Reg. datum: 27 februari 2007
Reg. datum: 19 juli 2005
Ik neem aan dat je vraagt waar ik mijn psp heb gekocht?quote:Guido123 schreef op donderdag 13 december 2007 @ 13:01:
Waterking waar heb je het gekocht?
In een stad hier in de buurt. Coevorden, welbekend van de ontspoorde trein afgelopen week
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Reg. datum: 26 juni 2006

Wat er in zat;
en nog een dun folietje die je op de foto niet ziet!Iemand enig idee hoe hem te bevestigen?
Reg. datum: 26 november 2007
vriend van mij heeft ook een folie erop waardoor het beeld niet meer glinsterd maar wel allemaal strepen over het scherm door de protector dus mij niet gezienquote:haroldovic schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:22:
had net een screen protector gekocht, maar zou niet weten hoe ik hem moet bevestigen;
[afbeelding]
Wat er in zat;
[afbeelding] en nog een dun folietje die je op de foto niet ziet!
Iemand enig idee hoe hem te bevestigen?
Reg. datum: 19 juli 2005
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
ja maar dat vroeg ik niet, vroeg alleen hoe ik het moest bevestigen?
haroldovic wijzigde dit bericht 13-12-2007 19:46 (10%)
Reg. datum: 27 februari 2007
Voor hoeveel?quote:waterking schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:15:
[...]
Ik neem aan dat je vraagt waar ik mijn psp heb gekocht?
In een stad hier in de buurt. Coevorden, welbekend van de ontspoorde trein afgelopen week
- De dunne laag er af halenquote:haroldovic schreef op donderdag 13 december 2007 @ 19:45:
@renaldo niels
ja maar dat vroeg ik niet, vroeg alleen hoe ik het moest bevestigen?
- Je PSP 90 graden draaien
- De screen protector van onder naar boven er langzaam op plakken en met een pinpas de bubbels er uit strijken
En als die scheef gaat, kan je 'm weer er van af halen met een stukje plakband. Zodat je geen vingerafdrukken er op krijgt.

als deze ook mms:// ondersteunt ipv die #$@!#% Shoutcast rechtsbovenin, ben ik blij!
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
Dus met dat plasticje hoef ik niks te doen? (zie beschrijving)quote:zedonite schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:49:
[...]
- De dunne laag er af halen
- Je PSP 90 graden draaien
- De screen protector van onder naar boven er langzaam op plakken en met een pinpas de bubbels er uit strijken
En als die scheef gaat, kan je 'm weer er van af halen met een stukje plakband. Zodat je geen vingerafdrukken er op krijgt.
En wat bedoelen ze dan met dat laagje dat eraf moet?
haroldovic wijzigde dit bericht 13-12-2007 21:06 (4%)
Er zit aan de onder- en bovenkant van die screenprotector een dunne laag die er af gehaald moet worden. Eerst haal je de onderste er af, nadat de screenprotector bevestigd is, haal je de bovenste er af.quote:haroldovic schreef op donderdag 13 december 2007 @ 21:02:
[...]
Dus met dat plasticje hoef ik niks te doen? (zie beschrijving)
En wat bedoelen ze dan met dat laagje dat eraf moet?
Ook voor de oude PSP, of alleen de Slim & Lite?quote:maarud schreef op donderdag 13 december 2007 @ 20:51:
JEEEJ 3.80 heetf Internet Radio ondersteuning! Check die screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
als deze ook mms:// ondersteunt ipv die #$@!#% Shoutcast rechtsbovenin, ben ik blij!
Is dit geen photoshop trouwens, want alle itempictogrammen zijn standaard in wit/grijstinten i.p.v. kleur? (of het is een Thema?)
Ariën Clay wijzigde dit bericht 13-12-2007 22:11 (13%)
JongerenPlace | TreinenWeb | ClayWeb
Gezocht: Treinen nieuws redacteur (m/v) / Trein artikel Redacteur (m/v) - Vrijwillig... DM me..
ook wel voor de oude denk ik. Als er een Custom 3.80 uitkomt ga ik direct upgraden, tenzij hij geen ondersteuning heeft voor echte streams, ipv die shoutcastzooiquote:Ariën Clay schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:07:
[...]
Ook voor de oude PSP, of alleen de Slim & Lite?
Is dit geen photoshop trouwens, want alle itempictogrammen zijn standaard in wit/grijstinten i.p.v. kleur? (of het is een Thema?)
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
Reg. datum: 07 augustus 2006
huh?! krijg daar een file van 1kb, wat moet ik daar dan mee? mn psp kan ook niks openenquote:MarcoM schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 08:21:
WipeOut Pulse demo
http://store.playstation.com/store/index.vm
wat een mooi spel zeg
Je moet de "PSP Downloader" downloaden. Daarmee kun je stuff downloaden van de store naar je PSP; anders niet. Alles staat hier uitgelegd:quote:haroldovic schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 21:44:
[...]
huh?! krijg daar een file van 1kb, wat moet ik daar dan mee? mn psp kan ook niks openen
http://store.playstation.com/store/instructions.vm
Ik heb Wipeout Pulse maar meteen besteld bij Play, daar hij daar het best geprijsd staat op het moment: http://www.play.com/Games/PSP/4-/3433739/Wipeout-Pulse/Product.html?cur=258
En ik zoek nog steeds naar Puzzle Quest. Het is een quest op zich geworden...
www.informatique.nl heeft hem regelmatig of bestelbaar. Een aantal vrienden van me hebben hem daar gekocht. Enige probleem is dat het spel een aantal bugs heeft, zoals de companion die niet zijn special gebruikt oid. Wellicht hebben ze dit dan in een re-release verholpen, dat zou goed nieuws zijn!quote:Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:28:
Weet iemand hoe het zit met Puzzle Quest?! Dit spel is in maart uitgekomen, maar in Nederland reeds maanden nergens verkrijgbaar. Elke winkel waar ik kom is het "nooit gehad" of "niet bestelbaar".
Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.
Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!
Even ter opvolging van mijn PSP probleem (anderhalf jaar oud, leest geen UMDs meer (of gebrekkig), Sony vraagt 90 EUR ter reparatie, klacht bij Dixons): Dixons heeft een brief toegestuurd, waarbij zijn aangeven dat in hun ogen de levensduur van het produkt 3 jaar zou moeten zijn. Daardoor willen zij de helft van de reparatie vergoeden. Wat mij betreft een nette regeling, alhoewel het wel een beetje knaagt dat ik kosten krijg voor iets dat het eigenlijk gewoon zou moeten doen, maar 45 EUR is nog te overzien...
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag
OP de Japanse site is weinig te vinden om 3.80, terwijl Japan altijd voorloopt...
JongerenPlace | TreinenWeb | ClayWeb
Gezocht: Treinen nieuws redacteur (m/v) / Trein artikel Redacteur (m/v) - Vrijwillig... DM me..
Zie ik nog iets over het hoofd...wat is wel en niet aan te raden ?
Verlanglijstje tot nu toe:
- Sony PSP Console, Black Slim & Lite PSP ( PlayShop.nl )
- König, Eva Case (Beschermtas) ( PlayShop.nl )
- 4GB Sandisk MemoryStick Pro Duo Gaming ( One2remember.nl )
Is dit geheugenkaartje goed voor de PSP Slim & Lite ?
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Kaartje is goed hoor, ook lekker snelle transfer ratesquote:NeoMe schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:36:
Ik ga vandaag een PSP Slim & Lite kopen ( JoeHoe )
Zie ik nog iets over het hoofd...wat is wel en niet aan te raden ?
Verlanglijstje tot nu toe:
- Sony PSP Console, Black Slim & Lite PSP ( PlayShop.nl )
- König, Eva Case (Beschermtas) ( PlayShop.nl )
- 4GB Sandisk MemoryStick Pro Duo Gaming ( One2remember.nl )
Is dit geheugenkaartje goed voor de PSP Slim & Lite ?
Ik weet alleen niet of die site wel te vertrouwen is, misschien dat iemand daar meer over kan zeggen
NeoMe wijzigde dit bericht 16-12-2007 18:32 (5%)
* F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 2 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual *
Ik had het eigenlijk over de site van het 4GB kaartje, weet niet hoe het met die site zitquote:NeoMe schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:31:
Ja koop hem daar niet, site is best crappy... ze hebben gemaild dat ie pas 31 december leverbaar was dus das opgelost haal hem bij de MediaMarkt is ie zelfs goedkoper ( 164 euro ) of kan het nog goedkoper ?
164 is wel het goedkoopste dacht ik zo
Maat van mij had het me aanbevolen, hij is zeker goedkoper en komt terug in pricewatch.
Wel wazig btw, pspvideo9 doet het bij mij niet. Net gedownload en start hem op meteen foutmelding
Ik wil graag iets met meer opties van de ImToo versie...
NeoMe wijzigde dit bericht 16-12-2007 19:15 (41%)