Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Half-Life 2, Episode One en Episode Two - deel 16

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 25 juli 2003

Het einde van Portal = meest geniale einde ooit in een spel. _/-\o_
Icon nu nog kleiner!
Reg. datum: 22 augustus 2001

quote:
Snake schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:44:
[...]

Portal heeft eigenlijk niets te maken met EP2, behalve
spoiler:
Aperture Sciense op de die boot (de Broste? Borstel? Borat?)
spoiler:
en als je in Portal 'uitgebroken' bent en je loopt bij die kantoren, dan zie je een beamer met een Black Mesa presentatie :)
Hoi.
Reg. datum: 08 maart 2003

quote:
grizzlybeer schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 02:41:
[...]

Maar heb jij hem al dan? Die box is toch pas de 18e leverbaar?
Goed, het is dan via steam, maar dan kost de Orange Box mij nog steeds maar 38 euro....
Gullible Sceptic
Reg. datum: 20 januari 2005

Wah, ik heb hem net uit gespeeld, BRILJANT!!!.

spoiler:
Ben ik de enige die het einde eigenlijk best grof vond? Ik zag trouwens wat paralels met starship troopers. Alleen kan de brainbug nu vliegen en heeft ie robot klauwen. Maar als de combine nu alles van de rebellen weet, zit er zeker wel wat tijds druk op in 3. Ben benieuwd hoe dat in het verhaal word verweven. Verder draaide ie super lekker op mijn GTS 150FPS buiten met alles op high en HDR aan. 4MQAA(oid) en 16xFSA. Hij gebruikte 200-300 aan videogeheugen :)

Edit:

spoiler:
Wie heeft geziend at lamar in de raket was gaan zitten? ;). Nog al frustrerend dat je het niemand kan vertellen en dat ze je morse code met je zaklamp niet begrijpen :+ .

Reinman wijzigde dit bericht 16-10-2007 11:31 (15%)

*/ no comment /*
Reg. datum: 15 juni 2003

quote:
DrClaw schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 03:16:
re: portal en HL2

gman:
spoiler:
persoonlijk denk ik dat de gman ingehuurd wordt door aperture science. dat verklaart waarom hij, als 'gewone mens', toch al die truukjes zoals portallen en tijd-stilzetten kent.
Dat lijkt me te voor de hand liggend, en ik zou erg teleurgesteld zijn als dat zo blijkt te zijn.

spoiler:
Waarom zou hij dan zo raar praten? En aperture heeft leuke dingen gedaan, maar gman kan toch echt wel wat meer truukjes uitvoeren.

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

Reg. datum: 21 juli 2005

spoiler:
Iemand trouwens een idee waar Barney gebleven is? Ik merk nu pas dat hij de hele episode niet aanwezig is geweest? Zover ik weet zit hij dus nog in city 17 :?

Kaasje123 wijzigde dit bericht 16-10-2007 12:13 (15%)

Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
Kaasje123 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:12:
spoiler:
Iemand trouwens een idee waar Barney gebleven is? Ik merk nu pas dat hij de hele episode niet aanwezig is geweest? Zover ik weet zit hij dus nog in city 17 :?
spoiler:
Barney die was voor gordon en aleyx met een trein met vluchtelingen weggegaan. Wat er met hun gebeurt is of waar ze zijn is onbekend. Ik neem aan dat ze ergens op het platte land weer bij het verzet zitten

*/ no comment /*

Met hem ^^

Ik denk dat we .... wel weer zullen zien in EP3. :)

offtopic:
heeft dit forum ook inline spoiler tags? Die zijn namelijk erg handig op de steam forums. :)
[spoileri] is dat, maar dat werkt hier niet

mace wijzigde dit bericht 16-10-2007 12:19 (53%)

Hoi.

quote:
Kaasje123 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:12:
spoiler:
Aan het eind van EP1
spoiler:
ging hij toch echt mee op de trein vóór die van Gordon en Alyx..
A-nice..is very nice!!
Reg. datum: 02 juni 2003

Zit een beetje vast in EP2. Zit er nu al dagen tegen aan te kijken maar kom er niet voorbij.

spoiler:
Ik moet onderin een mijn een switch van de lift omzetten zodat ik weer omhoog kan naar die gekke alien die Alex beter moet maken. Maar die !@)$(& switch gaat na 2 seconden weer terug, hij blijft niet zitten. Heb er al vanalles tussen proberen te gooien met de gravitygun maar niks houd die hendel tegen.

Iemand een idee/hint? :'(

AMD X2 4200@2,7 |Asus A8N-SLI Premium|Twinmos 2GB|8800 GT|

Gullible Sceptic

quote:
ljt schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 12:54:
Zit een beetje vast in EP2. Zit er nu al dagen tegen aan te kijken maar kom er niet voorbij.

spoiler:
Ik moet onderin een mijn een switch van de lift omzetten zodat ik weer omhoog kan naar die gekke alien die Alex beter moet maken. Maar die !@)$(& switch gaat na 2 seconden weer terug, hij blijft niet zitten. Heb er al vanalles tussen proberen te gooien met de gravitygun maar niks houd die hendel tegen.

spoiler:
Er recht tegen over zit een kappote lift, daar ligt een tandwiel ;)
Reg. datum: 06 december 2005

quote:

spoiler:

spoiler:
kijk is goed mist er niet iets aan het aparaat ?

Reg. datum: 05 januari 2006

quote:

spoiler:

Ben daar ook ff boos geweest ;)
na rustig kijken en zoeken vond ik dit:
spoiler:
als je goed naar die liftmotor kijkt zie je dat er een tandwiel mist. In het water tegenover de lift ligt een tandwiel welke je met de gravgun tussen de anderen kan plaatsen in de motor.

Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Reinman schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:00:

spoiler:
Wie heeft geziend at lamar in de raket was gaan zitten? ;). Nog al frustrerend dat je het niemand kan vertellen en dat ze je morse code met je zaklamp niet begrijpen :+ .
spoiler:
Ik heb em er niet in zien gaan. Maar ik hoorde iemand wel vertellen dat de raket iets zwaarder was als dat ie zou moeten zijn. Toen dacht ik wel gelijk aan lamar die er in zou moeten zitten.
Gullible Sceptic

Ik heb hem er zien in gaan, maarja, niemand begrijpt je als je staat te springen en met een zaklamp te knipperen :S. Edit: Hell, ze reageren er niet eens op :P.

Reinman wijzigde dit bericht 16-10-2007 13:02 (15%)

Dedication to the hard music!
Reg. datum: 10 september 2005

spoiler:
Zou niet de eerste keer zijn dat Lamarr een experiment van Kleiner vern**kt.

{[ Specs @ http://tweakers.net/gallery/sys/11062 ]}

quote:
MaCe1337 schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 11:28:
[...]

Dat lijkt me te voor de hand liggend, en ik zou erg teleurgesteld zijn als dat zo blijkt te zijn.

spoiler:
Waarom zou hij dan zo raar praten? En aperture heeft leuke dingen gedaan, maar gman kan toch echt wel wat meer truukjes uitvoeren.
spoiler:
Ik denk ook niet dat gman voor Aperture science werkt, ik denk sowieso niet datie Aards is. :)

Reg. datum: 07 januari 2007

Even redelijk off-topic, kon het antwoord nergens anders duidelijk vinden en hier is de Orange Box wel een issue.

Is het mogelijk om The Orange Box, waarschijnlijk eerst alleen TF2, te installeren en dan later nog een keer op een andere pc? Zit namelijk nu alleen op een laptop die alles wel redelijk zal gaan draaien, maar met het oog op een nieuwe pc straks wil ik het natuurlijk daar ook (mooier) gaan spelen. Ik weet nl niet hoe Steam omgaat met die codes, het loopt best nauw als ik het zo lees.

Where are you?
Reg. datum: 11 november 2002

De Keys worden geregistreerd aan je account. Of je die nou registeerd op je flaptop of in china maakt geen bal uit. Zodra jij inlogt met je account van steam op je PC kan je vrolijk de game installen daar en gewoon met je eigen account spelen.

Het is dus niet systeem gebonden oid.

|| Specs PC || Laptop || PhotoSite ||
EOS 40D + Tamron AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro +4Gb Sandisk Extreme IV+2 Gb Steno Pro II CF

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

En dat is dus meteen een mega groot voordeel van Steam, geen discs, alles downloadbaar, up-to-date en dat alles op 1 account. Wat ook weer een nadeel heeft natuurlijk. :P

¯¯¯¯¯¯¯
Reg. datum: 14 april 2003

Hmm niet zo leuk nieuws voor de GCShoppers onder ons: http://www.gcshop.nl/product.php?id=4932

Op de plek waar eerst netjes "Releasedatum: 18-10-2007" stond, staat nu: "Levertijd: 2 weken" :|

babbaloerie wijzigde dit bericht 16-10-2007 23:59 (8%)

*/ no comment /*

Ik heb net op de borealis rondgelopen en stalkers afgeschoten, ohja, cubbage z'n tweelingbroer was er ook. :P

spoiler:
HL2 mod: Missing information, is grotendeels uit de gelekte beta's. Daarmee krijg je een leuk idee hoe de borealis er misschien wel uit gaat zien. Als je new game doet dan kan je kiezen tussen borealis en E3 Demo. Op borealis krijg je een flare gun, kan je leuk zombies enz. in de fik steken, en er rennen ook stalkers rond, die gasten zijn knap lastig met hun lasers.

En in die demo zit ook een stuk in wat heel erg op ravenholm lijkt. Best interessant. Probeer alleen als het beeld naar zwart fade en gman met je lult niet meer te bewegen want dan verkloot je de triggers, ohja, en op die brug met die zombies moet je in het water springen, en daarna kom je in ravenholm.

mace wijzigde dit bericht 17-10-2007 00:24 (76%)

spoiler:
whaa striders, en guardians... wat een *** heb er al heel veel gekilled, en ze blijven uiteraard komen. en ik maar zoeken naar die laatste health-ups die allemaal op lijken te zijn.
De striders zijn niet zo'n ramp, die guardians worden wel steeds irritanter naarmate je shotgun ammo opraakt, en je health ook. :P
tips? overrijden werkt idd ook :)

klikklik

*/ no comment /*

quote:
HyperTrophy schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 00:27:
spoiler:
whaa striders, en guardians... wat een *** heb er al heel veel gekilled, en ze blijven uiteraard komen. en ik maar zoeken naar die laatste health-ups die allemaal op lijken te zijn.
De striders zijn niet zo'n ramp, die guardians worden wel steeds irritanter naarmate je shotgun ammo opraakt, en je health ook. :P
tips? overrijden werkt idd ook :)
spoiler:
Die Hunters kun je heel goed killen door ze 2 of 3x te raken met zo'n boomstam uit de grav gun.
Iets anders zwaars werkt ook, zoals bijvoorbeeld een radiator. Verder moet je veel rennen, en ik spring ook uit de auto als die blauwe bommetjes van de hunters er opzitten. Wat ook grappig is is dat de bommetjes van de hunters erg dodelijk zijn voor de hunters zelf. Het is me al een paar keer gebeurd dat ik beschoten ben door een hunter, dat ik in volle vaart op ze afreed en op het laatste moment er uit sprong. De bommetjes onploften dan en dan gingen ze dood, maar niet door de klap maar door de bommetjes, want ze gingen op dezelfde manier dood als van zo'n charged pulse. Wat mij brengt op de 3e succesvolle methode, second fire modus van de pulserifle, in 1 klap dood.

[/]

Hoi.

Gewoon op dezelfde manier doen als voor die achievement, kill a Hunter with it's own flechettes ;) Gewoon:
spoiler:
gravity gun pakken, een boomstam pakken, voor je houden, wachten tot een hunter die 'pijltjes' schiet, even wachten terwijl ze chargen, en boem, naar een hunter schieten!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 27 28 29 30 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: