Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
Pengmanelen en Husbokjes
Reg. datum: 31 januari 2000

Het is nog steeds wachten op 7 dec.
Ik kan dat echt niet begrijpen dat ze z'n spel uitstellen na sinterklaas.
ik heb het nog steeds over Wipeout Pulse

It's fun to obey the machine

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
Snutchz schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:25:
Wanneer komt 'God of War : Chains of Olympus' nou 'ns een keer uit :(
Maart 2008 :(

Dus dat duurt nog wel effe.

In de US is Manhunt 2 gereleased eergisteren, en er is nu al een manier ontdekt om de gecensureerde scenes te "on-censureren", gewoon een kwestie van wat .INI files aanpassen die een filter over het scherm gooien bij een zogenaamde "Execution" :D

Reg. datum: 22 januari 2004

Whereas Europeans generally pronounce my name the right way ('Nick-louse Veert'), Americans invariably mangle it into 'Nickel's Worth.' This is to say that Europeans call me by name, but Americans call me by value - Niklaus Wirth

De post is daar >>

Is er al een GPS reciver uit voor de PSP?

XBMC support forum: www.xbox-hacks.nl

PSN ID: hermedico
Reg. datum: 05 januari 2007

quote:
mmm, ziet er goed uit zo met die tekens, ken alleen het spel niet. is er al een prijs bekend ?

PS3 60Gb: MotorStorm - Resistance: Fall of Men - Warhawk - Call of Duty 4 - Time Shift - Assasin's Creed - Unreal Tournament 3 - Gran Turismo 5: Prologue - Army of Two - Grand Theft Auto 4 - Haze - R&C: ToD - Uncharted: Drake's fortune

Master Gully! (tm)
Reg. datum: 04 juni 2002

quote:
Ik heb zojuist 3.72 erop gezet en daarmee massive problemen met wireless. WPA-TKIP beveiliging die mn PSP ziet als WEP, WPA2 die gezien wordt als WPA-TKIP etc. Soms veranderd hij bij het scannen wel eens in de goede beveiliging, maar connecten lukt dan niet meer. Iemand meer met dit soort problems? (btw wireless op pc e.d werkt gewoon goed ;))

X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

A gadget freak Bounty

Ik had de connect problemen met de 3.71. Mijn PSP nog niet echt intensief kunnen testen hierop
Beter bekend als mrtn

quote:
Gully schreef op zondag 04 november 2007 @ 03:08:
[...]

Ik heb zojuist 3.72 erop gezet en daarmee massive problemen met wireless. WPA-TKIP beveiliging die mn PSP ziet als WEP, WPA2 die gezien wordt als WPA-TKIP etc. Soms veranderd hij bij het scannen wel eens in de goede beveiliging, maar connecten lukt dan niet meer. Iemand meer met dit soort problems? (btw wireless op pc e.d werkt gewoon goed ;))
WEP Open met 3.72 en geen probleem.

PSN: memrtn

Hoe zet je nu zo'n nieuwe firmware erop? ik heb net de startpost netjes doorgenomen en kan 1. de update op de sony site nergens vinden (via psp browser). 2. ben ik naar de site op de pc gegaan, firmware gevonden (eboot.pbp) maar als ik die dan in welke map dan ook op mn stick zet vind ie em nergens of ziet hij em als corrupted data.
manuals op internet zijn ook niet echt geweldig (meer verhalen van downgraden en updaten naar 2.zoveel versies waar ik atm niet veel aan heb met mn 3.40 firmware)
Dus, iemand enige verheldering?

diedazz wijzigde dit bericht 04-11-2007 21:10 (18%)

mooi weertje he?

Master Gully! (tm)
Reg. datum: 04 juni 2002

quote:
me_mrtn schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:29:
[...]

WEP Open met 3.72 en geen probleem.
mja, dat lukt hier idd ook. maar wpa ofzo zou gewoon moeten kunnen werken vind ik ... :)

X360 Gamertag | GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Hi, I'm Sackboy!
Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
diedazz schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:09:
Hoe zet je nu zo'n nieuwe firmware erop? ik heb net de startpost netjes doorgenomen en kan 1. de update op de sony site nergens vinden (via psp browser). 2. ben ik naar de site op de pc gegaan, firmware gevonden (eboot.pbp) maar als ik die dan in welke map dan ook op mn stick zet vind ie em nergens of ziet hij em als corrupted data.
manuals op internet zijn ook niet echt geweldig (meer verhalen van downgraden en updaten naar 2.zoveel versies waar ik atm niet veel aan heb met mn 3.40 firmware)
Dus, iemand enige verheldering?
Helemaal naar links in het PSP menu en dan de bovenste optie, dat is gewoon firmware updaten.

XBL/PSN: Freeply

Reg. datum: 26 mei 2005

is er ook een mogelijkheid om een ASF-stream op de psp af te spelen?

Ik wil graag luisteren naar mijn favoriete i-netradio maar die heeft ASF ;(

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
maarud schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:32:
is er ook een mogelijkheid om een ASF-stream op de psp af te spelen?

Ik wil graag luisteren naar mijn favoriete i-netradio maar die heeft ASF ;(
Dit kan wrs alleen met homebrew

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

ElAiT
Reg. datum: 17 juli 2001

Is de volgende PSP een limited edition, een rode met game en umd-movie van Spiderman?

http://www.dixons.nl/De_o...rood.7097547/default.aspx

Twijfel..het is wel een mooi apparaatje en op voorraad (in tegenstelling tot de zwarte en zilvere)

Geen klei...

Whoei, die vertaalbug bij het RSS menu die ik heb gereport bij Sony is ook opgelost, woohooo :)
En hier ook geen problemen met WiFi. Alleen een interne error 00000001 als er geen netwerken zijn te vinden als ik ga scannen.

Jullie ook daar last van ?

Ariën Clay wijzigde dit bericht 06-11-2007 12:19 (17%)

Reg. datum: 01 december 2000

Heb ik ook ja :)

"Fuck The Mainstream" You Yell.. We Yell "Fuck The Mainstream, And Fuck The Mainstream Fuckers And Every Other Group That Thinks Like That."

Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
Shaggy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:28:
Is de volgende PSP een limited edition, een rode met game en umd-movie van Spiderman?

http://www.dixons.nl/De_o...rood.7097547/default.aspx

Twijfel..het is wel een mooi apparaatje en op voorraad (in tegenstelling tot de zwarte en zilvere)
Ja er is ook een gele simpsons met spel dacht ik. De rode bevat alleen de film en de psp lite.
voorkant rood, achterkant zwart.

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

ElAiT
Reg. datum: 17 juli 2001

quote:
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:30:
[...]

Ja er is ook een gele simpsons met spel dacht ik. De rode bevat alleen de film en de psp lite.
voorkant rood, achterkant zwart.
Er staat bij dat de game er ook bij zit..Spiderman game en Spiderman 3 op UMD.

Reg. datum: 26 mei 2005

quote:
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:01:
[...]

Dit kan wrs alleen met homebrew
ja dat weet ik, daarom voreg ik of iemand daar iets voor weet of hoe ik dat zelf moet gaan maken

AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD

Reg. datum: 12 juni 2005

Yeah PSP Slim 'n Lite gekocht *O*

Nu moet ik alleen nog een mooi hoesje hebben. Had al een pakket gezien bij de Dynabyte, 14 in 1 pakket ofzo, maar dat pakket heeft m'n broertje al (autolader en UMD case zit daar in enzo)

Iemand nog een idee waar ik een mooi hoesje voor m'n PSP kan kopen? (niet online graag)

Beamer omgebouwd naar Xenon verlichting | ThinkPad T40 | ThinkPad T42 | Dell Latitude X300 | Fujitsu Scaleo P 8600GT, P4 3Ghz, 1GB

Reg. datum: 28 augustus 2007

Ikzelf heb één van Logic3 :9 van leer nog wel :p top! Te koop in de betere gameshop ;)

We're almost there..

Beter bekend als mrtn

Waarschijnlijk ook geen Oblivion meer voor de PSP. GameStop heeft het uit zijn assortiment gehaald.

PSN: memrtn

Viper...d!ck on wheels...
Reg. datum: 19 september 2000

Fat battery cover voor S&L PSP

http://psponly.nl/nieuwsitem.php?nid=4954

Lijkt mij wel handig :)

AMD Athlon XP 2200+ | Asus A7V 266 | Leadtek GeForce 3 | CTX 17 inch | 512 MB DDR | Seagate 20 GB | MS Intelly Explorer | MS Freestyle Pro | Win XP | PlayStation 2 + Network Adapter

Reg. datum: 09 oktober 2006

Hoi allemaal, ik heb vandaag ook een PSP (lite) gekocht en nu zit er 1 dode pixel in het midden van het scherm. Is dit een reden om hem terug te brengen of is zoiets de normaalste zaak van de wereld?

Tijdens het bekijken van filmpjes of het spelen valt het niet echt op, maar in menu schermen of tijdens het surfen zie je het wel duidelijk :'(

PSN ID: DCFreak

Geen klei...

quote:
DCFreak schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:02:
Hoi allemaal, ik heb vandaag ook een PSP (lite) gekocht en nu zit er 1 dode pixel in het midden van het scherm. Is dit een reden om hem terug te brengen of is zoiets de normaalste zaak van de wereld?

Tijdens het bekijken van filmpjes of het spelen valt het niet echt op, maar in menu schermen of tijdens het surfen zie je het wel duidelijk :'(
Een dode pixel hoort niet nee. Ik zou hem terug brengen en een nieuwe vragen.
Doen ze vast niet moeilijk over :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: