Reg. datum: 08 november 2007
geld dat ook voor "verwijderen mislukt"? En is dat op te lossen door in het vervolg wel via het USB apparaat uit te schakelen?quote:
GoT Index » GSM's » SonyEricsson W910i
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]geld dat ook voor "verwijderen mislukt"? En is dat op te lossen door in het vervolg wel via het USB apparaat uit te schakelen?quote:Macabre schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:14:
[...]
Verder de melding "afspelen mislukt", kwam bij mij omdat ik mijn USB kabel er gewoon uittrok ipv netjes het USB apparaat uitschakelde via het icoon rechtsonderin naast de klok.
Nee, gewoon bestand erheen gekopieerd via windows verkennerquote:timmay_x schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:39:
[...]
Heb je de album art ook met de Media Manager naar het cdtje toegesleept als je in een album zit?
"Gravitation can not be held responsible for people falling in love" - Albert Einstein
blog | flickr foto's | Party | D40 | Sigma 18-50 2.8 | SB-600 | Nikon 55-200
Heb 'm geruild. Superdingetjequote:timmay_x schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:09:
Nee, ik denk dat je heel snel terug naar de winkel moet
"Gravitation can not be held responsible for people falling in love" - Albert Einstein
3210 - s35 - s55 - t610 - t630 - s700i - q s100 - k750i - w900i - q s200 - q 9100 - SDA2 - W810i - 8800 - x820 - e65 - k810i - d840
ja niet dus, die ik heb kunnen verwijderen waren niet beveiligd, die er nu nog op staan wel (pop piano en sony ericsson).quote:SYQ schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:50:
hoe heb je dat gedaan, beveiligde bestanden verwijderen that is
Over die klok, geen idee. Zoek ik namelijk ook. Net als de optie om de lijst berichten in je inbox alleen als afzender weer te geven ipv ook met korte samenvatting van het bericht. Iemand die al gesignaleerd?quote:Barthlon schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:01:
[...]
ja niet dus, die ik heb kunnen verwijderen waren niet beveiligd, die er nu nog op staan wel (pop piano en sony ericsson).
het probleem is dus dat niet alle bestanden ook uit de media verkenner worden verwijderd, zodat je steeds een "afspelen mislukt" krijgt.
weet iemand trouwens hoe je gewoon de klok als screensaver instelt? ik had dit op de w800i als standaardfunctie, maar kan dat hier niet vinden. sterker nog, als de slider dicht zit wordt het beeld compleet zwart (in plaats van alleen meer donker zoals de w800i) en zie ik dus helemaal niets, ook geen gemiste oproepen
ASUS P5N32-E, Q6600, 2x Scythe S-FLEX 120MM 1600rpm, Kingston 2GB 800MHz DDR2, Asus GeForce 8800 GTS 640MB, Zalman ZM600-HP 600W, CoolerMaster Gemini II, RAID 3x Seagate Barracuda 7200.10 500GB SATA-II, Samsung SH-D163A, Samsung SH-S203B
Druk als-ie dicht zit eens op het volumeknopje aan de zijkant, dan krijg je de klok te zien. Ook een nieuw bericht/gemiste oproep-indicator zie je dan afaikquote:Barthlon schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:01:
[...]
weet iemand trouwens hoe je gewoon de klok als screensaver instelt? ik had dit op de w800i als standaardfunctie, maar kan dat hier niet vinden. sterker nog, als de slider dicht zit wordt het beeld compleet zwart (in plaats van alleen meer donker zoals de w800i) en zie ik dus helemaal niets, ook geen gemiste oproepen
Ik denk dat dat komt omdat de Media Manager je MP3's opnieuw gaat coderen. Dit kun je in de opties uitzetten. Bij mij gaat het namelijk best vlot.quote:Albumart werkt ook bij mij, net zoals hierboven reeds gemeld is, perfect. Inderdaad dien je de Media Manager te gebruiken om de bestanden naar de telefoon te zetten. Ik moet wel zeggen dat het voor 1GB (83 mps 320 bits) erg lang duurt. Via de verkenner staan ze er zo op. Dat komt puur doordat hij telkens dat plaatje aan de mp3 toevoegt zeker?
Ultimate office automation: networked coffee..
Ik heb nog een w800i liggen met hetzelfde probleem. Ook als ik hem aanzet krijg ik iets van 5 seconden een wit scherm die vervolgens 5 seconden zwart wordt en daarna weer wit, and so on. Laat even weten of dat makkelijk en goedkoop te repareren is.quote:EeuwigeDuister schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:01:
[...]
Helaas is die van mij nu terug naar zijn maker... De telefoon schakelde zichzelf uit en ging niet meer aan. Als ik hem in de oplader deed ging het background licht wel aan maar de telefoon starte niet op. Nog meer mensen last van gehad?
bla?
kistigun wijzigde dit bericht 20-11-2007 15:16 (7%)
Een goede oplossing om bestanden te verwijderen wie beveiligd zijn is via een explorer wie via java werkt, bijv mobyexplorer : http://www.getjar.com/products/4844/MobyExplorer Hierbij kun je de beveiliging uitzetten en verwijderen. Nadeel kan zijn dat de firmware van je telefoon soms gelinkt kan zijn naar zo'n bestandquote:Barthlon schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:01:
[...]
ja niet dus, die ik heb kunnen verwijderen waren niet beveiligd, die er nu nog op staan wel (pop piano en sony ericsson).
het probleem is dus dat niet alle bestanden ook uit de media verkenner worden verwijderd, zodat je steeds een "afspelen mislukt" krijgt.
Als het goed is kun je ook gewoon de klok continue aanzetten: menu-->instellingen-->beeldinstellingen-->slaapstandklok-->AANquote:weet iemand trouwens hoe je gewoon de klok als screensaver instelt? ik had dit op de w800i als standaardfunctie, maar kan dat hier niet vinden. sterker nog, als de slider dicht zit wordt het beeld compleet zwart (in plaats van alleen meer donker zoals de w800i) en zie ik dus helemaal niets, ook geen gemiste oproepen
Ik heb zelf ook eeen w850, daarvoor een w800. Maar foto's zijn idd bagger, Komt vooral om de w850 geen autofocus had en de w800/k750 en w900 wel. Dus vergelijking zijn ze gewoon fazig en scherp!quote:jap85 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:32:
Iemand die deze telefoon kan vergelijken met de W900i? Deze maakt namelijk wel redelijk fotos en video's, in tegenstelling tot de W850i die ik nu alweer ruim een jaar heb. Heb opzich niet echt een nieuwe telefoon nodig aangezien de W850i wel voldoet (ik gebruik vooral de walkman en heb daar ook een 4gig kaartje en een stereo bleutooth headset voor dus dat werkt ideaal). Maar de fotos van dat ding zijn echt ongelovelijk slecht.
Ik vind het ook weer niet zo belangrijk dat ik goede fotos en video's kan maken (anders had wel een K800i genomen destijds). Maar dit is wel heel erg. Als de W910i het nou iets beter doet, een beetje zoals de W900i vind ik het wel best. De W960i vind ik vanwege dat touch gebeuren niet zo handig en die is weer 200 euro duurder ofzo.
Ik hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen, vind het verder een heel mooi toestelletje en goede opvolger voor mn W850i.
Ik gebruik de HPM-70 van mijn vorige SE.quote:kistigun schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:34:
Ik had even een vraagje, ik heb vandaag mijn W910i binnengekregen als opvolger van mijn W850i nu is mijn vraag wat voor headset hoort hier eigenlijk bij? Want bij mijn W850i zat volgens mij een HPM-70(in ieder geval met in-ear doppen) en bij de W910i zit echt een k*t headset(niet in-ear, volgens mij een HPM-61) en hij ziet er een beetje goedkoop uit en het geluid is ook niet alles. Het is een toestel van t-mobile.
Baldrick wijzigde dit bericht 23-11-2007 20:21 (6%)
Asus PB2-F, PII-400 192Mb, Imac G3-500 384Mb, Ibook G3-600 384Mb
Camera is even bagger hoor, alleen nog meer bagger aangezien de resolutie hoger is. Het komt niet in de buurt van de K800i.quote:jap85 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:18:
Hmm ok, dan gaat deze het dus niet worden. Ik heb wel een andere kandidaat gespot, de W890:
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=4299
Deze heeft wel een goede camera (dezelfde 3.2 als K800, weet alleen niet of ie wel een flits heeft, lijkt er niet op maja) en ook walkman 3.0. Ook een lekker plat toestelletje.
GoT Index » GSM's » SonyEricsson W910i
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus