Hoofdcategorieën
Topicacties

[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel X

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
quote:
GroteBozewolf schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:02:
[...]

Je kan per folder/source aangeven wat voor type files er in staan en of ie op basis van files of folders lookups moet doen. Tevens kan je dan aangeven of ie recursive moet scannen.
Ja weet ik maar als je geen videobestanden in de submap hebt staan kom je alleen niet bij dat scherm omdat je dus een "No videofiles found in this path!" melding krijgt...en DAT vind ik dus een beetje onzin omdat er één submap verder wel videobestanden staan.
quote:
Prulleman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:06:
[...]

Jij wilt in 1 map 2 x VIDEO_TS.IFO en 2 x VTS_01_0.IFO en 2 x VTS_01_0.VOB (etc. etc.) gaan zetten?? succes... (1 map kan niet 2 bestanden met dezelfde naam bevatten)
Euh nee, dat suggereerde bakman...
quote:
bakman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:56:
[...]

ik maakte de aanname dat het over divxjes ging :X
dvd's ander verhaal idd.
Ah ok. :)

Nee bedoel dus juist dvd's omdat je die toch vaak in een mapje in een mapje hebt staan als je begrijpt wat ik bedoel.
En ook als ik meerdere seizoenen divx heb vind ik het fijn om per seizoen een map aan te maken, moet dan alsnog weer een losse divx in dezelfde map zetten als de seizoens mapjes om de info te downen + leuk icoon, daarna zet ik de divx weer in de goede seizoen map en is het ook wel weer klaar.
Reg. datum: 11 juni 2003

Ok, ik heb een probleem.
Heb mn xbox om laten bouwen met Xenium Ice chip en IR mod.
Echter er stond een oudere versie van xbmc op dus die wilde ik vernieuwen zodat er onder andere uitz.gemist en buienradar opkwam.
Nu is er kennelijk iets mis gegaan bij het kopieren want hij start xbmc niet meer op.
Ik kom nog wel in het xenium menu en dan kan ik ook via ftp op de xbox.\
Echter ik kan de map xbmc dan niet wissen en opnieuw erop zetten.
Ik krijg de melding Folder does nog exist.
Ook wanneer ik alles kopieer en overschrijf werkt het niet.

Reg. datum: 02 november 2007

Hoi Xboxers Ik heb XBMC 28-10-2007 van Bigfoot met die van de eenentwintigste geupdated (in een andere map) en als ik wat groter media content ftp naar de box dan freezed ie zeg maar alles na een paar minuten.
Boxje moet dan geherstart worden zodat ik weer kan resumen, maar dit gebeurd om de haverklap en dit gebeurde niet in die van de eenentwintigste....

In Evox werkt het wel door.

Klinkt dit bekend.??

Reg. datum: 10 juni 2002

quote:
engelbertus schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:02:
dat zou best kunnen dat het een combi 100/1000 ;robleem is.

je kunt een netwerkkaart op auto zetten, of op een vast e snelheid.
staat ie op een vaste snelheid, en de andere netwerkkaart niet, dan probeert die dus steeds uit te vinden hoe snel die kaart is met vaste snelheid, maar die kaart met vaste snelheid reageert niet op die vragen. dat kan voor vertraging zorgen.

maar een 100mbit switch gebruiken en die weer onder die 1GB switch hangen werkt ook niet? misschien dat die 100mb switch wel de juiste onfo aan de GBit switch vesrstrekt, waardoor de stotteringen zullen uitblijven.

het kan ook nog zijn dat de switch zijn pakketjes verstuurt volgens store and forward. dan beweert die dus eert 1GB en stuurt dat vervolgens in 10 pakketjes van 100mbit verder naar de xbox. als er dan een klein hikje ergens zit kan er zomaar ergens vertraging door ontstaan.
Je xbox is toch 10Mbit?

Tierelier

Z
Reg. datum: 04 juli 1999

Ik heb sinds kort ook een XBox met XBMC, maar ik heb een probleempje: Ik heb de laatste versie van Bigfoot's XBMC op mijn XBox staan, en als ik mijn muziek (ruim 200 Gb op mijn PC) naar de database scan om in de library te zetten dan lijkt hij het te doen, alles komt voorbij bovenin mijn scherm. Maar als de scan klaar is staat er niks in de library, hij zegt dat er nog geen gescande items zijn. Iemand een idee?

Phenom II X4 955BE | ASUS M4A78T-E | 4x OCZ Platinum OCZ3P13334GK 2GB | Coolermaster Scout | 2x Seagate Barracuda 7200.12 1TB | Sony NEC Optiarc AD-7240S | Samsung T260HD

quote:
De mijne is absoluut 100 mbit ;)

Reg. datum: 19 februari 2007

Even een korte vraag:

Is er een handige manier om je muziek op je xbox te synchroniseren met je pc? Als het niet via FTP ging was het me wel gelukt, maar het enigste wat ik nu kan bedenken om het via FTP te doen is eerst alles verwijderen en dan al m'n muziek weer terug zetten.

Dit moet toch slimmer kunnen?

quote:
Jurjenvandijk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 11:41:
Even een korte vraag:

Is er een handige manier om je muziek op je xbox te synchroniseren met je pc? Als het niet via FTP ging was het me wel gelukt, maar het enigste wat ik nu kan bedenken om het via FTP te doen is eerst alles verwijderen en dan al m'n muziek weer terug zetten.

Dit moet toch slimmer kunnen?
Streamen?

Reg. datum: 19 februari 2007

Dan zou ik altijd m'n pc aan moeten hebben, en er zijn momenten dat ik mijn pc niet aan heb/niet aan wil hebben. Moet toch ook een andere manier voor zijn?

Arwen / Kayne

Netdrive op je pc installeren, zodat je ftp-server op je xbox een gewone driveletter krijg onder Windows.
Dan kan je met bvb. Total Commander de 2 folders synchroniseren.

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Nu ik de 28-10 Bigfoot XBMC heb geinstalleerd werkt Uitzending Gemist niet meer (komt niet verder dan "Initialising XOT-uzg" en daarna niets, blijf gewoon in het hoofdmenu van XBMC). Alle andere meegeleverde scripts (youtube, buienradar etc) werken wel gewoon. Heb de cache directory al gewist maar dat maakte niets uit.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?

god's right foot
Reg. datum: 24 november 2000

Hebben jullie het ook dat elke keer dat je voor het eerst naar je films of muziek folder gaat , dat XBMC tijd nodig heeft om alle bestanden die op je server staan te tonen??.

Ik had op eerdere XBMC versies hier minder last van. :|

Intel Duo 2 Core E8400,EVGA 680i,2x 1GB G-skill DDR800,Saphire 4870 512mb,2x 250GB SATA II HD,Vista Home Premium,Apple Cinema 20"

-=PLACEBO=-
Reg. datum: 03 mei 2004

quote:
seninha schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:24:
Hebben jullie het ook dat elke keer dat je voor het eerst naar je films of muziek folder gaat , dat XBMC tijd nodig heeft om alle bestanden die op je server staan te tonen??.

Ik had op eerdere XBMC versies hier minder last van. :|
Alleen op mijn muziekfolder eigenlijk. Maar daar ook nogal wat items in. :) Dan zie ik een voortgangsbalke van een seconde of vijf, voor enkele duizenden items.

Dookie Fundamentalist

quote:
sverzijl schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:24:
Nu ik de 28-10 Bigfoot XBMC heb geinstalleerd werkt Uitzending Gemist niet meer (komt niet verder dan "Initialising XOT-uzg" en daarna niets, blijf gewoon in het hoofdmenu van XBMC). Alle andere meegeleverde scripts (youtube, buienradar etc) werken wel gewoon. Heb de cache directory al gewist maar dat maakte niets uit.
Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?
En wat zegt de uzg.log file?

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

In mn auto wil ik bij het opstarten van de Xbox eerst een opstart-video afspelen en daarna een playlist starten.
Ik krijg het alleen niet voor elkaar :(
Iemand die me kan helpen mbv een autoexec script?
Zou heel tof zijn :)

quote:
Hij mist eea XML file :
code:
1
2
3
4
5
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - Error initializing XOT-Uzg (Uitzendinggemist.v2)
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - | Traceback (most recent call last):
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - |   File "Q:\scripts\uitzendinggemist\default.py", line 88, in ?
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - |     MyWindow = progwindow.GUI(config.appSkin ,config.rootDir, config.skinFolder)
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - | TypeError: XML File for Window is missing

Reg. datum: 04 november 2007

Ik heb deze week een oud model xbox gekocht.. deze is via software omgebouwd (dus niet met chip) en er staat een versie van XBMC op (1.1.0 Apr 22 2005).

Nu wil ik graag scripts erop zetten van oa. uitzendinggemist. Zodra ik deze via ftp in mijn scripts mapje zet zie ik het programma wel op mijn X-Box maar het openen lukt niet dit gebeurt bijna met elke script die ik erop zet op een paar uitzonderingen na. Het afspelen van video's/foto/muziek via gedeelde mappen werkt wel prima.

Ik denk zelf dat het openen niet lukt omdat er een oude versie van XBMC op mijn X-box staat. Nu durf ik er geen nieuwe versie op te zetten omdat ik bang ben dat ik die software van het ombouwen wis en ik helemaal niks meer met mijn X-box kan doen.

Ik heb wat screenshots gemaakt van mijn Ftp programma weet iemand misschien welke mappen/bestanden ik moet vervangen, welke versie ik moet installeren en waar ik deze kan downloaden zodat ik het wel werkend krijg ? Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn dat ik de scripts niet kan openen ?

Hier de screenshots:
http://img144.imageshack.us/my.php?image=xbox1xa4.jpg
http://img211.imageshack.us/my.php?image=xbox2fo3.jpg
http://img105.imageshack.us/my.php?image=xbox3ch5.jpg
http://img105.imageshack.us/img105/701/xbox4mc9.th.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/5818/xbox5mi2.th.jpg

Het zou fijn zijn als het een beetje simpel uitgelegd kan worden aangezien ik er niet superhandig mee ben.
Verder ben ik ook niet veeleisend hoor ;).

Alvast bedankt voor de moeite.

quote:
sverzijl schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:21:
[...]

Hij mist eea XML file :
code:
1
2
3
4
5
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - Error initializing XOT-Uzg (Uitzendinggemist.v2)
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - | Traceback (most recent call last):
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - |   File "Q:\scripts\uitzendinggemist\default.py", line 88, in ?
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - |     MyWindow = progwindow.GUI(config.appSkin ,config.rootDir, config.skinFolder)
20071104 12:22:56 - CRITICAL - default.py     - 93  - | TypeError: XML File for Window is missing

Als je de meest recente versie van mijn site download en installeerd? Werkt het dan wel? (wel eerst de oude folder leeggooien)

XOT-Uzg.v3 (voorheen Uitzendinggemist): recente versie 3.2.0b5. Voor XOT-Uzg.v3 is minimaal een XBMC nodig met SVN revision R17016.

quote:
sheppie23 schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:43:
Ik heb deze week een oud model xbox gekocht.. deze is via software omgebouwd (dus niet met chip) en er staat een versie van XBMC op (1.1.0 Apr 22 2005).

Nu wil ik graag scripts erop zetten van oa. uitzendinggemist. Zodra ik deze via ftp in mijn scripts mapje zet zie ik het programma wel op mijn X-Box maar het openen lukt niet dit gebeurt bijna met elke script die ik erop zet op een paar uitzonderingen na. Het afspelen van video's/foto/muziek via gedeelde mappen werkt wel prima.

Ik denk zelf dat het openen niet lukt omdat er een oude versie van XBMC op mijn X-box staat. Nu durf ik er geen nieuwe versie op te zetten omdat ik bang ben dat ik die software van het ombouwen wis en ik helemaal niks meer met mijn X-box kan doen.

Ik heb wat screenshots gemaakt van mijn Ftp programma weet iemand misschien welke mappen/bestanden ik moet vervangen, welke versie ik moet installeren en waar ik deze kan downloaden zodat ik het wel werkend krijg ? Of zou er iets anders aan de hand kunnen zijn dat ik de scripts niet kan openen ?

Hier de screenshots:
http://img144.imageshack.us/my.php?image=xbox1xa4.jpg
http://img211.imageshack.us/my.php?image=xbox2fo3.jpg
http://img105.imageshack.us/my.php?image=xbox3ch5.jpg
http://img105.imageshack.us/img105/701/xbox4mc9.th.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/5818/xbox5mi2.th.jpg

Het zou fijn zijn als het een beetje simpel uitgelegd kan worden aangezien ik er niet superhandig mee ben.
Verder ben ik ook niet veeleisend hoor ;).

Alvast bedankt voor de moeite.
Voor de zoveelste keer, lees hier meer: http://www.xboxmediacente...ex.php?title=Install_XBMC

quote:
GroteBozewolf schreef op zondag 04 november 2007 @ 17:44:
[...]

Als je de meest recente versie van mijn site download en installeerd? Werkt het dan wel? (wel eerst de oude folder leeggooien)
Dan werkt het inderdaad wel weer. thanks.

quote:
Bedankt ! Ik heb de instructies gevolgd en heb het proberen te updaten met de versie van jou site.
Ik krijg nu deze melding als ik mn X-Box opstart:

XBMC Fatal Error:
T:\guisettings.xml. Line 0
Failed to open file

Hoe kan ik dit oplossen ?

sheppie23 wijzigde dit bericht 04-11-2007 19:29 (4%)

Reg. datum: 31 januari 2005

quote:
Jurjenvandijk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:58:
Dan zou ik altijd m'n pc aan moeten hebben, en er zijn momenten dat ik mijn pc niet aan heb/niet aan wil hebben. Moet toch ook een andere manier voor zijn?
Met SyncBack(SE) kan je synchroniseren met een ftp-server.

quote:
sheppie23 schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:27:
[...]

Bedankt ! Ik heb de instructies gevolgd en heb het proberen te updaten met de versie van jou site.
Ik krijg nu deze melding als ik mn X-Box opstart:

XBMC Fatal Error:
T:\guisettings.xml. Line 0
Failed to open file

Hoe kan ik dit oplossen ?
Ik heb het zelf al op kunnen lossen..
Toch bedankt

snelst haas op deze aardekloot
Reg. datum: 26 oktober 2003

Ik wilde orgineel titels van o.a. anime uploaden vanuit FTP. Maar het schijnt dat er limiet van aantal letters/tekens aanwezig. Kan ik die limiet wijzigen, ik wil graag mijn titels orgineel houden?

Arwen / Kayne

Nope, FATX (filesystem van de xbox) heeft een limiet van 40 tekens.

Superdeals vind je op DealExtreme!!!
Canon EOS 400D / Sigma 17-70 f/2.8-4.5 / Canon 50mm f/1.8 II / Tamron 55-200 f/4-5.6[/b]

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: