Hoofdcategorieën
Topicacties

Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 28 november 2002

Hoe zit het trouwens met de onderdelen die je gedesigned hebt. Ben je die ook kwijt bij het nieuwe seizoen? (las ergens dat je je development aan je motor in kan leveren aan het begin van een nieuw seizoen).

Als je een designer voor meedere jaren hebt vastgelegd, 'helpt' hij dan, tussen de seizoenen door, mee aan het design van je auto of maakt het geen reet uit en ga je verder met de effeciency zoals deze aan het eind van het vorige seizoen was.

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

Je onderdelen die onder design staan, gaan gewoon mee naar het volgend seizoen minus een strafkorting zogenaamd vanwege nieuwe regels (uit mijn hoofd 20% van de efficiency boven 40 punten) . Of je een doorlopend contract met je designer hebt staat hier buiten.

Je motor, banden en gearbox en de ontwikkelingen daarop ben je eind van het seizoen kwijt. Je signt immers weer nieuwe leveranciers in het nieuwe seizoen.

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

quote:
angkasaa schreef op woensdag 26 september 2007 @ 14:44: Als je een designer voor meedere jaren hebt vastgelegd, 'helpt' hij dan, tussen de seizoenen door, mee aan het design van je auto of maakt het geen reet uit en ga je verder met de effeciency zoals deze aan het eind van het vorige seizoen was.
Eigenlijk moet je die jaren bekijken als volgt. Indien het S28 zal beëindigd worden is het "jaar" over en start S29 na de reset. Nu, indien je nog een contract(en) lopende hebt met je driver/staff/designer/C.Director dan lopen deze natuurlijk door. Stel je zou na de laatste race van S28 het volgende doen: in tabblad design de verdeling van een bepaalde part als instellen, dan zal bij de start van het nieuwe seizoen de update gebeuren na de eerste race.

Ok nu ben ik al van begin af aan aan het proberen om van dat gezeur af te zijn van: Understeer, Oversteer. blabla. Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Zeurt die driver altijd of is het echt mogelijk om van dat gezeur af te zijn?? Want alles wat ik blijk te doen is niet goed.

FC Strijen
Reg. datum: 01 augustus 2002

quote:
Kroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:44:
Ok nu ben ik al van begin af aan aan het proberen om van dat gezeur af te zijn van: Understeer, Oversteer. blabla. Maar ik krijg dat niet voor elkaar. Zeurt die driver altijd of is het echt mogelijk om van dat gezeur af te zijn?? Want alles wat ik blijk te doen is niet goed.
We nemen aan dat de coureur een zeik**** is en altijd wat te klagen heeft. Ik ken nog niemand die iets zinvols heeft kunnen doen met het commentaar van de coureur, dus ik zou zeggen: concentreer je gewoon op de groene/gele balkjes ;)

F1Time - Reggie Biemans (CLASS 1) | Hattrick - FC Strijen (VI.523)

Hmm weet iemand iets over hoe lang banden het in de regen uithouden?
Ik kan bij de guide wel info vinden over de droogbanden, maar er staat niks bij over wets.
Morgen is mn eerste race, dus ik heb ook nog geen data om op af te gaan.
Moge de kracht met je zijn...

quote:
Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:47:
[...]
We nemen aan dat de coureur een zeik**** is en altijd wat te klagen heeft. Ik ken nog niemand die iets zinvols heeft kunnen doen met het commentaar van de coureur, dus ik zou zeggen: concentreer je gewoon op de groene/gele balkjes ;)
Ohh, geeft die vent ook commentaar dan... :+

www.elskamp.org * F1time.com - PB Elskamp C2G3 * Golf? Het 2008 GoT Open

Doet weer iets met vezels...
Reg. datum: 19 mei 2000

Ik lees die meuk niet eens meer :P

Over dat gewicht: 647kg hier. Valt toch nog tegen, maar er gaan iedere race weer wat kilootjes af :)

Imitation is the sincerest form of flattery

quote:
Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 16:47:
[...]

Ik kijk ook naar die balkjes, maar dat verandert ook steeds en dan hang ik erboven met me muis en dan staat er een getal 150 ofzo. Wat houd dat in dan?

En over die kleuren. Dat donkergroene wijst de coureur af en dat lichtgroene dat stelt hij voor. Dus als er nog maar een heel klein stukje lichtgroen is dan is dat goed??

Dan nog iets. Er zijn 3 sectoren? en bij alledrie dan stelt hij iets anders voor. Hoe krijg ik dat voor alledrie de sectoren dan goed?

Mijn gewicht is trouwens 647 :o

Next
Reg. datum: 29 december 2001

quote:
Kroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:12:
[...]
Dan nog iets. Er zijn 3 sectoren? en bij alledrie dan stelt hij iets anders voor. Hoe krijg ik dat voor alledrie de sectoren dan goed?
Dat zul je zelf uit moeten zoeken :)

Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City

deze titel was te lang

:o

Ik heb gewoon een g ewicht van 688.1 :'(

Ik heb daar niet eens echt opgelet, vorig seizoen. Eens kijken wat ik hier de volgende racejes wat van af eten :)

We Are the Borg. Resistance is Futile. U'll B Assimilated, U'll B one of us!!! ^_^

FC Strijen

quote:
Kroketje schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:12:
[...]

Ik kijk ook naar die balkjes, maar dat verandert ook steeds en dan hang ik erboven met me muis en dan staat er een getal 150 ofzo. Wat houd dat in dan?
Dat getal is het verschil tussen de laagst afgewezen waarde en de hoogst afgewezen waarde, maal 2. Geen idee waarom dat verdubbeld wordt, maar ok.

Edit: Tsjonge, Tadas is zijn leven aan het beteren.
Nieuwe feature: Rating history graph (zie je user-pagina)
Eeuwenoude bugfix: Graphs uit de oude racereports werken nu! Echt al 5x gereport, 1e keer door mij... nu gefixt dus :P

Joss wijzigde dit bericht 26-09-2007 20:01 (21%)

Blaatvlaa

Ik snap er af en toe geen jota van..... een DQP van 90 % (best netjes lijkt me ??) en ik ben domweg 4 seconden te langzaam.... Vorige race ging het heel goed, de race ervoor was ronduit bagger, en nu weer bagger..... bah bah bah.

edit: owh, maak er maar bijna 5 seconden van dat ik te langzaam ben..... blergh

lameeuw wijzigde dit bericht 26-09-2007 20:52 (15%)

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

Have Fun in Hell
Reg. datum: 24 februari 2003

ja 4,6 sec is wel veel, zeker als je kijkt naar die gast voor je, daar zit een gat tussen van 3,2 sec. Dit is heel veel dus je zal eens moeten kijken wat je driver_mistake was op alle 4 je ronden en wat je DQP was in je beste rondje. Ik weet niet maar is het toevallig niet aan het regenen in Q?

nvidia wijzigde dit bericht 26-09-2007 21:21 (60%)

FC Strijen

Ik wil net zeggen, een verandering in het weer lijkt me meer voor de hand liggend.

Blaatvlaa

Hij geeft in iedergeval aan iedere ronde 1 bocht verkacheld te hebben..... regen ?? 1 mm dus heb ik met droogweer banden gereden, zou toch moeten kunnen volgens mij. De P was met 3 mm en daar had ik met droogweer banden snellere tijden gezet dan met intermediates...... Najah, volgooien, gassen en maar zien waar we eindigen :P

De eerste die beweerd dat ik normaal ben is gek
FC Railrunner (767420) Divisie VII.669 | F1Time C3G8 Frans Lambers-Meeuwig

FC Strijen

quote:
lameeuw schreef op woensdag 26 september 2007 @ 22:23:
Hij geeft in iedergeval aan iedere ronde 1 bocht verkacheld te hebben..... regen ?? 1 mm dus heb ik met droogweer banden gereden, zou toch moeten kunnen volgens mij. De P was met 3 mm en daar had ik met droogweer banden snellere tijden gezet dan met intermediates...... Najah, volgooien, gassen en maar zien waar we eindigen :P
Gerepareerd? In de practice met 3mm en 90% revs langzamer zijn dan de Q met 1mm is wel erg triestig :P

Edit: verkeerd gelezen, laat maar zitten.

Joss wijzigde dit bericht 26-09-2007 22:54 (3%)

Reg. datum: 05 oktober 2005

Hmm ik dacht dat ik een erg zware auto had maar dat valt dus ontzettend mee. Mijn auto is 638.1 kilo. Best netjes geloof ik als ik hier de reactie zo lees.

Dat is wel vervelend want ik dacht daarmee het lek boven te hebben. Nu moet ik weer verder zoeken naar een oplossing voor het probleem (aka ik ben veeeeeellll te langzaam naar mijn zin).

f1time C1
Reg. datum: 16 april 2004

quote:
Joss schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:36:
[...]

Edit: Tsjonge, Tadas is zijn leven aan het beteren.
Nieuwe feature: Rating history graph (zie je user-pagina)
Eeuwenoude bugfix: Graphs uit de oude racereports werken nu! Echt al 5x gereport, 1e keer door mij... nu gefixt dus :P
die grafiek staat er al enkele dagen hoor. ;) Maar inderdaad is Tadas erg goed bezig de laatste tijd. Ik denk dat het feit dat er nu betalende supporters zijn hem ook motiveerd om de game te verbeteren. Hopelijk zet deze trend zich voort.

quote:
mhans schreef op woensdag 26 september 2007 @ 23:35:
Hmm ik dacht dat ik een erg zware auto had maar dat valt dus ontzettend mee. Mijn auto is 638.1 kilo. Best netjes geloof ik als ik hier de reactie zo lees.
Dat is apart, we hebben dat volgens mij via ICQ al eens samen uitgerekend toch? En volgens mij was jij toen 30kg zwaarder dan ik (maar ik kan me vergissen hoor).
quote:
Dat is wel vervelend want ik dacht daarmee het lek boven te hebben. Nu moet ik weer verder zoeken naar een oplossing voor het probleem (aka ik ben veeeeeellll te langzaam naar mijn zin).
Dat heb ik het hele vorige seizoen gehad en dat bleek mijn coureur te zijn :X
quote:
Sempy schreef op donderdag 27 september 2007 @ 09:08:
[...]

die grafiek staat er al enkele dagen hoor. ;) Maar inderdaad is Tadas erg goed bezig de laatste tijd. Ik denk dat het feit dat er nu betalende supporters zijn hem ook motiveerd om de game te verbeteren. Hopelijk zet deze trend zich voort.
Ik denk dat hij geschrokken is van zijn blunder met die debug-data :) Dat was nml by far de grootste bug van de laatste seizoenen en heeft het spel voor een aantal mensen ontzettend verpest.

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-09-2007 09:14 (28%)

Heb net 2 races achter de rug en heb dus ook 2 nieuwe gedesignde onderdelen, maar ik heb meer op effeciency gezet dan gewicht.

Misschien toch meer engineers aannemen om zo ook meer tijd in gewicht te stoppen.

Maakt gewicht trouwens veel uit voor de snelheid of is het te verwaarlozen?

Gewicht maakt veel uit voor de snelheid ja :)

Heb gerepareerd: 644 kg \o/ Gaat weer de goede kant op...

Grrrrrene wijzigde dit bericht 27-09-2007 09:50 (40%)

ok... neem ik meteen ff wat engineers aan!

Biertje ???
Reg. datum: 16 januari 2001

Rene, wannneer ga je nu eens qualen???

Intel E6600 - Asus P5B-E - 2 GB pc6400 - 2x 320GB Seagate - Nvidia 7900 GT
F1time - C2G3
GPRO.SE - Rookie - G69
F1competition.com - Top Division
f1competitie.nl - D2G16

quote:
Marzman schreef op woensdag 26 september 2007 @ 19:15:
[...]

Dat zul je zelf uit moeten zoeken :)
Ik vraag me gewoon af of er ergens een verborgen knop zit die ik nog niet gevonden heb waardoor je per sector iets kan veranderen :p. Zal wel niet dan ^ .^

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: