Reg. datum: 09 december 2006
Het Nokia E51 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 09 december 2006
Yep. Heb dat laatst nog gebruikt toen ik in een andere stad een straat niet zo snel kon vinden. Werkt goed; een soort Shell Stratenboek in je broekzak.quote:Coeluh schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:49:
[...]
Nee maar rondkijken zonder GPS kan toch ook in Tomtom?
Reg. datum: 27 december 2006
Ik heb Nokia Maps 2.x hier werkend op de E51. Ik zou dus even zoeken naar de 2.0-versie ofzo. 2GB MicroSD is geen probleem.quote:1475paul schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 17:00:
Heeft er iemand Nokia Maps 1.0 West-Europa + 2 GB MicroSD al draaien op zijn 51
en wat zijn jou ervaringen
en is
tomtom of route 66 beter of het zelfde
ik hoor het wel
Over TomTom/Route66: het is maar wat je gewend bent. Ik heb iig wel het idee dat TomTom meer en betere informatie over 'Nuttige Plaatsen' heeft, dus benzinestations/ziekenhuizen/restaurants enzovoorts. TomTom heeft bijvoorbeeld telefoonnummers, die ik bij Nokia Maps niet kan vinden. Bovendien heb ik al gemerkt dat Nokia Maps hier in mijn woonplaats een aantal duidelijke fouten in de 'Nuttige Plaatsen' heeft zitten.
Route66 heb ik geen ervaring mee.
Edit: waar je ook op moet letten is dat TomTom volgens mij de laatste tijd geen updates van kaarten voor TomTom 6 meer uitgeeft; alleen voor TomTom 7, die je niet op de E51 kunt gebruiken. Dus dan zou je zeggen dat andere kaarten meer up-to-date zijn.
jurriaandvm wijzigde dit bericht 28-09-2008 14:29 (12%)
Reg. datum: 06 juli 2006
In mijn geval zou het meestal gaan over het zoeken van een straat in eindhoven ofzo, en daar veranderd niet veel meer .quote:jurriaandvm schreef op zondag 28 september 2008 @ 14:28:
[...]
Ik heb Nokia Maps 2.x hier werkend op de E51. Ik zou dus even zoeken naar de 2.0-versie ofzo. 2GB MicroSD is geen probleem.
Over TomTom/Route66: het is maar wat je gewend bent. Ik heb iig wel het idee dat TomTom meer en betere informatie over 'Nuttige Plaatsen' heeft, dus benzinestations/ziekenhuizen/restaurants enzovoorts. TomTom heeft bijvoorbeeld telefoonnummers, die ik bij Nokia Maps niet kan vinden. Bovendien heb ik al gemerkt dat Nokia Maps hier in mijn woonplaats een aantal duidelijke fouten in de 'Nuttige Plaatsen' heeft zitten.
Route66 heb ik geen ervaring mee.
Edit: waar je ook op moet letten is dat TomTom volgens mij de laatste tijd geen updates van kaarten voor TomTom 6 meer uitgeeft; alleen voor TomTom 7, die je niet op de E51 kunt gebruiken. Dus dan zou je zeggen dat andere kaarten meer up-to-date zijn.
Reg. datum: 28 december 2006
Ik bel naar het buitenland via een inbelcentrale van mijn telecomprovider (bel1601.nl), zodat ik met m'n mobieltje voor 1cpm extra naar Amerika bel. Na het kiezen van de centrale verstuur ik dtmf-signalen om verder te kiezen (gewoon opgenomen in m'n contactlijst). Het werkt allemaal prima, maar die dtmf-tonen gaan wel erg traag, op m';n ouwe SE-toestel een stuk rapper. Kun je dat ergens instellen?
Wordt jullie toestel ook zo warm?
Als ik een tijdje (zeg zo'n 20 minuten) bel, dan wordt m'n E51 knap warm, zeker als ik ook nog eens bluetooth gebruik. Is dat een exemplarisch probleem of herkennen meer mensen dit?
Reg. datum: 21 december 2006
Best wel irritant als je in een volgepakte trein zit en je headset floept er opeens uit, dan kan iedereen meegenieten.
Quan wijzigde dit bericht 28-09-2008 16:56 (7%)
Yep, evenals met het spelen van muziek en het gebruik van internet (op toestel zelf of als modem).quote:jmmk schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:50:
Als ik een tijdje (zeg zo'n 20 minuten) bel, dan wordt m'n E51 knap warm, zeker als ik ook nog eens bluetooth gebruik. Is dat een exemplarisch probleem of herkennen meer mensen dit?
Lekker als je koude handen hebt
AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5
zoja hoe was deze
werkt prachtig
als er nu altijd udate zullen zijn dan met ik tomtom navigator 6 niet meer
lijkt er erg veel op
Reg. datum: 02 oktober 2008
ik heb al een tijdje de E51.
Prima toestel, nog geen problemen mee gehad.
Ik heb alleen een vraagje:
in de auto heb ik een Parrot ck-3200. Hoe kan ik, als ik in de auto zit, een appart profiel maken voor in de auto?
En, net zo belangrijk, hoe laat je de E51 dan switchen tussen die profielen?
Groeten Vincent
Reg. datum: 04 augustus 2008
Ik vind het nog steeds minder als tomtom, hopelijk met de update wat sneller.
Reg. datum: 15 juli 2008
Eerst een nieuw profiel aanmaken (Instrumenten/Profielen/Opties/Nieuw maken), danquote:VincentRS schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 19:12:
in de auto heb ik een Parrot ck-3200. Hoe kan ik, als ik in de auto zit, een appart profiel maken voor in de auto?
Instrumenten/Instellingen/Algemeen/Toebehoren/Draadloze carkit/Openen/Standaardprofiel en daar het nieuwe profiel kiezen.
Switchen gaat automatisch als de telefoon contact maakt met de Parrot.
Alleen het laatste kan ik wat over zeggen. Mijn telefoon wordt ook vrij warm als je hem intensief gebruikt (bv 20/30 minuten internetten met zware pagina's).quote:jmmk schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:50:
Zijn DTMF-tonen te verkorten?
Ik bel naar het buitenland via een inbelcentrale van mijn telecomprovider (bel1601.nl), zodat ik met m'n mobieltje voor 1cpm extra naar Amerika bel. Na het kiezen van de centrale verstuur ik dtmf-signalen om verder te kiezen (gewoon opgenomen in m'n contactlijst). Het werkt allemaal prima, maar die dtmf-tonen gaan wel erg traag, op m';n ouwe SE-toestel een stuk rapper. Kun je dat ergens instellen?
Bij instellingen > toebehoren kun je wel het één en ander instellen met profielen. Je zou hem kunnen instellen dat als er bv een koptelefoon inzit, dat hij naar het profiel muziek gaat. Zet je telefoon dan in stille modus. Druk je koptelefoon in, speel muziek af en trek de stekker er een keer uit. Kijken of ie dan weer terug springt naar stille modus.quote:Quan schreef op zondag 28 september 2008 @ 16:56:
Weet iemand toevallig hoe je de automatische switch naar de speakers kan uitschakelen als de headset ontkoppeld wordt terwijl je naar muziek/radio luistert?
Best wel irritant als je in een volgepakte trein zit en je headset floept er opeens uit, dan kan iedereen meegenieten.
en heb ook een parrot 3200 in wagen ,maar de stem van de dame met instucties komt door de parrot .
Is er een mogelijkheid met een prgje om de stem van de dame(mc guider) gewoon door de telefoon te krijgen
wat ik zoek is een progje dat de verbinding met mijn parrot 3200 afsluit wanneer ik sygic Mcguider start
dank u
Als het laatste bericht van jou is, gebruik dan de edit-knop.
pven wijzigde dit bericht 05-10-2008 09:36 (24%)
Reg. datum: 15 juni 2003
- BIj het smsen kan ik geen smileys toevoegen, dit kost me steeds veel tijd om de ':' en '-' en de ')' te vinden.
- Ik kan geen SMSmeter vinden (op de vorige pagina stond iets over een duits programma, maar die doet het bij mij niet?)
- De wekker: is het ook mogelijk om de wektijd te laten zien op de 'frontpage'?
Wat ook nog een handige tip is als je met veel tekens werkt, als je in het tekenselectie schermpje zit en je drukt op 5, wordt het teken op de achtergrond al gezet, maar kan je nog meer tekens kiezen. zo kan je bv een smiley ook wat sneller doen omdat je maar 1 keer op het hekje hoeft te drukken
AMD 64 4200+ X2 | ASUS A8V deluxe | 2x512 Corsair DDR400 | ATi Radeon 9700 Pro | 2x200 GB WD2000JD Stripe | Pioneer 106s DVD | ASUS 16 x +/- DL DVR | Coolermaster Centurion 5
Hoe is de hoeveelheid stof onder het scherm bij mensen die de telefoon bijvoorbeeld al een half jaar bezitten? Ik hoop dat iemand deze vraag wil beantwoorden.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Bedankt. En heb jij dan last van de kiertjes boven te toetsen aan de zijkant fo sluit jouw body goed aan?quote:Prulleman schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 10:54:
na een paar maanden, nog geen enkel stofje, telefoon zit of onbeschermd in mijn broekzak of ligt op mijn bureau.
De toetsen aan ze zijkant zijn trouwens wel waardeloos. die moet je veel te hard in drukken. Gelukkig hoef je deze niet veel te gebruiken.
Hij voelt inderdaad degelijk aan. Ik bedoel eigenlijk de kiertjes zoals beschreven in onderstaande quotequote:Prulleman schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 11:52:
de randjes van het accu klepje zijn best afgerond, dus dan lijken de naden wat groter, maar verder zit ie aardig in elkaar. Heb ook geen last van kraken bij de gewone toetsen, wel een klein beetje bij de toetsen aan de zijkant.
De toetsen aan ze zijkant zijn trouwens wel waardeloos. die moet je veel te hard in drukken. Gelukkig hoef je deze niet veel te gebruiken.
quote:Markelo schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 13:06:
De E51 bevalt mij perfect maar ik ondekte vandaag 2 hele kleine gaatjes/kiertjes in het frontje. Zitten aan de zijkant ter hoogte van de camera. Zitten tussen het randje wat het frontje vasthoud. 1 bij de knopjes van harder en zachter en 1 bij het knopje aan de andere kant. Ik ben altijd ontzettend bang voor stof achter het glas. Heb daarom ook jaren een 6230i gehad omdat ik daarvan het frontje kon verwijderen.
Hebben meer mensen dit???
Een paar maand in bezit (ongeveer 6 totquote:BillSpaarbank schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 08:53:
Ik las dat er in deze topic wat meldingen zijn geweest over stof onder het glas. Nu is de ervaring bij mijn laatste telefoons dat het bijna niet mogelijk is om een scherm stofvrij te houden. Mijn Nokia N81 heeft hier ook last van.
Hoe is de hoeveelheid stof onder het scherm bij mensen die de telefoon bijvoorbeeld al een half jaar bezitten? Ik hoop dat iemand deze vraag wil beantwoorden.
Overigens vind ik de aan en uittoets bovenop knap waardeloos ontworpen. Indrukken is lastig en het rubber wat over het mini toetsje zit is fragiel. Ik lees meerdere klachten mbt dit rubber dat het erg snel kapot zou gaan. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee?
Bor de Wollef wijzigde dit bericht 07-10-2008 17:14 (11%)
Geen schaap.
Reg. datum: 27 december 2006
@ Bor de Wollef: Ik vind het juist wel fijne knoppen, merk de laatste tijd dat het indrukken steeds makkelijker gaat; misschien wordt het rubber soepeler na een tijdje ofzo?
De knoppen aan de zijkant zijn prima maar de knop bovenop is gewoon lastig te bedienen vind ik. Niet alleen drukt de knop erg zwaar, is hij erg klein maar het rubber geeft ook geen solide gevoel.quote:jurriaandvm schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 17:27:
Ik heb ook steeds een klein beetje stof onder m'n scherm, maar ik heb een Torx6 schroevendraaiertje gekocht zodat ik het frontje even los kan schroeven en de rotzooi onder het plastic kan weghalen.
@ Bor de Wollef: Ik vind het juist wel fijne knoppen, merk de laatste tijd dat het indrukken steeds makkelijker gaat; misschien wordt het rubber soepeler na een tijdje ofzo?
Geen schaap.
Pagina: 1 2 3 4 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 last