Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

Reageer Nieuw Topic
www.audi-fan.nl

staat er ergens een korte samenvatting vand e verhaallijn van HL2 en EP1, ik ben zo vergeetachtig als de pest... wil dit weekend beginnen met EP2....maar ben de verhaaallijn een beetje kwijt :P

kheb er echt zin in! weet nog niet of ik de orange box of EP2 los ga kopen (sowiezo via steam denk ik)....TF2 interesseert me namelijk niets.
Gullible Sceptic
Reg. datum: 20 januari 2005

Hier heb je een mooi overzicht wat er allemaal ongeveer gebeurt is. :)

http://members.shaw.ca/halflifestory/
Ready To Own
Reg. datum: 18 april 2007

quote:
Chaoss schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:42:
staat er ergens een korte samenvatting vand e verhaallijn van HL2 en EP1, ik ben zo vergeetachtig als de pest... wil dit weekend beginnen met EP2....maar ben de verhaaallijn een beetje kwijt :P

kheb er echt zin in! weet nog niet of ik de orange box of EP2 los ga kopen (sowiezo via steam denk ik)....TF2 interesseert me namelijk niets.
Ik zou Portal ook kopen, 1 van de leukste games van dit jaar!

XBL Gamertag = MMaRsu NL

nani?
Reg. datum: 29 mei 2002

hmm, gisterenavond om 17:50 begonnen aan ep2 en om 23:15 was ik al bezig aan portal.. een grote intense en interactieve film dus dat ep2 :D ik kan niet wachten op ep3 :p intussen maar wachten tot er een multiplayer portal komt of een portalgun in hl2:dm :D

asus P5B Deluxe, Q6600, 4x 2GB g-skill pc6400, scythe infinity+ fan, silverstone 560W voeding

Joy to the world!

Gisteravond Episode 2 uitgespeeld. Damn... ik heb toch liever dat ze drie jaar de tijd nemen en een full game maken met minimaal twintig uur speelplezier ofzo. Ik vind het zo ontzettend jammer dat ik Episode 2 na amper vijf uur al compleet heb uitgespeeld... :'(

Over het einde:

spoiler:
Aha, hier is dus de befaamde referentie naar Aperture Science. Het wetenschappelijk schip de Borealis is dus opeens verdwenen, zal wel een mislukte Portal-test van Aperture Science zijn. Goed dat onze Black Mesa vrienden 'm hebben gevonden, ik denk dat we in Episode 3 ook wel wat portals kunnen gaan schieten.

Mooi trouwens dat de Superportal van de Combine nu vernietigd is :)

Systeemspecs: Klik hier!

www.audi-fan.nl

tjah HL2 was ook niet veel meer dan in 15 uren uit te spelen...

nu krijg je 3x5 uren dus zelfde speeltijd voor ongeveer hetzelfde aankoopbedrag.... maargoed het is wel irritant dat nu weer dik een jaar duurt voordat EP3 uitkomt....

ga misschien toch voor de orange box... Portal lijkt me ook wel een gaaf spelletje en dan kan het wel uit..... jammer dat ik nog tot 5 uur moet werken... kwil naar huis :D (las vandaag pas dat EP2 uit is...) en die shizzle downloaden!
H2O Niet blazen maar koelen!!!
Reg. datum: 14 november 2005

Komt bij dat ik "vroeger" nog 200 gulden moest betalen voor een sega spel. Waar 3 uur spel plezier aan zat... 8)7
Dus.... valt wel mee vind ik

DFI infinity RS482 Matx - Opteron170@??? no IHS - Ocz gold GTX@260Mhz - Ati X1800XT@750/850Mhz - Audigy 2zs - Raptor 74Gb - All WaterCooled@idle 32-->stress 42C Minicase to the MAX!!!! aka --HuT TorqueD&B--

nani?

lijkt er wel op, alleen jammer dat ik gebombardeert wordt met spysherrif als ik de link open!.. iemand die dit snel kan bevestigen door met de kruisboog in te zoomen of even te noclippen? (anders kijk ik vannacht even, wil toch nog een achievmentsrun doen)

asus P5B Deluxe, Q6600, 4x 2GB g-skill pc6400, scythe infinity+ fan, silverstone 560W voeding

Donderdraak
Reg. datum: 29 december 1999

quote:
Dat dacht ik wel ja, ik zag hem idd ook weglopen.

-
Reg. datum: 24 februari 2001

Ik lees hier van alles over achievements........Volgens mij niet goed opgelet tijdens het spelen. Kan iemand mij uitleg geven wat deze inhouden?

AULXJMHR

nani?

quote:
DPhoenix schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
Ik lees hier van alles over achievements........Volgens mij niet goed opgelet tijdens het spelen. Kan iemand mij uitleg geven wat deze inhouden?
voorbeeldjes:
-stridermissie overleven zonder materiele schade
-30 soldiers killem met objecten
-3 hunters killen met hun eigen flachettes
etc :) deze krijg je rechtsonder in beeld te zien op het moment dat je ze behaald

The Hunter

quote:
DPhoenix schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 14:52:
Kan ook gewoon in het hoofd menu kijken van HL2:EP2. Daar staat eigenlijk precies in wat het is volgens mij.

If your right hand is causing you pain. Cut it off, cut it off
last.fm | my movies | Llowlife

nani?

quote:
Graham schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 15:42:
[...]

Kan ook gewoon in het hoofd menu kijken van HL2:EP2. Daar staat eigenlijk precies in wat het is volgens mij.
mja ik twijfelde of je dat meteen al zag of pas al je het spel uitgespeeld had :p ik ben in een ruk doorgedenderd van chapter 1 naar einde O+

Las noches de Diciembre
Reg. datum: 15 februari 2001

Hoe zet ik cheats aan voor de STEAM versie van ep 2 ?? :?

ASUS A7SV - XBox360 (Private Guido) - Alfa 147

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
VonFoX schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:05:
Ik denk dat het nog steeds impulse 101 is in console.
Reg. datum: 24 juni 2002

quote:
VonFoX schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:05:
Eerst sv_cheats 1 invullen in de console. Daarna kan je met god en impulse 101 aan de gang. :)

Reg. datum: 23 december 2004

Is episode 1 eigenlijk nog ergens los te kopen? Heb bij de mediamarkt gezocht maar niets gevonden...
Reg. datum: 04 februari 2004

ik las vandaag dit bericht Portal Gun dankzij hack in het Half-Life universum
Heeft iemand dit al uit geprobeerd lijkt me echt stoer om de Portal Guninhalflife te gebruiken
oja nog even dit
"De hack is op dit moment enkel nog voor de PC versie beschikbaar en werkt met Half-Life 2, Episode One, Episode Two en Half-Life 2 DeathMatch. Het installeren van deze hack vereist wel enige kennis van Steam dus wij adviseren gamers in ieder geval een backup te maken. Heb je het eindelijk aan de praat dan zul je merken dat alle functies van de Portal gun beschikbaar zijn. "

http://media.insidegamer.nl/dump/1192720233.jpg

pixon wijzigde dit bericht 19-10-2007 17:35 (4%)

Asus gamersextreme - dual core E6600 240ghz - 2x1gig kingsston -xfx 8800gtx -

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Oud nieuws, zoals insidegamer altijd heeft ;)

Reg. datum: 04 februari 2004

quote:
MOAW schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 17:37:
Oud nieuws, zoals insidegamer altijd heeft ;)
o jammer sorry voor de post dan ;)

Asus gamersextreme - dual core E6600 240ghz - 2x1gig kingsston -xfx 8800gtx -

Haat alles. Vooral jou.

Net de Orange Box gekocht, maar alles is in het Nederlands :P Is er een manier om het weer Engels te maken, want het zijn echt vreselijk slechte vertalingen ('Meerdere spelers' voor Multiplayer bijvoorbeeld).
Reg. datum: 24 juni 2002

quote:
Switch schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 18:21:
Net de Orange Box gekocht, maar alles is in het Nederlands :P Is er een manier om het weer Engels te maken, want het zijn echt vreselijk slechte vertalingen ('Meerdere spelers' voor Multiplayer bijvoorbeeld).
Je Steam op Engels zetten in plaats van Nederlands. Dat werkte bij mij.

www.audi-fan.nl

ok orange box ook gekocht en EP2 heb ik inmiddels gedownload,

-ten eerste heb ik een vraagje over de grafische instellingen. heb de reso op 1680x1050 alles op het hoogst en de HDR of full, daarnaast kan ik nog aanvinken "use bloom effect" voor het beste resultaat moet ik die wel/niet aanvinken.

-dan nog iets wat het geluid betreft... khad hem ingesteld op 5.1 (want dat heb ik) vervolgens apply + ok spel gestart maar geen surround geluid (alleen 2 front speakers) dus ik terug naar de audio opties stondtie weer terug op 2 speakers... alles geprobeerd 4 speakers, 5.1 en 7.1 als ik op apply klik blijft het staan maar zodra ik het menu sluit met ok (pc blijft ff hangen) zet hij hme terug op 2 speakers! :(

hebben meer mensen last van dit geluids probleem? heb overigens onboard geluid op een asus mobo onder vista 32, andere games geen probleem. :/
Reg. datum: 04 september 2002

@ Chaoss. Probeer eens 'snd_digital_surround 1' in de console tijdens spelen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 26 27 28 29 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: