- Apple iPod, iPhone & iTV
- Apple Computers & Hardware
- Apple OS & Software
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Nog steeds benieuwd naar de uitkomst van deze discussie. Een admin heeft ondertussen ingegrepen in dat topic omdat het om de 1.1.1 gingquote:DaannO schreef op vrijdag 12 oktober 2007 @ 14:41:
En hoe gaan jullie hiermee om dan: NoiA in "[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3" Je kunt nu net zo goed een walktrough maken voor het unlocken van een iPhone op GoT.
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Wil jij een mooie TS maken in WM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
Heeft heimwee naar Oz
Listen to Nova 919
Sorry no have...
Nou inderdaadquote:Rapatski schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 20:42:
Ik zou ook zeggen dat het breken van dergelijke iPhone beveiliging heel erg "tweakers" is.
"Windows, a 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition."
Goed argument, zegt een auto kraker ook, zijn we nou autokrakers of nietquote:Kaspers schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:15:
[...]
Nou inderdaad.
Zijn we nou tweakers of niet...
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Wil jij een mooie TS maken in WM of TP? Tweakers host jouw plaatjes! DM een mod voor meer info!
Nou ja, het geeft in ieder geval aan waarom we niet al meteen voor de "veilige" weg hebben gekozen door domweg te zeggen dat niets mag (scheelt ons een heleboel gezeik, geloof me).quote:DaannO schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 21:50:
[...]
Goed argument, zegt een auto kraker ook, zijn we nou autokrakers of niet
En dat is helemaal waar. Vergeet niet dat wij mods geen van allen juristen zijn en dat we dit ook alleen maar doen omdat we het leuk vinden en geïnteresseerd zijn in de materiequote:Je moet er gewoon mee rekening houden dat er een legal issieu is en een site als tweakers blijft daar altijd mee geconfronteerd, zeker als je zo groot bent als tweakers. Ik denk dat ze een goede overweging moeten maken.
Nu met weblog op persoonsdomein :)
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Je vergeet alleen even dat er wel degelijk een beleid binnen Apple is (aldus de FP) dat er niet hard opgetreden wordt tegen hacks, ze worden alleen ongedaan gemaakt via een firmware, en zelfs dat staat niet vast.quote:dawuss schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:01:
[...]
Tuurlijk vind ik het interessant om te weten hoe zo'n iPhone van binnen werkt, maar tegelijkertijd is Tweakers.net een dergelijk high-profile community dat als we hier dingen toestaan die illegaal blijken te zijn, de spreekwoordelijke shit redelijk hard de fan raakt
Heeft heimwee naar Oz
Listen to Nova 919
Sorry no have...
Dat valt volgens die zelfde frontpage nog maar helemaal te bezien. Aan de andere kant lijkt het oorspronkelijke artikel inderdaad een stuk rooskleuriger:quote:Zwerver schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 22:27:
[...]
Je vergeet alleen even dat er wel degelijk een beleid binnen Apple is (aldus de FP) dat er niet hard opgetreden wordt tegen hacks, ze worden alleen ongedaan gemaakt via een firmware, en zelfs dat staat niet vast.
Anyway, tot we hier meer duidelijkheid over hebben, lijkt me "better safe than sorry" helemaal niet zo'n gekke aanpakquote:I just got a call from Joswiak who wanted to make clear: "not hate" doesn't mean "like" or "support." I think I made that clear further down, but they said that some people may not be reading all the way down this piece. So to summarize: Apple will neither forbid nor support native code on the iPhone/Touch. They will not design software updates specifically to break native apps, but if the updates happen to break native apps or your native apps turn your iPhone into a rutabaga, don't go crying to Apple, 'cause it ain't their problem. Capiche?
[url=http://specs.tweak.to/13146][b]Specs[/b][/url]
Een G5 is niet meer zo heel supergeil, en rendezvous heet al weer een tijdje bonjour. Misschien is het tijd voor een nieuwe forumomschrijving?quote:Apple Talk
Problemen met je supergeile G5? Wil je iMac niet rendezvouzen met je iBook? Je iPod werkt niet meer? Dan kun je hier je appel kwijt!
Any man who can hitch the length and breadth of the galaxy, rough it, slum it, struggle against terrible odds, win through, and still knows where his towel is is clearly a man to be reckoned with.
Moisex wijzigde dit bericht 25-10-2007 12:54 (21%)
Macbook 1,8 Dual core met 2 Gig DDr2
Macbook 1,8 Dual core met 2 Gig DDr2
Mod-vrij gaat sowieso niet werken omdat er dan enorm geflamed wordt....quote:Moisex schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 16:39:
ja een mod-vrij ouwehoer topic maar wel apple related offcourse..
Heeft heimwee naar Oz
Listen to Nova 919
Sorry no have...
Volgens mij zorgt dat eralleen maar voor dat mensen sneller hun vraagjes in dat topic dumpen. Waarom zou je voor kleine dingetjes waar je niet uit komt geen topic kunnen openen?quote:Maeslant schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:18:
Het enige wat ik zou zeggen wat een goede aanvulling kan zijn;
Het Grote Tips en Kleine vragen topic
Nou eigenlijk zoiets, ik weet niet wat een goede titel zou zijn. Maar ik zit vaak met kleine vraagjes over iWorks, iLife and het Mac OS X. Kleine dingen zoals hoe krijg ik het überhaupt voor elkaar mijn titels in Pages te nummeren. En andere kleine dingen. Het moet wel een beetje op niveau blijven, maar hierdoor krijg je minder losse onzinnige topics. Nog zoiets, ik heb 2 uur gezocht naar sub en superscript in Pages.
"Windows, a 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition."
Oh, ik dacht dat het juist onzinnige topics moest voorkomen? Dat was het argument van Maeslant in ieder geval. Een losse vraagjestopic lijkt mij echt niet zo'n goed idee. Afaik heeft zoiets nog nooit gewerkt. Het zorgt er alleen maar voor dat mensen hun simpele vraagjes in zo'n topic dumpen.quote:Kaspers schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 17:27:
Omdat men vaak geen nieuw topic durft te openen, omdat ze zich dan al snel n00b gaan voelen. Ik stem voor.
quote:De drempel om ‘ff snel’ een vraag te stellen is echter laag en vaak wordt dezelfde vraag heel vaak gesteld - mede veroorzaakt doordat een antwoord in één van de vele delen kan staan. Ook wordt er weinig inzet vertoond door mensen die een vraag stellen. Als laatste wordt er vaak offtopic gepost en lopen er soms veel verschillende onderwerpen door elkaar heen, omdat het onderwerp veel te ruim is. Als je vervolgens specifieke informatie over een bepaald aspect of onderwerp wilt hebben en je gebruikt de zoekfunctie, vind je alleen die grote topics, en niet exact waar jij naar zoekt.
Deze voor- en nadelen afgewogen, hebben we besloten dat de Grote Topics, oftewel 'verzameltopics' zoals ze nu bestaan, afgeschaft worden. Dit betekent niet dat topics niet meer groot in lengte mogen zijn. Het betekent dat als iemand een specifieke vraag heeft over een onderwerp dat hij/zij deze vraag in een eigen topic stelt.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Heb je enig idee hoe veel tijd we daar dagelijks mee kwijt zijn? Een nieuw topic mag (na vragen van toestemming) geopend worden, maar dan beginnen we daar van voor af aan met het toepassen van de zero-tolerance policy.quote:Scrummie schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:10:
Net wanneer ik gewoon een normale post wil doen in het Touch topic is ie dicht.. de reden waarom is mij vrij onduidelijk aangezien de iPhone topic nog gewoon open is. Dat er niet over Jailbreaks enzo mag worden gepraat vind ik vrij logisch, maar mod het gewoon weg in plaats van de hele topic dicht te doen..
dawuss wijzigde dit bericht 25-10-2007 21:16 (11%)
Maar waarom word die iPhone topic wel open gelaten dan?quote:dawuss schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:14:
[...]
Heb je enig idee hoe veel tijd we daar dagelijks mee kwijt zijn? Een nieuw topic mag (na vragen van toestemming) geopend worden, maar dan beginnen we daar van voor af aan met het toepassen van de zero-tolerance policy.
We vinden het juist belangrijk dat er "normaal" gesproken kan worden over de iPod Touch en de iPhone, dus als zo'n topic op een normale manier kan bestaan: graag!
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
davidgilmour wijzigde dit bericht 25-10-2007 21:35 (38%)
marcellux wijzigde dit bericht 25-10-2007 21:58 (61%)
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Tsja, daar worden geen illegale kopieën uitgewisseld (iets dat niet gezegd kan worden over de iPhone unlocktools en iPhone/iPod jailbreakers, nota bene via DM).quote:davidgilmour schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 21:33:
Ik ben een tweaker en wil mijn iPod touch tweaken. Helaas mag dat hier niet. Dan maar naar het Fok forum.....
Een topic over Leopard waar 80 man zit die het over de illegale versie van Leopard heeft (morgen pas in de winkel) blijft wel open?
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos