Hoofdcategorieën
Topicacties

iPhone importeren

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 64 65 66 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 29 september 2004

quote:
Lassekjus schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:52:
Ik kan 8 oktober een iphone mee laten nemen uit san francisco.. Ben alleen bang dat daar de nieuwe firmware op staat zodat ie dalijk onbruikbaar word.
Is dit mogelijk?
Ze zijn al een eind met die nieuwe firmware toch? Downgraden kan al bijna geloof ik? Ze komen vanzelf met hacks voor die nieuwe firmware, daar zou ik me geen zorgen over maken.

Reg. datum: 31 januari 2005

quote:
Diviance schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:47:
Ik zit er sterk aan te twijfelen om een iPhone te importeren. Nu heb ik een aantal vraagjes hierover, ik hoop dat ze beantwoord kunnen worden aangezien ik 0,0% verstand heb van deze zaken.

1: Waar kan ik het best een iPhone bestellen?
2: Hoelang duurt het ongeveer dat je hem dan hebt?
3: Als ik hem bestelt heb, kan ik die dan zo instellen (of kraken of wat dan ook) dat ik een prepaid toestel heb?
4: Gaat dat simpel?
5: Is ie de moeite waard?

Sorry als ik dom overkom, ik heb hier namelijk totaal geen verstand van...
Hier worden al je vragen beantwoord: [iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3

Macbook Pro Mid 2009 15" 2.66Ghz 4GB 320GB OSX Snow Leopard + Windows 7 + Windows XP | iPhone 3G 16GB 3.0 | Core i7 @3.5GHz P6T-Deluxe 6GB HD4870OC1GB 150GB VelociRaptor 2x Samsung F1 1TB Samsung 245B + 204B

Reg. datum: 21 mei 2006

Is het veilig genoeg om via ebay te bestellen???
Wat te doen als er iets defect gaat aan de telefoon?

:'-( Ralf :'-(

quote:
CLB schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:51:
Inmiddels heb ik dan 11 aanmeldingen via the Gathering:
Mensen waarvan ik hun email niet heb:
6. Kryz
7. Muthas
9. Rev!
11. Renegade
13. AllStar

Namen even genummerd met nummer van 'aanmelding'
En er heeft ook nog 'n Laurens Snels naar me gemaild, maar ik weet z'n nickname niet...
(die zou dan plaats 10 innemen en degenen daarna zullen dan 1 plaatjes 'verschuiven) :)
Zie private message voor e-mail. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

gadgeteer

Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat we hier geen Vraag & Aanbod zijn? ;)

De inkoopactie-achtige praktijken mogen jullie voortzetten via andere kanalen (voor achtergrond, zie Einde aan de Inkoopacties)

In dit topic given we jullie een vinger door toe te staan dat er over (de niet-illegale kant van) het importeren van iPhones wordt gepraat, neem nu niet de hele hand die en slot op dit topic met zich mee brengt.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Reg. datum: 06 juli 2005

quote:
Riccardo schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 19:35:
Misschien ben ik nou een beetje scheel, maar op die site van haar ( http://axlike.com/Iphoneshop/) kan ik echt geen iphone vinden hoor.:S
LOL, ze hebben de site dus net veranderd.

Dus even een laatste opmerking over die hele inkoopactie, voordat er iemand dadelijk voor niets naar Munchen rijdt, ik geloof niets van heel die winkel. Ik heb ook een mailtje gestuurd en vindt het een beetje onbetrouwbaar overkomen:

Geachte Geintresseerde,

Heeft u al onze website gezien? www.axlike.com/Iphoneshop
Wij bieden Iphones aan in alle soorten en maten.

U kunt direct Bestellen via onze website, dan wordt het via UPS vanuit
Munchen(ons magazijn) opgestuurd. Dan duurt het 2-5 dagen voordat het
binnen heeft.

Ook is de mogenijkheid om het op te halen uit Munchen, wij maken graag
een afspraak met u. kan van 1 tot 2 weken duren.

Omdat de zaken goed lopen, krijgen wij meer personeel een nieuwe
website, en ook kan je binnenkort betalen via ideal, Rembours.

Groeten Lornette,

Op 30-09-07 heeft t<@gmail.com> het volgende geschreven:

Hoi,

Ik wil graag een 8gb iPhone, en wil hem graag komen ophalen.

Maar zijn je prijzen inclusief BTW?

Groeten,

-----

oftewel, geen antwoord op mijn vraag maar een standaar mailtje dat ze ook naar sommige van jullie heeft gestuurd.

Reg. datum: 12 januari 2001

quote:
Ik kan 8 oktober een iphone mee laten nemen uit san francisco.. Ben alleen bang dat daar de nieuwe firmware op staat zodat ie dalijk onbruikbaar word.
Is dit mogelijk?
De mijne is vorige week gekocht, een 4 GB model.
Die lag gewoon nog in de winkel in SF. Dus ik denk dat ze een hoop voorraad hebben hoor.

Reg. datum: 02 oktober 2007

quote:
CLB schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 18:51:
[...]

[...]

[...]

Dan moet je me toch even emailen, ik ben natuurlijk geen meneertje Ikfixalleswel ;)

Inmiddels heb ik dan 11 aanmeldingen via the Gathering:

Maak daar maar 12 van :P

Namen even genummerd met nummer van 'aanmelding'
En er heeft ook nog 'n Laurens Snels naar me gemaild, maar ik weet z'n nickname niet...
(die zou dan plaats 10 innemen en degenen daarna zullen dan 1 plaatjes 'verschuiven) :)

Ja dat ben ik dus, toch wel fijn dat ik nog bij de eerste 10 hoor :)

gadgeteer

quote:
dawuss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 20:33:
Mag ik jullie er nog even aan herinneren dat we hier geen Vraag & Aanbod zijn? ;)

De inkoopactie-achtige praktijken mogen jullie voortzetten via andere kanalen (voor achtergrond, zie Einde aan de Inkoopacties)

In dit topic given we jullie een vinger door toe te staan dat er over (de niet-illegale kant van) het importeren van iPhones wordt gepraat, neem nu niet de hele hand die en slot op dit topic met zich mee brengt.
Modbreak:
Misschien was bovenstaande niet duidelijk genoeg, maar vanaf nu gaan we hier dus waarschuwingen voor uitdelen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
Is dit mogelijk?
Ik zou het zeker doen . Ze vinden er wel wat op . Als je hem dan daarna in je handen hebt weet je genoeg. _/-\o_

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
dawuss schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 21:06:
[modbreak]
Misschien was bovenstaande niet duidelijk genoeg, maar vanaf nu gaan we hier dus waarschuwingen voor uitdelen.
[/]
That's fine! Peeps I'll keep you posted :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB |
4096MB PC6400 - 800MHz - CL 4.5 | 320GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x64 :-)

Reg. datum: 03 april 2006

Wat hebben de verschillende mensen die al een iphone hebben laten versturen (bv. via fromus2eu) precies op het pakketje laten zetten? Gewoon dat het een Iphone is en de volle mep (BTW en invoerrechten) betaald of toch een andere manier? En waarmee hebben jullie hem laten versturen (Usps, Ups, Fedex?).
Alvast bedankt.

I'll make you an offer you can't refuse

Reg. datum: 02 oktober 2003

quote:
Riccardo schreef op dinsdag 02 oktober 2007 @ 22:50:
Wat hebben de verschillende mensen die al een iphone hebben laten versturen (bv. via fromus2eu) precies op het pakketje laten zetten? Gewoon dat het een Iphone is en de volle mep (BTW en invoerrechten) betaald of toch een andere manier? En waarmee hebben jullie hem laten versturen (Usps, Ups, Fedex?).
Alvast bedankt.
Ik las een review op iphoneclub over het kopen via fromus2eu dat de koper hem binnen 6 dagen had via UPS, moest bij levering alleen 47,50 betalen ivm de BTW.

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

Binnen 3 dagen hier via fromus2eu met UPS, en ik moet 45,12 euro betalen aan UPS aan BTW.

Er werd op het pakketje niets specifieks vermeld, behalve dat het als waarde 199 dollar heeft.

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Reg. datum: 26 november 2002

Die van mij ligt nog steeds bij de douane, al vanaf vorige week maandag!
Slome donders daar, sjongejonge...

« '-_-' »

quote:
matthijst schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 07:06:
Die van mij ligt nog steeds bij de douane, al vanaf vorige week maandag!
Slome donders daar, sjongejonge...
Same here ;(
Even voor die jongens die denken een koopje te slaan met de inkoopactie:

Jullie worden vern**kt!

Maar succes er verder mee. Ik lees de verhalen wel weer op internetoplichting.nl &gt;:)

Druk, druk, druk!

Papa van Arjun
Reg. datum: 04 november 1999

Zo vandaag binnen gehad, het is echt de moeite waard. Wat een pracht van een telefoon zeg, niet normaal :)

Kortom, via de Apple site besteld, laten afleveren bij fromus2eu, vrijdag 28 september opgestuurd, maandag 1 oktober door UPS 1e keer aangeboden. Vandaag ontvangen, en 45,72 euro betaald aan BTW.

Snow Leopard <3 | Windows 7 <3 | iPhone 3G | Ubuntu Nas <3 | iMac 24" | Macbook Unibody 13" | Nikon D40 | Mac Mini C2D 1.83

Reg. datum: 18 november 1999

quote:
frankpaul1 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:37:
Even voor die jongens die denken een koopje te slaan met de inkoopactie:

Jullie worden vern**kt!

Maar succes er verder mee. Ik lees de verhalen wel weer op internetoplichting.nl &gt;:)
Noem harde feiten of hou anders je mond met deze insinuaties.

quote:
Servor schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

Hahaha,

ik wilde alleen maar duidelijk maken dat dit soort sites in een half uur opgezet zijn en dat het nogal makkelijk is om op deze manier geld uit mensen te kloppen. Ik handel al lang genoeg op internet om de verdachte sites te onderscheiden van de echten en deze site lijkt gewoon heel erg verdacht.

Kijk voor de gein maar eens op internetoplichting.nl, daar komen dit soort sites elke dag wel een keer langs. Het ophalen in Munchen moet toch een belletje doen rinkelen?

frankpaul1 wijzigde dit bericht 03-10-2007 14:29 (28%)

Druk, druk, druk!

Untouchable
Reg. datum: 14 december 2004

quote:
Nitai schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 13:48:
Zo vandaag binnen gehad, het is echt de moeite waard. Wat een pracht van een telefoon zeg, niet normaal :)

Kortom, via de Apple site besteld, laten afleveren bij fromus2eu, vrijdag 28 september opgestuurd, maandag 1 oktober door UPS 1e keer aangeboden. Vandaag ontvangen, en 45,72 euro betaald aan BTW.
Wat heb je er nou in totaal voor betaald?

Reg. datum: 16 oktober 2002

quote:
Servor schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 14:01:
[...]

Je kan het zelf toch ook wel bedenken als je een beetje slim nadenkt..

Voorbeeld:
Een iPhone kost in de US $423 incl. tax = € 298

Dan moet zo'n lading naar Europa worden verzonden, ervan uitgaande dat je bij een grote hoeveelheid naar verhouding minder betaald, ben je toch zeker 5 a 10 euro verzendkosten per iPhone kwijt en dan verkoop je ze voor € 340 (hoge afname). Dan maak je hoogstens €35 winst per iPhone, dat lijkt me niet heel interessant voor de verkoper. En dan zijn er nog niet eens BTW en invoerrechten berekend mocht dat er nog bij komen....

Untouchable
Reg. datum: 14 december 2004

Als ik snel 100 iPhone's kwijt zou kunnen zou ik het best doen voor die €35 per stuk :)

Reg. datum: 05 maart 2005

Ik denk dat ik een iPhone met 1.1.1 afgeleverd krijg. :(
Weet iemand vanaf welke week de nieuwe firmware meegeleverd is?

Reg. datum: 03 april 2006

@Nitai

Die Btw betaalde je gewoon aan de koerier aan de deur? En wat had het voor doel om 199 dollar op het pakketje te zetten?
bedankt.

I'll make you an offer you can't refuse

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 63 64 65 66 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: