Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation Portable ervaringen Topic deel 21

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

Reageer Nieuw Topic
.-Observer-.

Ben wel erg onder de indruk van de god of war demo zeg. Draait soepel en ziet er erg mooi uit, (relatief aan de psp natuurlijk :)). Betreffende de vraag over de overstap. Ik heb het momenteel even gehad met mijn psp. Ik doe hem dus in de verkoop maar mocht ik een nieuwe gaan kopen zou het zeker een slim worden. De battery heeft natuurlijk wel minder capiciteit maar hij is lichter! Hetlang vasthouden van de psp vond ik af en toe toch wat vermoeiend juist door het gewicht. Ook vind ik de tv out echt wel een leuke extra functie.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!
Reg. datum: 02 januari 2007

quote:
oddish2211 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 09:54:
ik heb hier nog een psp liggen waar ik niets meer mee doe dus ik wil hem verkopen,
maar hoeveel kan ik er nu voor krijgen? er zit echt veel bij ;

een psp (hij is iets meer dan een jaar oud)
heel veel accesoirepakketten, van auto-opladers tot 4 casings,
een 4gb sony memory stick,
2 originele spellen (wipeout pure en burnout revenge)
memory card reader voor ms kaartjes (die doe ik er maar bij want zonder psp heb ik er niets aan)
erg veel homebrew (die kun je gratis op internet krijgen)
nog erg veel iso's (illegale spellen)

en hij draait 3.52 m33 (of zoiets)
hiermee kun je dus homebrew draaien.
echt niet iemand die even kan zeggen wat hij hiervoor zou willen geven?
(het is alleen maar om te kijken hoeveel dit hier waard is)

Free PS3! m'n Specs mijn processor heeft 2 cores van 2000000000Hz !WOW!

Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
oddish2211 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:26:
[...]

Zoek even op marktplaats. Daar worden dit soort apparaten ook met bosjes aangeboden.
Neem dan ook gelijk mee dat je voor 170 een nieuwe hebt, dus meer dan dit krijg je er ook meestal niet voor.

Norah
PSP Fat met CFW 4.01 M33-2 & NDS met R4DS 2Gb 1.18

the naked truth

Dit is niet echt de plek om (illegale) dingen te verkopen.

Anyway, ik zou ZEKER aanraden om Jeanne D'arc te importen. Wat een spel!! Samen met Final Fantasy Tactics hebben we echt een paar pareltjes qua turn-based RPGs.

PSN ID: MiC-NL // GameBlogje // Currently Playing: CoD4, Uncharted, Guitar Hero 3

Vanavond maar eens de demo van GoW spelen.
Geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar volgens de berichten op internet is dit hét spel voor de psp.

Norah

have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:52:
Vanavond maar eens de demo van GoW spelen.
Geen idee wat ik ervan moet verwachten, maar volgens de berichten op internet is dit hét spel voor de psp.
Je zal niet teleurgesteld worden, grafisch ontzettend gedetailleerd. Als je GOW wel eens op de PS2 gespeeld hebt zul je verbaasd zijn wat er mogelijk is op de psp _/-\o_

PSP is mijn eerste Playstation dus :D

Oh nu ook het Star-Wars pack:

Witte PSP met Darth Vader er op:

http://www.us.playstation...tainmentpack/default.html
http://www.pspcrazy.com/files/imagespspcrazy_PSP_Star_Wars_Battlefront_Entertainment_Pack_Box.jpg
http://www.terralab.ru/upload/terralab/game_consoles/psp_new/psp_star_wars.jpg

Sc0rPi0N wijzigde dit bericht 24-10-2007 08:54 (33%)

Norah

Time is an illusion.
Reg. datum: 27 oktober 2002

quote:
nudie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 21:49:
Dit is niet echt de plek om (illegale) dingen te verkopen.

Anyway, ik zou ZEKER aanraden om Jeanne D'arc te importen. Wat een spel!! Samen met Final Fantasy Tactics hebben we echt een paar pareltjes qua turn-based RPGs.
Jeanne D'arc NIET importeren moeten ze strafbaar stellen. Dat is echt een fantastich spel, volgens mij een uitdagend spel voor beginners tot en met de pro's

-= It's not the fall that kills you, it's the sudden stop at the end =- PSNid: egopro78

Oké, net het een en ander getest: Kapotte batterij gekregen van Sony na RMA.
Wat een gasten daar zeg...

Hoe krijg ik nou een werkende batterij? Als ik op die RMA site rond browse dan krijg ik alleen de optie om de batterij + PSP + adapter op te sturen. Maar alleen met de batterij is iets mis...
is sarcasminist
Reg. datum: 25 november 2005

quote:
l0c4lh0st schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:22:

Hoe krijg ik nou een werkende batterij? Als ik op die RMA site rond browse dan krijg ik alleen de optie om de batterij + PSP + adapter op te sturen. Maar alleen met de batterij is iets mis...
Mischien kan je hem nog bij de winkel ruilen,of je belt naar sony :P.

pssst geld kopen?

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:

Sony gebruikt voor het unbricken van PSP's speciale batterijen (Ook wel Pandora batterijen genoemd), misschien is het zo'n batterij die ze er per ongeluk in hebben laten zitten?

quote:
Duuvel schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:36:
[...]

Sony gebruikt voor het unbricken van PSP's speciale batterijen (Ook wel Pandora batterijen genoemd), misschien is het zo'n batterij die ze er per ongeluk in hebben laten zitten?
Ho ho, Pandora's Battery is niet dezelfde batterij die ze bij Sony gebruiken.

Maar eh, tja, dat zou kunnen natuurlijk. Hij wil ook verder niet opladen of zo en ik kan de PSP, met die batterij er in, ook niet aanzetten tenzij ik de netstroomadapter er in heb zitten.

Blegh, even zoeken hoe ik dan die batterij opnieuw kan programmeren met een goede EEPROM. Want aan zo'n unbrick batterij heb ik natuurlijk niks (tenminste, niet als ik wil gaan gamen)...

l0c4lh0st wijzigde dit bericht 24-10-2007 11:39 (6%)

Scientific progress goes Boink
Reg. datum: 07 mei 2007

quote:

Ik had precies het zelfde.
Heb toen met de RMA-afdeling gebeld, moest alles weer terug sturen. Dat was vorige week maandag. Heb dus afgelopen maandag gebeld, om na te vragen hoe het er nu mee stond.
De batterij zou vervangen worden... (wooh, verrassing!!).
Maar kreeg ook meteen te horen dat het de laatste tijd veel vaker voor kwam...

Maar goed, uiteindelijk komt het er op neer dat je moet bellen met de Sony RMA-afdeling, dan krijg je een ander adres waar je je PSP naar toe moet sturen. En reken maar op een dikke week wachten... die van mij is in ieder geval nog niet terug.

G4-450 Cube - 12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP

quote:
l0c4lh0st schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:38:
[...]

Maar eh, tja, dat zou kunnen natuurlijk. Hij wil ook verder niet opladen of zo en ik kan de PSP, met die batterij er in, ook niet aanzetten tenzij ik de netstroomadapter er in heb zitten.

Blegh, even zoeken hoe ik dan die batterij opnieuw kan programmeren met een goede EEPROM. Want aan zo'n unbrick batterij heb ik natuurlijk niks (tenminste, niet als ik wil gaan gamen)...
Het is echt geen Pandorra batterij hoor. Het ding maakt gewoon geen contact.

Toen ik de batterij-klep er af haalde en wat druk uitoefende op de batterij, werd de batterij wel herkend. Alleen echt laden wilde die alsnog niet. Ook in de XMB zag je steeds het batterij-icoontje verdwijnen/verschijnen.

Ga nou niet lopen rommelen met EEPROMs flashen, je moet gewoon bellen en (helaas) geduldig zijn. 8)

quote:
Seraphus-Y schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:44:
[...]

Het is echt geen Pandorra batterij hoor. Het ding maakt gewoon geen contact.

Toen ik de batterij-klep er af haalde en wat druk uitoefende op de batterij, werd de batterij wel herkend. Alleen echt laden wilde die alsnog niet. Ook in de XMB zag je steeds het batterij-icoontje verdwijnen/verschijnen.

Ga nou niet lopen rommelen met EEPROMs flashen, je moet gewoon bellen en (helaas) geduldig zijn. 8)
Pfff, ik ga niet weer een maand wachten. Ik gebruik wel gewoon die andere batterij. Heb er gelukkig nog 2 over.

Die "kapotte" batterij toch maar even bewaren... Misschien komt er nog eens iets langs waarmee je die batterij naar een normale batterij kan terugzetten.

Net geprobeerd met die magic memory stick te booten en vervolgens de EEPROM van een normale batterij te schrijven, maar hij negeeert mijn magic memory stick. 8)7

l0c4lh0st wijzigde dit bericht 24-10-2007 12:46 (9%)

Atlético Cataclismo CF
Reg. datum: 21 augustus 2006

Ik ben op zoek naar een hardcase voor mijn psp-lite. Ik heb al het een en ander rond gegoogled maar kan nergens een case voor een psp-lite vinden. Is er hier iemand die een case heeft voor de Lite en zo ja welke?

I don't know; I have intermittent memory loss.

Gamertag: ijskonijn81
Reg. datum: 15 maart 2001

quote:
l0c4lh0st schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 11:38:
[...]

Ik heb het inderdaad een beetje ongelukkig verwoord, het zijn gee pandora batterijen maar werken volgens het zelfde principe.
Zou dus een stomme fout van een sony medewerker kunnen zijn die zo'n batterij erin heeft laten zitten.

Reg. datum: 01 juni 2001

Zeg ik lees dat je ps1 games op je psp kan krijgen via je ps3 (die ik niet heb). Kan ik tegen iemand zeggen met een ps3 dload hem even en zet hem op mijn psp? Gaat dat werken en blijft hij ook bewaart na resets en legale firmware upates?

ZIjn het alleen de "nieuw" uitgekomen ps1 games speciaal voor de ps3 gemaakt, die voor de psp geschikt zijn?

Misschien nog andere manieren om deze games op mijn psp te krijgen bv via pc?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

.-Observer-.

Werken 8gb stickies eigelijk ook in je psp? Kon er zo snel niets over vinden.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn Tanzania en Malaria Avonturen

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
oddish2211 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 12:26:
[...]

Zoals bij alles is het maar net wat de gek ervoor geeft natuurlijk, maar als het scherm krasvrij is zou je er 2dehands met alle accesoires eens 150-175 voor kunnen vragen. Of je het ook krijgt is een kwestie van geluk hebben. Het gaat natuurlijk om een ouder model.

De illegale games zijn natuurlijk niet iets waar een meerwaarde aan zit, iedereen die weet wat m33 is kan daar zelf ook wel aan komen. Een memorycard reader kost natuurlijk geen drol meer tegenwoordig maar de reden waarom ik toch nog hoog zit is om die 4gb memorystick.

Ik zou je er trouwens 100 voor geven.

Reg. datum: 11 oktober 2007

quote:
ErikRo schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 17:57:
Zeg ik lees dat je ps1 games op je psp kan krijgen via je ps3 (die ik niet heb). Kan ik tegen iemand zeggen met een ps3 dload hem even en zet hem op mijn psp? Gaat dat werken en blijft hij ook bewaart na resets en legale firmware upates?

ZIjn het alleen de "nieuw" uitgekomen ps1 games speciaal voor de ps3 gemaakt, die voor de psp geschikt zijn?

Misschien nog andere manieren om deze games op mijn psp te krijgen bv via pc?
Hoe krijg ik PS1 spellen op een psp? Je vertaalt deze laatste zin in het Engels, stopt hem in google en tata!

Beter bekend als mrtn

quote:
MaDLiVe schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:18:
Jup.

PSN: memrtn

is sarcasminist
Reg. datum: 25 november 2005

quote:
MaDLiVe schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 20:18:
vanaf een bepaalde fw pas dacht ik(2.5 oid)

pssst geld kopen?

Voor eventuele geďnteresseerden, dit is de EEPROM van die batterij:
quote: batterij
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
:|

quote:
l0c4lh0st schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:01:
Voor eventuele geďnteresseerden, dit is de EEPROM van die batterij:

[...]

:|
Ga er nou maar gewoon vanuit dat die batterij stuk is ipv één of andere magische Sony batterij. ;)

Ik kan natuurlijk alleen maar oordelen over de batterij die bij mijn PSP zat, maar die maakte gewoon geen contact. Alsof de contactpunten in de batterij te diep zaten...
Kreeg ook te horen dat ze de laatste tijd vaak problemen ondervonden met PSP-batterijen, dus ik denk dat er gewoon een foutieve batch is geproduceerd.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 50 51 52 53 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: