Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 14 december 2006
Ik heb hier vorige week nog contact over opgenomen met Sony Nederland. De losse accu voor de PSP slim stond nog niet eens in de catalogus van Sony en was dus voorlopig nog niet los te verkrijgen, wisten ze mij te vertellen.quote:frankiepankie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:37:
Heeft iemand een idee waar ik een PSP-S110 (Originele batterij voor de PSP slim dus) kan krijgen? Heb al op marktplaats gekeken, maar kon niks vinden. eBay vind ik maar niks.
Reg. datum: 04 oktober 2004
MM, Almere heb ik er eentje gezien. Originele losse accu zonder verpakking.quote:frankiepankie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:37:
Heeft iemand een idee waar ik een PSP-S110 (Originele batterij voor de PSP slim dus) kan krijgen? Heb al op marktplaats gekeken, maar kon niks vinden. eBay vind ik maar niks.
PSN: incyi Online: [COD4] [GT5:P]
Bel gratis 0800-58654384787
Reg. datum: 10 november 2002
V&A aangeboden: PSP met 17 games
Door geldgebrek ben ik genoodzaakt de PSP van de hand te doen.
http://specs.tweak.to/15333
Ik gebruik het zelf. Alleen images loaden vanaf de UMD werkt niet echt.
XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl
Piano Black en Ice Silver is er al wel in nederland, maar Arctic white niet.
Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB
Maar de laatste tijd komen niet echt leuke games uit vind ik.
Wat spelen jullie op dit moment ?
- Ik hou het bij Ratched & Clank
En ik kijk erg uit naar Wipeout Pulse. Die ga ik zeker halen
AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
En dat browsen gaat dat een beetje? Ik neem aan dat er een virtual keyboard bij zit of zo? Misschien een idee om dit in de toch al erg uitgebreide TS het verschil tussen de lite en de fat uit te leggen welke features er naats gamen nog meer zijn, ook qua wifi..
PSN: memrtn
Streamen kan dus WEL met de normale firmware, dat heet remote play via PS3quote:me_mrtn schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:37:
Streamen kan via de normale firmware niet. Met de vele firmwares die er te vinden zijn kun je volgens mij wel streamen via Pimpstreamer of iets dergelijks (heb normale firmware). Voor het invoeren van adressen kun je gebruik maken van de 'SMS'-achtige input. Verschillen tussen features tussen de PSP-1000 en PSP-2000 zijn er niet, behalve de video-output van de PSP-2000.
Dat klopt maar een PS3 kan lang niet zoveel bestandsformaten afspelen als een PCquote:bigdaddie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:46:
[...]
Streamen kan dus WEL met de normale firmware, dat heet remote play via PS3
Maar dat pimpstreamer werkt niet altijd vlekkeloos heb ik ondervonden bij mij, films haperen best veel, kan aan mijn netwerk liggen want dat loopt niet zo lekker maar ben te lui om er naar te kijken
Volgens mij kan je ook met tversity streamenquote:bigdaddie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:46:
[...]
Streamen kan dus WEL met de normale firmware, dat heet remote play via PS3
edit: @Pin0: browsen op de psp gaat niet echt lekker, het beste kan je met bookmarks werken en er is is ook een pagina als homepage in te stellen waar een toetsenbordje op zit en een Google search (weet alleen niet meer hoe die heet, zal effe gaan zoeken).
bigdaddie wijzigde dit bericht 20-11-2007 16:54 (31%)
Die gebruik ik voor de Xbox 360, werkt perfect, wist niet dat die ook voor de PSP werkt, straks eens proberenquote:bigdaddie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:50:
[...]
Edit: en volgens mij kan je ook met tversity streamen
1. server op je pc waar je naar toe kan linken via je psp (ipadres) Engelse uitleg:
2. maak van deze pagina je homepage:quote:Yes, you can save BILLIONS of Bytes and Thousands of Files and access them WorldWide for FREE and ANYTIME using your PSP no matter how small your memory stick is, click Read More for the rest of the story
1. Download and Install SimpleServer from here:
http://www.analogx.com/contents/download/network/sswww.htm
2. Edit This file, change the links to your custom links and save it in the SimpleServer folder as index.html
http://testing.onlytherightanswers.com/index.txt
3. Now, whatever the IP address is on the computer you installed SimpleServer on is your HotSpot address, so if the IP address on the computer running SimpleServer is http://192.168.1.3 well all the people you allow can just enter that address on their PSP and they are connected to your HotSpot with your custom links page.
4. Decide who you want to use your HotSpot/Web Site, maybe only the computers in your network, or maybe just some friends in your neighborhood, you may need to add their PSP MAC addresses to your MAC filter list on your router if you are using MAC filtering, and you may need to enter your WEP key on their PSP ("When they are not looking") and your set.
5. If you use Port Forwarding for Port 80 on your Wireless Router, for the PC you installed SimpleServer on you can access these files anywhere, and WorldWide by simply entering your IP address assigned by your ISP on your PSP from ANYWHERE WorldWide.
Now anyone who you decide can use your Wireless Network as a HotSpot with your links.
NOTE: This is as secure as the settings on your router, nobody will be able to access this HotSpot via the Internet, always make sure you have at least MAC address filtering set to deny people and use WEP or WPA as well.
homepage voor psp
plaats het bestand index.html op je memorystick, browse er naar toe met de psp browser. File, Adress Entry. Voorbeeld file:/psp/system/index.html
Vervolgens krijg je, zie afbeelding

Dit heeft echter niets geholpen.
Als alternatief gaf de Sony helpdesk aan dat het 90 EUR zou kosten om hem te laten repareren/vervangen. Nu is die PSP net 18 maanden oud en ik vroeg me af of er niet iets anders is dat ik kan doen?
Volgens consuwijzer.nl kan de winkelier een reparatiefee verlangen, maar er is geen enkele aanwijzing wat dat maximaal zou mogen zijn. Bij Sony zou het dus 53% van een nieuwe kosten, ik heb de winkelier (Dixons) nog niet geprobeerd. Hebben jullie enig idee hoe coulant of strikt ze met dit soort gevallen omgaan buiten de fabrikantsgarantie?
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id: armadax
Gewoon proberen bij Dixons, anders is het jammer-de-bammer?quote:Armada schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 20:23:
Sinds afgelopen zaterdag leest mijn PSP geen UMDs meer. Nog nooit laten vallen of er iets op laten vallen, er zit geen krasje op, netjes altijd firmware geüpdate. Ik heb met de helpdesk gebeld, deze geven aan dat je een hard reset kan proberen door minimaal een uur de accu eruit te laten en daarna de systeemsinstellingen naar oorspronkelijke fabrieksinstellingen te zetten.
Dit heeft echter niets geholpen.![]()
Als alternatief gaf de Sony helpdesk aan dat het 90 EUR zou kosten om hem te laten repareren/vervangen. Nu is die PSP net 18 maanden oud en ik vroeg me af of er niet iets anders is dat ik kan doen?
Volgens consuwijzer.nl kan de winkelier een reparatiefee verlangen, maar er is geen enkele aanwijzing wat dat maximaal zou mogen zijn. Bij Sony zou het dus 53% van een nieuwe kosten, ik heb de winkelier (Dixons) nog niet geprobeerd. Hebben jullie enig idee hoe coulant of strikt ze met dit soort gevallen omgaan buiten de fabrikantsgarantie?
PSN: memrtn
he dat tversity ziet er goed uit! Ik denk dat ik bijna overtuigd ben, nu nog de vrouw overtuigen, wellicht helpt de eindejaarsuitkering... :-)quote:bigdaddie schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:50:
[...]
Volgens mij kan je ook met tversity streamen
edit: @Pin0: browsen op de psp gaat niet echt lekker, het beste kan je met bookmarks werken en er is is ook een pagina als homepage in te stellen waar een toetsenbordje op zit en een Google search (weet alleen niet meer hoe die heet, zal effe gaan zoeken).
Via deze link: http://tversity.com/screenshots/ zie ik niet of filmpjes ook werken op de psp? enkel muziek en foto's...?
Pin0 wijzigde dit bericht 22-11-2007 13:42 (9%)
Dacht eerst dat het een sinterklaas kado zou worden, maar ziet er meer naar uit dat het een Kerst kado gaat worden, bummer..
It's fun to obey the machine
AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter
Het gaat er hierbij op dat de tv ook progressive scan moet ondersteunen.
Mijn tv (Samsung 2032MW) ondersteunt dat wel. Maar als ik mijn Playstation 3 aansluit met AV kabel en zet hem aan dan zegt de TV dat het niet ondersteunt is.
Ik kan dit niet uitproberen met mijn PSP2K want heb niet zo een AV kabel daarvoor.
Reg. datum: 10 mei 2004
Verder is het ook onhandig dat je de game moet verlaten om video uitvoer naar je tv aan te zetten.
Iemand misschien nog een truukje om dit te omzeilen?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last