F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #8
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicIk hoop het juiste antwoordquote:
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Kan je dus wel een zetje geven gebruik die middelste optie in die rode balk boven aan het topic.
Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16
Ik heb uiteraard eerst goed het topic doorgezocht. Maar het word niet 30 keer gegeven hoor, ik heb er 3 keer iets over kunnen vinden maar geen bevestiging erbij verder. Ik denk dat jij in de war bent met de vraag wanneer je beter Ints of Wets moet gebruikenquote:brid schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:31:
Er is zeker wel gratis info, deze is alleen al 30 keer gegeven in de verschilde delen van dit topic
Kan je dus wel een zetje geven gebruik die middelste optie in die rode balk boven aan het topic.
De vraag is dus zal ik het risico gaan nemen door er vanuit te gaan dat ze zich gedragen als hard...
Sony VAIO FS315M | Audigy 2 ZS Notebook
Kijk gewoon wat raceverslagen door van regenraces en je hebt je infoquote:The_FrankO schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 12:37:
[...]
Ik heb uiteraard eerst goed het topic doorgezocht. Maar het word niet 30 keer gegeven hoor, ik heb er 3 keer iets over kunnen vinden maar geen bevestiging erbij verder. Ik denk dat jij in de war bent met de vraag wanneer je beter Ints of Wets moet gebruikendie vraag is inderdaad vele male gesteld.
De vraag is dus zal ik het risico gaan nemen door er vanuit te gaan dat ze zich gedragen als hard...
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
Ik denk niet dat hij echt Noobies bedoelt als noobies.quote:Sempy schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:17:
[...]
Waarschijnlijk maak je de misvatting dat een C4-manager z'n dqp standaard niet boven de 50-60% krijgt, z'n banden regelmatig laat ploffen en een paar keer per seizoen out of fuel staat (zoals die 4-5 races dat jij samen met andere nieuwelingen in C4 startte). De C4-managers die een heel seizoen draaien en daarin bij de eerste drie eindigen, beschikken echt wel over de nodige kennis van het spelletje. De overstap tussen c3 en c4 is lang niet zo groot als nu wordt voorgesteld.
Zelf ben ik ook begin dit seizoen als nr2 in C4 gepromoveerd en ik draai in C3 gewoon aan de top mee (tweede plek, 64 punten) met met nog twee c4-promovendi en een ex-c2er. Dit komt echt niet door het geld, er staat bij mij 120 miljoen doelloos op de bank, ik draai namelijk gewoon met het standaard leverancierssetje mercedes-bmw-michelin, kan elke race testen, af en toe personeel trainen en hou nog 12 mln over van het geld dat ik C3 verdien. Vraag me toch echt af of ik een noob ben op deze manier.
De C4ers komen met bakken met geld de C3 binnen, omdat de supplierers goedkoper zijn en de competitie minder zwaar. Ik baal eigenlijk wel dat ik na 5 races C4 al in de C3 zat, want nu heb ik veel minder aan mijn auto kunnen sleutelen. Aan het begin zaten de huidige C3ers rond de 50miljoen en de gepromoveerde C4ers boven de 100miljoen. Ik denk dat dat een erg groot voordeel is.
F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)
MSX2
Zolang je een beetje op je kosten let en goed doorontwikkelt en goede resultaten boekt is het echt geen probleem om rond te komen in C3.
Gewoon rekening houden met het gezegde: In order to make money, you have to spend money
and I was like...whatever!
350 kmquote:
www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open
Reg. datum: 16 maart 2004
Het is tijd voor het almachtige Spa, regent het weer pijpenstelen tijdens P. Denk dus dat wordt weer niets, maar goed "maximum attack".
Sta ik aan het eind, van de P ineens op de 3de plek??? (90% revs / 50 ltr benzine) Vreemd!, kijk ik bij mijn driver skills, is de regen skill ineens 16 punten hoger als eerst???? Heb ik echt nooit op getraind.
Goed ik klaag verder niet, we kijken wel wat het brengt. Heeft Tadas weer iets veranderd ofzo?
Zie wel hoe het allemaal uitpakt, heb hem in de qual voorlopig op p3 dus p15 maximaal, top 10 moet er zeker inzitten. Nu hopen dat de auto deze race wel heel blijft en we misschien wat extra puntjes kunnen pakken.
Wat betreft die gestegen regenskill 16 punten winst ten opzichte van welk meetpunt?
Begin dit seizoen of sinds vorige wedstrijd......heb zelf ff me driver stats gecheckt en bij mij is er niks veranderd.
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16
De stijging is ten opzichte van twee races terug (had vorige race niet gekeken), maar dat was wel ook een zeik natte race. Ik herinner me nu ook, dat ik deze situatie eerder dit seisoen heb mee gemaakt. Ik ging ineens een heel stuk harder in P dan normaal. Overigens bracht me dit in de race niet echt veel.
Zit dit seisoen wel erg veel speling in de verschillende circuits. Denk dat Tadas een goede job gedaan heeft met de berekeningen en de verschillende suppliers. Banden bijvoorbeeld, op sommige circuits wil je graag bridgestones op andere weer michilins enz.
Dit maakt het spelletje wel een stuk interesanter, dan toch eens een keer petje af voor tadas.
j1nx wijzigde dit bericht 25-10-2007 09:31 (26%)
Je zou toch minimaal een paar tiende verwachten of je rijder heeft flink lopen prutsen in die rondes.
Vorig seizoen ook weleens geprobeerd een show ronde te rijden, soft-100rev en nog langzamer dan hard-90rev
hmmm ik zou ook wel willen dat skills met 16 punten omhoog gaan, iedere keer maar die magere 3/4 puntjes per race vedeeld over alle skills zet geen zoden aan de dijk
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16
En petje af voor Tadas? Zolang hij vindt dat hoge snelheden belangrijk zijn op Monaco heb ik weinig vertrouwen in z'n F1-kennis
Imitation is the sincerest form of flattery
Het is heet dus we gaan morgen zien zo te zien ga ik op mijn derde pole af. Twee keer pole leverede me niet echt veel op behalve dat ik vorige race heb gezien dat zachte banden toch retelang meegaan onder bepaalde omstandigheden. Dat was het opgeven van punten wel waard.
Over cash in C3, ik rij nu na een heel seizoen C4 in C3 en kwam met 70 miljoen binnen en heb no steeds 70 miljoen en ik heb nog niets gewonnen, wel redelijk wat punten gescored en een aantal podia (2 poles ook al) maar heb geen bijzonder goede driver (25ste van de bunch aan het begin) en ben nu me cash een beetje aan het burnen door personeel te trainen zodat ik straks weer wat extra design uurtjes heb.
http://www.yournewsflash.com [NEWS] ++++ http://leander.mutsaers.us [BLUEPRINTS]
kerbs pakken op monaco kan best pijn doen hoorquote:JesterRace schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 12:13:
Ik heb net P/W/Q op monaco gedaan en lang tijd zag de DQP er belabberd uit en uiteindelijk toch nog tot 94% omhoog weten te krikken dus op zihc niet slecht. Maar als ik 2 punten in kerb use steek gaat ie naar beneden.... dus dat klopt neit echt ....
(zie raikkonen dit jaar
Here is your parachute and here is the manual. Welcome to Linux.
Ik bedoelde ook voor deze ENE keer, had het verder niet over de andere 99 kerenquote:Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:41:
En petje af voor Tadas? Zolang hij vindt dat hoge snelheden belangrijk zijn op Monaco heb ik weinig vertrouwen in z'n F1-kennisOok dat tijdverschil tussen P/WU/Q-rondjes en wat je uiteindelijk in de race rijdt... Daar kun je toch niks mee?
Pokeren en ook nog eens daarmee makkelijker verdienen? ga dan eens naar Bonus4Dummies! -|- F1time.com - B. Oudenampsen C2G3
Reg. datum: 20 mei 2006
Weer een DNF met een engine probleem.... Zo overtuned is die nu ook niet en de reliability stond bij de start weer nog op een redelijke 86%
De race zelf dan nog ook nog maar op 93% gereden. Ik snap het nu niet meer.
Ik ben er dit seizoen al 4 keer mee uitgevallen....
Hopelijk verlies ik mijn derde plaats in het kampioenschap nu niet, want als ik finish sta ik altijd op het podium
Racing, competing is in my blood....
Ik ben met je eens dat je met 25 miljoen kan overleven in de C3. Kan je ook uitleggen waarom 70 miljoen extra geen nut heeft.quote:Joss schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 16:25:
50 miljoen of 100 miljoen maakt geen barst uit. Om een goed C3 seizoen te draaien heb je maar 20-25miljoen startkapitaal nodig.
Weet ook wel dat het zo langzaam gaatquote:Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:41:
brid: als het enige troost is: zo traag gaat het bij mij ook![]()
En petje af voor Tadas? Zolang hij vindt dat hoge snelheden belangrijk zijn op Monaco heb ik weinig vertrouwen in z'n F1-kennisOok dat tijdverschil tussen P/WU/Q-rondjes en wat je uiteindelijk in de race rijdt... Daar kun je toch niks mee?
Warmup lijk ik toch weer een redelijk achter stand te hebben op een aantal mensen, maar als ik dan na j1nx kijk die eerst in WU 0.7s sneller is en dan opeens 0.9s langzamer is snap ik er niks meer van.
Of is ie vergeten dat de qual droog is
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
f1competitie.nl - D2G16
Reg. datum: 25 september 2002
Hoe hoger de waarde in je dqp setup hoe meer aandacht die er aan besteed. Mss dat de focus op dat bepaalde onderdeel juist essentieel is om goed te hebben op monaco aangezien als je daar wat fout doet het er gewoon afligtquote:Grrrrrene schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 11:41:
brid: als het enige troost is: zo traag gaat het bij mij ook![]()
Maar goed zo denk ik er over.
I've Spoken Deal with it :D
Ik had op Monaco een 94% DQP, dus dat zat wel goed en je maakt mij niet wijs dat teams hun coureurs dit soort instructies geven op Monaco, complete waanzinquote:Dauthi schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:59:
[...]
Hoe hoger de waarde in je dqp setup hoe meer aandacht die er aan besteed. Mss dat de focus op dat bepaalde onderdeel juist essentieel is om goed te hebben op monaco aangezien als je daar wat fout doet het er gewoon afligt![]()
Maar goed zo denk ik er over.
Wat betreft DQP% en driverontwikkeling: ik houd z'n skills bij per race en noteer daaronder de DQP%/DRP%, maar echt: het maakt geen bal uit of ik nu 99% of 86% DQP/DRP heb: die coureur leert volledig willekeurig dingen bij. Zo kreeg hij er bij mijn 99% DQP 4 punten bij, maar met een foutje en 89% ging hij 7 punten vooruit. Rara...
Imitation is the sincerest form of flattery
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.