Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 26 juni 2007

Heb sinds gisteren ook de orange box op mn xbox, hl2 en epsisode 1 had ik al op mn pc gespeeld, dus ben ik maar begonnen met episode 2. Nu zit ik vast en misschien kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)
spoiler:
Ik zit op een brug die kapot is aan beide kanten en nu denk ik naar de andere kant te moeten, maar het gat is te groot om te springen. Nu heb ik al ontdekt dat je de auto's met het zwaartekracht geweer kan verplaatsen om zo een soort "wip wap" te maken. Alleen blijft het gat te groot om naar de overkant te komen :( Iemand een idee hoe dit te doen?

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
Ehm, ja, wat probeer je te zeggen met je plaatje?

Als je GLaDOS verslaat, dan flitsen er allemaal beelden voorbij op die monitor. Daarvan heeft er eentje als datum 2006.

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Gullible Sceptic
Reg. datum: 20 januari 2005

Hij bedoeld "The cake is a lie" :P.
-
Reg. datum: 24 februari 2001

Voor degenen die de Orange Box hebben gekocht en al HL 2 en EP 1 hadden: is het de moeite waard om toch nog de Orange Box te kopen? Wat hebben jullie met jullie exemplaren van HL 2 en EP 1 gedaan die jullie al hadden?

Ik vraag dit aangezien ik toch echt zit te twijfelen om de Orange Box aan te schaffen. Ik heb immers destijds aardig wat geld neergelegd voor HL 2 en EP 1. Dat je EP 2, Portal en TF 2 ook via Steam kan downloaden weet ik wel maar dan zit je weer aan de betalingsmethodes Paypal of Creditcard die ik beide niet heb. Tot nu toe heb ik namelijk van de Half-LIfe reeks altijd alles legaal gekocht. Maar als Valve zo te werk gaat.......

Uiteindelijk is het mijn eigen keuze maar ik wou dit toch even kwijt........

AULXJMHR

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
DPhoenix schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:18:
Voor degenen die de Orange Box hebben gekocht en al HL 2 en EP 1 hadden: is het de moeite waard om toch nog de Orange Box te kopen? Wat hebben jullie met jullie exemplaren van HL 2 en EP 1 gedaan die jullie al hadden?

Ik vraag dit aangezien ik toch echt zit te twijfelen om de Orange Box aan te schaffen. Ik heb immers destijds aardig wat geld neergelegd voor HL 2 en EP 1. Dat je EP 2, Portal en TF 2 ook via Steam kan downloaden weet ik wel maar dan zit je weer aan de betalingsmethodes Paypal of Creditcard die ik beide niet heb. Tot nu toe heb ik namelijk van de Half-LIfe reeks altijd alles legaal gekocht. Maar als Valve zo te werk gaat.......

Ik had HL2 en EP1 al, en voor mij was het zeker de moeite waard. TF2 interesseerd me niet zo, maar Portal + HL2-ep2 zijn geweldig. HL2 en ep1 heb ik als gift aan mijn broertje gegeven.
Ik zie de orange box meer als: je betaald voor Ep2, portal en TF2, en je krijgt er HL2 en ep1 als gift bij.
Gullible Sceptic

quote:
caspar1982 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:12:
Heb sinds gisteren ook de orange box op mn xbox, hl2 en epsisode 1 had ik al op mn pc gespeeld, dus ben ik maar begonnen met episode 2. Nu zit ik vast en misschien kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :)
spoiler:
Ik zit op een brug die kapot is aan beide kanten en nu denk ik naar de andere kant te moeten, maar het gat is te groot om te springen. Nu heb ik al ontdekt dat je de auto's met het zwaartekracht geweer kan verplaatsen om zo een soort "wip wap" te maken. Alleen blijft het gat te groot om naar de overkant te komen :( Iemand een idee hoe dit te doen?
spoiler:
Als je alle wrakken van de brug af gooid, dan komt ie in een positie te staan dat je er over heen kan scheuren. Met shift heb je trouwens een turbo, mischien helpt dat nog wel ;)
Reg. datum: 21 juli 2005

quote:
Chester schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:25:
[...]

Ik had HL2 en EP1 al, en voor mij was het zeker de moeite waard. TF2 interesseerd me niet zo, maar Portal + HL2-ep2 zijn geweldig. HL2 en ep1 heb ik als gift aan mijn broertje gegeven.
Ik zie de orange box meer als: je betaald voor Ep2, portal en TF2, en je krijgt er HL2 en ep1 als gift bij.
same here maar ik ze ze aan een collega gegeven. Sowieso krijg je waar voor je geld als je via steam koopt.

Hier nog éénmaal de feiten op een rij

A: de dollar koers is super via steamaankopen.
B: Paypal accounts zijn gratis dus aanmaken is ook geen probleem.
C: Portal en Episode 2 los kost je meer bij elkaar dan samen in een orange box +HL 2 en ep1
D: Ook al speel je het toch niet je mist Team fortress 2 dan nog steeds die je wel met de orange box erbij krijgt.
E:Je kan vast n zeker iemand wel blij maken met HL 2 en ep1 zoniet dan is er niks aan de hand je houd die gifts voor altijd dus het kan altijd later misschien nog van pas komen

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 14 april 2005

Kan je het spel ook op breedbeeld resoluties weergeven in mijn geval 1680x1050. Ik zie wel een 16:9 en 16:10 optie maar de resoluties gaan niet verder dan 1280x1024.

Iemand hier al een oplossing voor? En dan natuurlijk zonder vervorming.

Edit:
Ik start net Portal op en zat nog effe bij de resoluties te kijken. Voor de mensen die het niet weten verander eerst de beeldverhouding en kijk dan nog is bij resoluties O-) .

Debtor wijzigde dit bericht 18-10-2007 16:54 (27%)

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
Debtor schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:51:
Kan je het spel ook op breedbeeld resoluties weergeven in mijn geval 1680x1050. Ik zie wel een 16:9 en 16:10 optie maar de resoluties gaan niet verder dan 1280x1024.

Iemand hier al een oplossing voor? En dan natuurlijk zonder vervorming.
Ik kan gewoon tot de maximaal ondersteunde resolutie kiezen in 16:10.

quote:
Reinman schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:26:
[...]

spoiler:
Als je alle wrakken van de brug af gooid, dan komt ie in een positie te staan dat je er over heen kan scheuren. Met shift heb je trouwens een turbo, mischien helpt dat nog wel ;)
scheuren?? ik zie helemaal geen auto waar ik in kan:P

edit: laat maar ik heb hem al gevonden :P

caspar1982 wijzigde dit bericht 18-10-2007 17:11 (5%)

Reg. datum: 05 april 2006

quote:
caspar1982 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:07:
[...]

scheuren?? ik zie helemaal geen auto waar ik in kan:P

edit: laat maar ik heb hem al gevonden :P
dude, volg je wel de verhaallijn? :P Alex zegt het en je kan zelfs plaatje van auto zien op scherm haha!

Dedication to the hard music!
Reg. datum: 10 september 2005

quote:
Kaasje123 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:10:
[...]

Wat wil je met de portalgun? Daar kunnen nog hele vette dingen mee gedaan worden :D
Ja man, een portal onder een combine schieten en hem zo laten Crateren! O+

{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}

quote:
TimmieVelthuis schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:15:
[...]

dude, volg je wel de verhaallijn? :P Alex zegt het en je kan zelfs plaatje van auto zien op scherm haha!
ja toen ze dat zij zag ik die dude in dat pak op die brug lopen dus was ik afgeleid :P

Gullible Sceptic

Hehehe, ik had het zelfde. Toen ze over de auto aan het praten waren zag ik hem niet eens :S. Gelukkig had ik de trailers van EP2 gezien dus wist ik hoe ie er uit zou moeten zien :P.

(Damn ik kan die portal song niet uit me hoofd krijgen. De eind song van portal bedoel ik natuurlijk :P)

Reinman wijzigde dit bericht 18-10-2007 19:36 (22%)

Reg. datum: 01 augustus 2005

Portal is echt een gaaf spel, super origineel, super vermakend en ook nog is aardig wat humor.
Weet iemand trouwens of er ooit is beta's hiervan zijn uitgelekt, want ik zou deze ook wel is willen spelen :P .
http://www.youtube.com/watch?v=Wb7aDZeO_MQ
medicijnman

ik moet wel zeggen, DAMN wat een cliffhanger... er zijn maar weinig games waar ik met zoveel smacht uitkijk naar de volgende "aflevering" :)

wel hier en daar last van wat grafische glitches maargoed, EP2 was net zoals EP1 veel te kort :)
Delta-dude

Heb Ep2 binnen, maar nog niet opgestart :) Ik ben eerst nog Minerva 3 aan het spelen...OMG wat is dat insane gaaf gemaakt :)
Reg. datum: 10 december 2002

In 1 woord:

VET
SUPER
KICKE
ACTIE
TE GEK

ooops ..dat was iets meer dan 1 woord ;)

Maar hij is echt weer _/-\o_ ... jeetje wat een heerlijke game !!! Absoluut weer het wachten waard geweest ... Vanmiddag mun orange box binnen gekregen, en gelijk installed en tot nu toe gespeeld ... Kap er nu meer, want wil er langer van genieten. Maar echt supervet gewoon !! Ik verklap helemaal nix, beleef het zelf maar ! ...

pffff ... effe bijkomen .. Ook maar eens gaan eten ... 8)7 ...beetje bij ingeschoten ...hehehehe ..

en die Chinees van gister smaakt nu erg goed !! Als er maar geen headcrab uitkomt !

JediUberknaft wijzigde dit bericht 18-10-2007 22:15 (8%)

ASUS A8N32 SLI DELUXE,AMD 64 4000+,Zalman CNPS9500,OCZ Gamexstream 600W,GEFORCE XFX 9600GT XXX,1 WD RAPTOR 74GB,1 SEAGATE 320GB,2GB OCZ PC4000 Gold GX XTC, LiteOn 52x CDRW,LiteOn DVDRW 851S,NEC 3520 DVDRW,ESI ESP1010, Aerogate 1

a new me
Reg. datum: 21 augustus 2001

Nadat ik vorige week in dit topic las dat de systeemeisen van Ep2 een stuk hoger zouden zijn dan die van HL2 en Ep1 begon ik toch lichtjes bang te worden. Ik ben een groot Half-Life fan maar mijn pc is echt niet meer geschikt om hedendaagse games mee te spelen. Tot mijn grote opluchting bleek vandaag dat Ep2 helemaal niet zwaarder is dan zijn voorgangers. Op mijn AMD64 3000+ met Radeon 9800 Pro en 1Gb RAM (oke, ook weer niet zó antiek, maar nieuwe generatie games zoals Bioshock en Crysis kun je er echt niet mee spelen) loopt ie als een trein, minstens zo goed als de eerdere delen en het saven gaat zelfs stukken sneller.

En damn, hij is ruig! Ik heb het te druk om echt door te spelen, maar tot nu toe vind ik 'm al een stuk beter dan Ep1, het niveau ligt echt weer op dat van HL2. Team Fortress 2 is ook erg geslaagd kwa stijl en presentatie, 't zou misschien net iets overzichtelijker mogen. Portal is ook erg leuk maar jammer genoeg vrij simpel en kort.

the good ol' days

Ingamemovies.nl
Reg. datum: 30 september 2002

quote:
daylife schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:36:
maar tot nu toe vind ik 'm al een stuk beter dan Ep1, het niveau ligt echt weer op dat van HL2.
Grappig, ik vond Ep1 beter dan HL2 :) Ik heb Ep2 nog niet gespeeld... word waarschijnlijk pas over 3weken ofzo maar dan zal ik wel zeggen wat ik van Ep2 vind.
MicroSD addict!
Reg. datum: 16 september 2002

In de Portal trailer heeft de portal gun zo'n mooie blur die ik nog niet in het spel zelf heb gezien.. hoort dit zo of is het alsnog zo te krijgen? Die blur maakt het een stuk mooier vind ik.

[[ Panasonic Lumix DMC FZ18 | B+W KSM POL CIRC MRC | B+W UV MRC 010 | B+W 102 NDx4 | SanDisk 8GB microSDHC Class 6 ]] AMD Athlon 64 X2 4200+ Tol | 2GB OCZ DC Platinum | DFI LanParty UT nF4 Ultra-D | nVidia 7900GTX 512MB | HP w2207

Net ep2 uitgespeeld, wat een geweldig spel was het zeg :D Imo is hij weer net wat beter dan HL2 en ep1.

Op naar episode 3 :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

quote:
DPhoenix schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:18:

Ja, het is zeker de moeite waard! Niet alleen Ep2 is fantastisch, maar ook Portal. Orange box is echt waar voor je geld. Ik heb het wel via steam gehaald, een stuk goedkoper. Paypal kan je wel regelen, daar hoef je geen credit card voor te hebben, duurt wel een tijdje dan. Maar voor 50 euro had ik het nog steeds gehaald.

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
stefijn schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:50:
Heb Ep2 binnen, maar nog niet opgestart :) Ik ben eerst nog Minerva 3 aan het spelen...OMG wat is dat insane gaaf gemaakt :)
Ik von in tegenstelling tot 1 en gedeelte van 2,
deel 3 erg tegenvallen tot het moment dat je die portal aanzet, dan is het weer een heerlijk spel. Deel 4 is dus ook mijn favo.

Ben btw net begonnen met de bonus maps van portal en die zijn echt pittig, duurde toch best lang voordat ik de "least portals" ofzo op gold had.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: