Gathering of Tweakers

Quicksearch
quote:
carfreak02 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:30:
Ja zeker . Het tijdverschil is 6 uur . Als het daar dus 18.00 is , is het hier 12.00 . Het vliegen duurt vanaf daar naar Amsterdam 11 uur en wat minuten . Dan kom je aan dat hij vanavond arriveert in Nederland . Dan moet morgen dus zeker lukken. :)
Volgens mij is het tijdverschil 7 uur. Hier leven we in GMT +1 en daar in Suzhou, China leven ze in GMT +8.

01 okt 2007 17:51 Suzhou Shipped From Originating Depot
01 okt 2007 17:43 Suzhou Consignment Received At Transit Point

17:51 hun tijd is 10:51 onze tijd. Dus lekker op tijd vertrokken als je het mij vraagt. Als de TNT busjes hun gaspendaal een beetje indrukken moet morgen wel lukken. (maar dit zeg ik natuurlijk, omdat ik dit hoop :P)

Reg. datum: 14 oktober 2003

quote:
Gn!uz schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:35:
Waar zien jullie die status? In het 'volg zendingen' overzicht?
En weet iemand een mailadres waar ik een klacht kan indienen. Vind het niet ok dat ik een maand op een iMac (en 16g touch) moet wachten terwijl 3 dagen voor verzendklaar wordt aangegeven..

Ik zie nog steeds niets. Alleen dat íe gisteren blijkbaar verzonden is.
hey heb je al even gebeld met apple? want je moet denk ik even vragen om je bestelling te splitsen (althans zo laten afleveren, moest ik ook even doen) normaal gesproken gaat het samen snapje, dus als de bestelling compleet is?

quote:
Mindreaper schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:09:
[...]

Volgens mij is het tijdverschil 7 uur. Hier leven we in GMT +1 en daar in Suzhou, China leven ze in GMT +8.

01 okt 2007 17:51 Suzhou Shipped From Originating Depot
01 okt 2007 17:43 Suzhou Consignment Received At Transit Point

17:51 hun tijd is 10:51 onze tijd. Dus lekker op tijd vertrokken als je het mij vraagt. Als de TNT busjes hun gaspendaal een beetje indrukken moet morgen wel lukken. (maar dit zeg ik natuurlijk, omdat ik dit hoop :P)
We zitten nog in de zomertijd ( CEST) d.w.z. GMT + 2 :)

Reg. datum: 05 maart 2004

quote:
carfreak02 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:20:
[...]

We zitten nog in de zomertijd ( CEST) d.w.z. GMT + 2 :)
Het blijft gewoon GMT+1 hoor.

Edit: Maar idd, het verschil is 6 uur met dst.

Cache wijzigde dit bericht 01-10-2007 16:25 (10%)

Mijn ervaring is dat het minstens 3 dagen duurt als die shipped is vanuit China voordat ie bezorgd wordt. Dat ding moet nog door de inklaring en naar het distributiecentrum. Die van mij is vanmiddag op het vliegtuig gegaan, die komt dus woensdag aan en dan gaan ze donderdag of vrijdag rijden. Niet eerder.

Reg. datum: 30 augustus 2006

Hmm mijn imac staat al vanaf 30 spetember in Amsterdam....
30 sep 2007 11:11 Amsterdam Consignment Received At Transit Point

Mijn bezorgdatum zou 2 oktober moeten zijn ( morgen dus) maar het is nu al bijna vijf uur en hij is nog steeds niet naar een verzamelpunt in de buurt gegaan :?

Ik heb zo'n gevoel dat ik morgen nog niets in ontvangst kan nemen :r
Wat een kutgedoe dat wachten zeg, SCHIET OP MAN............. >:)

Zat0x wijzigde dit bericht 01-10-2007 16:37 (18%)

Volgens jou zullen ze dus niet een pakketje 's middags bezorgen die 's ochtends is aangekomen? Het vreemde is dat er bij mij nog steeds 2 oktober aangegeven staat als verwachte leverdatum... naja, we zullen zien.

Precies , ze zeggen nog 2 oktober . Daar gaan we dan ook maar vanuit 8)

Gelukkig heb ik dan nog een dag speling, aangezien de mijne gisteren al onderweg was. :P

Mmm ik kreeg gister de 30e een mail dat hij verzonden was, maar kan nu nog steeds niks tracken. Of ik doe het nog steeds verkeerd. Is de TNT altijd goed of moet je kijken wie hem naar je stuurt? Want bij mij is dat Flexnogwat en dan werkt de TNT dus niet?
Ik kreeg de 29e al een mail dat hij was verzonden . Dan ga ik er ook vanuit dat hij echt verzonden is . Of de TNT update hun gegevens laat of Apple probeert lollig te zijn.

Mijn vliegtuigje is nog steeds aan het vliegen denk ik, nog geen updates verder.

Vanaf wanneer krijg je dat tracknummer? Als hij overgevlogen is pas?
Reg. datum: 27 augustus 2003

quote:
FerdiV schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:10:
Mmm ik kreeg gister de 30e een mail dat hij verzonden was, maar kan nu nog steeds niks tracken. Of ik doe het nog steeds verkeerd. Is de TNT altijd goed of moet je kijken wie hem naar je stuurt? Want bij mij is dat Flexnogwat en dan werkt de TNT dus niet?
Nee jij moet op de site van flextronics kijken. :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

TNT zou afgelopen dinsdag (de 25e) mijn iPod touch afleveren, hoop gedoe, vanalles mis gegaan bij TNT en iedere nieuwe afspraak kwamen ze niet opdagen en vandaag meldden ze doodleuk dat ze mn pakket "kwijt" zijn.... erg handig allemaal... moest een onderzoek laten indienen bij Apple, gaat 72u duren en daarna gaan ze mogelijk een keer verzenden, moest rekening houden met 7 werkdagen... waarom zijn ze ooit gestopt met UPS?!

quote:
DeluxZ schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:42:
[...]

Nee jij moet op de site van flextronics kijken. :)
Mmm ja daar krijg ik dus een lege pagina... :( Maar heb nog geen track nummer, er is nog niks bekend over de verzending volgens mij.
Reg. datum: 05 juni 2004

hopakeee!!

Vanmiddag in Aalst (België) bij een reseller de knoop doorgehakt en de "low-end" MBP 2,2ghz besteld :P ! Ook ik stap, net zoals opvallend veel mensen hier, over naar Apple en kan ook niet wachten totdat ik dat ding in huis heb. Levertijd van twee weken en maar goed dat ik geen track&trace heb meegekregen want ook ik zou, net als jullie :) , me helemaal gek lopen maken en om het half uur gaan kijken of er nog veranderingen zijn!

En ach, wat zijn nou twee weken.....??forget it, dit worden de langste van mn leven tot nu toe!!!!

quote:
FerdiV schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:42:
Vanaf wanneer krijg je dat tracknummer? Als hij overgevlogen is pas?
Carrier Tracking Number moet je gebruiken, en dat nummer vind je bij Shipment Status.
Hoe kom je bij Shipment Status? Ga naar de apple site, klik op account en log in met je Apple ID en wachtwoord. Klik op volg paketten > volg deze zending en daar zie je links ergens het Carrier Tracking Number staan.
Als je pakketje met TNT post komt, ga hierheen. Vul daar je Carrier Tracking Number in en daar moet staan waar je pakketje ergens uithangt.

Reg. datum: 21 oktober 2002

quote:
Tafh schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:13:
[...]

hey heb je al even gebeld met apple? want je moet denk ik even vragen om je bestelling te splitsen (althans zo laten afleveren, moest ik ook even doen) normaal gesproken gaat het samen snapje, dus als de bestelling compleet is?
Ik heb tot 2x toe gevraagd (telefonetisch) of de order wel op split delivery stond en dat werd ook bevestigd. Ik heb het emailadres van deze persoon dus die zal k ns vertellen hoe mijn eerste ervaring met Apple tot nu toe verlopen is.

Anyway, it sucks!

quote:
Mindreaper schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 17:58:
[...]

Carrier Tracking Number moet je gebruiken, en dat nummer vind je bij Shipment Status.
Hoe kom je bij Shipment Status? Ga naar de apple site, klik op account en log in met je Apple ID en wachtwoord. Klik op volg paketten > volg deze zending en daar zie je links ergens het Carrier Tracking Number staan.
Als je pakketje met TNT post komt, ga hierheen. Vul daar je Carrier Tracking Number in en daar moet staan waar je pakketje ergens uithangt.
Dat nummer heb ik nog niet... :S Heb gister wel mail gehad dat hij verzonden is.
Reg. datum: 30 augustus 2006

UPDATE

01 okt 2007 18:53 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
01 okt 2007 18:51 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

28 sep 2007 20:06 Shanghai Shipped From Originating Depot
27 sep 2007 15:28 Shanghai Consignment Received At Transit Point
27 sep 2007 15:02 Shanghai Consignment Picked Up

Nu weet ik zeker dat hij morgen aankomt :D
(Imac)

Zat0x wijzigde dit bericht 01-10-2007 19:21 (66%)

-kwijt-

Jorijn wijzigde dit bericht 01-10-2007 19:30 (98%)
Reden: niet meer relevant

.

Dé Koning
Reg. datum: 25 september 2005

quote:
Zat0x schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 19:17:
UPDATE

01 okt 2007 18:53 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
01 okt 2007 18:51 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point

28 sep 2007 20:06 Shanghai Shipped From Originating Depot
27 sep 2007 15:28 Shanghai Consignment Received At Transit Point
27 sep 2007 15:02 Shanghai Consignment Picked Up

Nu weet ik zeker dat hij morgen aankomt :D
(Imac)
Nou, na dit gezien te hebben zal mijn Touch wss niet morgen aan de deur komen. :/
Er zijn gewoon 2 dagen overheen gegaan om dat ding in Amsterdam te krijgen!

Hahaa, het berichtje hieronder heeft me weer hoop gegeven.
Je hebt gelijk, had er niet aan gedacht. ;)

RnB wijzigde dit bericht 01-10-2007 19:51 (6%)

Stuntin' is a habit, get like me!

Nou, die 2 dagen waren wel in het weekend he, dan wordt er waarschijnlijk niet zo veel gewerkt.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws