VAN HARTE GOZER!!! ik heb nog steeds niets gehoordquote:
Wanneer had jij hem ook alweer gedaan?
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
GoT Index » Windows Clients » [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 54 55 56 57 last
[Nieuw Topic]VAN HARTE GOZER!!! ik heb nog steeds niets gehoordquote:Yanze schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:45:
Yahoo, PASSED voor 70-649, de site van Prometric is ook voor mij ge-update
De volgende certificeringen zijn binnen:
MCTS Windows Server 2008 Active Directory, Configuring
MCTS Windows Server 2008 Network Infrastructure, Configuring
MCTS Windows Server 2008 Applications Infrastructure, Configuring
Die laatste vrijdag dat mogelijk was (3 augustus geloof ik)quote:TheVMaster schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:56:
Wanneer had jij hem ook alweer gedaan?
SHit man..ik heb hem ook 2 augustus gedaan (dat was die vrijdag volgens mijquote:Yanze schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:05:
[...]
Die laatste vrijdag dat mogelijk was (3 augustus geloof ik)
Ik zal vanavond een virtueel kaarsje voor je branden
(maar ik vermoed dat ook jij 'gewoon' geslaagd bent)
Iets van 4 of 5 sims. GEEN IP berekeningen en 1 simpele vraag waarin je een subnet moet berekenen. Subnetting zit wel verweven in veel DNS vragen dus dat moet je wel goed door hebben.quote:pieterste2 schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:14:
[...]
hoeveel sims had je?
en moet je veel ip/mask enzo berekenen?
No production networks were harmed during this posting
Ik heb hem op 31 juli gedaan en heb ook nog geen uitslag. Ik ben benieuwd hoe de verdere updates gaan lopen aangezien ik dus nog niets van Microsoft gehoord heb?quote:TheVMaster schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:09:
[...]
SHit man..ik heb hem ook 2 augustus gedaan (dat was die vrijdag volgens mij)....en nog niets
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Heb je al op de site van Prometric gekeken? Daar stond bij mij gisteren "Passed" ipv "Tested"quote:BFS schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:22:
[...]
Ik heb hem op 31 juli gedaan en heb ook nog geen uitslag. Ik ben benieuwd hoe de verdere updates gaan lopen aangezien ik dus nog niets van Microsoft gehoord heb?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
onzin, veel in de 291 is abstracte materie waar je weinig tot niet mee in aanraking komt imhoquote:Helsie schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:21:
[...]
Ik denk dat dit toch wel ontzettend afhangt van kennis, ervaring, leer-tempo, etc etc. Echt volledig onzinnig om dit tegen een willekeurige persoon te roepen.
[...]
CPUverzamelaar. specs:AMD486 120Mhz, 12MB Ram, VLB op 40Mhz, trident 9440 1MB, 1,2Gb storage
hehe het zal ook weer eens niet iddquote:BFS schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:27:
Ik heb het examen bij VUE gedaan en als ik op Trika's weblog kijk dan zie ik dat iedereen die zijn examen nog niet heeft bij VUE het examen heeft afgelegd.
Helmer is dan weer de uitzondering op de regel geloof ik...
Ach, dat houdt het spannend tochquote:TheVMaster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:44:
[...]
hehe het zal ook weer eens niet iddlol
Maar eh...Prometric kan er ook niets aan doen die heb ik net nl. ff gebeld...als er vnamiddag nog niets staat maar ff met MCP Support bellen
Ben ik niet helemaal met je eens, het is natuurlijk compleet afhankelijk van de functie waarin je zit. Wij voeren regelmatig migraties of fuseringen uit waarbij DNS zones en bv subnetting behoorlijk relevante onderdelen zijn.quote:Petrov0078 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:29:
[...]
onzin, veel in de 291 is abstracte materie waar je weinig tot niet mee in aanraking komt imho
Ja..vandaar dat ik dus ga bellen want het lijkt erop (aangezien zowat iedereen die via Prometric examen heeft gedaan de uitslag gisteravond al had) dat er iets fout gaatquote:BFS schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:48:
[...]
Ach, dat houdt het spannend tochEn denk je dat het zin heeft om te bellen? Het zal toch veelal een geautomatiseerd proces zijn?
Ben ik met je eens en ik denk dat ik het nogmaals installeer om even mee te spelen.quote:paella schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:03:
"ik heb het wel eens werkend gehad"... tja, Microsoft zegt niet voor niets dat MCSA/E eigenlijk voor beheerders is die al een paar jaar ervaring hebben. Dat maakt het zoooveeel makkelijker.
Eh..er zijn een aantal eLearning cursussen beschikbaar (volgens mij zijn ze nog gratis) via de Learning website van Microsoft. Hier vind je een overzicht.quote:rfekkes schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:27:
Ik wil gaan leren voor MCTS. De MS press boeken voor het upgrade examen 70-648 zijn pas in april 2008 beschikbaar. Weet iemand nog andere boeken/leerstof om te leren en het examen te halen?
Introducing Windows Server® 2008quote:rfekkes schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:27:
Ik wil gaan leren voor MCTS. De MS press boeken voor het upgrade examen 70-648 zijn pas in april 2008 beschikbaar. Weet iemand nog andere boeken/leerstof om te leren en het examen te halen?

Voor MCSA naar Server 2008 ( 70-648 ) Kun je volgende pagina bekijken:quote:rfekkes schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:27:
Naast dit boek moet je je nog wel verdiepen in IIS 7, AppCMD en Terminal Services.quote:Yanze schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:08:
[...]
Introducing Windows Server® 2008
[afbeelding]
http://www.microsoft.com/MSPress/books/11163.aspx
Oke bedankt. Hier ga ik even mee aan de slag.quote:Speedyb schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:21:
[...]
Voor MCSA naar Server 2008 ( 70-648 ) Kun je volgende pagina bekijken:
http://www.microsoft.com/...wsserver2008/default.mspx
Voor MCSE naar Server 2008 ( 70-694 ) Kun je volgende pagina bekijken:
http://www.microsoft.com/...wsserver2008/default.mspx
De E-Learning is inderdaad nog gratis. En zeker niet slecht.
[...]
Naast dit boek moet je je nog wel verdiepen in IIS 7, AppCMD en Terminal Services.
De versie van het boek dat ik had was er niet al te uitgebreid in.
En? Heb je inmiddels al gebeld? Ben toch ook wel nieuwsgierig naar jouw uitslag, zeker ook omdat je de moeite neemt om het allemaal te bloggen.quote:TheVMaster schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:53:
[...]
Ja..vandaar dat ik dus ga bellen want het lijkt erop (aangezien zowat iedereen die via Prometric examen heeft gedaan de uitslag gisteravond al had) dat er iets fout gaat
quote:If you are waiting for 649 from Prometric, yes those have been scored. I know there are a few results that were buggy – the Prometric team is working on those now to resolve. I know you’re frustrated.
The Prometric team will provide results or contact all candidates as soon as scores are available. I’m sorry you’re on hold, still, I know you’ve been one of the most psyched customers about these results. I’m very sorry, too, that the helpdesks are giving you the run around – part of that is because they are scattered all over the world and we can’t keep them (effectively) up to date on the day to day changes in status on these results for a few hundred people. HOWEVER, it is totally unacceptable that they are pointing you back and forth to each other to resolve. We are working on that.
hehe ja..en straks zul je zien dat ik hem gewoon niet gehaald heb ofzoquote:BFS schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:45:
[...]
En? Heb je inmiddels al gebeld? Ben toch ook wel nieuwsgierig naar jouw uitslag, zeker ook omdat je de moeite neemt om het allemaal te bloggen.
TheVMaster wijzigde dit bericht 06-11-2007 17:00 (15%)
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » [Microsoft Certified] Ervaringen en discussies - Deel 5
Pagina's: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 54 55 56 57 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona