- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax
Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last
Reageer Nieuw TopicWat zijn de updates hierin o.a? Normaal zie je die ook bij het openen van de update verschijnen, maar nu niet?
op www.playstation.com staat er nog niks vermeld.
PSN: memrtn
Naja, het zal wel op www.playstation.com verschijnen as soon...
Het staat er al op: http://nl.playstation.com...ate-features-(ver-3-73)-/
Ariën Clay wijzigde dit bericht 02-12-2007 12:38 (35%)
Moet even kijken of er al nieuwe is voor de PSP FAT.
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Wel heb ik begrepen dat het spel heruitgebracht wordt, maar bij Play of CDWOW zie ik daar niets van.
Weet iemand of er een "nieuwe" releasedatum komt en zo ja, welke datum dat dan is?!
Ja die is er, ik heb nu de laatste, 3.71 M33-3quote:Brantje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:59:
Ik zit nog altijd op 3.51 M33
Moet even kijken of er al nieuwe is voor de PSP FAT.
Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc) en voor tussendoor een spelletje. Maaruh nu zit het dus zo dat ik gewoon een cable netwerk heb.. en dus geen draadloos
De bedoeling is dus eigenlijk.. om de computers in huis gewoon via de "cable" te laten en de psp dan via de wireless port op de router.. (als die bestaat dan he)
Of zou ik moeten kijken voor een pci-kaart die een wireless uitzend ? afstand in huis bedraagt niet veel.. max 25meter maar wil toch wel snel internet hebben op de psp
alvast bedankt
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Hoe zit dat nou met dat navegatiesysteem?! Wanneer krijgen we dat in Nederland?!quote:cc_tuner schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:32:
Hey.. ik heb ff een vraagje...
Ik heb de psp met name gekocht voor het internet (met toekomstige navigatie etc)
Volgend jaar.quote:Vads schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 22:58:
[...]
Hoe zit dat nou met dat navegatiesysteem?! Wanneer krijgen we dat in Nederland?!
Daarvoor zit je in het verkeerde topic. Je zoekt gewoon een draadloze router, waarbij je gewoon bedrade PC's bedraad kunt blijven gebruiken en de WiFi functie voor bijv. de PSP. Daarvoor is zat te vinden op GoT en internet. Kijk ook bij Netwerkenquote:
PSN: memrtn
AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD
Reg. datum: 19 juli 2005
Ben sinds een week in het bezit van een Slim & lite silver, psp bevalt me beter dan xbox360 vanwege de mobiliteit en ik vind de batterij duur ook wel snor zitten voor zo'n pareltje
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
EgoPro wijzigde dit bericht 06-12-2007 23:27 (26%)
-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78
plaatjes online? klikje doen dan, Image Hosting In Stijl. Images tot 3MB grootte!!
Helluup
BEER = GOOD
Als je ook een PS3 hebt is het supersimpel, gewoon via Remote Play media servers op je PC benaderen (die dan weer internet radio/tv of lokale media aanbieden). Zonder PS3 moet je toch al gauw de homebrew kant op wil je met je PSP media streamen. Wat wel out-of-the-box werkt op de PSP is het streamen van audio via RSS feeds.quote:waterking schreef op donderdag 06 december 2007 @ 21:39:
kun je überhaupt streaming radio / tv luisteren op je psp?
Ben sinds een week in het bezit van een Slim & lite silver, psp bevalt me beter dan xbox360 vanwege de mobiliteit en ik vind de batterij duur ook wel snor zitten voor zo'n pareltje
XBL/PSN: Freeply
Iemand ervaringen met de PSP messenger? Gister avond dacht ik: "zou er zoiets zijn".. en vanochtend ff gegoogled en gelijk maar de 1.30 gedownload
Moet zeggen dat het niet egt een messenger is maar gewoon een paar html bestanden met een leuke interface.!!!! erg makkelijk om er een homebrew van te maken.... ofja iig te bewerken en dus zelf futures oid toe te voegen
maar weer een week uitgesteld naar de 14e.
Als dit spel niet uit snel uitkomt, gaat het op de vaporlijst..
It's fun to obey the machine
Vind het echt een heerlijke RPS van de makers van Square/Enix.
Rendered movies zien er ook werkelijk schitterend uit imho.
Battlesystem is mss een btje wennen, want het komt neer op buttonbashing.
Al met al een aanradertje als je het mij vraagt.
! BOE !
Reg. datum: 27 februari 2007
klik hier voor de specs van m'n systeem || ook al is INTEL nog zo snel AMD achterhaalt hem wel
Reg. datum: 27 februari 2007
Is er nog nieuws op het gebied van custom firmware? Had een 3.72 gezien, maar volgens mij werkt daar de 1.5 kernel addon niet op?
l0c4lh0st wijzigde dit bericht 13-12-2007 15:41 (3%)
Reg. datum: 20 oktober 2006
Alleen God of war voor de rest tja... weining vertrouwen in,en ik hoop stiekem nog op dat Rockstar nog een Gta game voor Psp gaat aankondingen.
Killzone Liberation speelt iemand dat wel eens online?
Laast nog gedaan kon maar 1 server vinden
Terwijl het prima geschikt is voor online.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last