Hoofdcategorieën
Topicacties

Inhoud gratis Sony PS3 bij een Bravia LCD

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 26 september 2003

http://www.sony.nl/res/images/image/14/1189437939214.jpg
Van 1-10-2007 tot 30-11-2007 (Actie is verlengd! t/m 31 december 2007) ontvang je bij aankoop van een BRAVIA Full High Defenition LCD-TV of projector een gratis Playstation PLAYSTATIONŽ 3 pakket ter waarde van ¤599 of ¤200 retour

Deze actie is uitsluitend geldig in de winkel! Internet verkoop is uitgesloten van deze actie !

Dit zijn de voorwaarden zoals vermeld op de sony site:
- Deze actie is geldig voor aankopen gedaan in de periode van 1 oktober t/m 30 november 2007 (Actie is verlengd! t/m 31 december 2007)
- Deze actie is alleen geldig op producten die via de reguliere Nederlandse detailhandel zijn aangeschaft. Aankopen via internet zijn dus uitgesloten van actiedeelname
- Deze actie is geldig op alle BRAVIA Full HD LCD-TV’s en Full HD projectoren met uitzondering van KDL-40T3500AEP en KDL-46T3500AEP.
- De actie is uitsluitend van toepassing op in Nederland (NL-versies) aangekochte Sony producten
- De originele coupon, de originele streepjescode (op de verpakking) van uw BRAVIA Full HD TV of projector en een kopie van de kassabon dienen vóór 14 januari 2008 bij het handlingbureau te zijn
Inzendingen die na deze datum binnenkomen en onvolledige inzendingen worden niet in behandeling genomen. Wij verzoeken u van alle documenten kopieën te maken voordat u deze opstuurt
- Bewijs van verzending wordt niet geaccepteerd als bewijs van ontvangst
- Sony is niet verantwoordelijk voor beschadigde, zoekgeraakte of vertraagde inzendingen
- Maximaal 1 inzending per naam/adres/rekeningnummer
- Uw gegevens worden behandeld conform de Wet Persoonsregistratie
- Verzendkosten zijn voor rekening van de koper
- Als u heeft gekozen voor het PLAYSTATIONŽ 3 Pakket dan machtigt u Sony om het bijbehorende bedrag van uw rekening af te schrijven
- Wanneer u heeft gekozen voor de ¤ 200,- retourmogelijkheid wordt het retourbedrag zo spoedig mogelijk overgemaakt naar het opgegeven rekeningnummer. Dit bedrag kan alleen overgemaakt worden naar een rekeningnummer in Nederland. Mocht u hier vragen over hebben dan kunt u bellen naar telefoonnummer 043-8800158.

Inmiddels hebben een aantal mensen al een PS3 ontvangen. Het pakket bevat:
- Complete PS3 60GB versie met controller.
- Een extra controller
- Game: Motorstorm
- Game: Formula One
- Film: Spiderman 3(in Blu ray)

De pakbon die erbij zit is tevens je garantiebewijs en voor garantie moet je contact opnemen met Sony Nederland in Badhoevedorp. (met dank aan Viperke voor de info)

Diamond AT wijzigde dit bericht 02-01-2008 01:09 (142%)

.
Reg. datum: 29 oktober 2001

PS3 60GB
+
Extra Controller
+
MotorStorm en
Formula One Championship Edition
+
Spiderman

Als je zon pakket in de winkel gaat halen krijg je er meestal "Resistance Fall Of Man" bij, waarom hier F1 bij zit, geen idee.

.

Reg. datum: 23 september 2007

Zijn er mensen die hem al binnen hebben gehad?

Ik heb de coupon afgelopen week in de bus gedaan, maar was benieuwd of mensen hem al ontvangen hadden?

.

quote:
JohnVID0611 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 18:50:
Zijn er mensen die hem al binnen hebben gehad?

Ik heb de coupon afgelopen week in de bus gedaan, maar was benieuwd of mensen hem al ontvangen hadden?
Ik heb hem ook nog niet binnen gehad. afgelopen donderdag gepost dus ik had hem nog niet verwacht ,maar ben ook zeer benieuwd naar hoelang zoiets gemiddeld duurt.

.

CaffeineJunkieXL
Reg. datum: 04 september 2002

4 oktober verstuurd maar ook nog niets gehad :)

You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard

Reg. datum: 21 januari 2000

Zijn er al genoeg die 'm binnen gehad hebben hoor, het is gewoon de starterspack met spiderman.
Controllers zijn idd draadloos en de ps3 kan je van afstand aan/uit zetten ermee, dus heel erg nodig is die los te kopen AB niet.

Wake Up On LAN Workstation (specs lopen altijd achter :o) Wordt ook FON lid!

.

quote:
Gman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:38:
Zijn er al genoeg die 'm binnen gehad hebben hoor, het is gewoon de starterspack met spiderman.
Controllers zijn idd draadloos en de ps3 kan je van afstand aan/uit zetten ermee, dus heel erg nodig is die los te kopen AB niet.
Ow. Laat ik die nou net vanmiddag alvast 1 gekocht hebben. Ding ziet er verder wel goed uit dus zal er geen spijt van hebben gok ik :p

.

Reg. datum: 03 januari 2003

Waarom snap ik dit niet ? Gratis PS3 maar dan deze zin:
Als u heeft gekozen voor het PLAYSTATIONŽ 3 Pakket dan machtigt u Sony om het bijbehorende bedrag van uw rekening af te schrijven
Welk bijbehorende bedrag hebben ze het hier over ? Het ding was toch gratis ?

Overigens lijkt een PS3 mij in de V&A/MP meer waard dan die ¤ 200 ?

^^

CaffeineJunkieXL
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
kingrichard47 schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:27:
Waarom snap ik dit niet ? Gratis PS3 maar dan deze zin:

[...]

Welk bijbehorende bedrag hebben ze het hier over ? Het ding was toch gratis ?

Overigens lijkt een PS3 mij in de V&A/MP meer waard dan die ¤ 200 ?
20 euro administratie en verzendkosten.

You're not a real petrolhead, unless you've had an Alfa Romeo | Xbox360 gamercard

Heeft iemand al eens dat 048 nummer gebeld?

subtitle
Reg. datum: 19 augustus 2006

Ik afgelopen vrijdag. Om te vragen welk serienummer ik moest gebruiken. Kreeg prima antwoord (het s/n achter op het toestel). En ook nog een keer om te vragen of ik nog keuze had in het spelaanbod (nee).

handtekening

.

quote:
Jikan schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:58:
Ik afgelopen vrijdag. Om te vragen welk serienummer ik moest gebruiken. Kreeg prima antwoord (het s/n achter op het toestel). En ook nog een keer om te vragen of ik nog keuze had in het spelaanbod (nee).
Ik neem aan dat er geen verschil zit, tussen dat en die op de doos. Die van mij hangt aan een muur wat best wat moeite heeft gekost dus heb hem er niet afgehaald.

.

Reg. datum: 11 juni 2007

John, zou je aub op mijn mail willen reageren ?

-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-

quote:
Armo schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:43:
John, zou je aub op mijn mail willen reageren ?
gereageerd :)

Reg. datum: 19 juli 2002

quote:
Gman schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 20:38:
Zijn er al genoeg die 'm binnen gehad hebben hoor
Helaas ik nog niet :/

subtitle
Reg. datum: 19 augustus 2006

Had weer eens gebeld gisteren. Dame aan de lijn gaf aan dat het aantal coupons die per dag aankomen nu wel in de duizenden zit en dat het toch minimaal 4 weken kan duren (ga uit van 6 tot 8 ). Je zou over 4 weken kunnen bellen zodat ze kunnen kijken of je al geregistreerd staat.

Jammer, had toch gehoopt dat het een dezer dagen geleverd zou worden.

handtekening

.

quote:
Jikan schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:18:
Had weer eens gebeld gisteren. Dame aan de lijn gaf aan dat het aantal coupons die per dag aankomen nu wel in de duizenden zit en dat het toch minimaal 4 weken kan duren (ga uit van 6 tot 8 ). Je zou over 4 weken kunnen bellen zodat ze kunnen kijken of je al geregistreerd staat.

Hebben ze daar 1 persoon opgezet ofzo. Eerlijk gezegd vind ik duizenden coupons niet eens veel om dat minimaal 4 weken te laten duren

.

AnYtHiNg iS gOoD . . .
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
Jikan schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 17:18:

Zie inderdaad ook mijn reaktie vorige week op deze vraagstelling in het PS3 ervainrgen topic; ik kreeg ook te horen dat de verwerkingstijd 4-6 weken was. Vind het toch redelijk veel als men nu al spreekt over 'duizenden' coupons ;) Maar goed we wachten gewoon af op de levering van mijn 'erg goedkope' 60GB complete package :o

*Update* Net nog maar weer eens met Sony contact gehad en binnen +/- 2 weken kunnen ze zien of je ingezonden actie voucher ook daadwerkelijk ontvangen is en eind november verwacht men (pas) tot verzending over te gaan naar alle klanten die aan deze aktie meedoen.

Cheers

WizzieJP wijzigde dit bericht 18-10-2007 10:54 (15%)

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

.

quote:
WizzieJP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:54:
[...]

Zie inderdaad ook mijn reaktie vorige week op deze vraagstelling in het PS3 ervainrgen topic; ik kreeg ook te horen dat de verwerkingstijd 4-6 weken was. Vind het toch redelijk veel als men nu al spreekt over 'duizenden' coupons ;) Maar goed we wachten gewoon af op de levering van mijn 'erg goedkope' 60GB complete package :o

*Update* Net nog maar weer eens met Sony contact gehad en binnen +/- 2 weken kunnen ze zien of je ingezonden actie voucher ook daadwerkelijk ontvangen is en eind november verwacht men (pas) tot verzending over te gaan naar alle klanten die aan deze aktie meedoen.

Cheers
Eind november :| vraag me af hoeveel 60GB modellen ze dan nog hebben als ze deze actie eventueel onderschat hebben. Het wordt dan een 40GB met een los verpakte controller en losse spellen.

.

Reg. datum: 11 oktober 2007

Als ze dat doen, dan ga ik geld eisen. Ze bieden een PS3 van 599 aan terwijl hij nu nog maar 499 is. Als ze dan ook nog eens de versie van 399 gaan geven, dan wordt ik echt pissig. Laat staan het feit dat ik dan mijn ps2 games niet kan spelen.....de reden dat ik zo snel mogelijk aan de actie deelgenomen heb!!!! Kheb zelfs nog gebeld en ze hebben gezegd dat het de 60GB versie zou zijn, want die was tenslotte 599!

edit ivm zeer slecht Nederlandse zin 8)7

Coolsnarf wijzigde dit bericht 18-10-2007 14:17 (6%)

AnYtHiNg iS gOoD . . .
Reg. datum: 25 maart 2003

quote:
Coolsnarf schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 14:15:
Als ze dat doen, dan ga ik geld eisen. Ze bieden een PS3 van 599 aan terwijl hij nu nog maar 499 is. Als ze dan ook nog eens de versie van 399 gaan geven, dan wordt ik echt pissig. Laat staan het feit dat ik dan mijn ps2 games niet kan spelen.....de reden dat ik zo snel mogelijk aan de actie deelgenomen heb!!!! Kheb zelfs nog gebeld en ze hebben gezegd dat het de 60GB versie zou zijn, want die was tenslotte 599!

edit ivm zeer slecht Nederlandse zin 8)7
Ik denk dat het wel mee zal vallen - voorbereid zullen ze zich wel hebben met een gedegen voorraad om zodoende de 60GB modelllen te kunnen versturen. Met een beetje nuchter verstand zal Sony-marketing ook wel weten dat een 40GB (zonder bc) toch geen optie zal zijn. Ik heb dus goede hoop en laten we elkaar op de hoogte houden zodra iemand een PS3 van de aktie in huis heeft.

I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg

.

quote:
WizzieJP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:07:
[...]

Ik denk dat het wel mee zal vallen - voorbereid zullen ze zich wel hebben met een gedegen voorraad om zodoende de 60GB modelllen te kunnen versturen. Met een beetje nuchter verstand zal Sony-marketing ook wel weten dat een 40GB (zonder bc) toch geen optie zal zijn. Ik heb dus goede hoop en laten we elkaar op de hoogte houden zodra iemand een PS3 van de aktie in huis heeft.
Laten we dat doen via dit topic idd. Ik wil ook zeker geen nieuwe PS3 dat zou gewoon niet conform de actie zijn

.

quote:
WizzieJP schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:07:
[...]

Ik denk zelf ook wel dat het mee zal vallen.....het was alleen maar een stelling. Alhoewel ik dat nuchtere verstand van Sony me ook wel eens afvraag.....ze doen wel vaker rare dingen daar.
Bv. een actie starten samen met de nieuwe lijn televisies op 1 oktober en dan de televisies amper kunnen leveren. Start dan de actie een maand later als je wel voldoende aan de vraag kan voldoen en je verkoopt dus nog meer(tenzij ze natuurlijk de opzet hadden om met deze actie zo veel mogelijk van de vorige serie kwijt te raken, maar dat betwijfel ik ;) ).

Reg. datum: 01 december 2003

Iemand enig idee of dit bij ALLE bravia tv's is en bij alle winkels?
Mijn moeder heeft net een besteld bij media markt zwolle, voor 2500 euro (tsja...) en ze zeiden niets over playstation erbij???
het is een full hd kdl 46w2000, dus het type is wel juist.....

giulio

quote:
giulio schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 18:50:
Iemand enig idee of dit bij ALLE bravia tv's is en bij alle winkels?
Mijn moeder heeft net een besteld bij media markt zwolle, voor 2500 euro (tsja...) en ze zeiden niets over playstation erbij???
het is een full hd kdl 46w2000, dus het type is wel juist.....
Het is bij alle Full-HD tv'sop 2 types na (weet zo snel niet welke, maar staat op sony site), dus ook bij deze. Ik zou dus maar een coupon gaan halen!

Coolsnarf wijzigde dit bericht 21-10-2007 13:23 (6%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 47 48 49 50 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: