Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 15 november 2001

haaa eindelijk wordt iedereen wakker en ziet wat dit voor een juweeltje is ;-) Na ja juweeltje..het is niet de alllermooiste telefoon die ik ooit gezien hebt maar tot nu toe wel de geen met alles wat ik op dit moment zoek in een telefoon!

Na de gebruikershandleiding, servicemanual moet de telefoon toch wel zeer binnenkort in de shops liggen.

off topic: Ik vraag me altijd af....er moet nu toch al ergens in nederland een enorme partij liggen die met de boot uit Azie deze kant op is gekomen? Ze liggen ongeveer in alle landen tegelijk in de winkel dus als je dat wil coordineren moeten ze er al zijn....

Reg. datum: 02 november 2006

Nou ja, iedereen wakker...

Ik snap werkelijk niet waarom niet meer mensen deze telefoon opmerken.

Misschien wel opmerken, maar niet reageren op dit topic, zoals ik :+ Ik volg deze telefoon al een hele tijd, sinds dat de eerste foto opdook. Lijkt me een mooie opvolger van mijn i600. Vooral de ingebouwde GPS is erg prettig, al vraag ik me wel af of er navigatiesoftware is die met de ingebouwde GPS van de i780 overweg kan..

quote:
JJapie schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:34:
Misschien wel opmerken, maar niet reageren op dit topic, zoals ik :+ Ik volg deze telefoon al een hele tijd, sinds dat de eerste foto opdook. Lijkt me een mooie opvolger van mijn i600. Vooral de ingebouwde GPS is erg prettig, al vraag ik me wel af of er navigatiesoftware is die met de ingebouwde GPS van de i780 overweg kan..
Volgens mij werkt dit niet anders als bv op een HTC die dit ook heeft. Meestal staat er per type pda meestal uitgelegd hoe het geinstalleerd moet worden. Het is net als het herkennen van een geluidskaart in je pc..als het goed is herkent de software (zoals tom tom) ook gewoon de interne GPS ontvanger.

Ik heb de SE M600i gehad..nu de SE P1 (opvolger)........maar ben even klaar met sybian en verlang weer naar mobile 6 :)

Hij lijkt me groter dan een grafische rekenmachine, om nog maar even na te trappen

BF2 @ www.ndaclan.nl

Hopelijk komen er ook andere accu's voor, zodat het accucompartiment het dikste deel wordt.

M'n huidige phone is 20mm dik en dat vind ik niet te veel ofzo.

Doe mij er maar een 2000 mAh accu in :)
quote:
SJBrouwer schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 22:02:
Hij lijkt me groter dan een grafische rekenmachine, om nog maar even na te trappen
Dan weet ik niet wat voor miniatuurmodel grafische rekenmachine jij hebt?

Mijn Texas Instruments Ti 84+ Silver Edition is toch echt een stuk groter hoor, en zeker een stuk zwaarder.

jcvjcvjcvjcv wijzigde dit bericht 24-01-2008 22:39 (48%)

Jobbegea tot mie dea!

Maar moet deze phone maar hebben denk ik, moet per maart nieuwe phone uitzoeken en volgens mij is er niks beters op de markt met dezelfde specs en grootte. Want de e71 van nokia laat nog wel ff op zich wachte geloof ik.

deze vodafone ODM v16xx is ook wel leuk op zich

FRoSTy wijzigde dit bericht 25-01-2008 13:45 (20%)

www.onbereikbaar.nl

Hopelijk komt ie snel uit. Als ie degelijk schaf ik hem meteen aan. Al die functies en een stuk goedkoper dan zijn HTC-concurrenten.

Al meer (goedkopere) shops hebben m nu op hun site staan, naast smartphoneshop;Op hardware winkel staat trouwens de verwachte leverdatum: 24-01-2008. Dit is een paar dagjes terug, dus (hopelijk) is ie snel beschikbaar :)

Edit 1: Nog een shop toegevoegd

Nicholai wijzigde dit bericht 27-01-2008 12:07 (12%)

Nu GSMweb, Gsmtrack en 2call nog, dat zijn goedkope aanbieders.

W00fer wijzigde dit bericht 30-01-2008 00:00 (8%)

Reg. datum: 19 september 2007

pdashop.nl vertelde me gisteren dat verwachte levertijd nog onduidelijk was.. waarschijnlijk nog 2 (lange) weken

;(

Hij is beschikbaar bij bol.com voor ¤469,- (Je moet zoeken bij mobieltjes met termen 'Samsung i780')
Hij zal, lijkt mij, nu dus echt snel beschikbaar worden.

Reg. datum: 03 november 2000

quote:
Nicholai schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:29:
Hij is beschikbaar bij bol.com voor ¤469,- (Je moet zoeken bij mobieltjes met termen 'Samsung i780')
Of je post gewoon even de link? Wel zo handig. ;)

Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'

BF2 @ www.ndaclan.nl

145 euro bijbetalen bij 2 jaar Vodafone 22,50

Dan moet ie elders wel voor 50 euro en Vodafone 22,50 + 9,50 data gaan.

Je gaat zo'n i780 toch niet gebruiken zonder data-abbo mag ik aannemen.. 8)7

BF2 @ www.ndaclan.nl

Hij staat in de T for telecom folder helemaal voorin, maar verder nog niks concreets :'(

quote:
jcvjcvjcvjcv schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:32:
Hij staat in de T for telecom folder helemaal voorin, maar verder nog niks concreets :'(
in de huis aan huis folder? En wat staat er bij dan? verwacht of zo?

BF2 @ www.ndaclan.nl

quote:
xon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:48:
[...]

in de huis aan huis folder? En wat staat er bij dan? verwacht of zo?
Er staat zo'n thema pagina voorin waar ze telkens vier 'toppers' aanraden voor dat thema. Laatst was dat de ingebouwde camera (mag me gestolen worden, heb een dikke compactcamera en een Nikon D300 in bestelling 8)7 ).

Dit keer is dat thema dus 'internet' en staan de Samsung i780, Sony Ericsson W960i, de Nokia N82 en de HTC P5500 Touch Dual erin. Maar dat is niks concreets, alleen babbeltje over het toestel, geen prijzen enzo. Maar als ze hem erin zetten neem ik aan dat ze hem ook wel kunnen leveren.

Altijd leuk om folders van de week erna al op donderdag te hebben >:)

Reg. datum: 19 september 2007

Vandaag besteld op Centralpoint.nl
Verwachte leverdatum: 6 feb...
'k ben benieuwd

quote:
Seamless schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:18:
Vandaag besteld op Centralpoint.nl
Verwachte leverdatum: 6 feb...
'k ben benieuwd
dat is interessante informatie...goh waarom? :-) Omdat al die systemen van bijna alle computer shops aan elkaar zijn verbonden. De kans is dus zeer groot dat alles shops hem dan binnen hebben.. ;)

EDIT: Krantje inmiddels ook gezien..grappige is dat ze het hebben over een 3.2 mp camera ..foutje denk ik..

xon wijzigde dit bericht 05-02-2008 21:21 (12%)

Zelf weet ik dat het toestel een paar weken geleden uitgesteld is voor lancering. Hij wordt nu in week 8 verwacht (18 febr). Zelf wacht ik nog altijd op een test sample.

E6750 @ 3,2 Ghz | MSI P35 | OCZ SpecOps 2Gb | Sparkle 7900GT

Jobbegea tot mie dea!

Wel jammer dat er geen auto focus op die camera zit, kunnen ze um ook net zo goed weglaten..

www.onbereikbaar.nl

Reg. datum: 05 januari 2003

quote:
FRoSTy schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:15:
Wel jammer dat er geen auto focus op die camera zit, kunnen ze um ook net zo goed weglaten..
http://www.gsmhelpdesk.nl/specs.php?id=2211

daar staat dat de hoofdcamera wel autofocus heeft

BF2 @ www.ndaclan.nl

Van mijn part halen ze dat ding er in z'n geheel af. Wat moet je nou met een camera op je foon.. :?

Goed, die frontcamera kan ik nog inkomen, maar die andere :?

jcvjcvjcvjcv wijzigde dit bericht 07-02-2008 15:47 (24%)

Jobbegea tot mie dea!

quote:
In de reviews die ik gevonden heb staat steeds dat er geen autofocus op zit, misschien hadden ze ook nog een preview versie of zo. Maar er zijn idd veel sites waarbij specs wel auto focus staat. De tijd zal het leren :)

www.onbereikbaar.nl

central point:

Product is momenteel niet op voorraad.
Verwachte voorraad datum: vrijdag 29 februari 2008

:(

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws