Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Donderdraak
Reg. datum: 29 december 1999

quote:
-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]
Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.
Ik hoop het ik hoop het!
Is er eigenlijk al een (voorlopige) datum voor EP3?

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.
Er komt (voorlopig) geen HL3. De episodic uitbreiding was bedoeld als vervanging voor HL3.
¯¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 14 april 2003

Toch denk ik niet dat Episode 3 het laatste Half-Life deel zal zijn, er is nog zoveel wat de speler wil weten, en die Combine word ook niet zomaar even verslagen in die 3-5 uur speeltijd van Episode 3.

www.audi-fan.nl

quote:
babbaloerie schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:24:
Toch denk ik niet dat Episode 3 het laatste Half-Life deel zal zijn, er is nog zoveel wat de speler wil weten, en die Combine word ook niet zomaar even verslagen in die 3-5 uur speeltijd van Episode 3.
je krijgt het ook voor elkaar om in 1 episode een portal te sluiten :P en als je van 8 uren uitgaat kuje genoeg doen samen met het verzet...
Reg. datum: 23 december 2004

Is het slim om de orangebox te kopen als je HL2 al wel gewoon hebt? En als je dan via steam koopt, betaal je dan de prijs in dollars? Dat is namelijk wel stukken goedkoper.

Tweakcity | Specs | PSN: Snippertje1989

txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

quote:
Razor.Timo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 14:55:
Is het slim om de orangebox te kopen als je HL2 al wel gewoon hebt? En als je dan via steam koopt, betaal je dan de prijs in dollars? Dat is namelijk wel stukken goedkoper.
Ik heb zelf nog niets gekocht via steam, zit nog te wachten op mijn pay-pal activering.
Het word omgerekend via de dollar koers en is dus goedkoper, en je kunt via een linkje op steam je huidige of nieuwe half life 2 licentie kado doen aan iemand.

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

www.audi-fan.nl

Echt veel goedkoper ist ook niet, komt nl nog wel belasting bij... geloof dat ik voor de orange box in totaal 59 dollar kwijt was, omgerekend met de koers van vorige week (1,42) komt dat op ongeveer 42 euro.

quote:
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:09:
Echt veel goedkoper ist ook niet, komt nl nog wel belasting bij... geloof dat ik voor de orange box in totaal 59 dollar kwijt was, omgerekend met de koers van vorige week (1,42) komt dat op ongeveer 42 euro.
Owh dat wist ik niet. Dan kan ik hem net zo goed bij CD-Wow kopen voor 37 euro. Verzenden is toch gratis. Of komt daar ook nog belasting bij?

www.audi-fan.nl

quote:
Razor.Timo schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:27:
[...]

Owh dat wist ik niet. Dan kan ik hem net zo goed bij CD-Wow kopen voor 37 euro. Verzenden is toch gratis. Of komt daar ook nog belasting bij?
Ik ken CD wow niet (heb er nog nooit wat besteld) maar als je iets in nederland/europa koopt is het incl belasting in amerika altijd Excl. belasting.

Chaoss wijzigde dit bericht 22-10-2007 16:41 (20%)

quote:
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:34:
[...]

Bij cd-wow.nl kostie toch 58 Euro?
Dat is voor de X-Box 360. Kijk maar:
PC: http://www2.cd-wow.nl/det...ode=2404710&subcat=pc
Xbox 360: http://www2.cd-wow.nl/det....php?product_code=2404711

Edit: Snel editten hè >:)

Snippertje wijzigde dit bericht 22-10-2007 16:41 (4%)

www.audi-fan.nl

zag ik ook net, had al weggeedit :P

kheb hem maar gewoon besteld. Gewoon 37 euro betaald :) Ben benieuwd.

txt pag 888

Ben trouwens met veel plezier Half Life 2 op de 360 opnieuw aan het spelen, had hem al grijs gespeeld op de xbox, maar op de 360 zijn er subtiele verschillen qua level opbouw wat op de xbox waarschijnlijk hardware technisch niet mogelijk was.

finality waits outside

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
ulekai schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:59:
Ben trouwens met veel plezier Half Life 2 op de 360 opnieuw aan het spelen, had hem al grijs gespeeld op de xbox, maar op de 360 zijn er subtiele verschillen qua level opbouw wat op de xbox waarschijnlijk hardware technisch niet mogelijk was.
Ohja? Kun je een voorbeeld geven? Want ik heb op de xbox1 en op de PC gespeeld, en ik kan mij geen grote verschillen herrineren. Behalve dan de mindere graphics enzo?

Ik ben wel benieuwd. :)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

txt pag 888

quote:
MaCe1337 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 17:05:
[...]

Ohja? Kun je een voorbeeld geven? Want ik heb op de xbox1 en op de PC gespeeld, en ik kan mij geen grote verschillen herrineren. Behalve dan de mindere graphics enzo?

Ik ben wel benieuwd. :)
Meer gebouwen, zoals het laatste gebouw voordat je onder de brug door moet om een force field uit te schakelen, op de 360 staat er een extra gebouw.
En dan ook voornamelijk meer vijanden bij shootouts..

finality waits outside

Reg. datum: 08 augustus 2006

Nou, vanaf gisteren heb ik me ook maar eens begeven in het Half-life universum door The Orange Box gehaald te hebben.
Ik had tot gisteren geen enkel spel van steam gespeeld( één keer CS 1.6 op een LAN), maar meteen maar begonnen met HL2.
Nou ik heb net het lange level met de hovercraft achter de rug(meesterlijk echt waar) en ben net ravenholm ingestormd. Ik snap echt al niks meer van het verhaal je komt aan in een trein waarvandaan? waarom? wat is je taak, wat verwachten ze van je en waarom moet ik opeens vluchten als ik in het lab aankom?
Hopelijk krijg ik hier binnenkort vragen op of moet ik persé Half Life gaan spelen? Of misschien weet iemand ergens een soort korte verhaallijn te lezen van het origineel.
Wel masterlijk spel maar slopend als je geen antwoord krijgt :P

Want drin is drin, en jool is jool, zal mich ajaal ziewie ze vool!

Gullible Sceptic
Reg. datum: 20 januari 2005

@ hierboven: http://members.shaw.ca/halflifestory/

Reinman wijzigde dit bericht 23-10-2007 15:16 (14%)

Reg. datum: 04 juni 2007

:P jij eerder

¯¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 14 april 2003

Eigenlijk moet je eerst Half-Life 1 spelen voordat je met Half-Life 2 begint. Het verhaal is al vrij moeilijk te begrijpen af en toe, en dus al helemaal als je het eerste deel overslaat.

txt pag 888

Tevens mis je enkele (komische) crossovers tussen HL 1 en 2.

Doet me trouwens denken, Ik heb Blue Shift nooit uitgespeeld :X

Ga thuis maar eens kijken of ik dat cdtje ergens kan vinden.

ulekai wijzigde dit bericht 23-10-2007 15:21 (52%)

finality waits outside

Reg. datum: 22 september 2004

EP2 gisteren uitgespeeld eergister begonnen maar toch saafs moeten stoppen na anderhalf uur (werk en slaap en anders niet goed) dusjah gister verder gegaan uitgespeeld. Weer heeerlijk gaaf zeg. ik hou gewoon echt van deze serie het knalt gewoon HEERLIJK :D....

enne Portal WOOOHOOOO :D daar wil ik meer mee ;)

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
ulekai schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:20:
Tevens mis je enkele (komische) crossovers tussen HL 1 en 2.

Doet me trouwens denken, Ik heb Blue Shift nooit uitgespeeld :X

Ga thuis maar eens kijken of ik dat cdtje ergens kan vinden.
Half-Life Opposing Force wel ? Die is samen met Blue-Shift ook best goed. Alleen helaas wel erg kort.
Gullible Sceptic
Reg. datum: 20 januari 2005

quote:
PilatuS schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 15:23:
[...]

Half-Life Opposing Force wel ? Die is samen met Blue-Shift ook best goed. Alleen helaas wel erg kort.
Hoort er niet bij, maar was zeker vermakelijk: gunman chronicles :+
txt pag 888

Ik een GotY editie liggen ergens, HL, OF had ik voor dat ik die had al uitgespeeld.. Blue Shift crashde nogal vaak op mijn oude laptop..

finality waits outside

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: