Gathering of Tweakers

Quicksearch
Chelsea

Ik heb hem voor de Wii, en ik moet zeggen dat hij me heel erg meevalt. Het spel ziet er goed uit, online werkt het erg lekker, en ook gewoon multiplayeren is erg goed te doen. Jammer dat mannetje wisselen het zelfde is als passen, en niet bijvoorbeeld, de toch vrij zijnde, 'c'-knop.

Echter, het spel blijft lekker te spelen, alleen scoren is erg pittig :)
/me
Reg. datum: 13 september 2005

Ik heb gisteren bij een vriend van me de PS2 versie gespeeld en al meteen moesten we opmerken dat het last had van haperingen en een zeer traag menu.
Toen een potje met gelijke stand werd afgesloten en we gingen penalty trappen liep het spel vast. Daarna de DVD er maar even uitgehaald en zag er al bekrast uit dus heeft die vriend het spel vandaag maar omgeruild voor een nieuwe. Maar nog steeds traag en vastlopers dus aan de DVD kan het niet liggen.
Waarschijnlijk is het spel te zwaar voor de PS2? Zijn er meer mensen met deze mening/ervaring

Dr. Cox: I love this moment so much, I want to have sex with it. (Scrubs!)

erg vet spel, scoren is lastig maar dat is ook deels gewenning van mijn kant.

Wat ik me afvraag, is het mogelijk een soort master league te doen zoals in pes? dat je dus competitie, beker en europees moet spelen en dergelijke. Heb al heel lang geen fifa meer gespeeld dus het is allemaal weer even wennen.

Vind het ook erg jammer dat deze nederlandse versie alleen spaans/nederlands/zweedse taal heeft. Ik had toch graag ook engels erin gezien, al was het alleen maar voor het menu

Suriname

op wereldklasse net gewonnen met 6-1 tegen PSV met Ajax en verlies ik daarna uit tegen VVV met 5-1 8)7

Reg. datum: 30 augustus 2004

quote:
TeAm-SvEn schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:41:
op wereldklasse net gewonnen met 6-1 tegen PSV met Ajax en verlies ik daarna uit tegen VVV met 5-1 8)7
tja het blijft fifa he ;)

gister hele middag FIFA08 gespeeld op PC, in de hoop dat je het leert te waarderen als je het wat meer kans geeft. ik heb me echter de hele middag kapot lopen ergeren aan die typische FIFA irritaties die er eigenlijk al vanaf 2000 inzitten. ik blijf erbij dat 99 de laatste leuke versie was en 98 was de topper. Grafisch is het zwak op mijn high-end PC valt me ook enorm tegen, verder presteert het spel het nog om regelmatig te stotteren ook. het spel is iets beter omdat het op een aantal punten meer op PES is gaan lijken. de "be a pro" modus vind ik ook echt helemaal niks, zo'n simpele gameplay optie die door de grote marketingmachine weer groots wordt uitgemeten, bah.

ik heb het nu weer gedeinstalleerd en ga maar de PES demo spelen tot dat daar het hele spel uit komt, ik snap echt niet wat mensen zien in FIFA (behalve de licentie en de rijke marketingmachine).

Ik vind bij fifa de schermtjes zo mooi bij PES is het allenmaal zo saai maar fifa speelt wat minder lekker dan PES maar ze komen wel elk jaar een stukje dichterbij.
Net weer een potje gedaan op wereldklasse met Excelsior gewonnen tegen Arsenal met 2-0 _/-\o_

Dream Of Calitomnication

quote:
TeAm-SvEn schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:41:
Dan heb je vast een sneak van wat er vanmiddag in de AremA gaat gebeuren ;)...
Ik heb gister FIFA met een kameraad van me gespeeld. Deze heeft de PC versie, ik de 360. Hij gaf idd aan dat de 360 vele malen beter en mooier is dan de PC versie.
Ik ben niet ontevreden over FIFA08 moet ik bekennen. Hoevwel ik vorig jaar ook stug heb volgehouden dat Pro Evo toch echt de betere serie is.

Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit

Bah het is echt onspeelbaar, nu je spelers niet meer fatsoenlijk kan selecteren. Met Shift selecteer je de helft van de tijd de keeper en S doet de helft van de tijd niks :(

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

ik heb het spel ook binnen, eerste instantie vind ik het er netjes uitzien.
Alleen met keyboard is irritant dus had ik nog een XBOX 360 USB Controller in de kast liggen, aansluiten installeren en ik dacht spelen.
Maar als ik dan FIFA 2008 opstart en ik naar My FIFA ga en dan controls kan ik hem niet selecteren, wat doe ik fout?

Reg. datum: 27 september 2006

Nou ik heb hem geinstalleerd, geprobeerd. En binnen 2 uur weer verwijderd. De laatste goede Fifa was 98. 07 was MET gamepad nog wel te doen maar brakke online ondersteuning. En mensen die serieus nog met het toetsenbord spelen? Dat kan echt niet. Ik ken hier ook een paar(1tje eigelijk) die heilig gelooft in het toetsenbord, maar je kan gewoon veel minder op een toetsenbord maar dat realiseren die mensen zich nooit. BIj fifa 07 was het ook fijn als je online ging en je zag dat iemand op het toetsenbord speelde->betekende dat ie een newbie was en dat je een win had. Nooit verloren tegen iemand met een toetsenbord(nou verloor ik sowiezo niet zoveel online :p).Maar de hoge dieptepass of cross op maat was echt heilig in 07 en die konden mensen met een toetsenbord niet normaal geven :p

Maar ik ga weer terug naar PES, Fifa is gewoon te simpel ik ben jarenlang fan geweest. Maar het word te simpel. Snelheid is bij fifa de enige statistiek die belangerijk is. En waarom er zoveel te doen was over die Be a Pro mode? Ik bedoel....je kan gewoon ingame ook met mannetjes rennen om ze op de goede plek te zetten. Doe ik bij pes ook altijd(dat speel ik samen met een huisgenoot). 1tje gaat voor de pressing de ander neemt met zijn mannetje de man van de ander over. Om er nou een hele game om heen te bouwen op het feit dat je kan lopen zonder bal en dat je in positie moet lopen, geeft een beetje de simpelheid van Fifa aan. Bij pes moet je op de hogere niveau's al goed vrijlopen voordat je de bal krijgt als je een goede aanval wil maken.

Het is zeker geen slecht spel. Maar het is gewoon geen voetbal. Het is een ren-je-rot-met-domme-keepers-en-alweer-debiel-commentaar spelletje geworden helaas.(al zijn al die 3 dingen toch wel kenmerkend aan de fifa reeks, en nee ik zeg niet dat het commentaar in PES beter is...die zuigt ook. Maar die van fifa is soms wel echt dramatisch wat ik me herinner van 07).

Zijn er meer mensen die de indruk hebben dat de AI van de keepers in 98/99 veel beter was dan tegenwoordig. Ik heb ze alweer zoveel domme acties zien maken, ik snap het gewoon niet zo moeilijk kan een keepersAI niet zijn maar ze doen het toch al weer bijna 10 jaar fout....

Xdoos Gamertag: Postius

Weet iemand hoe je overschakelt op Engels commentaar, die Youri Mulder begint me een beetje de keel uit te hangen. De blu-ray disc is groot genoeg voor meerdere talen.

Beathoven wijzigde dit bericht 30-09-2007 16:38 (18%)

Is er al een patch voor de Nederlandse namen en shirts? Dacht dat EA daar altijd WEL de rechten voor had.

Leegte

quote:
Beathoven schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:32:
Weet iemand hoe je overschakelt op Engels commentaar, die Youri Mulder begint me een beetje de keel uit te hangen. De blu-ray disc is groot genoeg voor meerdere talen.
Aan het begin engels selecteren helpt.Als je teminste die keuze krijgt....bij de PC altijd wel.

Postius wijzigde dit bericht 30-09-2007 17:01 (8%)

ElAiT

quote:
Beathoven schreef op zondag 30 september 2007 @ 16:32:
Je PS3 op Engels zetten, in de game zelf zit geen taaloptie.

Youri is zo erg..'De grasmat van de Allianz Arena kan in zn geheel naar buiten worden geschoven, maaarrr ze zijn vergeten wormen in de mat te stoppen! Nu ze dit wel hebben gedaan groeit het gras als kool'. Zo frustrerend.. :O

woeps.... verkeerde topic... never mind....

Dutch_Baseline wijzigde dit bericht 01-10-2007 13:40 (83%)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

quote:
Shaggy schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Je PS3 op Engels zetten, in de game zelf zit geen taaloptie.

Youri is zo erg..'De grasmat van de Allianz Arena kan in zn geheel naar buiten worden geschoven, maaarrr ze zijn vergeten wormen in de mat te stoppen! Nu ze dit wel hebben gedaan groeit het gras als kool'. Zo frustrerend.. :O
Thanks, dat is idd veel beter. Ik heb het idee dat de Engelse commentatoren 5 dagen in de studio gezeten hebben voor het opnemen en de Nederlandse commentatoren slechts een paar uur.

Daarbij kun je ook duidelijk horen dat ze niet in de Nederlandse maar Engelse vorm commentaar geven. 'Ik ben ... en naast mij zit ... ' Het klinkt in ieder geval niet natuurlijk. Dat doen ze bij het RTL nieuws ook, vind dat een beetje gemaakt Amerikaans.

Dat Youri er uberhaupt voor betaald heeft gekregen, hij herhaalt bijna alles wat Evert ten Napel zegt maar dan in andere woorden.

Beathoven wijzigde dit bericht 01-10-2007 15:41 (4%)

Dream Of Calitomnication

Hmmm, kun je op de PS3 de taal van het commentaar bepalen.. Weet iemand toevallig ook of dit op de 360 mogelijk is? Ik begin ook langzaam door te draaien van Youri en Evert... :(.
Voor de duidelijkheid, mijn versie geeft slechts 3 talen.. Nederlands, Spaans :? en Zweeds :?...
Nederlands, Duits en Engels was nog een logische verklaring voor geweest, maar dit...

Calitomnication wijzigde dit bericht 01-10-2007 15:40 (13%)

Wetse wat noow 't kwante is, det de meiste minse die heej zoë ein bietje de ganse daag rongkhange d'r gaar gen idee van hebbe wat heej noow eigelijk allemoal veur ein gewazel sjteit

quote:
Calitomnication schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:40:
Hmmm, kun je op de PS3 de taal van het commentaar bepalen.. Weet iemand toevallig ook of dit op de 360 mogelijk is? Ik begin ook langzaam door te draaien van Youri en Evert... :(.
Voor de duidelijkheid, mijn versie geeft slechts 3 talen.. Nederlands, Spaans :? en Zweeds :?...
Nederlands, Duits en Engels was nog een logische verklaring voor geweest, maar dit...
De tip van Shaggy heeft voor de PS3 gewerkt, ik weet niet of de XBOX in de voorkeuren taalinstellingen heeft staan. :)

quote:
Beathoven schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:41:
[...]

De tip van Shaggy heeft voor de PS3 gewerkt, ik weet niet of de XBOX in de voorkeuren taalinstellingen heeft staan. :)
Volgens mij die van mij staat gewoon op engels :-p

Reg. datum: 06 januari 2004

Ik was eigenlijk al vanaf minuut 1 teleurgesteld, er zit weer geen 1280 x 800 bij... 8)7

- That's the way the cookie crumbles -

Ik heb hem besteld voor de 360 na alle goede verhalen op verschillende sites. Ik had gezworen nooit meer een FIFA te kopen, maar ik zit in een gameloze periode en wil een spel ter overbrugging naar PES2008.

Op de 360 kan je alleen maar voor NL, Zweeds en Spaans kiezen... Dit is de reden waarom ik hem in engeland heb besteld. Moet alleen wat langer wachten voordat hij binnen is.

Gamertag => Macer NL / Nikon D80

Dream Of Calitomnication

quote:
Beathoven schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 15:41:
[...]

Ik zal vanavond weer eens kijken.. Anders mijn versie maar Marktplaatsen en Play.com gebruiken om een Engelse aan te schaffen..

Ik vind het best aardig spelen op mn oude P4 2,6, 1,5GB en 6600GT.
Draait soepel op 1600*1200 @ high...
Best vreemd, vergeleken Fifa07 die totaal niet draaide.
Met rumblepad2 en knoppen zoals pes is het best lekker.

Weet iemand toevallig waar ik ergens de knoppenlayout voor fifa 2008 kan vinden zoals die op de PS2/PS3 gelden? Ik heb namelijk een Logitech Rumble 2 (wat gewoon een PS2/3 controller is qua layout). Maar tot nu toe kan ik nergens vinden hoe die knoppen dus ingesteld moeten worden...

Of zou iemand zo lief willen zijn dat eventjes hier te typen?

Intel Core 2 Duo E6600 | AUS P5B-E | 2GB Kingston PC6400 | MSI 8800GTS 640MB | X-Fi XtremeMusic | WD Raptor 36GB ADFD | 2 x 320GB Barracuda 7200.10 (200GB RAID0, 200GB RAID1) | Cooler Master Mystique 631 | Scythe Infinity | EEE PC 701 4G Wit

quote:
Luuk1983 schreef op maandag 01 oktober 2007 @ 16:03:
Weet iemand toevallig waar ik ergens de knoppenlayout voor fifa 2008 kan vinden zoals die op de PS2/PS3 gelden? Ik heb namelijk een Logitech Rumble 2 (wat gewoon een PS2/3 controller is qua layout). Maar tot nu toe kan ik nergens vinden hoe die knoppen dus ingesteld moeten worden...

Of zou iemand zo lief willen zijn dat eventjes hier te typen?
Ik gebruik die ook. Twee stuks zelfs. Zwaar relaxed!!! Ik gebruik even de PS gamepad in mijn uitleg, omdat ik ff niet weet wat de indeling/benaming is van de Logitech controller

L1: Mannetje switchen, hoge diepte pass, geplaatst schot, vroege voorzet
L2: Lobje

Kruisje: Lage pass, conservatieve tackel

Vierkantje: Schieten/koppen op doel, Bal weg "peunen"

Rondje: Hoge pass, strakke lage voorzet (dubbel tap), sliding

Driehoek: Diepte pass

R1: Sprinten
R2: Pace-control

Rechter pookje: Tricks

edit: Of bedoel je dit niet.... :S

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws