quote:
VodafoneWR schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:06:
@xDarkiex, edzard3000, SusaX en anderen,
Op de detailpagina van de Samsung G800 in de Vodafone Online Winkel hebben we een gedurende een aantal weken gecommuniceerd dat dit toestel 4 GB intern geheugen zou hebben. Dit is onjuist, het interne geheugen bedraagt 140 MB.
We begrijpen dat 4 GB intern geheugen mogelijk een extra reden geweest kan zijn om voor de G800 te kiezen. Daarom geeft Vodafone alle klanten die het toestel t/m 9 december hebben besteld gratis een 4 GB SD externe geheugenkaart.
Het interne geheugen van de Samsung G800 kunnen we niet aanpassen, maar we hopen op deze manier de klanten toch een passende oplossing te bieden.
In de Vodafone Online Winkel is de informatie over de Samsung G800 inmiddels aangepast en voorzien van de juiste gegevens.
Antoine
Beste Antoine,
Bedankt voor je post!
Als ik namens alle ex(!)gedupeerden mag spreken;
Dit is de meest bevredigende oplossing, zo krijgt ieder die de Samsung G800 "met 4GB geheugen" heeft besteld ook daadwerkelijk hetgene dat men besteld heeft. Het feit dat het een extern
microSD geheugenkaartje betreft, is ook door de meesten aangenomen dat dit zo zou zijn.
Wat ik wel betreurenswaardig vind, is de manier waarop deze oplossing tot stand is gekomen.

namelijk dat zo'n groot concern als Vodafone, pas na flink zeuren

, dreigementen en een klachtenregen inziet, dat een gemaakte fout echt niet in het nadeel van de klant beslecht mag worden.
Maar goed, Vodafoon is nu eenmaal een organisatie die door mensen gerund wordt. En fouten maken is menselijk, net zoals het toegeven van fouten en het zoeken naar oplosssingen.
Omdat ik ook de kwaadste niet ben, zal ik zodra ik het geheugenkaartje heb mogen ontvangen, in mijn vorige posts een regeltje toevoegen waarin ik verwijs naar deze post en dat deze kwestie naar behoren is opgelost. Dit houdt echter niet in, dat ik de vorige posts verwijder of onleesbaar zal maken, want ik ben van mening dat men recht heeft om de hele voorgeschiedenis van dit gedeelte van deze topic te kennen, om zo een eigen mening te kunnen vormen over wat zich heeft afgespeeld.
Hopelijk komt hiermee deze verhaallijn in deze topic voor iedereen tot een acceptabel einde.
Ik kan me hiermee, zonder verdere frustratie, weer een tevreden klant noemen van Vodafone (beetje slijmen

), zoals ik dat de afgelopen 10 jaar al ben geweest.