Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 03 juli 2003

quote:
emuuuh schreef op woensdag 19 september 2007 @ 06:26:
als je je iphone zou kopen met het 02 abbo hoe lang zit je dan aan dat abbo vast?
18 maanden, en ik dacht dat het zeker 50 euro per maand was...

Reg. datum: 26 november 2002

Rente in Amerika met 0,5% omlaag.
Dus dollar zal voorlopig nog wel lekker laag blijven/lager worden.
Gunstig voor potentiele iPhone kopers :)

Reg. datum: 20 augustus 2007

Je kan beter nog even wachten... http://www.iphoneclub.nl/...-ook-niet-voor-de-iphone/
Nederlandse providers zijn namelijk niet van plan nog eens een edge netwerk aan te leggen alleen voor één telefoon.

ga niet door start
Reg. datum: 16 januari 2001

Even een simpele what-if..

What-if de iPhone in Duitsland uit komt over een maand of 2.. Kunnen we dan gewoon de grens over rijden en er eentje gaan halen? We kunnen die dan toch wel, neem ik aan.. bij ons activeren en dan unlocken?

Krijgen we dan een iPhone met Duitse taal? iew :) En.. als dat zo is.. is dit dan eenvoudig om te zetten naar Engels? Niet alleen voor de Duitse, maar ook voor de Nederlandse.. Ik heb namelijk een hekel aan de Nederlandse taal op elektronische apparaten. Al m'n computers draaien Engelse software,.. zelfs m'n huidige Nokia etc. etc. Zelfs m'n Random Reader van de Rabobank :D Hoop wel dat er ook de keuze is voor de Engelse taal in de menu's etc.

En.. wat als we hem NU halen in bijvoorbeeld Duitsland en Engeland.. zou het dan mogelijk zijn om, mocht hij in Nederland uit komen bij 'T-Mobile' (of een andere operator) om daar alsnog een abonnement af te sluiten. Dus.. je iPhone weer opnieuw activeren via iTunes en dan alsnog een Nederlands abonnement af te sluiten? Dat zou natuurlijk wel cool zijn :)
Dan zou er een soort un-activation-solution moeten komen..

Apple MacBook | 2,0-GHz Intel Core Duo | 2048 MB 667-MHz DDR2 SDRAM (PC2-5300) | Apple iPhone 8Gb

Reg. datum: 07 augustus 2006

je kan de engelse iphone nu ook al in het nederlands en duits en nog wat talen instellen

Reg. datum: 03 juli 2003

quote:
WybWyb schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:09:
Je kan beter nog even wachten... http://www.iphoneclub.nl/...-ook-niet-voor-de-iphone/
Nederlandse providers zijn namelijk niet van plan nog eens een edge netwerk aan te leggen alleen voor één telefoon.
Je kan natuurlijk altijd beter wachten als het op gadgets aankomt. Over een paar maanden is er altijd wel iets beters, dat gaat hier ook op voor 3G. Feit is, als je nu iets wilt hebben dat werkt moet je een US iPhone kopen, en daarbij is GPRS zo heel slecht nog niet.
quote:
SnoRt schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:16:
Even een simpele what-if..

What-if de iPhone in Duitsland uit komt over een maand of 2.. Kunnen we dan gewoon de grens over rijden en er eentje gaan halen? We kunnen die dan toch wel, neem ik aan.. bij ons activeren en dan unlocken?
De iPhone in Duitsland zal een nieuwere sw versie hebben, en of en hoe snel die gehackt wordt is wat mij betreft een grote vraag. Als je echt iets wilt beveiligen kan dat, zie X360, hoewel de DVD firmware gekraakt is voor gekopieerde spellen, kan men nog steeds niet de sw op de X360 zelf veranderen.
quote:
Krijgen we dan een iPhone met Duitse taal? iew :) En.. als dat zo is.. is dit dan eenvoudig om te zetten naar Engels? Niet alleen voor de Duitse, maar ook voor de Nederlandse.. Ik heb namelijk een hekel aan de Nederlandse taal op elektronische apparaten. Al m'n computers draaien Engelse software,.. zelfs m'n huidige Nokia etc. etc. Zelfs m'n Random Reader van de Rabobank :D Hoop wel dat er ook de keuze is voor de Engelse taal in de menu's etc.
Lijkt me dat in Europa de taal inderdaad een optie wordt.
quote:
En.. wat als we hem NU halen in bijvoorbeeld Duitsland en Engeland.. zou het dan mogelijk zijn om, mocht hij in Nederland uit komen bij 'T-Mobile' (of een andere operator) om daar alsnog een abonnement af te sluiten. Dus.. je iPhone weer opnieuw activeren via iTunes en dan alsnog een Nederlands abonnement af te sluiten? Dat zou natuurlijk wel cool zijn :)
Dan zou er een soort un-activation-solution moeten komen..
Zou kunnen dat dat kan, ik zou er niet op rekenen echter.

quote:
WybWyb schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:09:
Vraagje: weet iemand wat een onbeperkt UMTS per maand moet kosten?
Hoor wel vaak drammen over "EDGE is traag, GPRS nog trager", maar GPRS kost je 'al' 10 euro per maand, wat moet UMTS dan gaan kosten?

Aardige poll over hoe de gemiddelde tweaker over kosten voor mobiel internet denkt:
http://tweakers.net/etc/?Action=Poll&ID=825

Reg. datum: 03 februari 2001

quote:
matthijst schreef op woensdag 19 september 2007 @ 08:32:
[...]

Vraagje: weet iemand wat een onbeperkt UMTS per maand moet kosten?
Hoor wel vaak drammen over "EDGE is traag, GPRS nog trager", maar GPRS kost je 'al' 10 euro per maand, wat moet UMTS dan gaan kosten?
Umts is bij Telfort, T-mobile en Kpn ook 9,95 per maand. Je zit dan wel met een snelheidslimiet, maar dat maakt weinig uit denk ik.

Reg. datum: 22 januari 2004

quote:
Fab1Man schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 23:11:
[...]

Wat voor tips heb je voor mij om de betaling te ontduiken? Ik dacht zelf aan:
- doos en handleidingen via de post naar mezelf sturen vanuit New York, iPhone gewoon in m'n zak, zonder doos etc.
Precies. Dat moet werken. Ik vlieg nogal veel voor mijn werk en ben dan ook al een aantal keren aangehouden bij de douane. Nog nooit hebben ze me gefouilleerd daar. Ze doorzoeken je bagage maar als jij die telefoon in je zak hebt zitten loop je er zo mee verder.

« '-_-' »

Wat zijn de ervaringen met de iPhone i.c.m. Telfort Surf & mail unlimited voor ¤ 10 per maand? GPRS werkt probleemloos?
Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
FFWD schreef op woensdag 19 september 2007 @ 10:54:
Wat zijn de ervaringen met de iPhone i.c.m. Telfort Surf & mail unlimited voor ¤ 10 per maand? GPRS werkt probleemloos?
Heb nu mijn iPhone met Telfort, T-Mobile en Vodafone gebruikt zonder problemen met GPRS.
Telfort GPRS leek gek genoeg wel het snelste van alle :X

ACSP, ACTC & ACSA certified

« '-_-' »

Stiekem geen EDGE symbooltje gespot?
Nederlander in Belgie

Waarom gebruiken jullie allemaal GPRS terwijl er ook WiFi op zit? Natuurlijk handig voor in de trein etc, maar tegenwoordig is er overal wel een 'gratis' verbinding beschikbaar toch? :)

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
FFWD schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:05:
Stiekem geen EDGE symbooltje gespot?
Je ziet alleen een EDGE symbooltje ;) ( een E dus)
Ook bij een GPRS verbinding.

Ballebek wijzigde dit bericht 19-09-2007 11:21 (6%)

ACSP, ACTC & ACSA certified

Reg. datum: 13 februari 2006

Ik zal vast tegen een hoop schenen aanschoppen maar:

kan iemand me uitleggen wat er nu zo speciaal/vernieuwends aan de iPhone is?

Ik snap het namelijk niet...

Alkmaar6 zal bloeien en nooit vergaan!!! HOEI!!!!

quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:22:
Ik zal vast tegen een hoop schenen aanschoppen maar:

kan iemand me uitleggen wat er nu zo speciaal/vernieuwends aan de iPhone is?

Ik snap het namelijk niet...
Touchscreen, internet...
Speel d'r 's mee zou ik zeggen.

Zag zelf de lol er ook niet echt van in, maar na een paar minuten ermee klooien _/-\o_

quote:
matthijst schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:33:
[...]

Touchscreen, internet...
Speel d'r 's mee zou ik zeggen.

Zag zelf de lol er ook niet echt van in, maar na een paar minuten ermee klooien _/-\o_
maar al die dingen betsaan al in hudige toestellen...

I've got the power
Reg. datum: 11 juli 2004

quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:42:
[...]

snap je dat niet :P
Het moet tussen je oren groeien.

Ik zie het nut er ook niet van in,
laat staan voor DAT bedrag.

quote:
Xforce schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:45:
[...]

snap je dat niet :P
Het moet tussen je oren groeien.

Ik zie het nut er ook niet van in,
laat staan voor DAT bedrag.
oke dan zijn wij het wel eens.
Het gaat er dus om dat het van Apple is en dat mensen het daarom willen hebben, en zijn zelfs bereid onevenredig veel geld ervoor te betalen... prima ik snap het nu ;-)

quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:42:
Touchscreen in een iphone werkt stukken beter dan bv. Qtek 9100 (groter scherm, hogere resolutie)... Zelfde geldt voor internetten: Safari is een meesterlijke browser...
quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:47:
oke dan zijn wij het wel eens.
Het gaat er dus om dat het van Apple is en dat mensen het daarom willen hebben, en zijn zelfs bereid onevenredig veel geld ervoor te betalen... prima ik snap het nu ;-)
Hoe bedoel je? Onevenredig veel?
Ik vind het wel meevallen: 350 euro voor een telefoon/iPod combinatie?
Oei, wat duur :?

matthijst wijzigde dit bericht 19-09-2007 11:51 (39%)

quote:
matthijst schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:50:
[...]

Touchscreen in een iphone werkt stukken beter dan bv. Qtek 9100 (groter scherm, hogere resolutie)... Zelfde geldt voor internetten: Safari is een meesterlijke browser...

[...]

Hoe bedoel je? Onevenredig veel?
Ik vind het wel meevallen: 350 euro voor een telefoon/iPod combinatie?
Oei, wat duur :?
HTC touch??
safari kan op iedere symbian telefoon ook!
nou als ik 350 moet betalen icm een smerig duur contract haak ik af. tevens begrijp ik dat de kwaliteit van de mp3 functie (die je dus ook in veel goedkopere toestellen hebt) tegenvalt....

« '-_-' »

quote:
Batsu schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:55:
[...]

HTC touch??
safari kan op iedere symbian telefoon ook!
nou als ik 350 moet betalen icm een smerig duur contract haak ik af. tevens begrijp ik dat de kwaliteit van de mp3 functie (die je dus ook in veel goedkopere toestellen hebt) tegenvalt....
De iPhone heeft (deels al bestaande) features gewoon beter geimplementeerd. Ga jij maar eens 5 minuten spelen met een HTC Touch (die overigens een stuk duurder is) en een iPhone. Voor nog geen 300 euro haal je een iPhone naar NL zonder contract.
Afgelopen weken ben ik in de VS geweest en moest uiteraard even aan de iPhone e.a. zitten.

Ik moet eerlijk zeggen: ik ben nog niet helemaal overtuigd. Het is een enorm gers 'hebbeding' maar ik geloof niet dat ik 'm echt zou willen hebben. Zeker niet als je kijkt naar de mogelijke kosten van aanschaf-, abonnement- en data-kosten. En tel daar dan de gemiste 'features' zoals netwerk, gps, 100% sync met OSX Mail, zelf software installeren, etc. bij op.

Het is ook wel even wennen met zo'n touch-screen; niet alles is even intuitief als het lijkt. Vooral het 'zoomen' met twee vingers kreeg ik niet 123 voor elkaar. Ook het draaien van het display door de motion-sensors kwam niet goed van de grond. Maar dat is wellicht een kwestie van oefenen. Ik heb overigens behoorlijk staan zwaaien met dat ding, evenals mijn buurman uit Cairo. Voor de rest ziet het fraai uit, mooi groot scherm en knoppen, mooie kleuren.

Ik heb toch, geloof ik, meer de voorkeur voor de iPod Touch (uitgeklede iPhone). Voor dat bellen gebruik ik echt m'n Nokia (of wat dan ook) en niet een iPhone.

Het ligt aan de gebruiker OF het is 'by design'.

quote:
FFWD schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:58:
[...]
De iPhone heeft (deels al bestaande) features gewoon beter geimplementeerd. Ga jij maar eens 5 minuten spelen met een HTC Touch (die overigens een stuk duurder is) en een iPhone. Voor nog geen ¤ 300 euro haal je een iPhone naar NL zonder contract.
Beter geimplementeerd... de revieuws (lees maar eens op mobile-review) die ik daarover gelezen hebben zijn hier niet eenduidig in. Ik vind een beltoon kunnen toweijzen toch wel minimaal een vereiste en dat kan de iphone niet.
De iphone zal (gelockt0 vast wel goedkoper zijn als je hem importeert. Maar let maar eens op wat dit grapje kost als je gewoon netjes wacht tot ie hier in de winkels ligt.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: