Reg. datum: 06 december 2005
Ze zijn volgens mij meer bezig graphische verbeteringen door te voeren dan levels te maken. Toch vindt ik het wel leuk dat na 7 jaar (ofzo) het verhaal van freeman vrowlijk doorgaat. Beter gezegt het wordt steeds beter.
evilpin0 wijzigde dit bericht 17-10-2007 12:27 (3%)
Amd x2 4400 @ 2.65 |ASUS 32-MRP| 2 GB OCZ | X1900XT CF @ 660/840 | 3x maxtor HD (400gb) |
Ik ben helaas tot nu toe nog geen nieuwe wapens tegen gekomen
MSI K7T266 PRO 2|AMD XP1700+(1.47MHZ)@1550MHZ|ZALMAN CNPS5005-Cu|512MB DDR(Twinmos CAS2)|GAINWARD TI 4400|LITEON 24X10X40X|LITE-ONE DVD LTD163 (16x48)|MAXTOR 40 GIG 7200 rpm|
Mee eens. Wat ik graag nog zou willen zien is de periode tussen HL 1 en HL 2. Dus bijvoorbeeld de 7 hour war.quote:evilpin0 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:27:
Ze zijn volgens mij meer bezig graphische verbeteringen door te voeren dan levels te maken. Toch vindt ik het wel leuk dat na 7 jaar (ofzo) het verhaal van freeman vrowlijk doorgaat. Beter gezegt het wordt steeds beter.
Voor zover ik weet slechts één. Deze heet de striderbuster geloof ik. Ben hem nog niet tegengekomenquote:pr0t0type schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:44:
Zijn er nou ook nieuwe wapens in epsiode 2 of niet?
Ik ben helaas tot nu toe nog geen nieuwe wapens tegen gekomen
DPhoenix wijzigde dit bericht 17-10-2007 13:56 (39%)
AULXJMHR
Hit Me!
Maar ik vroeg me af of meer mensen bij de volgende passage flink na hebben moeten denken?
mijn oplossing:
DaTiezl wijzigde dit bericht 17-10-2007 15:46 (18%)
[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team
Nou dan maar even wachten...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
quote:DPhoenix schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:48:
Mee eens. Wat ik graag nog zou willen zien is de periode tussen HL 1 en HL 2. Dus bijvoorbeeld de 7 hour war.
Wat nou als Chani, die chick van portal, nou net na haar ontsnapping precies in de 7 hour war terechtkomt? Hoe vet zou dat zijn? Portal 2: The seven hour war. Misschien krijgt ze wel iets te maken met de verdwijing van de Borealis, dat GLaDOS v2 op de Borealis zit, en dat Chani de Borealis naar de zuidpool transporteert om GLaDOS ontschadelijk te maken ofzo. Of misschien wel om de technologie uit de handen van de Combine te houden.
Nee hoor, het was geen broodje, het was een casserole.quote:Pinjataaa schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:00:
Die professor (Dr. Magnusson) vergaf je nadat de raket opgestegen was voor het magnetron incident, wel grappig want in Half-Life 1 drukte ik/je op de magnetron in de kantine van Black Mesa en toen ontplofte zijn broodje
Dat noemen wij een ovenschotel.
mace wijzigde dit bericht 17-10-2007 15:51 (3%)
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
dat is de goeie oplossing aagezien je hier ook een achievment voor krijgtquote:DaTiezl schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:45:
Ik heb zojuist dit gehad:spoiler:Race tegen Dog naar basis
Maar ik vroeg me af of meer mensen bij de volgende passage flink na hebben moeten denken?
spoiler:Zodra je die radar krijgt op je wagen en hij geeft de 2e locatie voor spullen (in dat huisje waarbij de kooi is afgesloten met een cijferslot waarvan de power boven is af te sluiten, mits je bovenop die plank kunt komen. Het is me gelukt maar ik vraag me af of iedereen het op dezelfde manier heeft gedaan, of dat het uberhaupt is gelukt...
mijn oplossing:
spoiler:Volgens mij ook de bedoeling aangezien er een nadekist in het huisje staat: Op die metalen klep op de grond gaan staan en dan een nade eronder rollen zodat die klep openknalt en je gelanceerd wordt.
ow ok, dat wit ik nietquote:Defector schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:51:
[...]
dat is de goeie oplossing aagezien je hier ook een achievment voor krijgt
[P4 3000@3600 mhz][H2O: DD Maze 4 - DD Z-Chip - Eheim 1048 - Coolplex 25 - Airplex Evo 120] Join het DPC Whatpulse team
quote:MaCe1337 schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 15:50:
[...]
spoiler:Er begint me net iets te dagen.
Wat nou als Chani, die chick van portal, nou net na haar ontsnapping precies in de 7 hour war terechtkomt? Hoe vet zou dat zijn? Portal 2: The seven hour war. Misschien krijgt ze wel iets te maken met de verdwijing van de Borealis, dat GLaDOS v2 op de Borealis zit, en dat Chani de Borealis naar de zuidpool transporteert om GLaDOS ontschadelijk te maken ofzo. Of misschien wel om de technologie uit de handen van de Combine te houden.
Reg. datum: 11 september 2006
Ik had dit ook gemerkt en daarom een mailtje gestuurd.quote:babbaloerie schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 23:50:
Hmm niet zo leuk nieuws voor de GCShoppers onder ons: http://www.gcshop.nl/product.php?id=4932
Op de plek waar eerst netjes "Releasedatum: 18-10-2007" stond, staat nu: "Levertijd: 2 weken"
Met als reactie dat de levertijd die er nu staat alleen geld voor mensen die nu bestellen.
Als je eerder hebt besteld krijg je hem netjes morgen binnen.
Mijn dag is weer goed
Idd, hij staat al op verzonden bij m'n onderstatusquote:J.E.T schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:29:
[...]
Ik had dit ook gemerkt en daarom een mailtje gestuurd.
Met als reactie dat de levertijd die er nu staat alleen geld voor mensen die nu bestellen.
Als je eerder hebt besteld krijg je hem netjes morgen binnen.
Mijn dag is weer goed
Reg. datum: 07 augustus 2002
quote:Reinman schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:15:
[...]
spoiler:Ik acht de kans klein dat we iets in game van de 7 hour war krijgen. Aangezien het voor de "klanten" van de G-MAN niet interessant was om hem te gebruiken die te stoppen. Verder lijkt me het ook niet logisch dat chani in de 7 hour war terecht gaat komen omdat het een FPP is(First person puzzler) en geen FPS. Ik denk dat ze dat concept willen houden. Wat wel zou kunnen is dat chani verantwoordelijk is voor de borealis op de pool. Ook denk ik dat portal zich na de 7 hour war afspeeld aangezien GLaDOS iets zegt/zingt dat ze geen idee heeft wat er buiten allemaal gebeurt is. Dat doet toch denken aan het black mesa incident.
Alle auto's er vanaf werkt ook, en dan heb je teminste vrij baan.quote:MarcoC schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 16:59:
Auto's naar de goede kant van de brug verplaatsen zodat hij een beetje kantelt en je eroverheen kan rijden.
Trouwens.. Portal Storms? Was dat tijdens HL1?
Verder: EP2 is een supergame, jammer dat ie zo kort is. Maar toch, briljant in elkaar gezet weer. Leuke puzzels, in verhouding tot de rest van het spel een moeilijk eindgevecht. Goeie tips gelezen daarover trouwens, dus ik ga hem zeker nog een keer uitspelen!
Tot slot: waar/wanneer speelt Portal zich af?
Thanatos wijzigde dit bericht 17-10-2007 17:39 (3%)
Staat op zo'n klembord als je wakker wordt.quote:Defector schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:42:
spoiler:hoe komen jullie trouwens bij de naam chani ?
De portal storms spelen zich af ná half life 1.quote:Thanatos schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:37:
Episode 2 net uit. Super, maar heb veel vragen. Zoals dat met Aperture Science; had geen idee waar dat over ging. Maar goed, na wat spoilers hier te hebben bekeken wordt e.e.a. wel duidelijk.
Trouwens.. Portal Storms? Was dat tijdens HL1?
Tot slot: waar/wanneer speelt Portal zich af?
Lees ook voor meer informatie deze pagina:
http://members.shaw.ca/halflifestory/
Hier staan een aantal dingen fout in, maar de grote lijnen kloppen.
En portal, tja, het speelt zich af in een testgebouw van aperture science, en sowieso na juli of juni 2006. (Er is een taart waar juni of juli 2006 opstaat als datum.)
Laat maar zitten, die mappen worden natuurlijk pas aangemaakt nadat je het spel voor het eerst hebt opgestart.
-Sander wijzigde dit bericht 17-10-2007 19:18 (20%)
[#] Viva! Blunt force trauma. | PSN: SD5k