|| Specs
[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last
Reageer Nieuw Topicquote:Snake schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:44:
[...]
Portal heeft eigenlijk niets te maken met EP2, behalvespoiler:Aperture Sciense op de die boot (de Broste? Borstel? Borat?)
Foto-input station pc te koop!
www.hipkadootje.nl voor de leukste kadootjes!
Goed, het is dan via steam, maar dan kost de Orange Box mij nog steeds maar 38 euro....quote:grizzlybeer schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:41:
[...]
Maar heb jij hem al dan? Die box is toch pas de 18e leverbaar?
Edit:
Reinman wijzigde dit bericht 16-10-2007 11:31 (15%)
Dat lijkt me te voor de hand liggend, en ik zou erg teleurgesteld zijn als dat zo blijkt te zijn.quote:DrClaw schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:16:
re: portal en HL2
gman:
spoiler:persoonlijk denk ik dat de gman ingehuurd wordt door aperture science. dat verklaart waarom hij, als 'gewone mens', toch al die truukjes zoals portallen en tijd-stilzetten kent.
hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens
Kaasje123 wijzigde dit bericht 16-10-2007 12:13 (15%)
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Reg. datum: 06 december 2005
quote:Kaasje123 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:12:
spoiler:Iemand trouwens een idee waar Barney gebleven is? Ik merk nu pas dat hij de hele episode niet aanwezig is geweest? Zover ik weet zit hij dus nog in city 17
Ik denk dat we .... wel weer zullen zien in EP3.
heeft dit forum ook inline spoiler tags? Die zijn namelijk erg handig op de steam forums.
[spoileri] is dat, maar dat werkt hier niet
mace wijzigde dit bericht 16-10-2007 12:19 (53%)
Aan het eind van EP1quote:Kaasje123 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:12:
spoiler:Iemand trouwens een idee waar Barney gebleven is? Ik merk nu pas dat hij de hele episode niet aanwezig is geweest? Zover ik weet zit hij dus nog in city 17
Iemand een idee/hint?
AMD X2 4200@2,7 |Asus A8N-SLI Premium|Twinmos 2GB|8800 GT|
quote:ljt schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:54:
Zit een beetje vast in EP2. Zit er nu al dagen tegen aan te kijken maar kom er niet voorbij.
spoiler:Ik moet onderin een mijn een switch van de lift omzetten zodat ik weer omhoog kan naar die gekke alien die Alex beter moet maken. Maar die !@)$(& switch gaat na 2 seconden weer terug, hij blijft niet zitten. Heb er al vanalles tussen proberen te gooien met de gravitygun maar niks houd die hendel tegen.
Iemand een idee/hint?
Reg. datum: 06 december 2005
quote:ljt schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:54:
Zit een beetje vast in EP2. Zit er nu al dagen tegen aan te kijken maar kom er niet voorbij.
spoiler:Ik moet onderin een mijn een switch van de lift omzetten zodat ik weer omhoog kan naar die gekke alien die Alex beter moet maken. Maar die !@)$(& switch gaat na 2 seconden weer terug, hij blijft niet zitten. Heb er al vanalles tussen proberen te gooien met de gravitygun maar niks houd die hendel tegen.
Iemand een idee/hint?
Reg. datum: 05 januari 2006
Ben daar ook ff boos geweestquote:ljt schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:54:
Iemand een idee/hint?
na rustig kijken en zoeken vond ik dit:
quote:Reinman schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:00:
spoiler:Wie heeft geziend at lamar in de raket was gaan zitten?. Nog al frustrerend dat je het niemand kan vertellen en dat ze je morse code met je zaklamp niet begrijpen
.
Reinman wijzigde dit bericht 16-10-2007 13:02 (15%)
{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}
Reg. datum: 06 januari 2006
quote:MaCe1337 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:28:
[...]
Dat lijkt me te voor de hand liggend, en ik zou erg teleurgesteld zijn als dat zo blijkt te zijn.
spoiler:Waarom zou hij dan zo raar praten? En aperture heeft leuke dingen gedaan, maar gman kan toch echt wel wat meer truukjes uitvoeren.
Reg. datum: 07 januari 2007
Is het mogelijk om The Orange Box, waarschijnlijk eerst alleen TF2, te installeren en dan later nog een keer op een andere pc? Zit namelijk nu alleen op een laptop die alles wel redelijk zal gaan draaien, maar met het oog op een nieuwe pc straks wil ik het natuurlijk daar ook (mooier) gaan spelen. Ik weet nl niet hoe Steam omgaat met die codes, het loopt best nauw als ik het zo lees.
Het is dus niet systeem gebonden oid.
Op de plek waar eerst netjes "Releasedatum: 18-10-2007" stond, staat nu: "Levertijd: 2 weken"
babbaloerie wijzigde dit bericht 16-10-2007 23:59 (8%)
En in die demo zit ook een stuk in wat heel erg op ravenholm lijkt. Best interessant. Probeer alleen als het beeld naar zwart fade en gman met je lult niet meer te bewegen want dan verkloot je de triggers, ohja, en op die brug met die zombies moet je in het water springen, en daarna kom je in ravenholm.
mace wijzigde dit bericht 17-10-2007 00:24 (76%)
De striders zijn niet zo'n ramp, die guardians worden wel steeds irritanter naarmate je shotgun ammo opraakt, en je health ook.
tips? overrijden werkt idd ook
quote:HyperTrophy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:27:
spoiler:whaa striders, en guardians... wat een *** heb er al heel veel gekilled, en ze blijven uiteraard komen. en ik maar zoeken naar die laatste health-ups die allemaal op lijken te zijn.
De striders zijn niet zo'n ramp, die guardians worden wel steeds irritanter naarmate je shotgun ammo opraakt, en je health ook.
tips? overrijden werkt idd ook
Iets anders zwaars werkt ook, zoals bijvoorbeeld een radiator. Verder moet je veel rennen, en ik spring ook uit de auto als die blauwe bommetjes van de hunters er opzitten. Wat ook grappig is is dat de bommetjes van de hunters erg dodelijk zijn voor de hunters zelf. Het is me al een paar keer gebeurd dat ik beschoten ben door een hunter, dat ik in volle vaart op ze afreed en op het laatste moment er uit sprong. De bommetjes onploften dan en dan gingen ze dood, maar niet door de klap maar door de bommetjes, want ze gingen op dezelfde manier dood als van zo'n charged pulse. Wat mij brengt op de 3e succesvolle methode, second fire modus van de pulserifle, in 1 klap dood.
[/]
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last