test op hetzelfde circuit had wel op alle 3 uitwerking... af en toe heb je nog van die megavage dingen.

http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]

Doet weer iets met vezels...

quote:
Joss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:46:
ik ben wellicht vergeten om wat reparaties uit te voeren :X Voetbal kijken tijdens het doen van je warmup en kwalificatie is dus niet aan te raden. Deed mijn eerste rondje, keek omhoog en wist al dat ik fout zat... Bummer, daar gaat mn 9e winst op rij :P

Slechtste onderdeel is gelukkig slechts 37% (suspension) dus er is nog een kleine kans op een goede finish :P
Je snapt toch wel dat zulke kleine lettertjes juist meer opvallen he? :P

Anyway: 't is wel de week van de fouten dan, want ik heb op 90% WU gedaan |:( Opzich geen ramp volgens mij, want het maakt voor het brandstofverbruik weinig uit, maar toch neem ik voor de zekerheid wat extra brandstof mee bij de start :)

@Hierboven: Nee, mijn rijder wint ook wel 't een en ander in de race, paar punten maar, net zoiets als in de test, maar dan helemaal verspreid over alle skills. In de test stijgt hetgeen ik train met 2-4 punten, de rest soms 1 puntje :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 25-10-2007 21:10 (12%)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
SanderF1 schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 18:05:
Mensen mensen, help :p Ik moet deze race goed eindigen om mijn P3 veilig te stellen maar ben bang dat ik teveel van de bandjes ga vragen... Vorige races ben ik allemaal op heeeel safe gegaan dus ik heb eig geen echt goede inschatting van tot hoever ik kan pushen...

Wes, wat voor strategie doe jij?
Ik doe mijn favoriete strategie, een 1-stopper op hard :+

F1Time - Wesley Jonker (C2G1)

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:
[...]
Anyway: 't is wel de week van de fouten dan, want ik heb op 90% WU gedaan |:( Opzich geen ramp volgens mij, want het maakt voor het brandstofverbruik weinig uit, maar toch neem ik voor de zekerheid wat extra brandstof mee bij de start :)
Sowieso wel handig dat extra brandstof. Verbruikte afgelope race voor het eerst meer dan 0.5l meer dan voorspeld... Kan ik wel opvangen met de extra litertjes, maar toch...

Reg. datum: 16 maart 2004

quote:
brid schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:37:
snap dus nog steeds niet waarom j1nx zo langzaam is. Dat je niet op een 4 stopper soft staat had ik al begrepen :P
Mocht je erachter komen, dan wil ik het ook wel graag weten :P Ik snap het ook niet helemaal, maar dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Mijn coureur, maakt gewoon altijd veel fouten in de Q. Nu ook weer alle 4 de rondjes een foutje.

Verder wil ik wel verklappen dat ik 2 keer stop waarbij de eerste zo goed als door de strot geduwd wordt. De rest kan je dan zelf wel berekenen.

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday *O*

Er lijkt wat schot in de zaak te komen, top 8 op de grid wordt bijna standaard, alleen zijn er een paar knapen wel heel snel, vanaf het begin van het seizoen al... Ik ben al lang en breed veilig, dus alles wat ik scoor zijn bonuspunten :P

Good luck to you all!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Biertje ???

quote:
Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:08:
[...]

Je snapt toch wel dat zulke kleine lettertjes juist meer opvallen he? :P

@Hierboven: Nee, mijn rijder wint ook wel 't een en ander in de race, paar punten maar, net zoiets als in de test, maar dan helemaal verspreid over alle skills. In de test stijgt hetgeen ik train met 2-4 punten, de rest soms 1 puntje :)
Rene, ben ik weleens uitgevallen dit seizoen door een bezine te kort?
90 rev maakt geen drol uit, heb meestal een kleine marge van minder 0.1l/lap en kom nooit in de problemen.

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

quote:
j1nx schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

Mocht je erachter komen, dan wil ik het ook wel graag weten :P Ik snap het ook niet helemaal, maar dit is al de zoveelste keer dit seizoen. Mijn coureur, maakt gewoon altijd veel fouten in de Q. Nu ook weer alle 4 de rondjes een foutje.

Verder wil ik wel verklappen dat ik 2 keer stop waarbij de eerste zo goed als door de strot geduwd wordt. De rest kan je dan zelf wel berekenen.
Hmm kan me dit seizoen niet herinneren dat me coureur foutloos heeft gereden in Q.... Dus dat is vrij normaal. Dus om daar het probleem neer te leggen.. Lijkt me niet.

Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3

Biertje ???

hey blue, ga eens qualen. wil weten of ik op P8 of P9 sta :)

F1time - C2G3
GPRO.SE - Amateurs - G6
F1competition.com - D1G5
f1competitie.nl - D2G16

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws