Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 april 2001

Ben ik nou de enige die er 8,7 uur over heeft gedaan?

Ik krijg de indruk dat de meeste mensen er even snel doorheen vliegen en dan lopen te mopperen dat het spel zo kort is.

Nu neem ik wel de tijd om alle gebouwen te doorzoeken, maar echt heel veel lopen treuzelen heb ik nou ook weer niet.

Reg. datum: 31 mei 2001

ik onderzoek ook altijd alle ruimtes en ga pas door naar de meest logische weg voor het verder gaan als ik tevreden ben dat ik alles gezien heb maar na zo'n 5 uur was het wel voorbij.
Reg. datum: 10 december 2002

Ik heb er in totaal iets van 10 uur over gedaan. Want het is gewoon zonde om er doorheen te raggen... Ook al is de verleiding erg groot aangezien het zo spannend is :P . Maar ik heb echt heel veel rondgekeken en genoten van de supergraphics. Want ik vind de Source Engine absoluut 1 van de mooiste die er bestaat. En vooral omdat hij gewoon op superveel verschillende configuraties goed loopt. Goed over nagedacht en iedereen speelplezier kunnen garanderen. Daarbij komt dat de gameplay echt te gek is. Veel actie, humor, en spanning om te snijden. Oh, en de geluiden vind ik ook echt fantastisch in het spel.

En inderdaad, het deed echt pijn toen ik de eindecredits zag .... :'(
Gewoon een top game ik kan niet wachten op EP3 .. Al zullen we daar nog effe op moeten wachten ...

Komt nog bij dat ik, nu ik eenmaal echt gewend ben aan steam (en steam vet verbeterd is) ik dat ook een wereld-uitvinding vind. Install de game, krijg effe alle updates binnen .. En gamen maar (ok, je moet effetjes geduld hebben, maar dan heb je wel een goedlopend spel die je zonder DVD kan spelen).
Absoluut _/-\o_ voor Valve. Ze maken het voor mij tot nu toe gewoon helemaal waar.

ASUS A8N32 SLI DELUXE,AMD 64 4000+,Zalman CNPS9500,OCZ Gamexstream 600W,GEFORCE XFX 9600GT XXX,1 WD RAPTOR 74GB,1 SEAGATE 320GB,2GB OCZ PC4000 Gold GX XTC, LiteOn 52x CDRW,LiteOn DVDRW 851S,NEC 3520 DVDRW,ESI ESP1010, Aerogate 1

veni vidi vaginalis

iets om in de startpost erbij te zetten: antlions kunnen niet zwemmen B)

errug grappig om de met een stoot van de gravitygun in het water te smijten en ze dan met hun poten zien rondzwaaien en verzuipen O-)

de echte tweakert pleegt hara-kiri met zijn Dremel MultiPro op 30,000 rpm. "I have a UNIX based OS which means... I get laid about as often as I have to reboot my computer.

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
flippy.nl schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:37:

errug grappig om de met een stoot van de gravitygun in het water te smijten en ze dan met hun poten zien rondzwaaien en verzuipen O-)
Wat ik soms doe is dat ik in het water spring, en dan net ver genoeg dat die beesten verzuipen als ze je achterna gaan. >:)

Je moet ook niet té ver, want als je aan de kust bent dan zwemmen er van die beestjes die je opeten.

mace wijzigde dit bericht 21-10-2007 19:41 (10%)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Student!
Reg. datum: 18 oktober 2005

quote:
flippy.nl schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:37:

Verdrinkende antlions zijn leuk >:) Heb m vanmiddag trouwens ook uitgespeeld.
spoiler:
Striderfight aan het einde is gaaf. Alleen zo irritant dat de Hunters die Magnusson Devices kapot maken :X Daar heb ik een halfuur tegen gevochten zonder veel succes. Toen maar Tower410 z'n strategie opgevolgd, lekker roadkillen, en toen viel het ineens heel er mee >:)

Nikon D50 en Nikon F75, Glasservies en flitsertje, allemaal in een Lowepro Orion Trekker II.
MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT

Reg. datum: 02 juli 2006

quote:
JediUberknaft schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:25:
Ik heb er in totaal iets van 10 uur over gedaan. Want het is gewoon zonde om er doorheen te raggen... Ook al is de verleiding erg groot aangezien het zo spannend is :P . Maar ik heb echt heel veel rondgekeken en genoten van de supergraphics. Want ik vind de Source Engine absoluut 1 van de mooiste die er bestaat. En vooral omdat hij gewoon op superveel verschillende configuraties goed loopt. Goed over nagedacht en iedereen speelplezier kunnen garanderen. Daarbij komt dat de gameplay echt te gek is. Veel actie, humor, en spanning om te snijden. Oh, en de geluiden vind ik ook echt fantastisch in het spel.
Perfecte videogames bestaan niet maar naar mijn mening is het de Half-Life reeks die het er dichtst bij in de buurt komt. d:)b

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Audio is inderdaad zeer sterk, de details gaan vrij ver (en kan er eindeloos over door gaan). Wanneer een combine van een afstand met bijv. een O.S.I.P.R. op je schiet dan hoor je de kogels gedempt. Maar ik blijf onder de indruk van de gezichtsanimaties, de spraak en het acteerwerk. Het is allemaal zo realistisch. Een conversatie in Half-Life zit meer leven in dan op een verjaardagsvisite bij mijn neefjes. ;)

Dan inderdaad de sfeer van een omgeving waar je rebellen in armen ziet om elkaar te steunen en een verlaten fabriek. Allemaal top. De actie is soms voorspelbaar wanneer je bijv. weet dat er een groot gevecht gaat komen maar hoe de actie verloopt en eindigt is vaak voor mij een verrassing. Die spanning altijd maar hè. Ik kan zo lang over deze games praten maar wat is Valve goed bezig.
*/ no comment /*

Wat is een OSIPR?

Ik ken veel termen qua wapens, en ook die van HL, maar die kende ik nog niet.

quote:
MaCe1337 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:33:
Wat is een OSIPR?

Ik ken veel termen qua wapens, en ook die van HL, maar die kende ik nog niet.
http://tweakers.net/ext/f/03e0f7bb92c48e25056f573f342d2291/full.jpg
Overwatch Standard Issue Pulse Rifle. Ken ik ook niet uit mijn hoofd maar heb het uit de startpost gehaald. :P
txt pag 888
Reg. datum: 03 mei 2007

Iets over geweren enzo..

ulekai wijzigde dit bericht 21-10-2007 20:37 (73%)

time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside

Reg. datum: 15 juni 2006

Ook uitgespeeld in 6 uurtjes.

Heb rustig overal een beetje rondgekeken. Vond het echt een leuk spel, alleen jammer dat het zo kort duurde.

spoiler:
Heb die Hunters op het eind gewoon bestookt met boomstammen e.d. >:) Vond het eindgevecht niet eens zo heel moeilijk.

Systeemspecs ~ PSN-ID: Deismyna

*/ no comment /*

quote:
D. Ninjai schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 20:36:
[...]

[afbeelding]
Overwatch Standard Issue Pulse Rifle. Ken ik ook niet uit mijn hoofd maar heb het uit de startpost gehaald. :P
Oww, de pulserifle!

Zeg dat dan man! :P

Reg. datum: 28 augustus 2006

quote:
D. Ninjai schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 19:59:
[...]

De actie is soms voorspelbaar wanneer je bijv. weet dat er een groot gevecht gaat komen maar hoe de actie verloopt en eindigt is vaak voor mij een verrassing.
Ja inderdaad, kom je in zo'n huis vol met resources, dan weet je wel dat je moet gaan opletten :)

spoiler:
Zat trouwens eerst vast in dat huis vlak voor White Forest (met dat grote gevecht en die hunters die naar binnen komen)
Ik daar een uur rondlopen om te kijken hoe ik verder moest, niks kunnen vinden. Zet ik even noclip aan om buiten te kijken of er iets mis is, staan er 2 van die combines vast. Ik knal ze neer, en hoppa, de deur wordt al opengeramd en je kunt weer verder. Kleine bug, maar zal wel door mijn speelgedrag komen, aangezien toen ik het opnieuw probeerde het wel goed ging :)

Zonet uitgespeeld (denk iets van ongeveer 7 uur bezig), man wat een einde. Het laaste gevecht vond ik wel uitdagend maar kreeg het niet voor mekaar om elk huis staande te houden. Eén ging ten onder.

spoiler:
Zonde van Eli. Misschien dat er een Vortigaunt truukje van pas komt maar hij kon zoveel vertellen over G-man... ;(
www.audi-fan.nl

Net ook EP2 uitgespeeld... wat een game :D vonnem geloof ik vermakelijker dan EP1! kheb er op normal skill iets van 8 uren over gedaan... einde is wel een iets minder grote cliffhanger dan EP1... maar toch kan ik niet wachten op EP3!!! echt benieuwd hoe het gaat aflopen :9 wel jammer dat er geen trailer van EP3 na de aftiteling kwam :'(

btw die achievments... kun je daar nog iets mee "unlocken?"

btw die kabouter waar jullie het over hebben waar zit die? kheb em helemala niet gezien??

Chaoss wijzigde dit bericht 22-10-2007 08:09 (7%)

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

quote:
Chaoss schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:30:
Net ook EP2 uitgespeeld... wat een game :D vonnem geloof ik vermakelijker dan EP2! kheb er op normal skill iets van 8 uren over gedaan... einde is wel een iets minder grote cliffhanger dan EP2... maar toch kan ik niet wachten op EP3!!! echt benieuwd hoe het gaat aflopen :9 wel jammer dat er geen trailer van EP3 na de aftiteling kwam :'(
Vermakelijker dan Episode 2? En een minder grote cliffhanger dan Episode 2? Moet dat niet Episode 1 zijn? :P

Hoi.
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
Chaoss schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 22:30:
btw die achievments... kun je daar nog iets mee "unlocken?"

btw die kabouter waar jullie het over hebben waar zit die? kheb em helemala niet gezien??
Nee, en in het eerste huis waar je komt in het spel, waar Alyx contact opneemt met White Forest, daar ligt ie ergens.

FlashBang wijzigde dit bericht 21-10-2007 22:51 (31%)

Reg. datum: 25 april 2001

quote:
Deismyna schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 21:10:
.
spoiler:
Heb die Hunters op het eind gewoon bestookt met boomstammen e.d. >:) Vond het eindgevecht niet eens zo heel moeilijk.
Ik vind het jammer dat
spoiler:
er na die striders niet nog een aanval met gewone combine kwam, zoals ik het gameplay filmpje te zien is (nummer 5 geloof ik). Dat zag er ook wel spectaculair uit. Hoewel ik het eindgevect ook wel redelijk intensief vond met dat heen en weer rijden achter die striders aan, had ik er toch iets meer van verwacht.

Reg. datum: 23 maart 2004

Leuk beetje rond kijken op die boot van ep3:

Plaatje op imageshack (popups!)

Trigga wijzigde dit bericht 22-10-2007 01:15 (5%)

www.audi-fan.nl

trouwens die boot.... is die al eerder in het verhaal voor gekomen? kwam me namelijk totaal neit bekend voor, maar het schijnt nogal een belangrijk schip te zijn :P
/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
Chaoss schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 08:11:
trouwens die boot.... is die al eerder in het verhaal voor gekomen? kwam me namelijk totaal neit bekend voor, maar het schijnt nogal een belangrijk schip te zijn :P
De boot was een van de geknipte levels uit HL2 zelf. Maar het is nooit speelbaar geweest, en in HL2 is er ook nooit over gepraat.
Communist

Het beloofd weer wat voor HL2EP3. Wie weet rekken ze het dan nog eens tot een 4de episode :+

Bezoek mijn blogje eens ;)
<Jungian> M'n Acer heeft eindelijk 2 GB RAM!
<Jungian> Nu kan ik Starcraft spelen zonder dat Vista begint te swappen

Reg. datum: 02 maart 2002

quote:
Carnage schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:55:
Ik ben ook net klaar met Episode Two, en man, wat een goeie game zeg. Tegenwoordig kom altijd maar meer en meer shooters tegen die me gewoon niet trekken, of die ik beu ben na een half uurtje spelen, mede omdat je het gewoon ook allemaal al gezien hebt.

Nou, dat is in EP2 niet het geval. Het is zo'n danige mix van actie, rustige momenten, momenten waarbij je hulp krijgt en momenten waarbij je denkt van 'Oh shit, I'm as good as dead', dat je het spel gewoon in een ruk door kunt uitspelen.

Dat brengt me wel tot het enige nadeel van het hele spel (imo dan) en dat is dat het zo allemachtig kort is. Ik heb er 3,5 uur over gespeeld ongeveer, en toen ik de credits plots op het scherm zag voorbijrollen was ik echt teleurgesteld, ik had gehoopt dat er nog meer ging komen.
Daar zullen we dan maar op moeten wachten tot Episode Three, jammergenoeg.

Al bij al een super game, maar te kort.

Ik heb trouwens de orange box gekocht via steam, en ben nu TF2 en Portal aan het downloaden. Ben wel benieuwd :)
Dit gevoel ken ik maar al te goed. Afgelopen week tevens demo van de nieuwe uitbreiding van FEAR gespeeld, super.. wat een game! De demo van call of duty4, daar vond ik dan weer helemaal niets aan!
Overigens heb ik inmiddels de orange box ook mogen ontvangen van gcshop! Super betaald en de dag erna lag ik op mijn deurmat. Helaas kan ik em komende weken niet nog een keer gaan spelen omdat ik mn linkerelleboog afgelopen vrijdag gebroken heb :( En dan wordt een shooter spelen nogal lastig :(

>4&X
Reg. datum: 29 juni 2002

quote:
Snake schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 09:54:
Het beloofd weer wat voor HL2EP3. Wie weet rekken ze het dan nog eens tot een 4de episode :+
Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.

[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k

www.audi-fan.nl

quote:
-Sander schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:46:
[...]

Dat denk ik niet, ik vermoed zelfs dat Valve naast ep3 al begonnen is aan de ontwikkeling van HL3.
dan vraag ik me wel af hoe het met de verhaallijn gaat. je zou verwachten dat in EP3 de combine en de kwaadaardige aliens op aarde verslagen gaan worden... na al die open eindes van HL1, HL2, EP1 EP2 hoop ik toch op een ietwat gesloten einde in EP3.

maargoed hoe meer HL games hoe beter natuurlijk... maar dan liever met een nieuw verhaal.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: