Reg. datum: 31 juli 2007
NikNeem had volgens mij hetzelfde probleem....misschien toch de tuner die niet helemaal lekker is.quote:
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » KPN Interactieve TV (IPTV) [Deel 2]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]NikNeem had volgens mij hetzelfde probleem....misschien toch de tuner die niet helemaal lekker is.quote:ability schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:13:
MAW Dit is niet wat ik verwchte en ben inmiddels na 20 resetten laaiend
E4300 max @ 3.24 Ghz. 24/7 @ 2.6 Ghz
quote:ability schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 20:13:
Ik heb nu die experiabox met die kreatel tuner een paar dagen in huis. Het werkte op zich prima,
totdat ik besloot om de wifi uit te zetten, daar ik het niet nodig had en het me persoonlijk ook niet zo gezond lijkt.
Vanaf dat moment heb ik foutmelding 300, netwerkfout en daarna foutcode 11 in de tuner.
Na wat gebeld te hebben en een reset werkt alles weer, echter staat de wifi nu weer aan....![]()
Dus ik dacht laat ik het nog eens proberen, door alleen de zendsterkte te verlagen....
Dit gaf hetzelfde resultaat en moest ik weer resetten.
De helpdesk had een goede oplossing, niks veranderen in de eb!
Het lijkt erop zodra ik instellingen wijzig mijn tuner geen zin meer heeft!
Heeft er iemand gewoon tv met de wifi uit????
Ik ga straks ook nog even wat poorten forwarden, mischien dat ie dan ook klapt....
MAW Dit is niet wat ik verwchte en ben inmiddels na 20 resetten laaiend
quote:ability schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:27:
Ok, dus ik kan het beste een nieuwe tuner vragen?
Laat anders effe weten als bij jou het probleem zich weer voordoet met de niewe tuner (nikneem).
en nu maar effe bellen......
p.m. wijzigde dit bericht 18-10-2007 10:02 (10%)
quote:NikNeem schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 20:09:
Zo lekker ff voetbal kijken.
Haal ik de tuner uit stand-by krijg ik "Deze zender is tijdelijk niet beschikbaar"
Dan maar een harde reset (duurt een paar minuten), dat werkt dan gelukkig wel.
Toch vreemd dat als je hem gewoon uit zijn stand-by haalt hij die kuren vertoont..
Je kan een nieuwe tuner vragen maar grote kans dat de helpdesk medewerker denkt:
"Yeah right... nieuwe ontvanger my ass" en die zegt gewoon: "meneer zet u uw ontvanger eens uit en aan..
Monteurs hebben altijd 1 nieuwe ontvanger bij zich maar vinken eerst alle mogelijke oorzaken af en overleggen een aantal keer met het hoofdkantoor voordat ze besluiten een nieuwe tuner neer te zetten.
Ik laat het wel weten mocht er nieuws zijn
[...]
Wat je ook zou kunnen proberen is even zappen naar een ander kanaal.quote:p.m. schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 09:59:
ik had hetzelfde gisteren, kreeg wel keurig die informatie wat er op welke zender is (als je zapt), alleen een zwart beeld erbij. Ik heb mn modem even uit en aan gedaan en daarna de ontvanger en t werkte weer allemaal.
BP on the move!!!
Inderdaad, alleen SCART of composiet. HDTV zal lastig worden als je alleen al kijkt naar de hoeveelheid data die daarbij komt kijken. Voor I-TV is slecht 8 Mbit/s beschikbaar (eigenlijk 2 x 4 Mbit), geloof niet dat daar ooit HDTV overheen kan komen.quote:Bas Post schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 13:13:
Ik kan weinig info vinden over de decoder, kan je het apparaat alleen maar via scart of composiet aansluiten? Want ik ben zeer geintresseerd in I-TV, maar in de dititale tijdperk verwacht je wel in iedergeval wel YUV (weet dat dat analoog is, voor de beterweters) of HDMI aansluiting. Zeker met HDTV in het verschiet, dan zit ik echt niet te wachten op scart RGB
PC dood! Lang leve de laptop van de baas ...
BP on the move!!!
-->http://nl.wikipedia.org/wiki/YUVquote:DaffyD schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 15:22:
Ik ken zelf de term YUV niet, dus doe ik ook geen uitspraak over
Bijzondere albumtracks, rarities, oldies en leuke actuele hits. Je hoort het op .: muziekfreakradio :. !
Bas Post wijzigde dit bericht 23-10-2007 07:05 (14%)
BP on the move!!!
Even een follow up: Nu inmiddels op dag 6 zonder problemen met de nieuwe box. Ik weet zeker dat mijn vorige nooit de 4 dagen heeft gehaalt, dus daar zit al een sterke verbetering. Mijn hoop dat het elke x periode vast lopen probleem is opgelost is dan ook groot.quote:Kaoh schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:06:
Ik heb de nieuwe box pas net een week in gebruik, en die week is gebroken door een internet connectie storing een paar dagen geleden, maar dat was al pas op dag 5, dus er is hoop dat deze nieuwe het probleem niet heeft.
Wat bij mij wel vaker helpt is om dan de tuner uitzetten (knop achterop), eb aan en uit, wachten op alle vier de ledjes en dan tuner weer aan.quote:ronie.ronie schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 17:34:
Gisteren mijn eerste "echte"storing.
kreeg foutmelding -300
De zenders waren niet beschikbaar.
Reset van de ontvanger hielp niet.
De 2e lijn heeft de instellingen van de experiabox op afstand bekeken.
en uiteindelijk een harde reset gegeven :-(
(toch bijzonder dat ze daar zomaar op afstand bijkunnen)
Probleem opgelost.
Inmiddels mijn wireless instellingen weer toegevoegd
(volgens de 2e lijn lag het daar niet aan).
Oorzaak onbekend. Het werkt allemaal weer.
Dat zul je niet op de EB terug gaan vinden, dat halen ze uit een ander systeem.quote:ronie.ronie schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 18:59:
Overigens is er ook nog een 2elijnstruc om via het menu van de experiabox de softwareversie van de ontvanger te bekijken, maar ik kan dit menu (nog) niet vinden. Misschien heeft iemand suggesties?
gr.
Compal IFL90: 15.4" 1680x1050 - T7500 / 8600M GT 512MB / 160GB 7200rpm @16MB / 4096 MB | nl_umpire goes Olympics 2008 (Olympic Tennis Event)
En wat voor modem is er dan ervoor geschikt? Ikzelf gebruik de Juniper Netscreen NS-5quote:Voor het aansluiten van Interactieve TV wordt er vanuit gegaan dat u
een werkende ADSL modem heeft aangesloten! (KPN Experia Box of een
ander geschikt modem)
Laurens-Jan Merkx
Het gaat ongetwijfeld kunnen, moet je wel wat medewerking van KPN hebben. Op het moment dat je problemen hebt wordt je echter niet verder geholpen.quote:ljsquare schreef op donderdag 01 november 2007 @ 10:26:
Weet iemand of heeft er iemand ervaring mee om mine tv te gebruiken zonder de kpn experiabox, maar met een ander modem?
Volgens de handleiding staat er:
[...]
En wat voor modem is er dan ervoor geschikt? Ikzelf gebruik de Juniper Netscreen NS-5
GoT Index » LCD, Plasma, Projectie & Recording » KPN Interactieve TV (IPTV) [Deel 2]
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 24 25 26 27 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus