Bedankt voor de links btw
Mijn Website! :)
Eos 400D en wat lenzen, blabla
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
[Nieuw Topic]Mijn Website! :)
Zat ook net een paar seconden geleden te kijken. Het bloed stroomt inderdaad weer door de straten. Misschien realiseren mensen zich dat ook een renteverlaging de problemen op de huizenmarkt niet kan oplossen? Lees een vrije val van de financiële instellingen, wat toch zeer belangrijk is voor de economie.quote:cas.fm schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:02:
Weet iemand de reden dat de beurzen in Amerika een vrije val hadden? Is dat echt alleen maar op de uitspraken van de FED dat de groei afvlakt? Dat had iedereen toch al verwacht? Nasdaq van +0,5% naar -2,5%, damnGelukkig zit ik daar niet
Zal kort dipje zijn hoop ik, veel hadden op een meer rente verlaging gerekend en dat zat al in de prijs inbegrepen als je naar de laatste 2 dagen kijkt.quote:cas.fm schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 22:02:
Weet iemand de reden dat de beurzen in Amerika een vrije val hadden? Is dat echt alleen maar op de uitspraken van de FED dat de groei afvlakt? Dat had iedereen toch al verwacht? Nasdaq van +0,5% naar -2,5%, damnGelukkig zit ik daar niet
Check mijn replies voor alle wijsheid op aarde....
mcstrat wijzigde dit bericht 14-12-2007 17:45 (11%)
Philips is er mee bezig en koopt meer aandelen in: http://www.bnr.nl/archief..._aandeleninkoop_EUR_5_mrd .quote:El Cid schreef op maandag 10 december 2007 @ 13:56:
Vandaag een mooi winstje gemaakt op Philips. Maar toch ben ik er absoluut niet blij mee. Is Philips na ABN de volgende? Daar gaat ons erfgoed.
Ik had dit jaar een rendement van 28%, bestaande uitquote:
mcstrat wijzigde dit bericht 22-12-2007 20:26 (36%)
Is te verwaarlozen, waarschijnlijk raken enkel computers met win98 ofzo besmet. Bij XP, Vista, OSX moet je echt al wel wat meer moeite doen.quote:The Source schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 14:34:
http://news.bitdefender.c...into-Google-Revenues.html
BitDefender Detects New Trojan that Hijacks Google Text Advertisements; Cuts into Google Revenues
Als dit serieus computers infecteert en Google kan niet garanderen dat de advertenties ook daadwerkelijk de kijker bereiken dan zal het serieuse gevolgen kunnen hebben. Iemand Google short?
Blauw wijzigde dit bericht 23-12-2007 21:31 (17%)
Dream as you live for ever, live as you'll die today.
Maar je spreiding welquote:Rukapul schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 18:57:
Heb ook de tussenstand maar eens opgemaakt.
Overall rendement over beleggingen: +10%
Uitgesplitst:
Aandelen: +19%
Vastgoed: -30%
Ja, dat vastgoed heb ik niet slim aangepakt
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Werk en Inkomen » Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 3
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona