Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung i780 topic

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 19 november 2007

[quote]Muscrerior schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:44:
Als ik het zo zie, is het wel een bakbeest idd :/
ik vind het sowieso lastig in te schatten hoe groot een smartphone zal zijn...
maar ja: het blijft wel een lekker feature-stacked ding natuurlijk :9~

Voor de echte freaks: www.smartphoneshop.nl (moet toegeven dat ik het zelf ook gedaan heb)

Daar kun je links op de site een toestel kiezen en net onder de beknopte omschrijving van het toestel staat een linkje 'maak een bouwplaat'. Als je dat aanklikt krijg je een PDF die je moet uitprinten, beetje knippen, vouwen en plakken en je hebt een papieren model van je telefoon op ware grootte!

Ideaal!

'You know me...I'll manage!'

quote:
Muscrerior schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:44:
Als ik het zo zie, is het wel een bakbeest idd :/
ik vind het sowieso lastig in te schatten hoe groot een smartphone zal zijn...
maar ja: het blijft wel een lekker feature-stacked ding natuurlijk :9~

keuzes, keuzes, ...

EDIT: en ik maar denken dat QWERTZ een typefout was :P wist niet eens dat die dingen bestonden
Voor de echte freaks: www.smartphoneshop.nl (moet toegeven dat ik het zelf ook gedaan heb)

Daar kun je links op de site een toestel kiezen en net onder de beknopte omschrijving van het toestel staat een linkje 'maak een bouwplaat'. Als je dat aanklikt krijg je een PDF die je moet uitprinten, beetje knippen, vouwen en plakken en je hebt een papieren model van je telefoon op ware grootte!

Ideaal!

(Sorry voor de dubbele post, heb bij de vorige per ongeluk de quote ongedaan gemaakt)

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

Er is ook een edit knop hoor ;)

Moet je wel in je PDF reader zetten dat hij hem 1:1 afdrukt. Standaard staat Adobe Acrobat Reader op 95% :X

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:23:
Er is ook een edit knop hoor ;)

Moet je wel in je PDF reader zetten dat hij hem 1:1 afdrukt. Standaard staat Adobe Acrobat Reader op 95% :X
Oeps, moet ik morgen toch even kijken hoe die bij mij standaard ingesteld staat...
Goede tip!

quote:
MJFM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 23:08:
[...]

Oeps, moet ik morgen toch even kijken hoe die bij mij standaard ingesteld staat...
Goede tip!
Stond inderdaad niet op 100%, maar het verschil valt te verwaarlozen.
Konden we eindelijk maar eens de echte vast houden ipv een stukje papier, ik vind het maar lang duren.

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

Dit is ook een geweldige phone, ffs. Waarom maken ze het zo moeilijk voor ons consumenten, met al deze prachtige producten kan je haast geen keuze maken ;D :D. En nog de geweldige opties!

Ik kijk momenteel naar deze phones:
- LG viewty
- i789 :P
- Iphone (v2?)
- SE Xperia X1

Mijn voorkeur gaat meer naar de WM varianten! 2008 wordt kennelijk een geweldig jaar voor de pda/smartphone!! _/-\o_

XTREEMRaGE wijzigde dit bericht 17-02-2008 00:09 (7%)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

BF2 @ www.ndaclan.nl
Reg. datum: 05 augustus 2004

LG viewty is een compleet andere soort. Geen toetsenbord... je moet er maar van houden.

i789; ja, je kunt blijven wachten he ;)

Iphone: waarom zou je een telefoon kopen van een bedrijf wat jou als koper haast een sectarisch beleid oplegt?

SE Xperia X1: Heb eens even gekeken op de SE site; ziet er goed uit inderdaad. Groter toetsenbord is een pluspunt, maar dat brengt wel een sliderdesign mee helaas. Wat me helemaal aanspreekt is de schermresolutie van 800 X 480!! :D
Dat is nog eens wat meer dan 320x320, om precies te zijn 3,75 keer meer _/-\o_
Het volgende pluspunt is de standaard USB aansluiting; super, daar kan Samsung wat van leren!

Nu de prijs nog... de Samsung lijkt relatief goedkoop.

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:09:
Pssst...i780 :9

Ik wil zelf vooral de i780 hebben vanwege het full-size (QWERTY) toetsenbord.
En ook de prijs/feature-verhouding van deze smartphone is erg gunstig.

EDIT:
ik zie dat de SE Xperia X1 pas over 7 maanden komt, dan gok ik toch dat de i780 toch net iets eerder is. :P

Muscrerior wijzigde dit bericht 17-02-2008 08:59 (14%)

XTRËËM|RåGË
Reg. datum: 25 april 2003

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op zondag 17 februari 2008 @ 02:09:
LG viewty is een compleet andere soort. Geen toetsenbord... je moet er maar van houden.

Iphone: waarom zou je een telefoon kopen van een bedrijf wat jou als koper haast een sectarisch beleid oplegt?

SE Xperia X1: Heb eens even gekeken op de SE site; ziet er goed uit inderdaad. Groter toetsenbord is een pluspunt, maar dat brengt wel een sliderdesign mee helaas. Wat me helemaal aanspreekt is de schermresolutie van 800 X 480!! :D
Dat is nog eens wat meer dan 320x320, om precies te zijn 3,75 keer meer _/-\o_
Het volgende pluspunt is de standaard USB aansluiting; super, daar kan Samsung wat van leren!

Nu de prijs nog... de Samsung lijkt relatief goedkoop.
Dat waren de toestellen dat me het meest aansprak.
De LG viewty heeft wel een qwerty toetsen'scherm', maar als ik het goed heb begrepen kan je die niet overal bij gebruiken (nog). Maar het typed nie slecht!! De feedback van het scherm hebben ze wel goed gedaan.

En idd de iphone heeft een belachelijke prijs, maar ik moet toegeven het ziet er heel mooi uit. Maar de 1e versie zal ik zeker niet kopen, want de opties spreken mij niet erg aan, maar misschien v2 ;x.

De i780 is een mooi toestel met de opties erop die ik wil hebben. Maar de Xperia X1 heeft echt alles wat ik wil hebben, maar die komt pas rond het 2e halfjaar van 2008 uit....

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Reg. datum: 27 januari 2007

Toptelefoon lijkt me :9 !
Eigenlijk alles wat mn lelijke Fujitsu-Siemens Pocketloox T830 heeft, maar dan in mooi jasje *O* .

Hierbij de handleiding (veelal standaard WM inhoud) : LINK

Paar dingen:

1. Wat mij als eerste opvalt in deze handleiding:
What’s in the box?
Your package contains the following items:
• Handset
• Battery
• Travel adapter
• CD-ROM*
• Quick Reference Guide
• Extra stylus pen
• PC data cable

Waar is de headset? :?

2. Zou het lukken om een ander navigatieprogramma te gebruiken dan Garmin? Zie oa. deze Thai, die em wél al heeft :( zich het HIER afvragen. Ik wil TomTom, weet iemand trouwens of TT Active GPS ondersteund?

3. Blijft lullig dat het geen mini-usb heeft...

Maar ach, ookal zou ik de headset+mini-usbverloop moeten kopen, blijft het nog een goede prijskwaliteit, als ie maar beetje snel komt koop ik em...

Reg. datum: 18 februari 2008

Hier staat dat hij inmiddels verkrijgbaar is.
Maar waar?

http://www.telecomwereld.nl/n0002486.htm

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
Bijvoorbeeld bij Typhone en MobilePlaza.

nmgn231 wijzigde dit bericht 18-02-2008 15:44 (15%)

Reg. datum: 02 november 2006

quote:
FloCo schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:07:
What’s in the box?
Your package contains the following items:
• Handset
• Battery
• Travel adapter
• CD-ROM*
• Quick Reference Guide
• Extra stylus pen
• PC data cable

Waar is de headset? :?
Volgens pdashop.nl zit er wel degelijk een headset in de doos.

nmgn231 wijzigde dit bericht 18-02-2008 15:47 (50%)

Reg. datum: 15 november 2001

inmiddels alweer overal door de voorraad heen! :(

edit: Ben benieuwd of enkele got'ers er al eentje hebben bemachtigd

xon wijzigde dit bericht 18-02-2008 21:09 (41%)

quote:
xon schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:34:
inmiddels alweer overal door de voorraad heen! :(

edit: Ben benieuwd of enkele got'ers er al eentje hebben bemachtigd
Ik was van plan de i780 te bestellen bij www.smartphoneshop.nl omdat ik daar tot nu toe uitstekende ervaringen mee heb gehad. Ze mailen als ze 'm hebben, maar ik heb nog niks gehoord. Moet ook niet te lang gaan duren natuurlijk :/

Edit: ik sluit me dus aan bij xon, iemand 'm al gehad/gezien/vastgehouden? :+

Muscrerior wijzigde dit bericht 19-02-2008 16:12 (8%)

quote:
Ik heb gesproken met die bobo's van Typhone, maar die hebben hem nog nooit op voorraad gehad. En MobilePlaza heeft hem ook nog niet. Kortom: Nergens te krijgen nog.....

Reg. datum: 15 november 2001

quote:
Danido schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:59:
[...]

Ik heb gesproken met die bobo's van Typhone, maar die hebben hem nog nooit op voorraad gehad. En MobilePlaza heeft hem ook nog niet. Kortom: Nergens te krijgen nog.....
Bijzonder..zelfde Typhone zei gister telefonisch tegen mij dat ze NET allemaal weg waren..zo kan ik ook verkooppraatjes houden >:)

Grappige is dat ze wel doodleuk op voorraad zijn gezet door de bedrijven op kieskeurig.nl

nieuwe datum is overigens 22e

Nog maar 3 nachtjes slapen... :9

quote:
Haha. Dat valt nog wel te overleven. :)
Ligt hij dan ook echt in de winkels of alleen maar de online-shops ??..

Reg. datum: 20 februari 2008

quote:
Haha. Dat valt nog wel te overleven. :)
Ligt hij dan ook echt in de winkels of alleen maar de online-shops ??..
Bij de Media Markt wordt die door de leveranciers eind volgende week uitgeleverd en na dat weekend zal die in de winkel liggen. Wanneer je ervan uitgaat dat de Media Markt niet de meest trage is daarin, zul je dus minimaal 1.5-2 weken moeten wachten om hem in de winkels te kunnen aanschouwen. Verwachte verkoopprijs van rond de 499e.

quote:
rarkesteijn schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 05:37:
[...]

Bij de Media Markt wordt die door de leveranciers eind volgende week uitgeleverd en na dat weekend zal die in de winkel liggen. Wanneer je ervan uitgaat dat de Media Markt niet de meest trage is daarin, zul je dus minimaal 1.5-2 weken moeten wachten om hem in de winkels te kunnen aanschouwen. Verwachte verkoopprijs van rond de 499e.
Toch maar via Internet bestellen dus.. :) Sneller en goedkoper. :P

Reg. datum: 12 augustus 2003

quote:
XTREEMRaGE schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:04:
Dit is ook een geweldige phone, ffs. Waarom maken ze het zo moeilijk voor ons consumenten, met al deze prachtige producten kan je haast geen keuze maken ;D :D. En nog de geweldige opties!

Ik kijk momenteel naar deze phones:
- LG viewty
- i789 :P
- Iphone (v2?)
- SE Xperia X1

Mijn voorkeur gaat meer naar de WM varianten! 2008 wordt kennelijk een geweldig jaar voor de pda/smartphone!! _/-\o_
Waarom neemt niemand de I-mate Ultimate 8502 mee in z'n vergelijking met de Samsung i780? Naar mijn idee heeft de 8502 alles wat de i780 ook heeft. De 8502 heeft wel HSUPA en de i780 helaas niet. De 8502 komt ook een dezer dagen uit. Hij is alleen ietsje duurder...... En dat is nou net de reden waarom ik de i780 nog steeds interessant vind :z

Kijk eens op http://msmobiles.com/news.php/6831.html of op http://www.infosyncworld.com/news/n/8480.html voor wat foto's.

nathalia wijzigde dit bericht 20-02-2008 11:28 (12%)

Reg. datum: 11 januari 2004

Samsung heeft gemeld dat de telefoon in week 9 komt..

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 52 53 54 55 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: