Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

quote:
Helaas, in eerste instantie wilde hij de GTA disc direct lezen en ik kon gewoon spelen, maar na een tijdje begonnen er toch weer wat vlakken 'uit te smeren' en uiteindelijk vast te lopen. Daarna nog FF film disc geprobeerd en die werd weer niet geladen. Zucht

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax

Geen klei...

Zojuist even via mijn WLAN even 3.73 gedownload en geinstalleerd.
Wat zijn de updates hierin o.a? Normaal zie je die ook bij het openen van de update verschijnen, maar nu niet?
op www.playstation.com staat er nog niks vermeld.
Beter bekend als mrtn

Als je de voorwaarden accepteert krijg je wel een changelog, weet alleen niet meer welke. De UMD-drive wordt iig niet genoemd.

PSN: memrtn

Geen klei...

Dan ben ik blijkbaar iets te snel gegaan :).
Naja, het zal wel op www.playstation.com verschijnen as soon...
Het staat er al op: http://nl.playstation.com...ate-features-(ver-3-73)-/

Ariën Clay wijzigde dit bericht 02-12-2007 12:38 (35%)

De post is daar >>

Ik zit nog altijd op 3.51 M33
Moet even kijken of er al nieuwe is voor de PSP FAT.

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

Reg. datum: 15 februari 2003

Weet iemand hoe het zit met Puzzle Quest?! Dit spel is in maart uitgekomen, maar in Nederland reeds maanden nergens verkrijgbaar. Elke winkel waar ik kom is het "nooit gehad" of "niet bestelbaar".

Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.

Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
Brantje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:59:
Ik zit nog altijd op 3.51 M33
Moet even kijken of er al nieuwe is voor de PSP FAT.
Ja die is er, ik heb nu de laatste, 3.71 M33-3

ik host images

Hey.. ik heb ff een vraagje...

Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc) en voor tussendoor een spelletje. Maaruh nu zit het dus zo dat ik gewoon een cable netwerk heb.. en dus geen draadloos :( nu was mijn vraag is er een combo router? via google kom ik namelijk niet ver.. krijg of alleen wireless of alleen cable routers..

De bedoeling is dus eigenlijk.. om de computers in huis gewoon via de "cable" te laten en de psp dan via de wireless port op de router.. (als die bestaat dan he)

Of zou ik moeten kijken voor een pci-kaart die een wireless uitzend ? afstand in huis bedraagt niet veel.. max 25meter maar wil toch wel snel internet hebben op de psp :D

alvast bedankt :)

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Reg. datum: 15 februari 2003

quote:
cc_tuner schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:32:
Hey.. ik heb ff een vraagje...
Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc)
Hoe zit dat nou met dat navegatiesysteem?! Wanneer krijgen we dat in Nederland?!

Beter bekend als mrtn

quote:
Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:58:
[...]

Hoe zit dat nou met dat navegatiesysteem?! Wanneer krijgen we dat in Nederland?!
Volgend jaar.
quote:
Daarvoor zit je in het verkeerde topic. Je zoekt gewoon een draadloze router, waarbij je gewoon bedrade PC's bedraad kunt blijven gebruiken en de WiFi functie voor bijv. de PSP. Daarvoor is zat te vinden op GoT en internet. Kijk ook bij Netwerken

PSN: memrtn

Reg. datum: 26 mei 2005

kan ik ook met mijn psp naar een aac-stream luisteren? PSPRadio ondersteund hem niet :(

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

kun je überhaupt streaming radio / tv luisteren op je psp?
Ben sinds een week in het bezit van een Slim & lite silver, psp bevalt me beter dan xbox360 vanwege de mobiliteit en ik vind de batterij duur ook wel snor zitten voor zo'n pareltje :*)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

Ja ik heb al radio gestreamd naar de PSP werkt goed ik gebruik mijn TwonkeyMedia server

EgoPro wijzigde dit bericht 06-12-2007 23:27 (26%)

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

ik host images

Ok hier mijn review :D Heb een leuke router gegaald en alles werkt perfect.! infact deze tekst type ik nu met de psp!!! het bevalt me aardig alleen niet met grote sites als tweakers aangezien het laden en scrollen wat langer duurt........... mja over deze tekst doe ik ook erg lang en ik vind de psp daarom niet egt geschikt om er mee te gaan typen :P mja ik stop weer met typen en ga weer lkkr verder surfen.......

plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!

Reg. datum: 05 oktober 2005

Ik heb problemen met het einde van chapter 5 van Killzone Liberation.

spoiler:
Aan het einde van chapter 5 ben ik terecht gekomen in een boss battle. Het lukt me om beide pilaren van het balkon naar beneden te krijgen. Maar daarna wordt het moeilijk. De helghast blijven spawnen en het lukt me niet om de boss (generaal toch?), enige damage aan te brengen. Daarom krijg ik het gevoel iets niet goed te doen. De FAQ beschrijft chapter 5 niet, dus vandaar de post.

Helluup

BEER = GOOD

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
waterking schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:39:
kun je überhaupt streaming radio / tv luisteren op je psp?
Ben sinds een week in het bezit van een Slim & lite silver, psp bevalt me beter dan xbox360 vanwege de mobiliteit en ik vind de batterij duur ook wel snor zitten voor zo'n pareltje :*)
Als je ook een PS3 hebt is het supersimpel, gewoon via Remote Play media servers op je PC benaderen (die dan weer internet radio/tv of lokale media aanbieden). Zonder PS3 moet je toch al gauw de homebrew kant op wil je met je PSP media streamen. Wat wel out-of-the-box werkt op de PSP is het streamen van audio via RSS feeds.

XBL/PSN: Freeply

ik host images

WooT *O*

Iemand ervaringen met de PSP messenger? Gister avond dacht ik: "zou er zoiets zijn".. en vanochtend ff gegoogled en gelijk maar de 1.30 gedownload :D

Moet zeggen dat het niet egt een messenger is maar gewoon een paar html bestanden met een leuke interface.!!!! erg makkelijk om er een homebrew van te maken.... ofja iig te bewerken en dus zelf futures oid toe te voegen _/-\o_

Pengmanelen en Husbokjes
Reg. datum: 31 januari 2000

Tis weer release dag voor wipeout pulse...NIET DUS..
maar weer een week uitgesteld naar de 14e.
Als dit spel niet uit snel uitkomt, gaat het op de vaporlijst..

It's fun to obey the machine

Revived
Reg. datum: 31 mei 2001

Iemand hier al eens Valkyre Profile : Lenneth gespeeld?
Vind het echt een heerlijke RPS van de makers van Square/Enix.
Rendered movies zien er ook werkelijk schitterend uit imho.
Battlesystem is mss een btje wennen, want het komt neer op buttonbashing. :o
Al met al een aanradertje als je het mij vraagt.

! BOE !

Reg. datum: 27 februari 2007

Weet iemand of je in een psp uit asia europese games kan draaien?

Games zijn op de psp regio vrij. Films niet. Dus je kunt gewoon op je in asia aangeschafte psp games die je hier koopt spelen. :)

klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel

Reg. datum: 27 februari 2007

Iemand die een goede aanbieding hier weet? Collega gaat naar asia maar hij zegt nu niet goed te voelen om het langs de douane te brengen....

Wipeout Pulse is inmiddels uit... WipEout.Pulse.Europees.PSP.spel-VolgendNiveau. :P

Is er nog nieuws op het gebied van custom firmware? Had een 3.72 gezien, maar volgens mij werkt daar de 1.5 kernel addon niet op?

l0c4lh0st wijzigde dit bericht 13-12-2007 15:41 (3%)

Reg. datum: 20 oktober 2006

Damm is wel stil kwa games aanbod voor Psp :(
Alleen God of war voor de rest tja... weining vertrouwen in,en ik hoop stiekem nog op dat Rockstar nog een Gta game voor Psp gaat aankondingen.
Killzone Liberation speelt iemand dat wel eens online?
Laast nog gedaan kon maar 1 server vinden |:(
Terwijl het prima geschikt is voor online.

Ik speel het wel eens online ! tof spelletje. Ik vind zelf ook dat het enorm stil is rond de releases voor de psp voor 2008 weet ik alleen dat god of war en nfs pro street gaat komen :| .Heb net een psp gekocht. Ik verwacht wel dat er nog games blijven komen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: