Hoofdcategorieën
Topicacties

[MULTI] Fifa 08 bevindingen

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 04 januari 2005

Pfff, zal wel gewenning zijn, net wat de TS zegt:

Ik ben te gewend aan fifa 07, speelde die op Legend en kon makkelijk winnen, ook met slechte teams. Nu is dat wel even anders... Manager mode begonnen met Zaragoza op World Class. Van de 10 wedstrijden win ik er 1, verlies er 4 en speel er dus 5 gelijk... Ontslag nadert :P 4 doelpunten kunnen maken en niet echt het gevoel dat ze goed waren gecreeerd (2 gelukjes, vrijetrap en een penalty). Het spel blijft hangen op het middenveld, er vallen weinig gaatjes en ik raak dan snel gefrustreerd... Jouw team lijkt gewoon niet mee te werken met ruimtes opzoeken. Het ergste is nog verdedigen. Ik kan niet wennen aan de wisseling van knoppen bij het speler selecteren. Voorheen zat dit samen met de pass-knop, maar nu met de tactics modifier. Ik hoop dat hier snel een patch voor komt want ik zie het nut er niet van in... |:(
Maja, nog even verder oefenen denk ik, alles went. ;)

<3 Bob-omb
Reg. datum: 12 augustus 2002

Niemand geinteresseerd in een potje Direct IP ?
Singleplayer is toch wat minder dan multiplayer.
En via EA's online"portal" spelen lukt niet met mijn versie ;)

Reg. datum: 25 november 2005

quote:
Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:58:
Niemand geinteresseerd in een potje Direct IP ?
Singleplayer is toch wat minder dan multiplayer.
En via EA's online"portal" spelen lukt niet met mijn versie ;)
foei! :X

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

<3 Bob-omb
Reg. datum: 12 augustus 2002

quote:
Ik ga 'm kopen voor de Wii :+
Schijnt zelfs beter te zijn dan de PC versie :P

quote:
Tha-PC-Legend schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 21:28:
[...]

Ik ga 'm kopen voor de Wii :+
Schijnt zelfs beter te zijn dan de PC versie :P
haha... fair enough... ;)

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Reg. datum: 05 oktober 2002

Ik heb hem op de pc es effe zitten proberen. Maar weet iemand waarom de PC versie er zo slecht uitziet t.o.v Xbox360? Er is met geen mogelijkheid gras te krijgen in het optie menu. Ik heb alles op zijn max gezet en het ziet er naar mijn mening toch echt niet goed uit. Is dit op de een of andere manier aan te passen? Of ziet de PC versie er gewoon minder uit.

My GrEaTeSt FeAr Is To RuN oUt Of B33r !

Dream Of Calitomnication
Reg. datum: 10 september 2001

Ik heb sinds vandaag ook FIFA08 (360). Afgelopen jaar heb ik 07 links laten liggen en ben ik voor PES6 gegaan. Na het bekijken en spelen van de demo's is de keuze toch weer op FIFA gevallen. Ik moet zeggen dat het spel lekker wegspeelt. De graphics zijn zeer netjes en het is niet meer een standaard "ik ren naar voren en scoor" spel. Zeer netjes.
Het is alleen jammer dat ik de FIFA met NL commentaar heb gehaald. Heb er helemaal niet bij stilgestaan. Dus nu moet ik het met Evert en Jouri doen :&#039;(...

Foo sjizzel moo nizzel taege de tom tom dizzel

Reg. datum: 03 januari 2001

quote:
KnucklesX schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:02:
Ik heb hem op de pc es effe zitten proberen. Maar weet iemand waarom de PC versie er zo slecht uitziet t.o.v Xbox360? Er is met geen mogelijkheid gras te krijgen in het optie menu. Ik heb alles op zijn max gezet en het ziet er naar mijn mening toch echt niet goed uit. Is dit op de een of andere manier aan te passen? Of ziet de PC versie er gewoon minder uit.
EA had vorig jaar al bekend gemaakt voor de current gen (PS2/PC/Xbox) enkel een PS2 versie te maken en die dan te porten naar de andere 2. Kortom, ze doen geen moeite meer om graphics voor PC versie te upgraden. En dan vind ik erg jammer.

quote:
Calitomnication schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:07:
Ik heb sinds vandaag ook FIFA08 (360). Afgelopen jaar heb ik 07 links laten liggen en ben ik voor PES6 gegaan. Na het bekijken en spelen van de demo's is de keuze toch weer op FIFA gevallen. Ik moet zeggen dat het spel lekker wegspeelt. De graphics zijn zeer netjes en het is niet meer een standaard "ik ren naar voren en scoor" spel. Zeer netjes.
Het is alleen jammer dat ik de FIFA met NL commentaar heb gehaald. Heb er helemaal niet bij stilgestaan. Dus nu moet ik het met Evert en Jouri doen :&#039;(...
Haha! Geen paniek! Dat heb je niet. Je moet alleen als je het spel start en je gevraagd wordt een land te kiezen, niet Nederland selecteren maar "gewoon" Engels. Ik stonk daar bij Fifa07 ook in en volgens mij hebben ze bij deze nieuwe versie het zelfde geintje uitgehaald! Voor als je neefje komt spelen denk ofzo... ;)

edit: Ik zie nu trouwens dat je de Xbox-versie hebt. Weet eigenlijk niet of je dan ook een land moet kiezen aan het begin...

Dutch_Baseline wijzigde dit bericht 29-09-2007 01:53 (6%)

quote:
KnucklesX schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 00:02:
Fifa op de console ziet er altijd anders uit dan op de pc. Ik heb de pc versie en moet eerlijkheidshalve bekennen dat de versie op de console er mooier uitziet. Was bij 07 ook al het geval. Gras is mooier, stadion in (beter uitgewerkt) 3D (zie je vooral bij de ringen van een stadion) en het publiek is mooier. Dat geldt voor de Xbox als de PS3. Heb zelf ook een PS3, maar heb ondanks de graphics toch voor de pc versie gekozen omdat ik die simpelweg veel beter vind spelen. Op de consoles heb ik het idee meer met een arcade game bezig te zijn...

Dream Of Calitomnication
Reg. datum: 10 september 2001

quote:
Dutch_Baseline schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 01:49:
[...]

Haha! Geen paniek! Dat heb je niet. Je moet alleen als je het spel start en je gevraagd wordt een land te kiezen, niet Nederland selecteren maar "gewoon" Engels. Ik stonk daar bij Fifa07 ook in en volgens mij hebben ze bij deze nieuwe versie het zelfde geintje uitgehaald! Voor als je neefje komt spelen denk ofzo... ;)

edit: Ik zie nu trouwens dat je de Xbox-versie hebt. Weet eigenlijk niet of je dan ook een land moet kiezen aan het begin...
Trust me.. Ik speel Fifa vanaf de '98 versie en deze keuze is bekent. Zo had een kameraad die ook op de PS2.. Ik kan alleen maar kiezen tussen Spaans, Zweeds of Nederlands... Voor de rest niets... ;(. Had ik dat geweten had ik het op Play.com besteld.. Maja.. Het gaat toch om het spelletje zelf, dat speelt lekker weg.. Commentaar van PES6 was ook niet alles ;)

Foo sjizzel moo nizzel taege de tom tom dizzel

Reg. datum: 21 januari 2007

Erg vervelend om te zeggen. Maar ik speel als sinds jaar en dag de fifa reeks en heb het idee dat het na fifa 2004 alleen maar slechter is geworden. Zojuist 08 gespeeld op de pc en het was echt een afknapper. Grafisch is het echt een drama (en nee, mijn computer is redelijk nieuw dus daar ligt het niet aan). gameplay is ook ruk. Kortom, fifa heeft het een beetje afgedaan voor mij.

Iemand een idee hoe ik mijn manager savegame op een andere pc kan spelen? Het kopieren van het mapje memorycard heeft geen zin.

Ik ben uniek, net als iedereen

quote:
Dutch_Baseline schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 11:20:
[...]

Die stemmen zijn Clyve Tylseley en Andy Gray. Dat zijn dé commentatoren in Engeland. Niet echt een gevalletje van copieëren dus....
Dat klopt ja, maar ze kunnen wel gewoon de stemmen van de vorige fifa 07 (dat waren de zelfde twee) copyen en in die nieuwe gebruiken.

Voor namen maakt dat niks uit, maar steeds het zelfde comentaar tijdens rust gaat ook beetje vervelen, dat hadden ze van mij best meer mogen vernieuwen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Feyenoord!!

quote:
SithWarrior schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 14:33:
[...]

Dat klopt ja, maar ze kunnen wel gewoon de stemmen van de vorige fifa 07 (dat waren de zelfde twee) copyen en in die nieuwe gebruiken.

Voor namen maakt dat niks uit, maar steeds het zelfde comentaar tijdens rust gaat ook beetje vervelen, dat hadden ze van mij best meer mogen vernieuwen.
Volgens mij doen ze dat ook gewoon. Het commentaar wordt gewoon elk jaar weer een stukje uitgebreider. Ze behouden de basis en daar komt elk jaar weer een nieuw stuk commentaar bij. Het is ook niet te doen om elk jaar het wedstrijdcommentaar helemaal opnieuw te doen.

uhm...

Reg. datum: 30 april 2004

Het is nog steeds dezelfde bagger op de PC. Waarom gebruiken ze die engine van de 360 niet op de PC zodat de PC gamers ook nog eens wat hebben. En ik vindt persoonlijk het voetbal-werk op de 360 ook veel beter en mooier. Ik heb het idee dat ik een Fifa07 speel met nieuwe teams en spelers.

Metalbuster wijzigde dit bericht 29-09-2007 15:14 (33%)

Jeune loop

Ehm ik heb hem nu ook...allemaal leuk en aardig die veranderingetjes, maar één ding is echt zwaar k*t: ik speel met een keyboard, en LSHIFT is daarop de knop waarmee je om een positie "knokt", je de bal meeneemt in de loop als je wordt aangespeeld etc. Maar...die knop zorgt er in FIFA 08 ook (soms :? ) voor dat je de keeper controlled....dus speel je iemand vrij voor de keeper, wil je de bal meenemen, dus je drukt op de linker Shift, is opeens je keeper 100m verderop geselecteerd? Hoort dit?

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

www.robertjan.org

Ik ben overgestapt met deze games op een gamepad, je kan eigenlijk niet anders, want op het keyboard is het nu gewoon geen doen meer met de vele toetsencombinaties...

Nikon D50, Nikkor 18-70 f3.5-4.5, Tamron 80-210 f4.5-5.6, Nikkor 50mm f1.8, Crumpler Stunner

Jeune loop

quote:
RobertJ schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 17:09:
Ik ben overgestapt met deze games op een gamepad, je kan eigenlijk niet anders, want op het keyboard is het nu gewoon geen doen meer met de vele toetsencombinaties...
Fifa 07 ging 95% goed; af en toe mis je dat je niet 100% perfect kunt richten. Maar dit is beduidend irritanter.

leoaq.fm // Spatie Gebruik / I was bent over a broken pinball machine in a bowling alley and I threw it all away.

quote:
Metalbuster schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 15:13:
Het is nog steeds dezelfde bagger op de PC. Waarom gebruiken ze die engine van de 360 niet op de PC zodat de PC gamers ook nog eens wat hebben. En ik vindt persoonlijk het voetbal-werk op de 360 ook veel beter en mooier. Ik heb het idee dat ik een Fifa07 speel met nieuwe teams en spelers.
Het is inderdaad rampzalig op PC. De voorbije 3 jaar had ik: belachelijke LOD die me doet terugdenken aan 98, slechte preformance ondanks de slechte graphics, verschrikkelijke preformance in de menu's, een soort DoF effect in replays dat non-stop verkeerde dingen lelijk blurt enz enz. Er is niks aan optimized, er is niks support voor...

Met andere woorden EA geeft geen rats om FIFA op PC. Ofwel release je een goede PC versie, ofwel doe je het niet. Want dit is afzetterij.

Reg. datum: 18 juli 2005

Hoeveel seizoenen kan je op e pc Be A Pro spelen?

Hopelijk dat het volgend seizoen wat uitgewerkter uitziet zoals een stand in Be A Pro en dat je een transfer kan verdienen naar een andere club dat zou allenmaal wel cool zijn :)

She could be you

quote:
TeAm-SvEn schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:46:
Hoeveel seizoenen kan je op e pc Be A Pro spelen?

Hopelijk dat het volgend seizoen wat uitgewerkter uitziet zoals een stand in Be A Pro en dat je een transfer kan verdienen naar een andere club dat zou allenmaal wel cool zijn :)
Volgens mij geen enkel seizoen, alleen een enkele wedstrijd. Althans, dat begreep ik uit een review.

De PC versie is idd een ondergeschoven kindje. Ik ben afgehaakt nadat ik met FIFA2005 verspringende menu's had omdat ik een draadloos toetsenbord heb. In de vorige 2 demos (2006 en 2007) was het probleem er nogsteeds.

Zamorano wijzigde dit bericht 29-09-2007 18:50 (19%)

quote:
Zamorano schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 18:48:
[...]

Volgens mij geen enkel seizoen, alleen een enkele wedstrijd. Althans, dat begreep ik uit een review.

De PC versie is idd een ondergeschoven kindje. Ik ben afgehaakt nadat ik met FIFA2005 verspringende menu's had omdat ik een draadloos toetsenbord heb. In de vorige 2 demos (2006 en 2007) was het probleem er nogsteeds.
Ik heb gisteravond en vandaag de hele middag zitten spelen met mijn broer. Wij vinden het juist wél een vet spel! Wij merken duidelijk dat de gameplay getweaked is in de positieve zin van het woord. 100% zuivere passjes kun je wel degelijk geven nog steeds. Het is alleen wel een stuk moeilijker geworden. Volgens mij kun je bij de settings ervoor kiezen dat je geholopen wordt bij het passen. Volgens mij switched die dan naar de oude manier van pasen vavn 07.

Je moet hem ook niet vergelijken met de Xbox of PS3 IMO. Die versies zien er idd wat mooier uit, maar ja... Bij de pc moeten ze toch rekening houden met de minder snelle pc's denk ik??? Daarnaast speelt hij wat langzamer op de consoles.

Al met al vind ik / vinden wij het wederom een betere Fifa dan zijn voorganger.

Extremistisch Tweakertje
Reg. datum: 26 juni 2004

quote:
[...]
Met de Be A Pro Co-op iig 1 seizoen.
Weet nog niet of je daarna verder gaat...

@hierboven
Met een controller is het vast leuker ja.
Ik heb wel een controller maar die heeft maar een paar knopjes, dat schiet dus ook niet erg op.

SH4D3H wijzigde dit bericht 29-09-2007 19:15 (20%)

:: X360 Gamertag: SH4D3H :: This line intentionally left blank. :: Specs ::

quote:
[...]

Heb ik ook. Een old school draadloze van Logitech. Trouwens, wij hebben hier 2 controlers met rumble van Logitech, echter alleen 1 van deze twee trilt ook daadwerkelijk. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? Bij het opstarten van de game trillen ze overigens allebij even...

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: