Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wat hij zegt :P
Andersom hoef je je game niet te verlaten om weer de video-out uit te zetten. Gewoon psp op standby zetten, kabel d'r uit, en psp weer aan :)

* AlterMann heeft ook een av-kabel :D
Toch wel erg gaaf, driver en gta via de psp op een bravia spelen.

"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."

Hallo mensen,

Wil een 2de hands PSP halen maar de Slim 'n Lite zijn 2de hands nog weinig te koop omdat ze simpelweg gewoon te nieuw zijn. Voor de gewone PSP zijn er genoeg leuke aanbiedingen.

Nu is mijn vraag: maakt de PSP fat en PSP lite nou echt zóveel verschil? Gaan er bijv. games komen die wel op de Lite maar niet op de Fat kunnen? Of andere nieuwe gadgets/stuff die wel op de Lite maar niet op de FAT kan.

Harold

Beter bekend als mrtn

Games moeten op allebei de PSP's werken, simpel as that. Ook zijn er geen specifieke functies waarom de 1000 geen 2000-spul aankan, behalve de video-out. Ook hebben games soms voordeel met het extra geheugen.

PSN: memrtn

Waarom is NFS Prostreet uitgesteld ?:|

PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]

quote:
me_mrtn schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:13:
Games moeten op allebei de PSP's werken, simpel as that. Ook zijn er geen specifieke functies waarom de 1000 geen 2000-spul aankan, behalve de video-out. Ook hebben games soms voordeel met het extra geheugen.

quote:
fout bij vorige post :$

nee ok, maar er zullen vast nog wel meer dingen komen zoals bijv. de tv out alleen op de lite kan. Ook zullen er denk ik wel games komen die intern 64 vragen

Wat ik alleen echt een minpunt vind is dat de audio aansluitig verandert is. Misschien logisch ivm die Tv out maar daardoor past het headsetje wat ik bij mijn accessoires pakket kreeg niet.

En nu heb ik vandaag een Veripart houder besteld... maar bedacht me ineens dat het niet gaat passen ivm die andere aansluiting |:(

Dat wordt dus slopen vrees ik want wil een bureau houder :)

Verder bevalt hij prima en speel ik op dit moment toch eerst ridge racer uit en daarna weer rachet of def jam _/-\o_
quote:
haroldovic schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:28:
Hallo mensen,

Wil een 2de hands PSP halen maar de Slim 'n Lite zijn 2de hands nog weinig te koop omdat ze simpelweg gewoon te nieuw zijn. Voor de gewone PSP zijn er genoeg leuke aanbiedingen.

Nu is mijn vraag: maakt de PSP fat en PSP lite nou echt zóveel verschil? Gaan er bijv. games komen die wel op de Lite maar niet op de Fat kunnen? Of andere nieuwe gadgets/stuff die wel op de Lite maar niet op de FAT kan.

Harold
Het enige dat met fat beter is, dat als je hem downgrade dat je 1.5 kernel kan instaleren.
Dan kan je ook homebrew draaien.
Verder maak het niet echt veel uit.

Beter bekend als mrtn

quote:
haroldovic schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:57:
nee ok, maar er zullen vast nog wel meer dingen komen zoals bijv. de tv out alleen op de lite kan. Ook zullen er denk ik wel games komen die intern 64 vragen
Nee. Dat gebeurt niet.

Revived

Zit al een tijdje te dubben welke racegame er nou een btje uitschiet op de PSP.
Ben niet zo'n simmer, dus het moet wel een beetje een lage instap hebben.
Nu heb ik inmiddels RR2, echter raak ik daar een btje op uitgekeken.
Iemand tips (buiten WipeOut Pure dan) welke racer ik moet aanschaffen of in de nabije toekomst
uit gaat komen welke de moeite waard is? Zie door de chicanen de baan namelijk niet meer. :)

! BOE !

quote:
Brantje schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:03:
[...]

Het enige dat met fat beter is, dat als je hem downgrade dat je 1.5 kernel kan installeren.
Dan kan je ook homebrew draaien.
Verder maak het niet echt veel uit.
Op de nieuwe PSP Slim & Lite kan je ook homebrew draaien met iets aangepaste firmware, dus dat is het verschil niet. Een aantal Japanse journalisten hebben de verschillen op een rijtje gezet, hieronder de link naar de site:

http://translate.google.c...39,76465,0,0.html?ref=rss

..:: Workstation ::..

Reg. datum: 07 augustus 2006

quote:
Gaat vast wel gebeuren. Ik kan niet geloven dat die 64MB alleen voor het verbeteren vaan laadtijden is. Sowieso is het al mogelijk om met aangepaste firmware die 64Mb te benutten voor homebrew developers, dus ik zie het wel gebeuren dat Sony dit ook gaat doen.

Bijvoorbeeld een speciaal iets dat alleen op de Slim&Lite werkt, zoals een videostreamer (was zelfs officieel aangekondigd, ik meen dat mij te herinneren) die werkt alleen goed beter op de Slim&Lite omdat die 64MB geheugen heeft. (Inmiddels artikel gevonden)
quote:
Microsoft is reeds begonnen met een video downloadservice via Xbox Live en de Playstation 3 krijgt er binnenkort ook eentje via Playstation Store. Dit is nog niet genoeg voor Sony, want de PSP krijgt ook een gelijkaardige service.

Veel kon Sony nog niet verklappen over deze nieuwe dienst voor de Playstation Portable. Peter Dille van Sony vertelde wel dat deze er zeker aankomt. Veel kon hij jammer genoeg niet vertellen, wel vertelde hij dat de nieuwe PSP die in september te koop is beter van deze dienst zal kunnen gebruikmaken door het extra ramgeheugen.
Bron: gamed

Ben wel benieuwd, denk toch wel dat ze over 1-2 jaar wel dingen (games, accesoires, firmware functies) onderscheidt word gemaakt tussen de Fat en Slim PSP.

Cubic X wijzigde dit bericht 27-11-2007 15:56 (29%)

Reg. datum: 28 november 1999

Zijn er verschillende uitvoeringen van de PSP Slim & Lite te krijgen? Bijvoorbeeld een Value of Entertainment Pack?

De laagste prijs die ik op dit moment kan vinden is ¤ 159.00:
http://camera4all.nl/sony...e-piano-black-p-1296.html

En dan zit er dit in de doos:
* PSP 2000 Game Console
* Acculader
* Accu

Is dat standaard of zijn er ook uitvoeringen met een beschermhoesje en headphones?

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

quote:
RaDKiLL schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:04:
Zit al een tijdje te dubben welke racegame er nou een btje uitschiet op de PSP.
Ben niet zo'n simmer, dus het moet wel een beetje een lage instap hebben.
Nu heb ik inmiddels RR2, echter raak ik daar een btje op uitgekeken.
Iemand tips (buiten WipeOut Pure dan) welke racer ik moet aanschaffen of in de nabije toekomst
uit gaat komen welke de moeite waard is? Zie door de chicanen de baan namelijk niet meer. :)
WipeOut Pulse (begin december) zal het uiterste van je psp vragen. Standaard 333 Mhz. Deze game gaat de beste racer worden op de psp. RR2 is zeker leuk maar voelt na verloop van tijd erg 2D.

Andere race games zijn meestal ports en niet echt leuk om te doen. De Wipeout en RR games zijn wel goed. MotoGP misschien ook nog wel.

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

kvind dtm race driver 2 ook heel aangenaam spel
gewoon een goed race spel met massas variaties. Rally, f1, touring,...
Kdenk dat dtm 3 natuurlijk weer en pak beter is maar die heb ik helaas niet voor de psp

bestaat er nu al software (of homebrew) waardoor ik streams (.asf) kan afspelen op mijn PSP? Dus niet via dat achterlijke systeem waarbij het via de pc gaat, maar direct vanaf het internet -> PSP?

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

quote:
maarud schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:29:
bestaat er nu al software (of homebrew) waardoor ik streams (.asf) kan afspelen op mijn PSP? Dus niet via dat achterlijke systeem waarbij het via de pc gaat, maar direct vanaf het internet -> PSP?
Nee.

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

quote:
bah bah bah :( Is het niet mogelijk om bijv. VLC te porten naar de PSP ofzo?

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

Vandaag contact gehad met Consoleshop.nl ivm een bureau oplader voor de PSP die NIET past op de slim versie.

Na al een gesprek gisteren mag ik hem dan toch terug sturen op mijn eigen kosten omdat er niet staat op de site dat hij voor de slim versie is. En dat voor hun 2 totaal verschillende PSP's zijn.

Dus ik heb er vaak geen problemen gehad maar nu 1 keer wel en dan komt de aap uit de mouw. Alles best dus maar ik bestel daar NOOIT meer wat!

Nu alleen wachten tot er een standaard komt voor de lite uitvoering en deze die ik nu heb ff aan iemand verpatsen of geven die nog een oude heeft.

EDIT: Iemand nog tips voor goede online shops die veel hebben voor de PSP?

JPstyle wijzigde dit bericht 29-11-2007 20:52 (6%)

Beter bekend als mrtn

quote:
maarud schreef op donderdag 29 november 2007 @ 18:45:
[...]

bah bah bah :( Is het niet mogelijk om bijv. VLC te porten naar de PSP ofzo?
Nee.
quote:
Cubic X schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:40:
[...]

Gaat vast wel gebeuren. Ik kan niet geloven dat die 64MB alleen voor het verbeteren vaan laadtijden is. Sowieso is het al mogelijk om met aangepaste firmware die 64Mb te benutten voor homebrew developers, dus ik zie het wel gebeuren dat Sony dit ook gaat doen.

Bijvoorbeeld een speciaal iets dat alleen op de Slim&Lite werkt, zoals een videostreamer (was zelfs officieel aangekondigd, ik meen dat mij te herinneren) die werkt alleen goed beter op de Slim&Lite omdat die 64MB geheugen heeft. (Inmiddels artikel gevonden)

Ben wel benieuwd, denk toch wel dat ze over 1-2 jaar wel dingen (games, accesoires, firmware functies) onderscheidt word gemaakt tussen de Fat en Slim PSP.
De videostreaming functie die jij bedoelt komt ook gewoon voor de PSP-1000 hoor. Ik weet wat jij bedoelt (denk ik?). Ten eerste heb je de TV-tuner, waar je in Europa vrij weinig aan hebt. Deze werkt op beide PSP's. Daarnaast heeft Sony tijdens de Games Convention een TV-tuner onthuld voor de PS3. Hiermee zou je in 1080p kunnen opnemen én TV-kijken tegelijkertijd. Ook zou je de opnames kunnen doorstreamen naar je PSP. Of het ook live kan streamen weet ik niet helemaal zeker. Ook hiervoor is de PSP-1000 geschikt.

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

quote:
Iceman011 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:10:
kvind dtm race driver 2 ook heel aangenaam spel
gewoon een goed race spel met massas variaties. Rally, f1, touring,...
Kdenk dat dtm 3 natuurlijk weer en pak beter is maar die heb ik helaas niet voor de psp
Ik vond DMT3 op de psp een grote teleurstelling. Laadtijden :( Framerate :(

Ik zie dat in de PS store Destruction Derby te koop is. Misschien is die wel leuk op de psp.

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

Beter bekend als mrtn

Kleine firmwareupdate komt eraan, naar versie 3.73. Deze zou volgens Sony problemen met de UMD-drive oplossen.

Edit - De firmware is ook beschikbaar in Europa.

me_mrtn wijzigde dit bericht 30-11-2007 09:36 (21%)

Gamertag: ijskonijn81

quote:
MarcoM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 11:23:
[...]

WipeOut Pulse (begin december) zal het uiterste van je psp vragen. Standaard 333 Mhz. Deze game gaat de beste racer worden op de psp. RR2 is zeker leuk maar voelt na verloop van tijd erg 2D.

Andere race games zijn meestal ports en niet echt leuk om te doen. De Wipeout en RR games zijn wel goed. MotoGP misschien ook nog wel.
Ik vind de burnouts (legends en vooral dominator) wel vet op de psp, geen gesim ofzo, puur arcade racen en rammen :)

-Wat wil je weten?-
Reg. datum: 02 november 1999

quote:
me_mrtn schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:08:
Kleine firmwareupdate komt eraan, naar versie 3.73. Deze zou volgens Sony problemen met de UMD-drive oplossen.

Edit - De firmware is ook beschikbaar in Europa.
Hey, kan dat betrekking hebben op mijn probleem???
quote:
Armada schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:23:
Sinds afgelopen zaterdag leest mijn PSP geen UMDs meer. Nog nooit laten vallen of er iets op laten vallen, er zit geen krasje op, netjes altijd firmware geüpdate. Ik heb met de helpdesk gebeld, deze geven aan dat je een hard reset kan proberen door minimaal een uur de accu eruit te laten en daarna de systeemsinstellingen naar oorspronkelijke fabrieksinstellingen te zetten.
Dit heeft echter niets geholpen. :|
Als alternatief gaf de Sony helpdesk aan dat het 90 EUR zou kosten om hem te laten repareren/vervangen. Nu is die PSP net 18 maanden oud en ik vroeg me af of er niet iets anders is dat ik kan doen?
Volgens consuwijzer.nl kan de winkelier een reparatiefee verlangen, maar er is geen enkele aanwijzing wat dat maximaal zou mogen zijn. Bij Sony zou het dus 53% van een nieuwe kosten, ik heb de winkelier (Dixons) nog niet geprobeerd. Hebben jullie enig idee hoe coulant of strikt ze met dit soort gevallen omgaan buiten de fabrikantsgarantie?
Of is dit voor kleinere problemen?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag

Beter bekend als mrtn

quote:
Armada schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:17:
Hey, kan dat betrekking hebben op mijn probleem???
Of is dit voor kleinere problemen?
Probeer eens uit?

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws