My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Reg. datum: 11 oktober 2007
Het is geen smartphone en heeft ook geen GPS-ontvanger, dus navigeren gaat niet lukken denkquote:vegterb schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:41:
Zelf ben ik een nokia-houder en heb ik al jaren nokia, maar kijkend naar de N81 kwam deze ook voorbij; waar het niet dat ik deze eigenlijk mooier vind. Nu heb ik dus weinig ervaring met Samsung en wat ik zo begreep van de N81 is dat er geen applicaties opgeïnstalleerd kunnen worden. Toch wil ik graag TomTom kunnen draaien op mijn telefoon.
Is dit mogelijk op de G800?
Reg. datum: 07 februari 2006
Reg. datum: 07 februari 2006
Echt helemaal mee eensquote:SirNobax schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 19:24:
WOW!
Loop ik nog in het G600 thread te posten dat Samsung's design mij nooit kan bekoren, zie ik vandaag dit mobieltje.
*KWIJL!*
Samsung was altijd lelijk
Ben nu eigenlijk aan het wachten op gebruikerservaringen, of ik m moet gaan kopen of toch maar weer een nokia...Nog niemand in bezit van de g800?????
Nog niet, hij is besteld, zodra ik hem heb revieuw ik hem welquote:
Hij stond ook al op de folder van debitel....
| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |
Reg. datum: 22 maart 2007
Reg. datum: 25 augustus 2006
SusaX2 wijzigde dit bericht 15-12-2007 23:43 (86%)
Reden: 56K-modems :P
Reg. datum: 11 oktober 2007
Maar goed, ik weet het niet zo met deze telefoon; vind hem toch behoorlijk dik, en volgens mobile-review.com is de fotokwaliteit amper beter dan de G600...
Reg. datum: 31 december 2006
dus . . . . . nog langer wachten.
Heb net ook even gebeld. Ik heb te horen gekregen dat ze momenteel de eerste levering aan het verwerken zijn en die worden dan verstuurd naar de klanten. Er staan er nog 200 in back order. De medewerker kon mij niet zeggen of ik daar bij zat. De volgende levering staat gepland voor over 1 à 2 weken zei ie.quote:xDarkiex schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:49:
Nou helaas, ik heb net nog eens even gebeld naar Vodafone: Vanuit Samsung zeggen ze nu dat hij niet eerder dan 19 december geleverd gaat worden ......
dus . . . . . nog langer wachten.
Dus 19 dec...beetje vreemd
| Antec Performance 1040B case window mod en sharkoon fan's | Core2Duo E6750@2.66GHz | Gigabyte GA-P35-S3 | Gigabyte GF8600GT 256MB | 4x 1GB PC5300 | Seagate 160GB & 320GB 7200rpm 8MB SATA| NEC 3550A DVD+/-RW |
Reg. datum: 11 november 2007
Ik vind dit echt nergens op lijken. Ze zeggen: Be first. Maar die kant gaat het niet echt op.
Ik moet nog even zien of ik dit zo over mijn kant laat gaan. Maarja, the phone house krijgt m ook pas rond 20dec. Ik ga iig een klachtenmail sturen. MayB kan je nog korting krijgen. Het toestel begint nu natuurlijk alweer oud te worden
Hier:
http://www.gsmexpress.nl/...SesArg=%1FM5TopMenu%3DTST
Binnen 24 hr leverbaar.
heel apart! Ik heb nog niets namelijk .......
xDarkiex wijzigde dit bericht 26-11-2007 16:03 (64%)
Reg. datum: 06 september 2005
kom maar op met je review!quote:Crashy schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:24:
Toevallig heb ik hem vandaag gehaald bij de hi shop, ze hadden een primeur dat ze em als eerste in Nederland zouden hebben! Heb helaas geen tijd om nu dingen te vertellen, maar het is een mooi toestel! mocht er veel animo voor zijn wil ik wel het een en ander posten over het toestel!
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
quote:Crashy schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:24:
Toevallig heb ik hem vandaag gehaald bij de hi shop, ze hadden een primeur dat ze em als eerste in Nederland zouden hebben! Heb helaas geen tijd om nu dingen te vertellen, maar het is een mooi toestel! mocht er veel animo voor zijn wil ik wel het een en ander posten over het toestel!
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Bij mij zelfde verhaal, dan wou ik de F700 wel, zekfde verhaal.quote:edzard3000 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:38:
Ik heb net ook gebeld, 19 december
Reg. datum: 14 november 2007
Zeer mooi toestel hoop functies zoals je outlook scronischeren met je telefoon.
Verder is er ook een speciaal menu voor google (search en gmail).
Het enigste nadeel is dat ik nog geen idee heb of het mogelijk is om mijn hotmail te bekijken en te gebruiken via de telefoon. (net zoals gmail in dat menu)
Het grootse nadeel wat ik zo gauw kan bedenken zijn de afmetingen van de telefoon deze zijn wat aan de groote kant best dik.
Maar al met al een goede keuze om te kopen.
Als er nog iemand tips heeft om hotmail te checken hoor ik het graag op tel alleen smtp en pop3.
Mij viel, net als Reliver, de dikte op. Lijkt meer op een foto toestel dat kan bellen.
Ik wil wel het een en ander kwijt!
Het toestel zelf vind ik persoonlijk erg mooi (RVS is geil) maar voor mij gewoon te dik/groot
ik heb nooit eerder een samsung gehad, en vind het menu ook niet echt relaxed... verder vind ik de foto's best wel een beetje tegenvallen... vooral de flits is vrij kut. Dit was voor mij dan ook genoeg reden om hem terug te brengen (proeftijd)
een paar andere minpunten:
-als ik camera instelling opsloeg (antischok instelling op aan) was deze optie weer terug naar uit veranderd wanneer de camera weer werd opgevraagd.
-na eerste verbinding met laptop waren instellingen van sharpness en brightness op -100 gezet, waardoor het leek alsof ik zwart wit foto's aan het maken was...
-weinig afspraken in de telefoon (100 afspraken 50 verjaardagen etc...)
Wat natuurlijk WEL weer uber geil is, is de optische zoom, dat is echt fucking revolutionair op een mobieltje! Ik ga zelf liever voor meer gebruiksgemak (SE / Iphone etc.) Als jullie nog foto's willen zien die ik heb gemaakt, kan ik die nog wel ff online zetten, ook filmpjes heb ik gemaakt en bewaard, ga em nu terug brengen naar de Hi shop waar ik em 8 dagen mocht gebruiken (nu 3e dag)
Ik hoor nog wel wat jullie nog meer willen weten!
Ik zal binnenkort een uitgebreide review plaatsen.
Zo "fucking revolutionair" vind ik het niet, de Nokia N93 had deze functie ook al, en presteerd VEEL beter dan deze G800. In verschillende reviews is het duidelijk te zien dat de kwaliteit niet super is wanneer je ingezoomt heb, enorm veel verlies in contrast.quote:Crashy schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:52:
Wat natuurlijk WEL weer uber geil is, is de optische zoom, dat is echt fucking revolutionair op een mobieltje!
Laat ze eerst maar eens fatsoenlijke sensortjes maken.
* Sir Nobax wilt een Foveon sensor in zijn foon
Pentax K110D - Pentax-M 50mm F/1.7 - Pentax-M 40mm F/2.8 - Pentax-F 35-70mm - Pentax-M 50mm F/2.0 - Pentax-M 80-200mm F/4.5 - Tokina 28mm F/2.8 - Tokina 135mm F/2.8 - 2.0x TC
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last