* Barracuda is al een redelijke tijd opzoek naar een nieuwe tas.
momenteel gebruik ik de tas die ik gratis bij mijn camera heb gehad. (een Olympus riem tas (bij een canon camera

))
deze is te klein en trekt je broek naar beneden.
het liefst had ik iets van een lowpro slingshot genomen alleen gaan die bij mij niet passen (wel qua inhoud maar niet qua lichaams formaat...
de tamrac velocity's ben ik nog niet tegen gekomen dus daar kan ik nog niets van zeggen, maar ik zie op hun site niet zo snel het verschil tussen de velocity 7 en de 9 (ja op de foto is hij groter maar als ik naar de inhoud sketches kijk kan er hetzelvde in)
wat er tot nu toe mee moet is;
1 Canon 400D met grip
1 Tamron 18-250mm f/3.5-6.3
1 EF 50mm f/1.8 II
1 Canon EF-S 60 mm F2.8 macro (moet ik nog kopen)
1 Canon 430EX flitser
1 defuser
paar filters
paar extra accu's
soms een cullmann tripod
het liefst ook mijn Dell D420
nu kwam ik op het inet deze tegen
http://www.rotation360.com/
en dat ziet er wel stoer uit, heeft iemand hier al ervaring mee?
voor mij is heel belangrijk hoe de tas aan je lichaam hangt, en of het na een paar uur nogsteeds goed aanvoelt (één hernia is genoeg).
verder zou ik het liefst een tas hebben waar de ritssluiting weggewerkt zit voor de kijker (de mensen die achter je lopen) ik loop namelijk nogal eens door rotterdam en heb het al meerdere malen gehad dat het achtervak van mijn rugtas open staat als ik thuiskom.
budget maakt me niet zo heel veel uit (maar het moet ook weer niet net zo duur worden als de spullen die erin zitten)