Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 22 mei 2004

als je straks er 1 impoteerd uit Engeland dan heb je geen invoerrechten mijn gedacht en een NL toetsenbord :9

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
MP3-Junky schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:33:
[...]

Oh? is Zorgeloos Mobiel Internet van vodafone niet unlimited? Waar kan ik dat vinden
Zijn al hele discussies over geweest, is 50MB limiet.
Zie bijvoorbeeld Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

ACSP, ACTC & ACSA certified

Reg. datum: 26 november 2002

quote:
nils7 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:41:
als je straks er 1 impoteerd uit Engeland dan heb je geen invoerrechten mijn gedacht en een NL toetsenbord :9
Idd, das wel weer cool...
Maar ja, 1.1.1 firmware?

matthijst wijzigde dit bericht 18-09-2007 13:59 (20%)

Reg. datum: 29 december 2001

Ja maar hij kost dan ook 3x zoveel.

Reg. datum: 29 december 2001

quote:
matthijst schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:11:
[...]

"taking it out of the package also has the advantage that i can start it up to see whether it works"
Zijn jullie nou zo goed gelovig of ben ik nou slecht gelovig?

Kun je hem vanuit de UK gewoon naar NL laten versturen, of moet het toch op een andere manier?
Nederlander in Belgie

Lijkt mij best een interessante opvolger voor mijn w800i. Is dat nou niet irritant dat touchscreen? Kan je ook nog gewoon typen zegmaar?

Ik moet de topicstart eens lezen. :)

Dennahz wijzigde dit bericht 18-09-2007 14:17 (14%)

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

Reg. datum: 08 januari 2000

quote:
AllStar schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:13:
Kun je hem vanuit de UK gewoon naar NL laten versturen, of moet het toch op een andere manier?
Ja maar niet vanuit de store moet je een Engels mannetje leren kennen. Ook vraag ik me af of ze daar hetzelfde systeem als in de US gaan voeren mbt contracten afsluiten (zoals hier in NL: Telefoon kopen? Gelijk contract in winkel afsluiten).

Ging vroeger ook met Telfort zo; kocht je een telefoon in de winkel (melkpakken anyone?) en moest je contract afsluiten thuis telefonisch; veel telefoons verdwenen (unlocken, naar buitenland) dus zijn ze ervanaf gestapt :)

ACSP, ACTC & ACSA certified

als het in Engeland net zo gaat als in Amerika haal ik er wel 1 tijdens mijn herfstvakantie. Gaat het echter net zoals in Nederland dan bestel ik hem wel uit Amerika.

Reg. datum: 22 mei 2004

quote:
matthijst schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:59:
[...]

Idd, das wel weer cool...
Maar ja, 1.1.1 firmware?
Geen idee....
En makkelijk service... voor 60 euro zit je in London _/-\o_

quote:
Lassekjus schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:12:
Zijn jullie nou zo goed gelovig of ben ik nou slecht gelovig?
Tsja, als een gast al zo gek is om iphones te versturen, is het toch een kleine moeite om hem ff aan en uit te klikken, kijken of ie beeld geeft?

edit: Engeland gaat zoals de VS, staat toch op Engadget?
Alleen FW1.1.1 kan weleens een probleem worden ;)

matthijst wijzigde dit bericht 18-09-2007 14:28 (14%)

Reg. datum: 08 september 2007

Ey people

Ga binnenkort naar NYC, en wil daar graag een Iphone kopen.
Is dat een probleem om het in NL te gebruiken?

Nederlander in Belgie

quote:
davidvt schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:34:
Ey people

Ga binnenkort naar NYC, en wil daar graag een Iphone kopen.
Is dat een probleem om het in NL te gebruiken?
Nofi, maar hier is echt meer dan genoeg over gesproken. Check het vorige topic maar even en zoek even op Google enzo.

Ja het is mogelijk, nee er mag hier niet meer over die dingen gesproken worden.

Op vakantie? Let goed op je spullen ! || Omg, check deze sick fetisch German shizzle eens !

@ matthijst : ik wil ook graag bij die duitser in de VS bestellen, zou je mij een im kunnen sturen met je email/tel? Dan kunnen we even wat ervaringen uitwisselen...

quote:
frankvanhoesel schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 14:38:
@ matthijst : ik wil ook graag bij die duitser in de VS bestellen, zou je mij een im kunnen sturen met je email/tel? Dan kunnen we even wat ervaringen uitwisselen...
Profiel aangepast, hotmail... gmail versie gebruik ik vaker...

quote:
399 * 1,07 (7% tax) + 80 verz. + 20 onkosten = 526 --> 395 euro.
Komt natuurlijk nog wel 19% over die 200$ bij aan invoerrechten toch? Mits hij vingerafdrukken er natuurlijk opzet...

Dit is de reactie die ik kreeg.

Hello all,

I'm getting flooded with requests for Iphones from all over Europe, so I need to simplify the process a little.

1. Price

8 GB Iphone 399$ plus 7.5% tax = 429$

plus 20$ for my expenses.

plus

2. Shipping

US Postal Service 22$ - this will take up to 3 weeks.
UPS 80$ - this will take approximately 3 to 4 days, depending where you live.

3. Customs

"NEW"

If you want your phone sealed, I have to declare the full new value.

"USED"

I will take the NEW phone out of the box, remove the protective film and leave some fingerprints on it.
I will then declare it as used with a value of 200$

This has also the advantage that I can turn the phone on and see whether it works.

"GIFT"

I can NOT do this.

All customs clearance charges are your responsibility, there is nothing I can or will do from my end.

4. Payment

PayPal only

My PayPal ID is brust60@hotmail.com

Payments in US Dollars only, please.

5. Warranty

I can NOT provide any warranty what so ever. I will buy the phone at a local Apple or AT&T store and send it to you. If the phone is defective it is on your risk.

I am a private person, not a dealer. All I want is to help you to get the hottest phone on the market to you.

6. Ordering

Send your PayPal payment and indicate whether you want the "NEW" or "USED"
declaration.

By ordering a phone you accept these terms.

7. Misc

I do not know how long Apple or AT&T is going to sell without wireless contract.
There are roumors that they are about to change their policy. If this happens, I will not be able to provide any more phone.

8. Trust

You don't know me , I don't know you, so there is of course some risk involved.

I have hundrets of transactions on ebay USA, my handle is teutonkustomworks for you to check out.

If you wish to talk to me, please e-mail me and I will provide a telephone number where I can be reached.

Schoftering zo duur.
Dat data plan lijkt echt nergens op.
Ik ben benieuwd hoe ze dat op het vaste ¤U-land willen gaan verkopen.

Ik vind 't een flop. En begrijp dan ook dat mensen er alles aan willen doen om dat ding te kraken. Zo gek is een nieuwe telefoon toch niet van ¤ 400,- ? Zelf een simonly bij zetten en klaar.
Ik ben van mening dat Apple het hacken van de telefoon juist promoot bij het neerzetten van deze prijzen...

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

Reg. datum: 23 maart 2003

quote:
MP3-Junky schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:33:
[...]

Oh? is Zorgeloos Mobiel Internet van vodafone niet unlimited? Waar kan ik dat vinden
www.vodafone.nl en dan de voorwaarden ;)

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
Thirteen schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:26:
Op engadget staan screenshots van de verschillen met de UK versie vs de USA versie
http://www.engadget.com/2...ds-on-with-the-o2-iphone/

Leuk detail is de europese taalondersteuning van de UK versie, wat naar mijn mening het eventueel bestellen vanuit de UK aantrekkelijker maakt!!
Weet iemand of misschien met firmware 1.1.1 de Europese ondersteuning ook voor de US iPhone komt? Ik denk niet echt dat ze die firmwares zo erg gaan laten verschillend dus dat zou heel mooi zijn.

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

Reg. datum: 03 juli 2003

quote:
Fab1Man schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 16:38:
[...]

Weet iemand of misschien met firmware 1.1.1 de Europese ondersteuning ook voor de US iPhone komt? Ik denk niet echt dat ze die firmwares zo erg gaan laten verschillend dus dat zou heel mooi zijn.
Ik hoop ook dat dat zo is. Volgens Engadget bevat de firmware nog wat andere verbeteringen, zoals MMS support. Aangenomen dat ze dat ook in de US willen introduceren, zou het me niet verbazen als de firmwares hetzelfde worden gehouden. De phone is immers ook hetzelfde. Enige issue met FW 1.1.1 is dat die vast nieuwe beveiligingen tegen een unlock bevat, dus ik zou even wachten met uit de UK bestellen.

quote:
omitz schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 15:31:
Ik vind 't een flop. En begrijp dan ook dat mensen er alles aan willen doen om dat ding te kraken. Zo gek is een nieuwe telefoon toch niet van ¤ 400,- ? Zelf een simonly bij zetten en klaar.
Ik ben van mening dat Apple het hacken van de telefoon juist promoot bij het neerzetten van deze prijzen...
En anders wel het promoten van het importeren uit Amerika d:)b.
Die lage dollar is echt ideaal met dit soort dingen.
quote:
Eppo © schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:13:
Zou het in Engeland dan net als in Amerika zijn dat je hem mee mag nemen zonder abonnement? Ik weet namelijk niet wat voor systeem ze daar gebruiken, maar hier in Nederland is het (volgens mij) onmogelijk om een telefoon te kopen en het abonnement later of gewoon niet te activeren
Met de iPhone gaat dat gewoon anders, die moet je via iTunes activeren.
Dit activatieproces is in Amerika hetzelfde als in Engeland, dus je kunt dezelfde trick ook in Engeland toepassen.

Dat het hier in nederland onmogelijk is om een telefoon te kopen en het abbonnement later of gewoon niet te activeren is logisch omdat dat gewoonweg niet wordt gedaan. Je sluit een contract af waarbij je het toestel bij krijgt. De iPhone koop je waarbij je zelf je contract regelt, Apple heeft z'n centjes dan toch al verdiend..

Kaspers wijzigde dit bericht 18-09-2007 18:47 (46%)

de leven is hard

Vista x64 - Mac OS X - Ubuntu

quote:
Finwe schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:07:
[...]

Ik hoop ook dat dat zo is. Volgens Engadget bevat de firmware nog wat andere verbeteringen, zoals MMS support. Aangenomen dat ze dat ook in de US willen introduceren, zou het me niet verbazen als de firmwares hetzelfde worden gehouden. De phone is immers ook hetzelfde. Enige issue met FW 1.1.1 is dat die vast nieuwe beveiligingen tegen een unlock bevat, dus ik zou even wachten met uit de UK bestellen.
Ik heb de mogelijkheid 'm volgende week uit de VS mee te nemen. Wat is jouw advies dan, wachten op de UK versie en hopen dat ik die dan via via naar mij toe kan krijgen. Ik kan 'm in de VS zo meenemen zonder contract, voor de UK heb ik dan zo'n tussenpersoon nodig als fromus2eu.com. De UK versie zal vast gehacked worden, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik 'm gewoon goedkoper kan krijgen en dat deze uiteindelijk dezelfde features krijgt en dat ik dan langer heb gewacht en meer kwijt ben aan geld.

Dell XPS M1530 - T9300 - 4GB RAM - 8600M GT - WSXGA+

quote:
Fab1Man schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:48:
[...]

Ik heb de mogelijkheid 'm volgende week uit de VS mee te nemen. Wat is jouw advies dan, wachten op de UK versie en hopen dat ik die dan via via naar mij toe kan krijgen. Ik kan 'm in de VS zo meenemen zonder contract, voor de UK heb ik dan zo'n tussenpersoon nodig als fromus2eu.com. De UK versie zal vast gehacked worden, maar ik heb een beetje het gevoel dat ik 'm gewoon goedkoper kan krijgen en dat deze uiteindelijk dezelfde features krijgt en dat ik dan langer heb gewacht en meer kwijt ben aan geld.
Kijk het blijft je eigen keuze maar als ik jou was zou ik die uit de VS halen. In de UK komt de iPhone pas in 9 November uit en of hij dan veel beschikbaar is weet je dan ook niet.

Ik ga over 3, 5 week naar de VS en ik kan nu al niet wachten. Ik ga hem gewoon halen, wat er ook gebeurt :) Kijk, je kan wel wachten tot er weer een verbeterde versie komt maar dat zul je altijd houden. En tegen die tijd heb je het voordeel van de Euro/Dollar koers niet meer en zul je hem uit UK moeten importeren tegen de dure pond en ben je toch 400 euro kwijt inclusief verzendkosten.

Zo kijk ik er tegen aan (ik ben ook helemaal gek van dat ding:P). Als ik de mogelijkheid heb om hem ZELF te halen in de VS dan zou ik dat gewoon doen.
Zolang de toestellen nog los worden verkocht en het activeren thuis moet gebeuren zou ik gewoon de iPhone halen :)

Damn gast, ging ik maar volgende week!! :9~

Bekijk hier mijn site over de iPhone! http://www.iPhonePlace.nl/

Reg. datum: 03 juli 2003

quote:
Fab1Man schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:48:
[...]

Ik zou hem gewoon uit de US halen. Ik zou niet zomaar aannemen dat de UK versie net zo makkelijk wordt gehackt. O2 heeft echt wel gezien dat AT&T nu ook inkomsten misloopt door de hack, en zal ongetwijfeld aan Apple eisen hebben gesteld. Kijk zelfs naar de Ipod Touch, die blijkt ook al moeilijker te hacken dan de US iPhone en die is nog niet eens gekoppeld aan een aanbieder.

Voordeel van de US iPhone is dat die nu al volledig toegankelijk is, en dat je volgens mij van daaruit ook makkelijker kan voorkomen dat hij weer gelockt wordt - gewoon de forums lezen wat er met de nieuwe firmware gebeurt. Enige risico is dat de douane je snapt, maar de kans daarop is niet al te groot denk ik. Dus als je in de US bent en je wilt nu een iPhone, zou ik hem echt daar kopen.

Reg. datum: 23 juni 2003

Ik ben wel blij met de Europese iPhone aankondiging vandaag. Ik hoef nu mijn iPod Touch tenminste niet te cancellen :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: