Gathering of Tweakers

Quicksearch
Doet weer iets met vezels...

Ja, maar die was droog ;)

Roeloffie: we zien wel. Dat de beste moge winnen zullen we maar zeggen :) Ik hoop iig op een goed resultaat en het ziet er voorlopig iig goed uit met m'n 99% DQP :P

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Joss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:18:
[...]

Ik weet nog wel hoe je laatste race verliep :P
_/-\o_ _/-\o_

Ik heb voor het eerst een 100% DQP voor volgende race met twee punten over. Ik dacht trouwens dat je alles moest opmaken?

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
My minicity

quote:
Marzman schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 19:09:
Ik heb voor het eerst een 100% DQP voor volgende race met twee punten over. Ik dacht trouwens dat je alles moest opmaken?
Afronding + schommeling in dqp ;)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Reg. datum: 11 september 2001

Mijn eerste overwinning in C3! :*) :*) :*)

De hele race was ik duidelijk de snelste en zat ik qua strategie ook precies goed. Aangezien het na 7 laps ging regenen op Spa Franchorchamps heb ik de Q gedaan met slechts 40 liter fuel en soft tyres om daarna over te gaan op intermediates en daarna een goede fuel strategie te kiezen voor de rest van de race, uiteindelijk met een 2 stopper en 25 seconden voorsprong op de nummer 2 gewonnen, vanaf P8 het complete veld op minimaal 1 ronde :)

Heeeeeeeeeeeel tevreden :)

and I was like...whatever!

quote:
quote:
Jos Roelofs brakes are so hot, they seem to be burning and wheels are glowing red.
_o_ _o_

quote:
Ohhhhh wat flauw :P

Iets van eigen deeg ofzo :+

Zo, derde geworden. Dat doet me goed :) Helaas wel uit de cup geknikkerd, maar tegen de leider (of nummer 2, weet ik niet zeker) in het kampioenschap kon ik weinig beginnen :)

joss gefeliciteerd met 7de overwinning op rij ofzo! :P , zelf 8ste geworden en daar ben ik tevreden mee..nog 6 races te gaan nu en sta met 4 punten 16de..uit de degradatie zone dus, hopelijk kan ik dat volhouden..

quote:
Mikeu15 schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:31:
joss gefeliciteerd met 7de overwinning op rij ofzo! :P , zelf 8ste geworden en daar ben ik tevreden mee..nog 6 races te gaan nu en sta met 4 punten 16de..uit de degradatie zone dus, hopelijk kan ik dat volhouden..
7e op rij alweer ja, haha, geweldig :X

Deze keer een iets spannendere race. Zoals altijd reed ik weg in de eerste 2 rondes, maar verloor ik zo'n 5sec in rondje 3/4/5. Daarna terug gekropen naar de man voor me en het gat gedicht tot 0.5sec na de pitstop. Daarna een kat-en-muis spelletje gespeed, ingehaald, terug ingehaald en toen ontwikkelde hij gearbox-probleempjes. Dat opende voor mij de baan om op de 7e zege op rij af te cruisen. Ook de 7e fastest lap op rij :)

quote:
Je zou me toch op een ronde zetten?? Geloof dat ik het je nog redelijk moeilijk heb gemaakt tot die klote remproblemen :(
En dat voor iemand die een late upgrade doet :P Schijnbaar toch een verbetering...

Until we meet again my friend, lol

roeloffie wijzigde dit bericht 19-10-2007 20:54 (4%)

Oeeee leuk, twee rivalen in één competitie. Denk niet dat de baan breed genoeg is voor jullie twee :P

DRP: 99%
Weer geen 100% :X

Reg. datum: 11 september 2001

Mhm, zo'n overwinning is ook best goed voor je financien merk ik nu :p
Nu alleen bedenken of ik mijn gearbox zal updaten...ben met deze test van 102 naar 61 ms gegaan en betrouwbaarheid van 91,4% naar 91,2%, twijfel of ik niet eerst nog een reliability test zal doen...

and I was like...whatever!

quote:
roeloffie schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:53:
[...]

Je zou me toch op een ronde zetten??
Waar heb ik dat beweerd?
quote:
Geloof dat ik het je nog redelijk moeilijk heb gemaakt tot die klote remproblemen :(
En dat voor iemand die een late upgrade doet :P Schijnbaar toch een verbetering...

Until we meet again my friend, lol
Haha, beetje op de teentjes getrapt? :P Na je late upgrade ben je natuurlijk weer op het niveau van de rest, misschien zelfs iets daarboven, zoals je zelf al zegt. Dus dat zou eigenlijk helemaal geen nadeel moeten zijn. Je hebt alleen al die tijd daarvoor gereden met een auto die minder is dan die van de rest en dat wel 10 van de 17 races, ik ben ervan overtuigd dat dat niet handig is en je verklaring dat je niet probeert te promoveren snap ik dan ook totaal niet, want dat heeft er niks mee te maken. Ik neem aan dat je gewoon voor het beste resultaat gaat, want financieel is dat ook het beste.

Overigens ben je onderhand wel veilig voor degradatie, vorig seizoen heb ik het gehouden met 5 punten geloof ik, dus dat lukt jou ook wel :)
quote:
Joss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 20:58:
Oeeee leuk, twee rivalen in één competitie. Denk niet dat de baan breed genoeg is voor jullie twee :P

DRP: 99%
Weer geen 100% :X
Hier ook 99% inderdaad, heb nog nooit een DRP van 100% gehad :)

Edit: Woei! Voor komende race weer een 99% DQP gehaald in de P *D Wat is Montreal veranderd zeg :X Het lijkt echt in _niks_ meer op het circuit van vorig seizoen :X :X

Grrrrrene wijzigde dit bericht 19-10-2007 23:41 (16%)

Reg. datum: 25 september 2002

toprace gehad na dramatische voorbereiding. Ik was vergeten onderdelen te maken.. quali op 11de met een dramatische lage 93% dqp. Door een fout in WU was ik vergeten gekochte parts op me auto te zetten en wist fuelconsumption dus niet exact en had maar wat marge meegenomen, einde van de race 20 liter brandstof over :( Echter na de start van de race meteen 7e langzaam opgekropen naar de 2e plaats en lekker de hele race geblocked :) Na de laatste serie pitstops reed ik jammer genoeg 3e, echter de #2 oofs in de laatste rond waardoor het team de 2de 1-2 van het seizoen pakt en het teamkampioenschap weer stevig in handen heeft.
De #1 in kampioenschap viel uit, me cuptegenstander werd 3e. Oftewel door in de cup, 11 punten voor op #3, 4 punten achter #1.
Ben tevreden :)

I've Spoken Deal with it :D

quote:
Dauthi schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 01:56:

[knip]quali op 11de met een dramatische lage 93% dqp. [/knip]
Een 93% DQP is nou niet bepaald een drama, IMO. En zeker geen reden om traag te zijn, want zoveel scheelt dat ook weer niet :)

Edit: Was het nou zo dat sponsoraanbiedingen blijven staan zolang je niet met ze gaat onderhandelen? Ik heb nu 2 goede aanbiedingen en 1 plekje op de auto, maar 3 anderen lopen binnenkort af, dus ik zou er graag 1 behouden :)

Grrrrrene wijzigde dit bericht 20-10-2007 07:28 (27%)

Voor de mensen die zich nog zorgen maakten over hun personeel. Tadas is weer druk geweest :)
quote:
Markets will run every race now, so Wednesdays and Sundays untill the end of this season. In every group few unsigned older drivers, designers and c.directors (D/D/D) have resigned and new ones came into the market, but there will be no more changes before the end of the season. While you can extend driver contract starting this season, you will not able to do that for designers and commerce directors at least for now (this makes markets more dynamic and active). Starting next season markets will be opened up a bit more, so you will be able to bid on D/D/D from other groups. It is not clear yet if it will be done with some payed scouting position available in your team or simple search function. Driver training will be probably a little bit harder as well.

life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get

quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 07:14:
[...]

Edit: Was het nou zo dat sponsoraanbiedingen blijven staan zolang je niet met ze gaat onderhandelen? Ik heb nu 2 goede aanbiedingen en 1 plekje op de auto, maar 3 anderen lopen binnenkort af, dus ik zou er graag 1 behouden :)
Als je niet met ze aan het onderhandelen bent moeten ze (tegenwoordig) gewoon blijven staan, ja. Maximaal 3 natuurlijk.

Wat een super seizoen is dit.
Als groentje naar C3 gegaan en de afgelopen race weer 3e geworden. Hierdoor sta ik nog maar 3 punten achter de nummer 3. Dus als ik niet op pas kom ik volgend seizoen in C2 :)
Ook de cup gaat lekker ik ben door naar de halve finale!

F1Time C3-G12 (Willem Gerritsen)

Ik ben uit de cup door mankementen (suspension en brakes). Jammer anders had ik 3 keer hoger ge-eindigd als mijn cuptegenstander. Verder gaat het wel goed, Ik sta 3e op een punt van de nr2 en op 3 punten van de nr 1. Ik hoop volgend seizoen naar C3 te gaan (al rijden er altijd wel minimaal15 man in onze C4, in C3 verwacht ik dat er 30 rijden ;) )

Marzman wijzigde dit bericht 20-10-2007 10:38 (23%)

My minicity

Zoo, ff een update van het C2 avontuur...

Gisteren na een briljante Q en het pakken van de 2e keer pole in C2 ging de race echt desastreus... Een "kleine" misrekening zorgde ervoor dat ik de ronden niet haalde die ik moest rijden op m'n zachte bandjes, wat resulteerde in een ploffestijn voor team Luchtloper en een uiteindelijke 15e plek.

Gelukkig ben ik nog wel door in de cup en loot steeds wonder boven wonder de zwakste mogelijke tegenstander. Nu ook weer in de 1/2 finale heb ik een kans om door te gaan, dus op naar de finale!

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C3G11 * Golf? Het 2008 GoT Open

Reg. datum: 25 september 2002

quote:
Grrrrrene schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 07:14:
[...]

Een 93% DQP is nou niet bepaald een drama, IMO. En zeker geen reden om traag te zijn, want zoveel scheelt dat ook weer niet :)

Nou het verschil tussen 93% en 96% is toch stiekem vrij veel hoor ;)
DRP was 95% dus mijn kleine wijzigingen hebben wel gewerkt ^^

Kwam er zojuist achter dat me driver redelijk op zijn max zit in concentratie toen ik het trainde kwam er slechts 1 puntje bij na de test, gelukkig kwamen er ook punten bij, bij andere stats. Maar het lijkt te maximaliseren :(

I've Spoken Deal with it :D

quote:
Dauthi schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 12:25:
[...]
Kwam er zojuist achter dat me driver redelijk op zijn max zit in concentratie toen ik het trainde kwam er slechts 1 puntje bij na de test, gelukkig kwamen er ook punten bij, bij andere stats. Maar het lijkt te maximaliseren :(
Hoe hoog zit je? Ik heb mijn concentratie nu op 66. Volgens mij zijn daar best wel wat punten bijgekomen bij het testen (wilde het minimaal op 70, maar misschien dat ik toch wat hoger probeer want mijn coureur maakt nog steeds fouten die te snel slijtende onderdelen opleveren).

My minicity

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws