Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
TmZ schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:54:
WOW, Ep 2 net uitgespeeld, GEWELDIG! Iemand enig idee voor wanneer ep 3 geplanned staat?
Reken maar op _minimaal_ 1 jaar.
Reg. datum: 04 juli 2004

quote:
PilatuS schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 19:05:
[...]

Reken maar op _minimaal_ 1 jaar.
Daar was ik al bang voor ja....

Nouja goede reden om HL2 + Ep 1 + Mods maar weer eens te spelen....

Genius Or Madman?.. You Decide

Nog meer mensen die last hebben met fucked-up textures? :? :/
De textures van alle statische objecten zijn paars, blauw, geen, groen... alle objecten die kunnen bewegen (dozen en kasten enzo) zijn prima. maar alle andere textures hebben soort van gekleurde vlekken, er is niet eens meer te zien wat het geweest zou moeten zijn.
Klooien met de video instellingen zorgt er voor dat de 'wazige patronen' en kleuren anders worden :? Maar er is geen enkele compbinatie van instellingen die er voor zorgd dat ze weer normaal worden.

Iemand eerder mee gemaakt?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)

*/ no comment /*

@ hierboven.

Ik heb mensen er over gehoord, en het schijnt een bekende bug te zijn, maar ik zou niet zomaar een oplossing ervoor weten.

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik kon op de steam fora geen mensen vinden met een gelijk probleem.. maar ik startte hem net nog eens op.. je weet nooit :P
Is ie ineens prima in orde :? Niks meer aan de hand :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Roelveldhuyzen.nl - deviantART
Professioneel dierenknuffelaar :*)

quote:
Spike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:35:
De textures van alle statische objecten zijn paars, blauw, geen, groen... alle objecten die kunnen bewegen (dozen en kasten enzo) zijn prima. maar alle andere textures hebben soort van gekleurde vlekken, er is niet eens meer te zien wat het geweest zou moeten zijn.
Klooien met de video instellingen zorgt er voor dat de 'wazige patronen' en kleuren anders worden :? Maar er is geen enkele compbinatie van instellingen die er voor zorgd dat ze weer normaal worden.

Ja, ik had er ook last van. Wat ook helpt is gewoon quicksaven en dan weer quickloaden en dan is het weer normaal.

Reg. datum: 02 februari 2003

quote:
Spike_wolf schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:35:

Bekend probleem idd, ik dacht eerst dat het aan mijn 3dkaart lag die overclocked was.Toen ff alles op stock gezet, niks veranderd, textures waren nog steeds paars.
Overigens niet echt storend omdat je het niet echt veel tegenkomt, en dat groene valt niet eens op.

!Dolf is rechtvaardig!

quote:
Hasib schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 00:32:
[...]

Bekend probleem idd, ik dacht eerst dat het aan mijn 3dkaart lag die overclocked was.Toen ff alles op stock gezet, niks veranderd, textures waren nog steeds paars.
Overigens niet echt storend omdat je het niet echt veel tegenkomt, en dat groene valt niet eens op.
Een paarse bijl door een zombie wel :P.

AMD3500+ / X1900XT / A8N-E / 1024MBKingstone / 300GB Sata HDD.

Afternaft

quote:
MrVegeta schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 02:33:
[...]

Een paarse bijl door een zombie wel :P.
Mwoah, ik vind een dode zombie toch wel wat opvallender :P

Ik heb Lost Coast nu draaien met een E2140@stock en HD2600Pro, 1680x1050 gaat prima, 1680x1050+4xAA gaat echt maar nét. Gewoon voor de mensen die een upgrade overwegen :)

Strijd tegen ziektes, sluit je nu aan bij Team MAD!

Reg. datum: 24 februari 2007

Net Ep2 uitgespeeld, ik ben zooo benieuwd hoe het verhaal verder gaat...

spoiler:
Dat laatste stukje vond ik niet eens zo moeilijk, gewoon eerst over die Hunters heen rijden en dan zo'n bal op de Striders gooien. Hunters zijn in de rest van het spel ook wel makkelijk te verslaan, gewoon rotzooi tegen ze aangooien (boomstammen en brandbare dingen) :*)

Waar die Advisors vandaan kwamen op het eind vraag ik me af, hebben die zich dan lopen verstoppen ofzo }:O

G-man heb ik alleen zien wandelen links op die brug voor dat je de auto krijgt. (waar hij dan vandaan moet komen en ineens weer verdwijnen) :?

Sinds wanneer kan je de Orange Box niet meer via steam kopen in NL? Ik krijg net de error "This subscription is not available for purchase in your country", terwijl hij niet in de lijst op de support website staat...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Eth0 - outdoor LAN | Get Firefox! | Xbox live gamertag

Reg. datum: 04 juli 2004

quote:
Chakotay schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 16:49:
Sinds wanneer kan je de Orange Box niet meer via steam kopen in NL? Ik krijg net de error "This subscription is not available for purchase in your country", terwijl hij niet in de lijst op de support website staat...
Dat had ik ook maar toen ik het nog een keer probeerde werkte het gewoon.....

Mja, nu werkt het ook wel... Vaag :)

Wel flauw dat er nog losse eu-belasting overheen komt, maar daar ontkom je tegenwoordig bijna niet meer aan helaas.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Eth0 - outdoor LAN | Get Firefox! | Xbox live gamertag

Of ik ben dom, of het is een bug..

Ik zit hier vast! :/
Deur gaat niet open of what so ever !
http://i12.photobucket.com/albums/a204/tomino/2-1.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a204/tomino/1-1.jpg

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

achter je zit er een gat in de vloer, en met de gravity gun vrijmaken ;)

de echte tweakert pleegt hara-kiri met zijn Dremel MultiPro op 30,000 rpm. "I have a UNIX based OS which means... I get laid about as often as I have to reboot my computer.

Tomino, pas op voor een raar beest die je van achteren zit te begluren ;)

spoiler:
Ik vond dat wel een mooi moment. Jij kijkt naar buiten, je draait je daarna om en je ziet een Hunter naar je kijken door het glas, schrikken en wegrennen _/-\o_

Ja, die HEV-suit is eng >:)

Dutchmega wijzigde dit bericht 27-10-2007 20:42 (61%)

Of niet; dat is de vraag

Help!

spoiler:
Ik zit vast in Riding Shotgun. Het stuk waar je die heli kapot moet knallen. Hoe? Ik heb niet zo'n bazooka om hem neer te halen. Ik kan al m'n ammo erop schieten, maar hij gaat niet weg. Zie ik iets over het hoofd?

Opel Vectra V6 CDX

quote:
IceFreak schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:42:
Help!

spoiler:
Ik zit vast in Riding Shotgun. Het stuk waar je die heli kapot moet knallen. Hoe? Ik heb niet zo'n bazooka om hem neer te halen. Ik kan al m'n ammo erop schieten, maar hij gaat niet weg. Zie ik iets over het hoofd?
2 dingen: Gravity gun en de bommen die de heli laat vallen.
Je kunt vast wel iets verzinnen :>
Of niet; dat is de vraag

quote:
Dutchmega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:43:
[...]

2 dingen: Gravity gun en de bommen die de heli laat vallen.
Je kunt vast wel iets verzinnen :>
Oeh thx :D Gelukt :D _/-\o_ _/-\o_

Opel Vectra V6 CDX

quote:
Dutchmega schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 20:40:
Tomino, pas op voor een raar beest die je van achteren zit te begluren ;)

spoiler:
Ik vond dat wel een mooi moment. Jij kijkt naar buiten, je draait je daarna om en je ziet een Hunter naar je kijken door het glas, schrikken en wegrennen _/-\o_

Ja, die HEV-suit is eng >:)
ja klopt!! Die zag ik wel.. Stond daar zo heel rustig naar me te kijken!
Schrok niet, hij liep gewoon weg. Ik zat al te bedenken dat ik moest gaan posten op t.net omdat ik niet veder kwam 8)7

Btw, spel is echt mooi, staat ook alles op max behalve textures. Die staat op high.
Meer mijn spel kwa graphics, crysis is té en ook veel zwaarder! Dit draait gewoon heerlijk!

Is net als de Ut3 engine, Rsbegas. Graw 2 loopt allemaal niet echt lekker. Pas een tijd later als men de engine kent, bv Ut3 dan zie je pas dat ze er goed mee overweg kunnen. Dus net met de source engine!

Ik verwacht dan ook dat de cryengine2 waar crysis nu mee gemaakt wordt pas over 3/4 jaar goed uitgewerkt is, niet alleen kwa pracht en praal, maar met speelbaarheid en gameplay.

zomaar hersenspinseltje :D

Tomino wijzigde dit bericht 27-10-2007 21:20 (33%)

A good pair of jeans is like a true member of the family || Specs-| Eeepc 9" 20GB | Site - Cam : Fuji S6500fd

zomg wtfbbqpwned :') !

quote:
Tomino schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:18:
[...]

ja klopt!! Die zag ik wel.. Stond daar zo heel rustig naar me te kijken!
Schrok niet, hij liep gewoon weg. Ik zat al te bedenken dat ik moest gaan posten op t.net omdat ik niet veder kwam 8)7

Btw, spel is echt mooi, staat ook alles op max behalve textures. Die staat op high.
Meer mijn spel kwa graphics, crysis is té en ook veel zwaarder! Dit draait gewoon heerlijk!

Is net als de Ut3 engine, Rsbegas. Graw 2 loopt allemaal niet echt lekker. Pas een tijd later als men de engine kent, bv Ut3 dan zie je pas dat ze er goed mee overweg kunnen. Dus net met de source engine!

Ik verwacht dan ook dat de cryengine2 waar crysis nu mee gemaakt wordt pas over 3/4 jaar goed uitgewerkt is, niet alleen kwa pracht en praal, maar met speelbaarheid en gameplay.

zomaar hersenspinseltje :D
HL2 engine schaalt veel beter dan al die andere engines. Mensen met 9800's etc. kunnen nog genieten van HL2 ep 2, kan je van Crysis en al die huidendaagse rommel niet zeggen :)

Tieske 70 Druid @ Genjuros (MagicMushrooms)

quote:
rodie83 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 21:32:
[...]

HL2 engine schaalt veel beter dan al die andere engines. Mensen met 9800's etc. kunnen nog genieten van HL2 ep 2, kan je van Crysis en al die huidendaagse rommel niet zeggen :)
Dat zeg ik :Y)

*/ no comment /*

Heeft iemand anders ook dat vage probleem dat als je wat in de console typt dat de console meteen weggaat? Dit kan ik fixen door elke keer de taal te switchen tussen NL en EN, maar ik speel nu voor de gein weer Opposing Force, en in de console van de HL1 engine kan je dus niet de taal veranderen.

Ik heb het probleem met al mijn spellen van steam, het zijn wel allemaal spellen gebaseerd op goldsource (HL1) of source.

mace wijzigde dit bericht 28-10-2007 00:13 (17%)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Reg. datum: 06 september 2005

Probeer is een e of zo te typen.
Je krijgt dan è maar je console blijft wel.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws