quote:
Gaat vast wel gebeuren. Ik kan niet geloven dat die 64MB alleen voor het verbeteren vaan laadtijden is. Sowieso is het al mogelijk om met aangepaste firmware die 64Mb te benutten voor homebrew developers, dus ik zie het wel gebeuren dat Sony dit ook gaat doen.
Bijvoorbeeld een speciaal iets dat alleen op de Slim&Lite werkt, zoals een videostreamer (was zelfs officieel aangekondigd, ik meen dat mij te herinneren) die werkt
alleen goed beter op de Slim&Lite omdat die 64MB geheugen heeft. (Inmiddels artikel gevonden)
quote:
Microsoft is reeds begonnen met een video downloadservice via Xbox Live en de Playstation 3 krijgt er binnenkort ook eentje via Playstation Store. Dit is nog niet genoeg voor Sony, want de PSP krijgt ook een gelijkaardige service.
Veel kon Sony nog niet verklappen over deze nieuwe dienst voor de Playstation Portable. Peter Dille van Sony vertelde wel dat deze er zeker aankomt. Veel kon hij jammer genoeg niet vertellen, wel vertelde hij dat de nieuwe PSP die in september te koop is beter van deze dienst zal kunnen gebruikmaken door het extra ramgeheugen.
Bron: gamed
Ben wel benieuwd, denk toch wel dat ze over 1-2 jaar wel dingen (games, accesoires, firmware functies) onderscheidt word gemaakt tussen de Fat en Slim PSP.
Cubic X wijzigde dit bericht 27-11-2007 15:56 (29%)