Gathering of Tweakers

Quicksearch
Hier ook hetzelfde, besteld op de dag van de keynote, paar dagen later betaald, en nog steeds klaar gemaakt voor verzending al sinds een aantal dagen.. Ik word er niet blij van, terwijl al veel mensen hem ook al hebben.

Klaargemaakt voor verzending
Verwachte verzenddatum: 28 Sep, 2007
Verwachte leverdatum: 03 Okt, 2007 - 04 Okt, 2007

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

quote:
Cache schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:48:
Veel mensen die de touch hebben besteld 1-2 dagen na de keynote staan al ongeveer sinds 20 september op prepared for shipment... Apple moet nu gewoon doorpakken, anders zullen ze morgenochtend veel boze telefoontjes krijgen. :(
morgenochtend is het zaterdag, dat is nou net zo jammer, als het nu mis gaat kan je pas maandag je beklag doen.

Reg. datum: 30 augustus 2006

Heeft er iemand nog meer problemen met het tracken van de verzending?
Ik kan namelijk nergens iets vinden ... :|

Hee er staat nu bij mijn iPod 'Klaargemaakt voor verzending'. Dit stond er dacht ik eerst niet bij:

Verwachte verzenddatum: 09 Okt, 2007 - 12 Okt, 2007
Verwachte leverdatum: 17 Okt, 2007 - 23 Okt, 2007
Reg. datum: 05 maart 2004

Krijg je een mail als een product verzonden is? Geen zin om steeds in te loggen in de store en het te controleren, om vervolgens teleurgesteld de pagina weer te sluiten. :|

You cán Touch it!
Reg. datum: 03 december 2004

Twee jaar geleden toen ik m'n iPod 5G bestelde kreeg ik inderdaad een 'product is verzonden'-mail. Ik weet niet of dat veranderd is, maar ik neem aan dat je die mail nog steeds krijgt :)

"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie en Adriaan

Slechte zaak nog steeds niet verzonden.

Verwachte leverdatum: 03 Okt, 2007 - 04 Okt, 2007
:/

Same here, ik heb mijn bestelling geplaatst op 11 september. Die 17 dagen wachten heeft al lang genoeg geduurd O-)

Canon 30D+grip, 17-40F4 L, 17-85 IS, 70-200F4, 50 1.8, 580 EXII, 430 EX, Lowepro slingshot 300

iPod Touch

Verwachte leverdatum: 04 Oct, 2007 - 05 Oct, 2007

Spijtig

Hier ook nog steeds precies hetzelfde:

Prepared for Shipment
Ships by: 28 Sep, 2007
Delivers by: 03 Oct, 2007 - 04 Oct, 2007

Vraag me af ze vandaag nog weg gaan. in China is het in iedergeval al weer 29 sept.

Kunnen die kinderen in China niet gewoon 25 uur per dag werken voor die 1 euro per dag? Wij wachten al zo lang op onze iPod Touch :) Hopelijk is die al verzonden op 28 september .

Touchable

Mijn touch staat ook nog steeds op 28/3-4 om het maar zo even kort te noemen. TNT/TPG/UPS/FedEx/postduif krijgen het nog druk als Apple ze ein-de-lijk de deur uit doet.

Een banaan wordt nooit een appel

Reg. datum: 21 oktober 2002

Op het Apple forum gaf iemand aan dat er volgens Apple een vertraging is van ongeveer 3 dagen. Bestellingen met verzenddatum 28 sept. zouden uiterlijk aankomende dinsdag verzonden worden.
Belachelijk! Ik heb een split delivery verzocht ivm iMac 24" en iPod Touch. Besteld op 12 september. Het kan toch niet zo zijn dat je een maand op je bestelling moet wachten. Mag ik rente vragen voor de tijd dat mijn geld op hun rekening staat? Not cool Apple! Of is het echt zo dat de hele wereld massaal over aan het stappen is op MacOS?

quote:
Gn!uz schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:36:
Op het Apple forum gaf iemand aan dat er volgens Apple een vertraging is van ongeveer 3 dagen. Bestellingen met verzenddatum 28 sept. zouden uiterlijk aankomende dinsdag verzonden worden.
Belachelijk! Ik heb een split delivery verzocht ivm iMac 24" en iPod Touch. Besteld op 12 september. Het kan toch niet zo zijn dat je een maand op je bestelling moet wachten. Mag ik rente vragen voor de tijd dat mijn geld op hun rekening staat? Not cool Apple! Of is het echt zo dat de hele wereld massaal over aan het stappen is op MacOS?
Wat niet zo netjes van Apple is, is dat er yanks zijn die helemaal niks hoeven te wachten en zo de winkel in lopen (en in de UK ook) terwijl de trouwe fans al 3 weken wachten....

Niet netjes inderdaad. Waarom zou je hem dan nog bestellen als je hem sneller in de winkel hebt. :?

carfreak02 wijzigde dit bericht 28-09-2007 22:06 (5%)

verzonden!!! 5 oktober komt ie aan! :D

Cache wijzigde dit bericht 28-09-2007 23:18 (52%)

verzonden!!! :d

We verwachten dat uw bestelling op uw afleveradres afgeleverd wordt op of voor : 09.10.2007. Houd er rekening mee dat dit een geschatte levertijd is.

wtf?? zolang?

MikeyT85 wijzigde dit bericht 28-09-2007 23:26 (85%)

Ik heb helaas het gevoel dat het bij mij niet de 5e gaat worden, om de een of andere reden. Al veel dingen gelezen over orkanen die onze touch's terroriseren, fedex die uit zn neus eet (ok, wij hebben TNT, maar toch) en latere levertijden (zie hierboven :P )... Nou ja, we zullen zien. Iig staat er nu verzonden, dus ik kan straks rustig(er) slapen.

Reg. datum: 09 januari 2007

Naja de mijne is nog niet verzonden! Bléh..

Touch, 28/3,4

SFRtje wijzigde dit bericht 28-09-2007 23:42 (16%)

Ipod touch nog altijd niet verzonden ...
Maar mijn wireless keyboard dat normaal pas 12/10 werd verzonden komt maandag aan ...

Beetje raar allemaal :)

Mvg,

Thomas

@MikeyT85,
@Cache:

Wanneer hadden jullie de bestelling geplaatst als ik vragen mag?

FerdiV wijzigde dit bericht 29-09-2007 00:23 (7%)

Reg. datum: 30 augustus 2006

IEMAND AL GETRACKED?

Tracken lukt nog niet.

Ik had mn touch afgelopen maandag besteld, maar hij werd pas woensdag beoordeeld.

Hier nog steeds klaargemaakt om te verzenden, en ik had besteld op 7sept. waarom ze die orders dan nog niet eens op een 'normale' volgorde kunnen afwerken.

Mijn touch zou wel onderaan de stapel liggen ofzo. slordig van Apple, hoop dat ie nog een beetje op tijd aankomt (en dat er niet straks weer een weekend overheen moet gaan voor aflevering).

quote:
FerdiV schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:23:
@MikeyT85,
@Cache:

Wanneer hadden jullie de bestelling geplaatst als ik vragen mag?
23 september

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws