Ik heb een mogelijke oplossing gevonden voor men probleem die hierboven was vermeld
Als ik met Mkvmerge (gui voor mkvtoolnix) een vb 7gb file split en 4gb en de rest, dus ik bekom 2mkv's die net onder de 4gb limiet van FAT32 valt, als ik deze beide apart invoer in gotsent dan bekom ik 2 stukken die WEL afspelen op de xbox360.
Sentry moest je tijd hebben zou je dan een optie kunnen maken om de MKV's te splitsen voor men de rest van de conversie doet In de plaats van dat je op het laatste de MP4 split ? of gewoon deze functie voor een xbox360 inbouwen ? Denk er wel aan als je de mkv op voorhand split, dat men dan 2x de conversie moet doen voor stuk 1 en 2, spreekt voor zich maar ik kan het maar effe melden
Ahja, als je met MKVmerge (mkvtoolnix) de file split, dan werkt de 2de file in media player NIET, toch neemt gotsent die aan, convert die naar een .mp4 en dan werkt 2de file wel perfect.
Nog iets... als de MKV zelf al subs hebt, haalt je programma dit eruit, maar steekt deze er nietmeer opnieuw in de bekomen mp4 ? wat hij in een vorige versie wel deed dacht ik, nu laat hem gewoon movie.ass staan in de output dit samen met de bekomen mp4
Groetjes