Gathering of Tweakers

Quicksearch
Waar moet je dan naar toe op de Prometric site om je resultaat te zien? Als ik naar Sitelogin ga moet ik kiezen uit 4 channels ??

Nevermind.. al gevonden door te gaan naar: www.register.prometric.com
Dan inloggen en kiezen voor Candidate History. Ik sta alleen nog steeds op "Tested" maar ik heb de 071-649 gedaan (MCSE upgrade ipv de MCSA)

NightMare wijzigde dit bericht 02-11-2007 15:24 (49%)

quote:
NightMare schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:15:
Waar moet je dan naar toe op de Prometric site om je resultaat te zien? Als ik naar Sitelogin ga moet ik kiezen uit 4 channels ??

Nevermind.. al gevonden door te gaan naar: www.register.prometric.com
Dan inloggen en kiezen voor Candidate History. Ik sta alleen nog steeds op "Tested" maar ik heb de 071-649 gedaan (MCSE upgrade ipv de MCSA)
Hehehe ik heb ook de 649 gedaan. Vergeet niet : Het is morgenochtend om 1:00 pas 17:00 in Seattle (vanwaar alles geregeld wordt)...
* powershell heeft de upgrade van win2003 naar 2008 gehaald

:)

kreeg net bericht van vue, na maandenlang wachten :X

Powershell wijzigde dit bericht 02-11-2007 17:18 (27%)

Pfff, en ik nog geen nieuws. Ook vue, maar dan in België.

Maar ik heb er weinig hoop op, aangezien ik echt wel zo goed als niets had gedaan qua voorbereiding aan dat examen :)

Heb je een mail gehad, of is gewoon je status op de site van vue nu aangepast?

voordat iedereen zijn post gaat posten dat ie het gehaald heeft alvast gefeliciteerd !!!

diegene die het niet gehaald hebben helaas maar een retake kan altijd !

eve killboard nodig ? dm me voor meer info of bezoek een example site : http://example.all-rounder.nl\killboard

quote:
Jay-Jay schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:47:
Pfff, en ik nog geen nieuws. Ook vue, maar dan in België.

Maar ik heb er weinig hoop op, aangezien ik echt wel zo goed als niets had gedaan qua voorbereiding aan dat examen :)

Heb je een mail gehad, of is gewoon je status op de site van vue nu aangepast?
status op de site.

... had er ook niks voor gedaan btw

dat train signal om te leren welke moet ik hebben voor de 70-291 je hebt lab 1 2 3 4 5 ensow maar staat niet achter welke wat is??

quote:
jorisw86 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:08:
dat train signal om te leren welke moet ik hebben voor de 70-291 je hebt lab 1 2 3 4 5 ensow maar staat niet achter welke wat is??
FF zoeken :)

http://www.trainsignal.com/mcse_pop.html

Elke course bestaat uit Labs, je moet dus elke Labs van beide CD's van een cursus kijken / oefenen. Ow en vroeger waren de courses verdeeld op nummer, mocht je ergens kijken waar ik denk dat je kijkt ;)

P.S.

PowerShell en anderen die het halen misschien kunnen die mij laten weten hoe ze het gedaan hebben d.w.z. hoe en wat hebben jullie geleerd?

Jengelander wijzigde dit bericht 02-11-2007 18:38 (37%)

quote:
Powershell schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:01:
[...]

status op de site.

... had er ook niks voor gedaan btw
Hmm.....maar eh..wanneer heb je het examen afgelegd? 'k heb hem namelijk op de laatst beschikbare dag gedaan enneh...nog geen uitslag :(
quote:
TheVMaster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:00:
[...]

Hmm.....maar eh..wanneer heb je het examen afgelegd? 'k heb hem namelijk op de laatst beschikbare dag gedaan enneh...nog geen uitslag :(
30 juli

quote:
Hmm...ik (samen met een aantal collega's) 2 augustus en geen van allen heeft de uitslag al :( fuck als het niet nog maar een paar dagen duurt ;) hehe maar waarschijnlijk zijn wij dan later op de dag aan de beurt....de dag is nog lang in Seattle ;)
Reg. datum: 18 januari 2004

Modbreak:
Kunnen we de niets toevoegende replies even achterwege laten, dank

sanfranjake wijzigde dit bericht 02-11-2007 20:21 (58%)

quote:
Yanze schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:12:
[modbreak]Kunnen we de niets toevoegende replies even achterwege laten, dank[/modbreak]
hehe ja is goed :+ Wanneer heb jij hem dan gedaan btw?

Het zou nu zoooooo'n tegenvaller zijn als ik hem niet gehaald heb he....pffff

quote:
TheVMaster schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 20:22:
[...]

hehe ja is goed :+ Wanneer heb jij hem dan gedaan btw?

Het zou nu zoooooo'n tegenvaller zijn als ik hem niet gehaald heb he....pffff
De laatste dag dat mogelijk was, 3 augustus dus.
Dat ga ik trouwens voor SCCM 2007 weer doen, des te meer tijd om te leren & oefenen :)
quote:
Yanze schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:40:
[...]

De laatste dag dat mogelijk was, 3 augustus dus.
Dat ga ik trouwens voor SCCM 2007 weer doen, des te meer tijd om te leren & oefenen :)
Ik zie een trend : De mensen die vroeg waren hebben de uitslag al....wij (de mensen van de laatste dag) nog niet ;)
Ik heb mijn examen ook de 30ste gedaan, en nog steeds geen uitslag. Dus denk niet dat dat klopt :)

quote:
Jay-Jay schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:16:
Ik heb mijn examen ook de 30ste gedaan, en nog steeds geen uitslag. Dus denk niet dat dat klopt :)
Hmm....hoe zou het dan kunnen dat een aantal mensen nog steeds de uitslag niet hebben.

'k ben in gesprek met iemand van MS USA om te kijken waar het aan ligt...die gaat er ff achteraan, als ik meer weet laat ik het hier wel ff weten

UPDATE : Er is voor een gedeelte van de scores een probleem opgetreden en die mensen zouden in de loop van volgende week de resultaten moeten ontvangen...

TheVMaster wijzigde dit bericht 03-11-2007 00:26 (14%)

Rude awakening
Reg. datum: 16 augustus 2001

quote:
TheVMaster schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:16:
[...]

UPDATE : Er is voor een gedeelte van de scores een probleem opgetreden en die mensen zouden in de loop van volgende week de resultaten moeten ontvangen...
Goed geregeld door MS ;) Ik ben nou toch ook wel nieuwsgierig aan het worden naar mijn uitslag.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

Reg. datum: 15 januari 2004

Gister voor de 1e keer 291 gedaan. Gezakt met 678 punten.. :(
Erg veel WSUS vragen en een hoop DNS natuurlijk.
Voor mensen die nog goede info zoeken over WSUS 2
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=49069 gaat er wat dieper op in.

Beetec wijzigde dit bericht 03-11-2007 17:20 (5%)

Reg. datum: 14 januari 2000

Ik heb woensdag 70-293 gehaald met 760 punten. Ben er echt blij mee: Ik had alle 228 testking vragen een keertje gedaan en ik had gewoon een compleet ander examen... Maar dat maakt niet uit; ik had prima geleerd. Maar het was wel spannender dan normaal. ;)
Nu nog 2 tot de MCSE. 70-294 wordt de volgende.

Overigens stond het behalen van 70-284 (2 weken terug) een dag later al op mijn MCP Transcript, en dit was met de 70-293 weer het geval. Gaat allemaal lekker vlot dus laatste tijd. :)

Helsie wijzigde dit bericht 03-11-2007 14:12 (23%)

quote:
Helsie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:09:Overigens stond het behalen van 70-284 (2 weken terug) een dag later al op mijn MCP Transcript, en dit was met de 70-293 weer het geval. Gaat allemaal lekker vlot dus laatste tijd. :)
Wat is dat toch met die Transcript-tijden? De ene keer staat je status er binnen 24 uur op, de andere keer moet je 3 weken wachten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een score door te geven? Van de receptioniste van het examencentrum begreep ik dat ze elke avond de scores uploaden naar "de centrale Prometric-server". Dus als Prometric dan elke morgen alles upload naar Microsoft zijn we er toch? Of denk ik nu te simpel? Waarom lukt het de ene keer wel en de andere keer niet? Ligt de vertraging nu bij Microsoft of bij Prometric?
quote:
Yanze schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:58:
[...]

Wat is dat toch met die Transcript-tijden? De ene keer staat je status er binnen 24 uur op, de andere keer moet je 3 weken wachten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een score door te geven? Van de receptioniste van het examencentrum begreep ik dat ze elke avond de scores uploaden naar "de centrale Prometric-server". Dus als Prometric dan elke morgen alles upload naar Microsoft zijn we er toch? Of denk ik nu te simpel? Waarom lukt het de ene keer wel en de andere keer niet? Ligt de vertraging nu bij Microsoft of bij Prometric?
Dunno...'k geloof dat ze het hele Transcript/diploma gebeuren onder handen gaan nemen. Vanaf eind november ofzo kun je geen Welcome Kits meer aanvragen ivm wijzigingen in de website/het systeem ofzo. Althans dat las ik op Trika haar blog ;)
Als ik het goed begreep uit de Live Meeting gaan ze alles online doen. Je kan nu zelf meteen je certificaat uitprinten als ze het geregistreerd hebben, of digitaal laten verzenden naar een drukker in XPS formaat. Tevens kun je een RCS bellen voor een "papiertje".

Jengelander wijzigde dit bericht 04-11-2007 19:32 (6%)

quote:
Jengelander schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:31:
Als ik het goed begreep uit de Live Meeting gaan ze alles online doen. Je kan nu zelf meteen je certificaat uitprinten als ze het geregistreerd hebben, of digitaal laten verzenden naar een drukker in XPS formaat. Tevens kun je een RCS bellen voor een "papiertje".
Ze sturen het nog steeds wel op, maar je kunt vooruitlopend idd alvast de boel uitprinten. Je moet net als nu zelf je Welcome Kit aanvragen ;)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws