Reg. datum: 04 januari 2005
Reg. datum: 04 januari 2005
Pfff, zal wel gewenning zijn, net wat de TS zegt:
Ik ben te gewend aan fifa 07, speelde die op Legend en kon makkelijk winnen, ook met slechte teams. Nu is dat wel even anders... Manager mode begonnen met Zaragoza op World Class. Van de 10 wedstrijden win ik er 1, verlies er 4 en speel er dus 5 gelijk... Ontslag nadert
4 doelpunten kunnen maken en niet echt het gevoel dat ze goed waren gecreeerd (2 gelukjes, vrijetrap en een penalty). Het spel blijft hangen op het middenveld, er vallen weinig gaatjes en ik raak dan snel gefrustreerd... Jouw team lijkt gewoon niet mee te werken met ruimtes opzoeken. Het ergste is nog verdedigen. Ik kan niet wennen aan de wisseling van knoppen bij het speler selecteren. Voorheen zat dit samen met de pass-knop, maar nu met de tactics modifier. Ik hoop dat hier snel een patch voor komt want ik zie het nut er niet van in...
Maja, nog even verder oefenen denk ik, alles went.
Ik ben te gewend aan fifa 07, speelde die op Legend en kon makkelijk winnen, ook met slechte teams. Nu is dat wel even anders... Manager mode begonnen met Zaragoza op World Class. Van de 10 wedstrijden win ik er 1, verlies er 4 en speel er dus 5 gelijk... Ontslag nadert
Maja, nog even verder oefenen denk ik, alles went.