Aion: Gorgos (Asmo) Sorceror (Mcpoowl)
| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |
Reg. datum: 25 augustus 2006
Dus vervolgens heb ik naar de klantenservice gebeld om te informeren hoe het hiermee zit. Nadat ze mijn orderstatus hebben bekeken, kreeg ik als antwoord dat deze er niet bij stond vermeld en kon ik daar dus geen aanspraak op maken. Volgens haar had ik de bestelling geplaatst toen de 4GB geheugen niet geadverteerd was, terwijl ik 2 minuten eerder had gezegd dat ik juist vanwege die 4GB de G800 bij Vodafone had besteld.
Nadat ik voor leugenaar was uitgemaakt, heb ik haar heel vriendelijk verzocht of ze me kon doorverbinden met haar meerdere, omdat ik dit antwoord onacceptabel vond. Enkele minuten stilte... Kreeg ik weer iemand aan de lijn en nogmaals het hele verhaal uitgelegd. Van hem kreeg ik weer wat anders te horen. Ik had de advertentie verkeerd begrepen, hier werd bedoeld "optioneel uitbreidbaar geheugen tot 4GB", dus niet een bijgeleverde geheugenkaart van 4GB.
Blijkbaar was ik eerder dus geen leugenaar, maar ben ik gewoon dom geboren. Helaas voor Vodafone net niet dom genoeg om te weten hoe je "w w w . t r o s r a d a r . n l" spelt.
Dus voor de mensen die de G800 (met "optioneel uitbreidbaar geheugen tot" 4GB) bij Vodafone besteld hebben en nog steeds wachten op de levering heb ik het volgende advies:
Annuleer je bestelling en haal `m in de winkel met `n Telfort abonnementje, krijg je er wel een tastbaar geheugenkaartje van 2GB bij en ben je ook nog eens vele euro's goedkoper uit.
Ondanks `t Sojaboon-abo is de G800 een leuke gadget die mooi gestyled is.
Van de kwaliteit van de foto's die je met de G800 maakt had ik eigenlijk wel wat meer verwacht. Wellicht zullen andere instellingen misschien een beter resultaat opleveren. Met de flitser aan bijvoorbeeld, geeft "ISO" op 100 of 200 zetten i.p.v. automatisch, een beter resultaat.
Het toetsenbord ziet er strak uit, is goed verlicht en makkelijk te bedienen. Gewoon met de vertrouwde tiptoetsen, dus ophangen met je oorlel is er niet meer bij. Waarin Samsung met de G800 nog steeds achter ligt op andere merken is de "processingpower", waardoor softwarematig weer weinig spectaculairs te beleven is. De kwaliteit van het beeldscherm is dan wel weer uitstekend te noemen, hierin blinken de Samsungs toch nog steeds uit t.o.v. van andere merken.
Ondanks dat ik "meer" van dit toestel had verwacht is m`n eerste indruk positief.
Nou idd, wat een mega apparaat is dit! Heb er gisteren even mee mogen spelen, maar wat een joekel!quote:zwAf schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:14:
Helemaal tevreden mee, is wat aan de dikke kant, maargoed
MacBook Pro 2,66 GHz 4GB || iPhone3G 16GB White
Reg. datum: 30 juni 2007
Reg. datum: 22 april 2003
Foto's zijn te donker en hebben veel ruis. De flitser heeft ook maar een bereik van 50 cm ofzo lijkt het.
Kortom Samsung G800 leuke telefoon maar camera niet mijn ding.
Reg. datum: 11 november 2007
Ik zal morgen ff een paar foto's maken en uploaden.
Verder heb ik 3 kwartier gebeld met vodafone, ben 4 keer doorverwezen. Dit is het uiteindelijke verhaal.
Het 4GB kaartje geldt als je het toestel via de site hebt besteld (dus niet bij verlenging.)
Na heel veel zeuren heb ik ze zover dat ze met hun meerdere gaan overleggen of ik komende week bij een Vodafone citypoint gratis zown kaartje kan ophalen.
Omdat ze aan hebben gegeven dat deze actie wel klopt (dus geen drukfout is) en ik doorverwezen was naar de site voor specifikaties voelde ik dat ik wel recht had op dit kaartje.
Ik zal de uitkomst nog even posten
Dat we dus wel degelijk aanspraak kunnen maken op dit geheugenkaartje ben ik volledig met je eens. En blijkbaar ben ik dus niet de enige die op deze manier "met naald en draad genomen" wordt door Vodafone.quote:edzard3000 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:21:
Ik heb hem gister binnengekregen. Ik ben er wel over te spreken. Ik ben het wel met bovenstaande opmerking eens dat de processor neit echt snel te noemen is. Smsje openen duurt vooral vrij lang.
Verder heb ik 3 kwartier gebeld met vodafone, ben 4 keer doorverwezen. Dit is het uiteindelijke verhaal.
Het 4GB kaartje geldt als je het toestel via de site hebt besteld (dus niet bij verlenging.)
Na heel veel zeuren heb ik ze zover dat ze met hun meerdere gaan overleggen of ik komende week bij een Vodafone citypoint gratis zown kaartje kan ophalen.
Omdat ze aan hebben gegeven dat deze actie wel klopt (dus geen drukfout is) en ik doorverwezen was naar de site voor specifikaties voelde ik dat ik wel recht had op dit kaartje.
Zelf heb ik dus ook zo`n half uur mijn beklag gedaan, zonder enig acceptabel resultaat.
Nou edzard3000,
Verder zou ik iedereen die in `t zelfde schuitje zit, willen verzoeken om hiervan melding te maken
Iig ff een mailtje naar Hi over mijn telefoon.. Ben benieuwd hoelang ik hem kwijt ben... *zucht*
//edit: iemand emailadres van Hi?
zwAf wijzigde dit bericht 08-12-2007 22:54 (4%)
Dit heeft vooral te maken met de instelling van "ISO". Zet deze instelling maar eens op "200" en maak dan nog maar eens een foto. Je zult zien dat deze nu veel beter is gelukt.quote:zwAf schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 22:39:
(...)
Verder ben ik het eens met iedereen over de camera.. Hij maakt ze erg donker.. Vaak zijn de foto's zonder flits nog beter dan mét...
(...)
Op zich maakt de G800 geen slechte foto's, maar om echt een goede foto te kunnen maken met dit toestel moet je eerst bepaalde instellingen goed hebben staan.
Toegegeven, om alles goed te in kunnen stellen, moet je zo'n beetje een studie "Fotografie" gedaan hebben.
Ik ben beniewd naar de foto's. Ga je ze vandaag posten? Want mijn twijfels zijn sterk tussen deze tel de G600 en de 6500 Slide. op mobile-review enzo vind ik namelijk de foto's van deze phone niet echt zo toppiequote:edzard3000 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:21:
Ik heb hem gister binnengekregen. Ik ben er wel over te spreken. Ik ben het wel met bovenstaande opmerking eens dat de processor neit echt snel te noemen is. Smsje openen duurt vooral vrij lang.
Persoonlijk vind ik de G600 stukken beter dan de G800! Wat een lomp mega apparaat is de G800 zeg! En nogal traag, klote camera en die accu is ook om te huilen! Neem dan idd een 6500 of G600!quote:BerendBram schreef op zondag 09 december 2007 @ 10:11:
[...]
Ik ben beniewd naar de foto's. Ga je ze vandaag posten? Want mijn twijfels zijn sterk tussen deze tel de G600 en de 6500 Slide. op mobile-review enzo vind ik namelijk de foto's van deze phone niet echt zo toppie
Is de N73 dan ook goed? Krijg ik namelijk gratis bij abbo.quote:Spinvis schreef op zondag 09 december 2007 @ 14:30:
[...]
Persoonlijk vind ik de G600 stukken beter dan de G800! Wat een lomp mega apparaat is de G800 zeg! En nogal traag, klote camera en die accu is ook om te huilen! Neem dan idd een 6500 of G600!
Reg. datum: 31 december 2006
Nou ik heb de telefoon afgelopen vrijdag ook mogen ontvangen.... eni nderdaad GEEN 4 Gb hierbij, ik heb de advertentie toch echt wel goed gelezen.
Tevens bij mijn bestelling nog gevraagd: Is dit intern geheugen of een apart kaartje: "Dit is een apart geheugenkaartje wat u erbij krijgt"
En nu dus helemaal niets in huis aan kaartje. De foto's nemen 2mb in beslag, nou dan is het telefoontje gauw vol.
Net even gebeld met vodafone en gelijk mijn beklag gedaan en gevraagd naar mijn 4Gb kaartje. (zoals telefonisch is beloofd!!).
Eerst al de telefoon een dikke maand later leveren dan gezegd en dan nog geen kaartje ook.
Ik mag toch echt hopen dat dit kaartje wordt geleverd.
anders wordt het heel snel:
www.consumentenbond.nl
Het toestel zelf:
Hij is dik en lomp, maar hij ziet er wel gelikt uit! Het scherm is heerlijk groot en ook voor mensen met dikke vingers zijn de toetsen zeer benaderbaar!
Positief:
- Mooi design
- Snelheid van de menu's en het gemak. (had hiervoor een N90...)
Negatief:
- Eerst instellingen aanassen voordat er mooie foto's komen.
- Kwaliteit van de foto's valt tegen.
- Geen spellen meelgeleverd.
xDarkiex wijzigde dit bericht 10-12-2007 09:31 (21%)
N73 is opzich wel cool, alleen ook best dik, oud en traag, maar wel beter dan de G800.quote:BerendBram schreef op maandag 10 december 2007 @ 07:44:
[...]
Is de N73 dan ook goed? Krijg ik namelijk gratis bij abbo.
Reg. datum: 31 december 2006
Mij is verwezen naar de klachtendesk, hier moet ik een brief naar toe schrijven.
Heb je dan ook een adres gekregen van die "klachtendesk" ?quote:xDarkiex schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 14:53:I
Mij is verwezen naar de klachtendesk, hier moet ik een brief naar toe schrijven.
Ik kan `m namelijk nergens vinden.
Tip: je kan binnen 7 werkdagen de overeenkomst laten ontbinden
Ben benieuwd hoelang het duurt voordat ik een nieuwe heb
ik neem dus aan dat er ook niet via een externe gps via welk programma TT of route 66 enz.. enz.. dan ook genavigeerd kan worden... ??quote:Ngamer schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:03:
[...]
Het is geen smartphone en heeft ook geen GPS-ontvanger, dus navigeren gaat niet lukken denk
de I560 heeft dat wel, maar samsung, maar wat voor een navi programma krijg je dan??
ben op dit gebied een beetje Noob...
Gr roel
Gtsi-R wijzigde dit bericht 12-12-2007 09:29 (10%)
Als je klein bent komen de enge geluiden van onder je bed. Als je groot bent komen ze van onder je motorkap.
Reg. datum: 12 december 2007
Ook ik ben op zoek naar spellen, weet iemand of je die gewoon ergens kan downloaden?
Groetjes Carlos
P.S. De handleiding is trouwens ook niet uitgebreid, alleen basis-dingen staan erin vermeld.
carlos-e wijzigde dit bericht 12-12-2007 17:29 (11%)
- Telkens als ik een nieuw smsje wil maken, staat hij op T9. Dit kun je wisselen door het sterretje wat langer in te houden, maar ik wil het blijvend veranderen. Weet iemand hoe dit moet?
- Bij de samsung u600 kon je een code intypen om java-installs te enabelen, die werkt volgens mij bij deze telefoon niet. Weet iemand een andere manier om toch .jar files te kunnen installeren? Want er staan dus geen spellen op en ik zou er wel graag wat op hebben.
tjah..
Op de detailpagina van de Samsung G800 in de Vodafone Online Winkel hebben we een gedurende een aantal weken gecommuniceerd dat dit toestel 4 GB intern geheugen zou hebben. Dit is onjuist, het interne geheugen bedraagt 140 MB.
We begrijpen dat 4 GB intern geheugen mogelijk een extra reden geweest kan zijn om voor de G800 te kiezen. Daarom geeft Vodafone alle klanten die het toestel t/m 9 december hebben besteld gratis een 4 GB SD externe geheugenkaart.
Het interne geheugen van de Samsung G800 kunnen we niet aanpassen, maar we hopen op deze manier de klanten toch een passende oplossing te bieden.
In de Vodafone Online Winkel is de informatie over de Samsung G800 inmiddels aangepast en voorzien van de juiste gegevens.
Antoine
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last