Hoofdcategorieën
Topicacties

Samsung SGH-G800

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

Reageer Nieuw Topic
IndexOutOfBounds
Reg. datum: 25 september 2006

quote:
gizmo9003 schreef op woensdag 12 december 2007 @ 19:08:
Ik heb hem nu ook, en heb 2 vraagjes;

- Telkens als ik een nieuw smsje wil maken, staat hij op T9. Dit kun je wisselen door het sterretje wat langer in te houden, maar ik wil het blijvend veranderen. Weet iemand hoe dit moet?

- Bij de samsung u600 kon je een code intypen om java-installs te enabelen, die werkt volgens mij bij deze telefoon niet. Weet iemand een andere manier om toch .jar files te kunnen installeren? Want er staan dus geen spellen op en ik zou er wel graag wat op hebben.
Je kan spelletjes installeren op dezelfde manier als op de U700. zijn dezelfde codes.. Heb het zelf ook geprobeerd en werkte wel. Maar op de een of andere manier werkte het volgens mij niet helemaal lekker..

Linkje ( als het niet mag dan verwijder maar weer): http://www.zedge.net/forum/t/37784/games-on-u700-it-goes/-1

Aion: Gorgos (Asmo) Sorceror (Mcpoowl)

Reg. datum: 25 augustus 2006

quote:
VodafoneWR schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:06:
@xDarkiex, edzard3000, SusaX en anderen,

Op de detailpagina van de Samsung G800 in de Vodafone Online Winkel hebben we een gedurende een aantal weken gecommuniceerd dat dit toestel 4 GB intern geheugen zou hebben. Dit is onjuist, het interne geheugen bedraagt 140 MB.
We begrijpen dat 4 GB intern geheugen mogelijk een extra reden geweest kan zijn om voor de G800 te kiezen. Daarom geeft Vodafone alle klanten die het toestel t/m 9 december hebben besteld gratis een 4 GB SD externe geheugenkaart.
Het interne geheugen van de Samsung G800 kunnen we niet aanpassen, maar we hopen op deze manier de klanten toch een passende oplossing te bieden.
In de Vodafone Online Winkel is de informatie over de Samsung G800 inmiddels aangepast en voorzien van de juiste gegevens.

Antoine
Beste Antoine,

Bedankt voor je post!

Als ik namens alle ex(!)gedupeerden mag spreken;
Dit is de meest bevredigende oplossing, zo krijgt ieder die de Samsung G800 "met 4GB geheugen" heeft besteld ook daadwerkelijk hetgene dat men besteld heeft. Het feit dat het een extern microSD geheugenkaartje betreft, is ook door de meesten aangenomen dat dit zo zou zijn.

Wat ik wel betreurenswaardig vind, is de manier waarop deze oplossing tot stand is gekomen. ;( namelijk dat zo'n groot concern als Vodafone, pas na flink zeuren |:( , dreigementen en een klachtenregen inziet, dat een gemaakte fout echt niet in het nadeel van de klant beslecht mag worden.

Maar goed, Vodafoon is nu eenmaal een organisatie die door mensen gerund wordt. En fouten maken is menselijk, net zoals het toegeven van fouten en het zoeken naar oplosssingen. ;)

Omdat ik ook de kwaadste niet ben, zal ik zodra ik het geheugenkaartje heb mogen ontvangen, in mijn vorige posts een regeltje toevoegen waarin ik verwijs naar deze post en dat deze kwestie naar behoren is opgelost. Dit houdt echter niet in, dat ik de vorige posts verwijder of onleesbaar zal maken, want ik ben van mening dat men recht heeft om de hele voorgeschiedenis van dit gedeelte van deze topic te kennen, om zo een eigen mening te kunnen vormen over wat zich heeft afgespeeld. :X :N

Hopelijk komt hiermee deze verhaallijn in deze topic voor iedereen tot een acceptabel einde.

Ik kan me hiermee, zonder verdere frustratie, weer een tevreden klant noemen van Vodafone (beetje slijmen ;) ), zoals ik dat de afgelopen 10 jaar al ben geweest.

Since 1983
Reg. datum: 09 juli 2001

het is onderhand wel duidelijk dat je de komende tijd nog geen mobieltje moet kopen om mooie foto's mee te maken.
ik heb sinds kort zo'n LG viewty met 5mp camera.. echt, wat een klote kwaliteit. totaal onbruikbaar en ultra traag.. 8)7 |:(

wil je acceptabele foto's maken, gebruik geen gsm maar koop een kleine ixus voor 200,- ofzo.

Reg. datum: 23 december 2004

quote:
G-PHREAK schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 23:27:
het is onderhand wel duidelijk dat je de komende tijd nog geen mobieltje moet kopen om mooie foto's mee te maken.
ik heb sinds kort zo'n LG viewty met 5mp camera.. echt, wat een klote kwaliteit. totaal onbruikbaar en ultra traag.. 8)7 |:(

wil je acceptabele foto's maken, gebruik geen gsm maar koop een kleine ixus voor 200,- ofzo.
Dat is eigenlijk altijd al duidelijk geweest ;)

Specs | PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje

Reg. datum: 25 augustus 2006

Voor de liefhebbers staan hier enkele foto's die ik met de Samsung G800 heb gemaakt.

Op de eerste foto zie je een stadium gefotografeerd vanuit de Burger King in m`n pauze (en ik wil d`r ook bij zeggen dat ik absoluut geen fan ben van een eventueel herkenbare club op de foto ;) )

Buiten de pauzes om hou ik me bezig met `t designen van vliesgevels, op de andere 2 foto's zie je dan ook een mockup van een gevel die we in Amersfoort (RACM) gaan maken.

Stadium

Mockup_1

Mockup_2

Voor foto's die met `n mobieltje zijn genomen, zijn ze echt niet slecht te noemen dacht ik.

Reg. datum: 06 mei 2006

dat zijn idd geen slechte foto's nee. Digitale foto toestellen (lees telefoon) halen ook nog steeds niet de kwaliteit die een analoog haalt en dat duurt waarschijnlijk ook nog wel even 8)7
Zozo heeft de telefoon ook nog een ander nadeel, ze zijn zeer plat en heeft dus geen ruimte om veel lenzen achtermekaar te plaatsen en dan moet ook nog een extreem kleine chip alles goed kunnen verwerken.

ArcticWolf wijzigde dit bericht 16-12-2007 11:10 (35%)

Reg. datum: 16 december 2007

Goeiemiddag allemaal,

Ik wil de komende week een nieuwe telefoon kopen. Lijkt erop dat het de G800 gaat worden.
Lees van veel mensen dat ze de camera een beetje vinden tegenvallen maar als ik die eerder gepost foto's zo zie dan valt dat wel mee.

Nou heb ik nog wel een aantal vragen.
- hoe zit dat nou met de video? kan je gewoon filmpjes opnemen van onbeperkte duur? en is de kwaliteit een beetje ok?
- hoe zit het met de snelheid, loopt ie een beetje lekker door de menu's heen? En hoe verandert de snelheid als er een 2/4 GB kaartje inzit?
- mijn mp3-speler is zo goed als kapot dus wil ik de G800 ook als mp3 gaan gebruiken. Kan ik dan gewoon de oortjes van mijn mp3 in de telefoon doen? Ik zie op Hi.nl namelijk staan dat er geen headset bijzit. n is de kwaliteit van de muziek dan een beetje goed?
- kan ik een mp3-bestandje als ringtoon gebruiken?
- ik ga em waarschijnlijk via Hi.nl kopen, is dat aan te raden?

Groet

Reg. datum: 03 oktober 2005

Dat zijn wel slechte kwaliteit foto's zeg :? Mijn "oude" K810i 3.2MP maakt veel mooiere foto's.. Je zou denken dat de kwaliteit beter zou worden, maar nee
IndexOutOfBounds

quote:
Work schreef op zondag 16 december 2007 @ 12:56:
Goeiemiddag allemaal,

Ik wil de komende week een nieuwe telefoon kopen. Lijkt erop dat het de G800 gaat worden.
Lees van veel mensen dat ze de camera een beetje vinden tegenvallen maar als ik die eerder gepost foto's zo zie dan valt dat wel mee.

Nou heb ik nog wel een aantal vragen.
- hoe zit dat nou met de video? kan je gewoon filmpjes opnemen van onbeperkte duur? en is de kwaliteit een beetje ok?
- hoe zit het met de snelheid, loopt ie een beetje lekker door de menu's heen? En hoe verandert de snelheid als er een 2/4 GB kaartje inzit?
- mijn mp3-speler is zo goed als kapot dus wil ik de G800 ook als mp3 gaan gebruiken. Kan ik dan gewoon de oortjes van mijn mp3 in de telefoon doen? Ik zie op Hi.nl namelijk staan dat er geen headset bijzit. n is de kwaliteit van de muziek dan een beetje goed?
- kan ik een mp3-bestandje als ringtoon gebruiken?
- ik ga em waarschijnlijk via Hi.nl kopen, is dat aan te raden?

Groet
Kzal beantwoorden wat ik kan

Video kan je gewoon opnemen volgens mij, als je telefoon vol is dan geeft ie het aan ( dacht ik )
Snelheid is niet optimaal, lijkt wel alsof hij een beetje traag door de menu's loopt ( het start menu tenminste ) de rest gaat wel goed

Je krijgt er weldegelijk een headsetje bij, ik heb hem namelijk ook bij Hi gekocht en daar zat ie wel bij.. Een mp3 ding kan er niet in.

Mp3 bestandjes kan je idd als ringtone instellen

En hi is zeker aan te raden ( alhoewel de mijne nu terug is aangezien ie kapot was, maar dat heeft niks met hi te maken ) Had hem besteld en de 3 dagen later wassie er..

Reg. datum: 12 december 2007

Ik heb hem een aantal dagen en er zit bij mij een kaar van 1gb in. Persoonlijk vind ik hem écht helemaal niet traag.

Wel vind ik de batterij minder, vooral het laatste streepje van de batterij gaat bij mij heel snel... Daarna begint hij te trillen als een malle om aan te geven dat de battery low is, maar hierdoor gaat de batterij dus NOG sneller leeg.

Mp3'tjes klinken goed, alleen de oordoppen vind ik absoluut niet lekker in je oor zitten. Ze werken prima als je stil blijft zitten maar zodra ik ook maar loop of fiets vallen ze er telkens uit. En nee, ik heb geen gekke oren ofzo! Haha!

Voor de rest vind ik het een prima telefoon, foto's zijn even wennen. Vooral het gebruik van de flits moet je aan wennen.

Groetjes

Ja, hoe werkt dat dan met die oordoppen?
Gaat dat op bluetooth oid.
En Carlos, kreeg jij die doppen er ook bij?

IndexOutOfBounds

Die oordoppen plug je gewoon in in de zijkant van je telefoon.. Gewoon met draadje dus ;)

Oke, maar jij zei dat gewone mp3-oortjes niet kunnen, wat voor oortjes gebruik je dan?

korthouwer

Hoe zit het met trillen en ringtone? Is samsung er nu wel een keer achter gekomen dat dit wel tegelijk moet gaan? Of zijn ze nogsteeds zo dom dat dit niet kan?

Canon EOS 50D // BG-E2N // 430 EXII // Tamron 17-50 F2.8 // Canon 70-200 F4L // Hoya HD Pola // B+W MRC UV // 3 Accu's voor 400D te koop

IndexOutOfBounds

quote:
Work schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:11:
Oke, maar jij zei dat gewone mp3-oortjes niet kunnen, wat voor oortjes gebruik je dan?
Je krijgt er een 'draadjes'headset bij van Samsung.. die dienen ook als MP3 oordoppen ( dient tevens ook als FM radio ontvanger )

gaat hard
Reg. datum: 09 juli 2003

quote:
carlos-e schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:41:
Ik heb hem een aantal dagen en er zit bij mij een kaar van 1gb in. Persoonlijk vind ik hem écht helemaal niet traag.

Wel vind ik de batterij minder, vooral het laatste streepje van de batterij gaat bij mij heel snel... Daarna begint hij te trillen als een malle om aan te geven dat de battery low is, maar hierdoor gaat de batterij dus NOG sneller leeg.

Mp3'tjes klinken goed, alleen de oordoppen vind ik absoluut niet lekker in je oor zitten. Ze werken prima als je stil blijft zitten maar zodra ik ook maar loop of fiets vallen ze er telkens uit. En nee, ik heb geen gekke oren ofzo! Haha!

Voor de rest vind ik het een prima telefoon, foto's zijn even wennen. Vooral het gebruik van de flits moet je aan wennen.

Groetjes
Dat ze daar niet iets aan doen bij samsung, ik vind het echt de meest kansloze feature ooit.
mij om de 15 minuten zeggen dat je bijna leeg bent....

Tha

zonder hersens

Heb de G800 vanmiddag opgehaald en er een beetje mee zitten spelen.

Fijne telefoon wel!
Hij heeft alles wél waar ik me aan mijn X820 zat te ergeren (traag, maar 1 ding tegelijk kunnen doen, contactpersonen niet overzichtenlijk in groepen kunnen plaatsen)

Alleen het enige wat ik nu niet kan vinden is hoe ik mijn berichten in 3d weergave kan lezen. Dat vond ik nu net wel leuk bij de X820. Dat sommige woorden in icoontjes weergegeven worden.

Heeft iemand dit toevallig al gevonden want kan het nergens vinden?
Ook in het boekje staat hier niks over.
Zou wel zonde zijn als ze dit eruit hebben gelaten.

Bedankt voor de antwoorden.

2 vragen nog wat betreft het toestel:
- hoe zit het met de video? Ik ken iemand met de U700 en die maakt geen filpmjes langer dan 13sec. Kan je er bv ook filmpjes opzetten?
- en wat vinden jullie van de dikte 17mm is volgens mij redelijk dik, de U700 is 12 geloof ik.

Groet

Work wijzigde dit bericht 20-12-2007 12:42 (42%)

Hobby: websites bouwen
Reg. datum: 13 oktober 2001

quote:
VodafoneWR schreef op donderdag 13 december 2007 @ 10:06:
@xDarkiex, edzard3000, SusaX en anderen,

Op de detailpagina van de Samsung G800 in de Vodafone Online Winkel hebben we een gedurende een aantal weken gecommuniceerd dat dit toestel 4 GB intern geheugen zou hebben. Dit is onjuist, het interne geheugen bedraagt 140 MB.
We begrijpen dat 4 GB intern geheugen mogelijk een extra reden geweest kan zijn om voor de G800 te kiezen. Daarom geeft Vodafone alle klanten die het toestel t/m 9 december hebben besteld gratis een 4 GB SD externe geheugenkaart.
Het interne geheugen van de Samsung G800 kunnen we niet aanpassen, maar we hopen op deze manier de klanten toch een passende oplossing te bieden.
In de Vodafone Online Winkel is de informatie over de Samsung G800 inmiddels aangepast en voorzien van de juiste gegevens.

Antoine
Na 45 minuten bellen en 6 0800 nummers rijker ben ik op de juiste afdeling terecht gekomen. Ik moest het volgende nummer bellen: 0800-8499284 adf. campanges.

Nu maar hopen dat ik het kaartje ga krijgen...heb er nog weinig vertrouwen in. Toetsel is overigens super!

Update: 20-12-2007 13:04
Ben inmiddels terug gebeld door Vodafone met de mededeling dat ik misschien wel zo'n kaartje zou gaan krijgen. Beetje vaag telefoontje, alleen zou het mogelijk voor mij niet gelden omdat het een abonnement verlenging was ipv een nieuw abonnement. Beetje vaag, ben je daar 10 jaar klant voor?

@Antoine, kan jij wat voor me beteken??

GeBas wijzigde dit bericht 19-12-2007 13:05 (13%)
Reden: Update na belletje van vodafone

| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |

quote:
Neefdave schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:32:
Hoe zit het met trillen en ringtone? Is samsung er nu wel een keer achter gekomen dat dit wel tegelijk moet gaan? Of zijn ze nogsteeds zo dom dat dit niet kan?
Ja, trillen en ringtone kan gelijktijdig. Of eerste 3x trileln en dan ringtone. Je kan meerdere profielen aanmaken zoals bij nokia.

| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |

Reg. datum: 22 mei 2003

Zou iemand die het ding al heeft een paar dingen kunnen beantwoorden?

- de rss feeds al geprobeerd?
- iemand met gmail? werkt het goed?
- hoe verhouden de foto's zich tot bijvoorbeeld een k800i, of nieuwere telefoons?
- hoe relaxed is de optische zoom, doe je er wat mee?
- slaat de phone foto's snel op? moet je er op wachten?
- kan je zoals in de reclame echt naast een hond rennen, en een scherpe foto maken? ;)
- hoe is de belkwaliteit? (lijkt een overbodig detail, vind ik persoonlijk niet. Ik heb momenteel een samsung x820 en de enige phone die tot nu toe beter klinkt is de B&O van mijn pa, ook samsung btw. Een k800i klinkt bijvoorbeeld hol, fel/blikkerig en dat vind ik niet prettig met lange gesprekken)
- Hoe zit ie in je broekzak? Bij de x820 loop je continu paranoide rond dat je em kwijtraakt, een k800i is meer een geval van ".... or are you just happy to see me?"
- is het slide mechanisme een beetje goed? kan me niet voorstellen van niet maar toch.
- is het meer een zakelijke, of een fun phone?

Alvast bedankt, en de kans dat ik em koop is toch al vrij groot. Ik zal daarna ook even een review posten.

King of Cod

Reg. datum: 03 oktober 2005

Je kan zelf ook wel een beetje zoeken imo.. we zijn hier geen helpdesk :/ Op deze pagina post ik zelfs nog dat de foto's van een K800i mooier zijn..
Reg. datum: 22 mei 2003

Ik weet wat tweakers is, dank je.

Ik stel een hele serie vragen over de gebruikerservaringen die ik tot toe nog maar half of niet beantwoord heb gezien en ontbreken in de startpost. De vragen die jij crap vind, sla je dan toch over?
Er staat hier nog geen uitgebreide review en hier vind ik ook niet alle antwoorden. Dat is voor zover ik gegoogled heb een van de betere reviews.

King of Cod

quote:
TafkaP schreef op woensdag 19 december 2007 @ 11:48:
Zou iemand die het ding al heeft een paar dingen kunnen beantwoorden?

- hoe relaxed is de optische zoom, doe je er wat mee?
Ja werkt mijn inziens naar behoren, ik gebruik het wel.

- slaat de phone foto's snel op? moet je er op wachten?
Snel genoeg al is mijn Canon PowerShot 710 sneller

- hoe is de belkwaliteit? (lijkt een overbodig detail, vind ik persoonlijk niet. Ik heb momenteel een samsung x820 en de enige phone die tot nu toe beter klinkt is de B&O van mijn pa, ook samsung btw. Een k800i klinkt bijvoorbeeld hol, fel/blikkerig en dat vind ik niet prettig met lange gesprekken)
Ik vind heb goed kliken, beter dan mijn oude Samsung D600

- Hoe zit ie in je broekzak? Bij de x820 loop je continu paranoide rond dat je em kwijtraakt, een k800i is meer een geval van ".... or are you just happy to see me?"
Zit lekker

- is het slide mechanisme een beetje goed? kan me niet voorstellen van niet maar toch.
GOED! beter dan die van de D600

- is het meer een zakelijke, of een fun phone?
Zakelijke look, maar toch fun. Wil je echt zakelijk dan zou ik eens kijken naar de i620/640

Reg. datum: 30 september 2007

Die foto's vind ik echt slecht. Mijn K850i maakt veel betere foto's, veel helderder ook en mooiere kleuren.

Hoe zit het met de optische zoom, heeft die al iemand gebruikt?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: