Gathering of Tweakers

Quicksearch
schaduw

quote:
benbi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:06:
[...]Hm ik weet dat het random gekozen is.. maar doe toch maar andersom... eerst in Nijmegen 50/50 :-) en dan pas de IPTV uitrol :-) Verder ben ik helemaal niet egoïstisch hoor :-)
Ja doe maar zo, en dan in Utrecht eerst IPTV :9

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Reg. datum: 04 september 2005

Ach, maakt niet uit, als Utrecht maar eerst aan de beurt is.. :P

Moraxv wijzigde dit bericht 17-04-2008 12:31 (70%)

quote:
benbi schreef op donderdag 17 april 2008 @ 12:06:
[...]
Hm ik weet dat het random gekozen is.. maar doe toch maar andersom... eerst in Nijmegen 50/50 :-) en dan pas de IPTV uitrol :-) Verder ben ik helemaal niet egoïstisch hoor :-)
Daar kan ik me volledig in vinden ;)

technisch geneeskunde

Komt niks van in doe maar lekker Arnhem eerst en dan maakt het niet eens uit wat :P
Trouwens is het niet tijd voor een nieuw deeltje? De 1000 posts zijn al ruimschoots overschreden.

psychoclown wijzigde dit bericht 17-04-2008 12:40 (37%)

Lian Li A16 Black // DS3 rev3.3 // e4300@3006Mhz - Scythe Ninja/SilenX Ixtrema // Team Xtreem Dark 4x1GB // Asus 8800GTS 320MB // X-Fi XtremeMusic // Seagate 250GB // Antec NeoHE 500W // Iiyama E2200WS // Speedlink Medusa 5.1 // Hercules XPS 5.1 70

Misschien komt e.e.a. sneller voor elkaar als we een "help Denan de zomer door" fonds oprichten,degene met de hoogste bijdrage krijgt het eerst de 50/50.
Uiteraard zijn hier kosten aan verbonden om mijn salaris als manager ook te kunnen bekostigen dat begrijp je >:)

ben dyslectisch en kan niet korte berichten schrijven.

Ik denk dat wij in Soest de eerste zijn met snelheidsverhoging kunnen ze het netwerk nog beter in de gaten houden met digitale tv :)

Reg. datum: 16 februari 2001

quote:
pieter1967 schreef op donderdag 17 april 2008 @ 15:21:
Ik denk dat wij in Soest de eerste zijn met snelheidsverhoging kunnen ze het netwerk nog beter in de gaten houden met digitale tv :)
//ban Soest :9

Reg. datum: 15 maart 2004

Ik heb net de nieuwsbrief binnen gekregen....maaruh...wat is dit nu....moeten we medio mei zelf de beloofde upgrade naar 50/50 aanvragen??? waarom is daarvoor gekozen dan?

www.hut-gaming.eu
Reg. datum: 02 oktober 2003

Wat is het probleem? Zoveel moeite is dat toch niet. Misschien zijn mensen wel tevreden met wat ze nu hebben. Misschien komt het wel door de studentenacties die niet mee omhoog gaan.

]HuT[ ciris join www.hut-gaming.eu BF2

schaduw

Denan;
In de enquete uit de nieuwsbrief mis ik wel de opties gebruik ik niet of gewoon nvt. Dit bijvoorbeeld bij de vragen over XMS-email. Waarschijnlijk kan dit nu niet meer veranderd worden, maar misschien handig om te weten voor een volgende keer.

e2160 + Big Typ | Asus P5N-E sli | 7600GS | Diamondmax 10 300gb | 4gb pc6400

Reg. datum: 17 september 2003

quote:
Day24 schreef op maandag 21 april 2008 @ 15:49:
Ik heb net de nieuwsbrief binnen gekregen....maaruh...wat is dit nu....moeten we medio mei zelf de beloofde upgrade naar 50/50 aanvragen??? waarom is daarvoor gekozen dan?
Omdat blijkt dat 95% van onze klanten de XMS email niet leest. Dit is voor ons een manier om contactemailadressen te verzamelen (die mensen wel lezen) zodat we klanten kunnen bereiken (bvb voor abuse meldingen of werkzaamheden). Aan de andere kant.. zo lastig is het niet om even in te loggen op het portal en 50/50 aan te vragen.. toch? :)

Note: pas als de actie loopt aub.. doe je dat nu dan krijg je het betaalde 50/50 abonnement!!

quote:
schaduw schreef op maandag 21 april 2008 @ 16:10:
Denan;
In de enquete uit de nieuwsbrief mis ik wel de opties gebruik ik niet of gewoon nvt. Dit bijvoorbeeld bij de vragen over XMS-email. Waarschijnlijk kan dit nu niet meer veranderd worden, maar misschien handig om te weten voor een volgende keer.
Enquete? ik moet bekennen dat ik de nieuwsbrief niet echt goed bekeken heb.
www.hut-gaming.eu
Reg. datum: 02 oktober 2003

Denan, vandaag gebelt met de helpdesk over de abbo prijzen. Ik zit hier met een 100/100 abbo. Worden die prijzen van dat abbo ook nog aangepast? Bij de helpdesk wisten ze nog van niks jij misschien wel?

]HuT[ ciris join www.hut-gaming.eu BF2

Reg. datum: 10 februari 2005

De mensen die lui zijn en de mail weg gooien ongelezen of niet willen lezen. Komt die upgrade dan later. Want als het alleen zelf service is. Blijft de groep die niet of nooit leest achter.

quote:
dewaal schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:40:
De mensen die lui zijn en de mail weg gooien ongelezen of niet willen lezen. Komt die upgrade dan later. Want als het alleen zelf service is. Blijft de groep die niet of nooit leest achter.
Nope.. die hebben gewoon pech.. zolang ze het niet zelf activeren komt het niet.
AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

Veenendaal @ 27% Zeg maar gedag Veenendaal met nog 2 weekjes te gaan :w ;(

<< EOS 40D, BG-E2N, EF-S 10-22 F/3.5-4.5 USM, EF 24-70 F/2.8 L USM, EF 70-200 F/2.8 L IS USM, Extender EF 1.4x II, 2 x B+W 010 UV 77 E MRC, B+W SLIM 010 UV 77 E MRC, 430EX, Gitzo GM5540, 2 x 4 Gb CF Extreme IV, Lowepro Vertex 200 AW >>

denan, hoe worden 'steden'/'wijken' geselecteerd voor de glasvezelprojecten? stappen jullie af op de gemeente of iets dergelijks?

quote:
consolefreak schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:31:
denan, hoe worden 'steden'/'wijken' geselecteerd voor de glasvezelprojecten? stappen jullie af op de gemeente of iets dergelijks?
Daar kan ik wel antwoord op geven. Jij (wij- de klant) moeten daar eerst heel hard voor werken. Een succesvol bewonersinitiatief kost dan ook in het begin veel vrije tijd. Neem een voorbeeld aan NieuwlandOpGlasvezel.nl Die hebben in 6 maanden tijd de boel op de rit gekregen. Dan praat je wel even over een project van 11 tot 16 miljoen Euro. :o
Gemeenten doen niks. Waarom zouden ze jou belastinggeld aan iets nuttigs besteden. Ik snap echt niet waarom zoveel mensen denken dat een gemeente je bij zo iets kan helpen. Het zijn grote commerciële bedrijven, die gaan gemeente echt niet helpen. Voor je het weet staat er een ander op de stoep die het zelfde wil. Discriminatie > schadeclaim > hogere gemeente belasting :r

Tip.
huur een stand op Koninginnedag en probeer daar zo veel mogelijk gegevens van gelijk gezinde te verzamelen zodat je een werkgroep kan opstarten. En/of vraag hulp op het xmsforum.nl

Reg. datum: 10 februari 2005

quote:
denan schreef op maandag 21 april 2008 @ 17:56:
[...]

Nope.. die hebben gewoon pech.. zolang ze het niet zelf activeren komt het niet.
is het wel later de bedoeling om dan het oude abbonement te gaan uitfaseren en alleen nog de 50 Mbit versie aan te bieden?

Hans favoriete radiostation

quote:
Nyana schreef op maandag 21 april 2008 @ 18:21:
Veenendaal @ 27% Zeg maar gedag Veenendaal met nog 2 weekjes te gaan :w ;(
Hopelijk krijgen de andere 3 wijken van Veenendaal ook een kans. Lijkt me voor XMS ook beter. Dan hebben ze al dat geld en die energie niet verspild. :) Voor mij ook wel fijn trouwens, gezien ik niet in die eerste wijk van Veenendaal woon. O-)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

quote:
cjdijk schreef op maandag 21 april 2008 @ 19:25:
[...]

Hopelijk krijgen de andere 3 wijken van Veenendaal ook een kans. Lijkt me voor XMS ook beter. Dan hebben ze al dat geld en die energie niet verspild. :) Voor mij ook wel fijn trouwens, gezien ik niet in die eerste wijk van Veenendaal woon. O-)
Inderdaad. Laat ze maar eens beginnen in Dragonder Noord :*)

AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

quote:
Om het Veenendaalse glasvezelproject een extra stimulans te geven, heeft XMS besloten de eenmalige aansluitkosten van 150 euro te laten vallen. Dit geldt niet alleen voor nieuwe aanmelders maar natuurlijk ook voor de mensen die zich reeds hebben aangemeld. Na een voorspoedige start, is de laatste weken sprake van een stagnatie in het aantal aanmeldingen. Opmerkelijk is dat XMS juist uit de gebieden van Veenendaal die pas voor een latere fase gepland staan, veel aanvragen en enthousiaste reacties krijgt. Om die reden is besloten alles op alles te zetten om voldoende bewoners van fase 1 over de streep te trekken. Want als in die fase onvoldoende animo bestaat, staat ook het project voor de rest van Veenendaal op de tocht. Natuurlijk blijven de actietarieven gelden. Inwoners van Veenendaal hebben dus dubbel voordeel, EN géén aansluitkosten EN de voordelige actietarieven van XMS! Bevalt het niet? Na het eerste jaar is het abonnement bij XMS per maand opzegbaar. Belangrijk is wel dat bewoners uit Veenendaal West en Zuidwest zich voor 13 mei as inschrijven!

Nyana wijzigde dit bericht 21-04-2008 23:36 (4%)

<< EOS 40D, BG-E2N, EF-S 10-22 F/3.5-4.5 USM, EF 24-70 F/2.8 L USM, EF 70-200 F/2.8 L IS USM, Extender EF 1.4x II, 2 x B+W 010 UV 77 E MRC, B+W SLIM 010 UV 77 E MRC, 430EX, Gitzo GM5540, 2 x 4 Gb CF Extreme IV, Lowepro Vertex 200 AW >>

Kablam!

mooier kan het toch niet gemaakt worden? zjees...wat zijn we ook een vreemd volk :P

Oh no....Itz ze Germanz!

Hans favoriete radiostation

quote:
BBrunekreeft schreef op maandag 21 april 2008 @ 21:50:
[...]

Inderdaad. Laat ze maar eens beginnen in Dragonder Noord :*)
Daar woon ik ook. Zover ik weet zijn wij als laatste aan de beurt. Erg oneerlijk dit. Volgens mij is dit de wijk met de meeste belangstelling. Vooral als XMS ook te koop gaat lopen met dat optionele "kliksafe" (adult) filter. Niet dat ik daar zelf gebruik van ga maken. O-)

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

slopen. alles kapot maken.

Als de postcodecheck positief is, is het dat 100% zeker dat je kunt worden aangesloten?

...FATAL SYSTEM ERROR: Press F13 to continue...

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws