In het start menu al je codes/invoeren eenmaal intypen, ingame ze opzoeken met omhoog en omlaag toetsen.quote:
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 26 27 28 29 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]In het start menu al je codes/invoeren eenmaal intypen, ingame ze opzoeken met omhoog en omlaag toetsen.quote:MaCe1337 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
Heeft iemand anders ook dat vage probleem dat als je wat in de console typt dat de console meteen weggaat? Dit kan ik fixen door elke keer de taal te switchen tussen NL en EN, maar ik speel nu voor de gein weer Opposing Force, en in de console van de HL1 engine kan je dus niet de taal veranderen.
Ik heb het probleem met al mijn spellen van steam, het zijn wel allemaal spellen gebaseerd op goldsource (HL1) of source.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
Beter zet je het voortaan zo neer....quote:Dutchmega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:43:
[...]
spoiler:2 dingen: Gravity gun en de bommen die de heli laat vallen.
Je kunt vast wel iets verzinnen
Ingamemovies! - Kom ook op Xfire! User: JuliettPapa - Ja, ik heb dyslectie
WTF, anders is dat ff omslachtig.quote:ulekai schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:56:
[...]
In het start menu al je codes/invoeren eenmaal intypen, ingame ze opzoeken met omhoog en omlaag toetsen.
Dit werkt, thanks!quote:P13w13 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:23:
Probeer is een e of zo te typen.
Je krijgt dan è maar je console blijft wel.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Ze zaten al in Half Life 2. Dus het is niet iets nieuws voor EP2 ofzo.quote:defiant schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:47:
spoiler:Zoals eerder opgemerkt, hebben ze op het einde goed gekeken naar de brainbugs uit Starship Troopers
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Ik heb dit ook altijd! Een klinker typen werkt inderdaad.quote:MaCe1337 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
Heeft iemand anders ook dat vage probleem dat als je wat in de console typt dat de console meteen weggaat? Dit kan ik fixen door elke keer de taal te switchen tussen NL en EN, maar ik speel nu voor de gein weer Opposing Force, en in de console van de HL1 engine kan je dus niet de taal veranderen.
Ik heb het probleem met al mijn spellen van steam, het zijn wel allemaal spellen gebaseerd op goldsource (HL1) of source.
Bekend probleem met HL, eerst eventje een klinkertje typen (raar maarjah)quote:MaCe1337 schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 00:13:
tjah het zijn episodes. 1/3 van een full game (daarom betaal je ook een stuk minder) dus de tijd die het kost om het uit te spelen is ook korter. Het is of 3-4 jaar wachten of elk jaar een nieuwe episode. Ik weet wel wat ik wil.quote:DoiF schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:40:
Ep2 was weer belachelijk kort..
Bij Ep1 irriteerde hier al vele mensen zich aan, dus ik had gehoopt dat ze daar wel rekening mee zouden houden, blijkbaar niet..
Verder een toffe ep weer, maar weegt bij mij niet op tegen de korte duur van de game..
Jammer..
blup
De bal van Dog in Half-life 2 was een stuk makkelijker. Die bleef aan je buggy kleven.quote:eendje schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
tjah het zijn episodes. 1/3 van een full game (daarom betaal je ook een stuk minder) dus de tijd die het kost om het uit te spelen is ook korter. Het is of 3-4 jaar wachten of elk jaar een nieuwe episode. Ik weet wel wat ik wil.
die garden gnome objective is echt irritant. Opzich gaat het nog wel als je door de mijn gaat enzo maar met die auto flikkert ie er telkens uit
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Gewoon je Steam op Engels zetten, dan zijn je games ook Engels.quote:Largamelion schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:07:
Klein vraagje, ik heb gezocht op GoT maar vond er niets over...
Is het mogelijk de Nederlandstalige versie in het Engels te installeren? Ik had gedacht dat dit wel mogelijk zou zijn, maar blijkbaar zit Engels niet in het keuzelijstje (Russisch wel wtf)... Heb hem nu in het Nederlands staan maar de tekst past niet eens in de vakjes en alles leest zo belachelijk. Ik vroeg me af of je nergens een language pack kan downloaden.
Kleine kans, maar ik heb geen zin om 15GB te downloaden voor 'm gewoon in het Engels te krijgen.
Damn, is het echt zo simpel?quote:babbaloerie schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 11:19:
[...]
Gewoon je Steam op Engels zetten, dan zijn je games ook Engels.
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
blup
Een stuk goedkoper? Zonder creditcard ben je gewoon gedwongen 40 euro te lappen voor de Orange Box hier in Europa. Daarnaast snap ik niet dat ze HIER een jaar voor nodig hadden. De engine hebben ze al..quote:eendje schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 23:04:
[...]
tjah het zijn episodes. 1/3 van een full game (daarom betaal je ook een stuk minder) dus de tijd die het kost om het uit te spelen is ook korter. Het is of 3-4 jaar wachten of elk jaar een nieuwe episode. Ik weet wel wat ik wil.
Dit idee had ik in eerste instantie ook wel een beetje. Hadden ze hier nou zoveel tijd voor nodig? het meeste hebben ze toch al gemaakt? Blijkbaar overschatten we het vertellen en uitwerken van een goed verhaal in combinatie met tekst en weet ik wat een beetje ofzo...quote:DoiF schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:51:
[...]
Een stuk goedkoper? Zonder creditcard ben je gewoon gedwongen 40 euro te lappen voor de Orange Box hier in Europa. Daarnaast snap ik niet dat ze HIER een jaar voor nodig hadden. De engine hebben ze al..
Ik begrijp best dat het plot goed uitwerken, scripten, testen etc etc wat tijd kost..
Maar dit had naar mijn mening een stuk sneller gemogen..
teambitstorm.nl
Tip van het web:quote:eendje schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:59:
ik wens je veel succes dan.. ik heb het geprobeerd en tot aan rijden met de buggy gaat het goed. Daarna flikkert ie constant uit de auto, maar met een beetje voorzichtig rijden wil het ook nog wel (en 200x uitstappen) maar na de Inn moet je opeens gaan racen omdat je aan gort geschoten word.. nou dat is dus onmogelijk om je gnome in je auto te houdentoen ook maar opgegeven dus
quote:Fr!st! schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:43:
spoiler:wat me ook is opgevallen en nog niet gepost is denk ik. Als je met Eli Vance aan het praten bent terwijl alyx achter thee is,dan zie je ineens een persoon op de schermen (waar voorheen enkel ruis is), die waar je de borealis op ziet. Raar dat nog niemand dit opgemerkt heeft.volgensm ij is dit de G-man.
Dat zeker! Eigenlijk moet ik ze allemaal achter elkaar in 1 keer uitspelen, had ik daar de tijd maar voor..quote:anyway zeker een zalige episode. ik ga ze waarschijnlijk nog wel een keertje uitspelen
Arcanedevil wijzigde dit bericht 30-10-2007 10:55 (15%)
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 26 27 28 29 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus