Hoofdcategorieën
Topicacties

iPhone importeren

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 63 64 65 66 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 19 januari 2003

quote:
frankpaul1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:14:
Hahaha,

ik wilde alleen maar duidelijk maken dat dit soort sites in een half uur opgezet zijn en dat het nogal makkelijk is om op deze manier geld uit mensen te kloppen. Ik handel al lang genoeg op internet om de verdachte sites te onderscheiden van de echten en deze site lijkt gewoon heel erg verdacht.

Kijk voor de gein maar eens op internetoplichting.nl, daar komen dit soort sites elke dag wel een keer langs. Het ophalen in Munchen moet toch een belletje doen rinkelen?
Luister. De mensen die mee willen doen aan deze deal zijn zelf slim genoeg om te weten wanneer iets fishy is en wanneer niet. Als je jezelf maar genoeg indekt door verstandig nadenken (produkt afhalen en contact afrekenen bijvoorbeeld) of via verzekerd betalen (paypal, visa), dan kan je niets gebeuren. Als de verkoper eigenlijk niets heeft om te leveren zal hij/zij waarschijnlijk die wijzen van betalen en leveren niet accepteren en gaat de deal niet door. Als de deal wel door gaat en hij kan niets leveren, dan heb je jezelf verzekerd waardoor je geen verlies lijdt.

Je bent niet de enige die wel eens een aankoop op het internet gedaan heeft hoor.

Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org

Tweak-City met ons mee!

Reg. datum: 12 oktober 1999

Als die site niet phishy is ben ik de paus. Maar geloof vooral wat je geloven wilt :) Alleen al de "copyright 2005 Company Name" moet genoeg zeggen.

/offtopic

Ik heb zelf intussen via Ebay een iPhone besteld van iemand uit de VS voor $495,- plus $85,- voor express shipping. Komt op iets meer dan 400 euro uit plus eventuele BTW, maar dat vind ik acceptabel.

quote:
Blaxje schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 15:59:
Ik denk dat ik een iPhone met 1.1.1 afgeleverd krijg. :(
Weet iemand vanaf welke week de nieuwe firmware meegeleverd is?
Week 39 en hoger = 1.1.1 volgens mij. Zie ook forum van iPhoneclub, er zijn een flink aantal mensen die de 1.1.1 versie gekregen hebben via die inkoopactie.
quote:
Riccardo schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 16:08: En wat had het voor doel om 199 dollar op het pakketje te zetten?
Als je dan belasting moet betalen, betaal je 19% over ¤199,- ipv het volledige bedrag. Mag je zelf uitrekenen hoeveel minder dat is ;)

Reg. datum: 03 april 2006

@ T_E_O

Baart het je dan geen zorgen dat je de nieuwe firmware hebt en je Iphone slechts een dure Touch is hier in NL?

I'll make you an offer you can't refuse

quote:
Kryz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:09:
[...]

Luister. De mensen die mee willen doen aan deze deal zijn zelf slim genoeg om te weten wanneer iets fishy is en wanneer niet. Als je jezelf maar genoeg indekt door verstandig nadenken (produkt afhalen en contact afrekenen bijvoorbeeld) of via verzekerd betalen (paypal, visa), dan kan je niets gebeuren. Als de verkoper eigenlijk niets heeft om te leveren zal hij/zij waarschijnlijk die wijzen van betalen en leveren niet accepteren en gaat de deal niet door. Als de deal wel door gaat en hij kan niets leveren, dan heb je jezelf verzekerd waardoor je geen verlies lijdt.

Je bent niet de enige die wel eens een aankoop op het internet gedaan heeft hoor.
OK, ze nemen inderdaad wel wat voorzorgsmaatregelen. Maar Paypal en Visa dekken ook niet alles hoor. Het feit blijft (denk ik) dat er straks, of iemand in Munchen staat en daar lekker kan winkelen maar geen iPhones vindt of iemand die in Munchen staat en zijn geld mag "afgeven" en ook geen iPhones heeft. Die website is gewoon hartstikke fishy en er zijn al duizenden mensen op deze manier de boot in gegaan. En daar zitten ook vast wel mensen bij die eerder online besteld hebben. Waarschijnlijk krijg je nog een mailtje waarin staat dat hun koerier het komt afleveren zolang je maar even vooraf betaald. Het is gewoon te mooi om waar te zijn.

Druk, druk, druk!

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

Dude lees de topicwarning en houd lekker op over die site 8)7
Ik mail de mensen die er interesse in hebben en zolang we wachten op concretere bewijzen dat de site echt goed is (bijvoorbeeld verhalen van mensen die daar besteld hebben) is er toch niks aan de hand!

Dus stfu ;)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Hahaha, hou jij je nou maar gewoon bij Zepto en kijk nou maar uit dat je geen geld kwijtraakt ;) Geloof de mensen op internetoplichting.nl nou maar, die zeggen hetzelfde.

Druk, druk, druk!

Reg. datum: 05 maart 2005

quote:
AllStar schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:20:
[...]

Week 39 en hoger = 1.1.1 volgens mij. Zie ook forum van iPhoneclub, er zijn een flink aantal mensen die de 1.1.1 versie gekregen hebben via die inkoopactie.

[...]

Als je dan belasting moet betalen, betaal je 19% over ¤199,- ipv het volledige bedrag. Mag je zelf uitrekenen hoeveel minder dat is ;)
Whehe, dat wordt nog spannend. Ik heb een week 39 of 38. Weet iemand of de weken synchroon lopen als 'ie vanuit China shipped? Ik heb mijne besteld op de 26e en de 27e is 'ie verscheept (die update kwam toen later op de avond uit).

quote:
Riccardo schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:28:
@ T_E_O

Baart het je dan geen zorgen dat je de nieuwe firmware hebt en je Iphone slechts een dure Touch is hier in NL?
Nee, want de verkoper heeft de versie voor me gechecked :)

quote:
T_E_O schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:58:
[...]

Nee, want de verkoper heeft de versie voor me gechecked :)
Bij welke eBay verkoper heb je besteld?

Dat is bij barriosgus geweest.

Reg. datum: 26 juli 2007

Ik bestel liever niet via iemand die Engels is en in de VS woont. Weet iemand daarvoor een goede site?

Gsus is my homeboy

quote:
frankpaul1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:55:
Hahaha, hou jij je nou maar gewoon bij Zepto
Wat is dat nou weer voor non-argument :')

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

I love everting i
Reg. datum: 14 december 2004

quote:
Diviance schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 19:55:
Ik bestel liever niet via iemand die Engels is en in de VS woont. Weet iemand daarvoor een goede site?
www.fromus2eu.com

Reg. datum: 26 juli 2007

Is die 100% betrouwbaar?

+1
Reg. datum: 22 juni 2001

Ik zit hier in Ohio USA met een grote groep collega's. De helft heeft een iphone gekocht, gelijk en gelijk omgebouwd. Er zitten wel een aantal rotte gevallen tussen waarbij de youtube niet functioneert.
Dit zullen wel de 1.1.1. versies zijn. De goedkoopste iphone is gekocht voor $350 = 160 euro.

Het ziet er wel leuk uit, maar zie geen voordelen t.o.v. mijn HTC P3300.

Mijn advies,.. hou je geld in je zak en wacht tot ze hier uitkomen. Early adopters zijn echt de test konijnen.

PS. Iphone binnensmokkelen door douane doe ik niet aan. tenzij er een acceptabele marge opzit.. :-)

mcsluis wijzigde dit bericht 03-10-2007 20:51 (5%)

... ... ...

Reg. datum: 15 januari 2002

Ik heb een vraag, ik ken iemand die nu in New York zit. Nu lijkt het mij wel leuk om die persoon een Iphone mee te laten nemen.

Nu lees ik wel wat prijzen van Iphones in Amerika. Nu heb ik wat vragen.

1. Is de Iphone gewoon los te krijgen in winkels daar?

2. Wat is ongeveer de prijs in de winkel van deze telefoon?

3. De goedkoopste iphone is gekocht voor $350 = 160 euro. Was dit via een particulier tweede hands?

4. Is de Iphone in Nederland goed te gebruiken?

5. Moet je hem bij de douane aangeven? Wat als die persoon doos weg gooit en laders los in koffer stopt en boekjes in rugzak of iets dergelijks. En als hij eruit wordt gehaald en moet betalen wat moet hij dan bijbetalen?

Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
mcsluis schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:50:
Ik zit hier in Ohio USA met een grote groep collega's. De helft heeft een iphone gekocht, gelijk en gelijk omgebouwd. Er zitten wel een aantal rotte gevallen tussen waarbij de youtube niet functioneert.
Dit zullen wel de 1.1.1. versies zijn. De goedkoopste iphone is gekocht voor $350 = 160 euro.
...
$350 is nog altijd geen ¤160 maar ¤250 ;)

Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
Damocles.NL schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:01:
Ik heb een vraag, ik ken iemand die nu in New York zit. Nu lijkt het mij wel leuk om die persoon een Iphone mee te laten nemen.

Nu lees ik wel wat prijzen van Iphones in Amerika. Nu heb ik wat vragen.

1. Is de Iphone gewoon los te krijgen in winkels daar?

2. Wat is ongeveer de prijs in de winkel van deze telefoon?

3. De goedkoopste iphone is gekocht voor $350 = 160 euro. Was dit via een particulier tweede hands?

4. Is de Iphone in Nederland goed te gebruiken?

5. Moet je hem bij de douane aangeven? Wat als die persoon doos weg gooit en laders los in koffer stopt en boekjes in rugzak of iets dergelijks. En als hij eruit wordt gehaald en moet betalen wat moet hij dan bijbetalen?
al deze vragen zijn pas 100x gesteld in deze of voorgaande topics, dus je zou misschien zelf wat kunnen zoeken...

quote:
CLB schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 20:30:
[...]

Wat is dat nou weer voor non-argument :')
Haha, ik probeerde even een luchtige opmerking te plaatsen. Ik kwam ook zeker met nuttige argumenten aan die de legitimiteit van die site in twijfel trekken, maar die worden niet echt opgepikt. Je hebt gewoon ook meer verstand van Zepto dan van louche sites herkennen.

Druk, druk, druk!

Reg. datum: 19 januari 2003

quote:
frankpaul1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 18:55:
Hahaha, hou jij je nou maar gewoon bij Zepto en kijk nou maar uit dat je geen geld kwijtraakt ;) Geloof de mensen op internetoplichting.nl nou maar, die zeggen hetzelfde.
Voor een (bijna) 26-jarige RUG student ben je niet echt bijster intelligent, of wat? Hij zegt toch: "zolang we wachten op concretere bewijzen dat de site echt goed is (bijvoorbeeld verhalen van mensen die daar besteld hebben) is er toch niks aan de hand"? Denk je nou echt dat er hier mensen gaan bestellen als ze niet zeker weten dat ze compleet ingedekt zijn? Als je iets meer weet over de site zelf, en dus niet met argumenten komt van het niveau "ja want ik ben zo'n slimme internetkoper en geloof mij nou maar want jullie zijn dom en ik is zo slim", spreekt dan. Zo niet, quoting CLB: stfu. :)

Are you not informed? Is that because of your attitude? - Visit kryz.org

Tweak-City met ons mee!

Reg. datum: 02 oktober 2007

quote:
frankpaul1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:36:
[...]

Haha, ik probeerde even een luchtige opmerking te plaatsen. Ik kwam ook zeker met nuttige argumenten aan die de legitimiteit van die site in twijfel trekken, maar die worden niet echt opgepikt. Je hebt gewoon ook meer verstand van Zepto dan van louche sites herkennen.
Nu dimmen jij he internetoplichtingfreak!! :o

Edit: stfu mofo :)

quote:
Kryz schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:39:
[...]

Voor een (bijna) 26-jarige RUG student ben je niet echt bijster intelligent, of wat? Hij zegt toch: "zolang we wachten op concretere bewijzen dat de site echt goed is (bijvoorbeeld verhalen van mensen die daar besteld hebben) is er toch niks aan de hand"? Denk je nou echt dat er hier mensen gaan bestellen als ze niet zeker weten dat ze compleet ingedekt zijn? Als je iets meer weet over de site zelf, en dus niet met argumenten komt van het niveau "ja want ik ben zo'n slimme internetkoper en geloof mij nou maar want jullie zijn dom en ik is zo slim", spreekt dan. Zo niet, quoting CLB: stfu. :)
Hahaha, iedereen is zo lekker licht geraakt hiero. Je hoeft mijn intelligentie heus niet in twijfel te trekken hoor ;) . Ik probeer alleen maar te waarschuwen. Tuurlijk is het goed om te wachten op concrete bewijzen. Alleen daar was in het begin niet echt sprake van met mensen die direct gecharterd werden om naar München te rijden. Ik zeg alleen dat de site gewoon te louche is, en met mij mede tweakers en mensen van het forum van internetoplichting.nl. Maar goed ik lees wel hoe het uitpakt.

Heb hem zelf trouwens net besteld via de apple store en laat hem hierheen komen via een kennis. 310 euro incl. BTW. 8)

Druk, druk, druk!

Gsus is my homeboy

Ik ben niet licht geraakt hoor, maar je praat gewoon over niks ;)
Ik weet heus wel dat 't louche is, daarom bestel ik toch ook niks (voor/ met de anderen) PUNT

Goed, we zijn eruit. :) Succes met de zoektocht, ik zou Ebay ook zeker overwegen.

/offtopic/
Kom binnenkort wel even het Zepto-topic bezoeken, ben in de markt voor een nieuwe. Kan je me advies geven :*)
/offtopic/

Druk, druk, druk!

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 63 64 65 66 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: