Ja weet ik maar als je geen videobestanden in de submap hebt staan kom je alleen niet bij dat scherm omdat je dus een "No videofiles found in this path!" melding krijgt...en DAT vind ik dus een beetje onzin omdat er één submap verder wel videobestanden staan.quote:GroteBozewolf schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:02:
[...]
Je kan per folder/source aangeven wat voor type files er in staan en of ie op basis van files of folders lookups moet doen. Tevens kan je dan aangeven of ie recursive moet scannen.
Euh nee, dat suggereerde bakman...quote:Prulleman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:06:
[...]
Jij wilt in 1 map 2 x VIDEO_TS.IFO en 2 x VTS_01_0.IFO en 2 x VTS_01_0.VOB (etc. etc.) gaan zetten?? succes... (1 map kan niet 2 bestanden met dezelfde naam bevatten)
Ah ok.quote:bakman schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:56:
[...]
ik maakte de aanname dat het over divxjes ging![]()
dvd's ander verhaal idd.
Nee bedoel dus juist dvd's omdat je die toch vaak in een mapje in een mapje hebt staan als je begrijpt wat ik bedoel.
En ook als ik meerdere seizoenen divx heb vind ik het fijn om per seizoen een map aan te maken, moet dan alsnog weer een losse divx in dezelfde map zetten als de seizoens mapjes om de info te downen + leuk icoon, daarna zet ik de divx weer in de goede seizoen map en is het ook wel weer klaar.