Hoofdcategorieën
Topicacties

iPhone importeren

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 64 65 66 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 23 december 2006

quote:
Thirteen schreef op donderdag 27 september 2007 @ 15:55:
Ben ook zwaar aan de twijfel of ik 'm niet gewoon bestel uit Amerika ipv wachten op realease in Nl of een evt. 3g...
Maar dat ebay ben ik nog niet zo in thuis en zeker niet voor bestellen vanuit Amerika.
Kan iemand mij vertellen waar je op moet letten en wat verstandig is.. Moet ik een fully unlockte versie kopen of een gesealde doos dat ik zelf aan de slag ga.
Hoe hebben jullie dit gedaan en wat is de prijs waar ik op moet rekenen.

ps. Ik zie ook wel eens Iphones met nes emulators al voorgeinstalleerd enzo.. Dat hoeft van mij sowieso niet, wil gewoon een bijna originele Iphone welke ik met T-mobile NL kan gebruiken..
Het voordeel van een geunlockte versie is dat ie al uit de doos is geweest en getest, een gesealde zou best een DOA kunnen zijn? en wat moet je dan?

Zelf heb ik die van mij via marktplaats en geseald gekocht, was ie DOA geweest had ik simpel terug kunnen gaan naar de verkoper in Nederland. Dan maar een paar tientjes meer uitgeven.

Reg. datum: 16 oktober 2002

Mijn ongeduldigheid heeft er voor gezorgd dat ik hem vanmiddag zelf ben gaan halen bij het sorteercentrum/inklaringsdienst. Na een uurtje wachten daar kon hem eindelijk mee naar huis nemen, ondanks dat hij daar al maandag was binnen gekomen was er nog geen enkel teken dat ze ermee bezig waren.

Iedereen die er dus 1 uit Amerika laat versturen zou ik aanraden om hem met UPS te laten versturen als je hem snel in huis wilt hebben.

« '-_-' »

Nog iets moeten betalen aan de douane? Waar zit TNT inklaring? Ik zou hem morgen moeten krijgen, ligt al bij de douane sinds maandagochtend.
Ik heb na lang wikken en wegen ook mijn iPhone geordered. :)
Via Ebay met "koop nu" een iPhone 8GB besteld bij iemand uit de VS.

Kosten waren:

$449.00 voor de iPhone,
$34,95 voor de shipping (USPS Express 5-7 dagen)
$483.95

Omgerekend (met paypal tarief) is dat 483.95*1.38=350.60 Euro
Nu nog de invoerbelasting, is dat gewoon 19%?
Zoja dan wordt het totaal 417.21 Euro

Toch best netjes :)
Waar heb jij die gevonden..??:)

Van 449 voor de Iphone.

En dan dus incl verzenden zo'n 350 euro!

Ik ben ook op zoek naar een Iphone, voor max 350 euro incl verzenden :)

.

De advertentie is nu vervallen, maar dit is de verkoper.
Reg. datum: 22 januari 2004

Nou ben ik toch benieuwd. Mijn IPhone is gisteren besteld op store.apple.com en geshipped vanuit China (daar zit blijkbaar het Apple DC) naar een adres van de schoonfamilie in de US. Hopelijk met oude firmware om de wel bekende redenen..(1.1.1 is vandaag gereleased). Zal het hier wel laten weten..

The house of bushes
Reg. datum: 19 juni 2003

De mijne hangt sinds vanochtend 6u 'in transit' in Eindhoven. Any chance dat ie dan vandaag nog out-for-delivery gaat..?

24" Intel iMac 2.8Ghz Core2Duo Extreme 4GB Ram - MBP 2.16 Ghz Core2Duo 3GB Ram - iPhone3G 16GB - iPhone 8GB - iPod Classic 80Gb - AppleTV 160Gb - PS3 40Gb -Canon EOS 400D- The House of the Future has no Windows

quote:
FFWD schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:00:
Nog iets moeten betalen aan de douane? Waar zit TNT inklaring? Ik zou hem morgen moeten krijgen, ligt al bij de douane sinds maandagochtend.
Ja moest ¤ 58,52 betalen omdat ik ook een betalingsbewijs moest laten zien van de iPhone. Dat sorteercentrum (afd. inklaring) zit op de Gyroscoopweg 4-8 in Amsterdam.
Ik denk echt niet dat je hem vandaag al ontvangt, maandag op zijn vroegst ben ik bang voor.

« '-_-' »

Vanochtend even gebeld met TNT Inklaring, het pakketje hadden ze niet meer. Waar hij precies was en of hij vandaag nog bezorgd wordt weten ze niet.
Reg. datum: 26 november 2002

quote:
FFWD schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 13:33:
Vanochtend even gebeld met TNT Inklaring, het pakketje hadden ze niet meer. Waar hij precies was en of hij vandaag nog bezorgd wordt weten ze niet.
Ook s ff gebeld: "dat pakket staat nog aan het begin van het proces, moet nog ingeklaard worden"...
Staat er al sinds maandag, schiet lekker op dus :O

matthijst wijzigde dit bericht 28-09-2007 14:35 (3%)

quote:
matthijst schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 14:35:
[...]

Ook s ff gebeld: "dat pakket staat nog aan het begin van het proces, moet nog ingeklaard worden"...
Staat er al sinds maandag, schiet lekker op dus :O
Dit was bij mij dus ook het geval, daarom heb ik hem maar zelf opgehaald, die lui daar werken niet echt door...

Ik ben zeer waarschijnlijk van plan om een Iphone te gaan kopen.

Dit zou er dan één van ebay worden, met FW 1.02? en een geunlockte versie.

Nu is mijn vraag, moet ik hem wel kopen (niet ivm het hacken, maar gewoon de vooruitgang) Ik heb op dit moment namelijk de W800i en deze is ook nog erg goed en mooi. Heeft een flitser, kan filmen en kan bijvoorbeeld wel bestanden verzenden via bluetooth! Hoe is de 2MP camere vergelijken met de Iphone en de mijne? Wat zouden jullie doen, w88 op een andere en betere phone of nu de Iphone kopen....

en dan.. ALS ik de iphone zou hebben, hoe gaat dit dan in zn werk?? Ik zou dan een geunlockte versie hebben. Maar hoe gaat dat met het activeren?? En dat Itunes? En nu met de nieuwe firmware..?

Ik kan er dan toch nog gewoon mee bellen, zolang ik mijn Phone niet update?? Of wilt hij automatisch updaten???

Alvast bedankt!! :)

.

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
FFWD schreef op donderdag 27 september 2007 @ 21:00:
Nog iets moeten betalen aan de douane? Waar zit TNT inklaring?
Ik zou hem morgen moeten krijgen, ligt al bij de douane sinds maandagochtend.
Zit op Schiphol :) Ben daar ook naartoe geweest toen m'n mp3 speler aankwam :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Reg. datum: 11 februari 2006

Heb mijn iphone binnen 4 dagen ontvangen.. verzonden via USPS.. geen extra kosten :)

ach, wat zal ik zeggen

Kwam via marktplaats op deze site; www.4-less.eu en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze winkel. Want 8 gb voor 429,- is wel erg aantrekkelijk. Dat geld ook voor de rest van de prijzen overig.

"Sleep is important. Bill Gates once said that his programmers worked 72 hours straight to get done before the deadline. We all know the result: Windows. - Again, sleep IS important". - Professor Bob Stickgold

Reg. datum: 17 augustus 2004

Nouw, over een paar uur vertrek ik voor 5 dagen richting New York. Hopelijk lukt het om 2 iPhones en een iPod touch mee te nemen, we zullen zien. En natuurlijk genieten van de stad ;) Tot over 5 dagen, ik zal laten horen hoe het gegaan is!

Ik heb net een Iphone gekocht via ebay!! :)

Voor ¤375 incl verzenden, van de verkoper: "thegiver2000"

Dit is een NIEUWE en nog gelockte Iphone, met zeer waarschijnlijk de 1.02 FW.

Als ik de telefoon thuis heb, wat moet ik dan gaan doen?

Ik wil hem natuurlijk gaan activeren, en uiteindelijk unlocken. Maar hoe moet ik te werk gaan? En wilt hij niet automatisch updaten naar 1.1.1.????

Bedankt!! :)

.

koekebakker 1e klas
Reg. datum: 29 juni 1999

quote:
Johantjuuh schreef op zaterdag 29 september 2007 @ 16:37:
, wat moet ik dan gaan doen?

Maar hoe moet ik te werk gaan?
die vragen kun je beter weg halen hier. er zijn diverse andere sites waar je die vragen mag stellen :)

ff nix :(

Changable Avatar

Hoe zijn de algemene ervaringen hier met iPhones via ebay? Heb er zo'n wantrouwend gevoel over, waardoor ik het nog nooit heb gebruikt. Het enigste wat bij mij bekend is waar ik op moet letten is het positieve percentage?

Don't like my avatar? Change it: Avatar Changer!! Mijn website: Arjan van de Wiel.com

Reg. datum: 11 februari 2006

quote:
TheLostSonOfGod schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:59:
Hoe zijn de algemene ervaringen hier met iPhones via ebay? Heb er zo'n wantrouwend gevoel over, waardoor ik het nog nooit heb gebruikt. Het enigste wat bij mij bekend is waar ik op moet letten is het positieve percentage?
powersellers zijn te vertrouwen.. word je ook gedekt door paypal voor als het misgaat.. :)

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
TheLostSonOfGod schreef op zondag 30 september 2007 @ 00:59:
- Hoog percentage positieve feedback (voor duurdere items)
- Groot aantal verkopen
- Betalen met Paypal en als je hebt: Paypal icm. creditcard, dan krijg je je geld altijd terug (uit ervaring, meerdere keren door zowel Paypal als VISA geld terug laten boeken na niet ontvangen van bestelde items)...

matthijst wijzigde dit bericht 30-09-2007 10:02 (3%)

Reg. datum: 31 januari 2005

Heeft er iemand al is met succes een iPhone via Marktplaats gekocht? Ik zie allerlei advertenties van 500+ euro, dat vind ik wat veel, er zijn er ook een paar van rond de 400 maarja, zijn die dan te vertrouwen.?

Macbook Pro Mid 2009 15" 2.66Ghz 4GB 320GB OSX Snow Leopard + Windows 7 + Windows XP | iPhone 3G 16GB 3.0 | Core i7 @3.5GHz P6T-Deluxe 6GB HD4870OC1GB 150GB VelociRaptor 2x Samsung F1 1TB Samsung 245B + 204B

Reg. datum: 15 november 2004

quote:
notgib schreef op vrijdag 28 september 2007 @ 20:45:
Kwam via marktplaats op deze site; www.4-less.eu en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met deze winkel. Want 8 gb voor 429,- is wel erg aantrekkelijk. Dat geld ook voor de rest van de prijzen overig.
Dat is idd best goedkoop. Iemand ervaring?

Reg. datum: 02 oktober 2003

Volgens mij is importeren toch een stuk goedkoper hoor?

Zit er ook aan te denken om er eentje te laten overkomen. Maar eerst maar eens verdiepen in Ebay voordat ik doei kan zeggen tegen 400/500 dollar.

Wat zijn trouwens redelijke prijzen voor de 4gb en de 8gb modellen?

8 gig zie ik met name voor 499 worden aangeboden.
4 gig zie ik voor o.a. 399 aangeboden worden.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 64 65 66 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: