Reg. datum: 25 november 2006
Ok thx, kheb hem alvast ook al besteld! hij staat 280¤ + shipping dus valt best mee hé! Hier betaal je ook veel voor een gsm waar wat inzit, en ik spreek ook de engelse Taal en voor derest is er geen verschil dus why nog twijfelen 
Al met al een redelijk teleurstellende introductie in Europa. Als ze met hetzelfde aanbod in Nederland komen dan weet ik iig zeker dat ik bij m'n Nokia blijf. Bijna 400 euro en dan een abonnement van minimaal 50 euro/maand is me wat te gortig. Vraag me wel af hoe de GSM abo prijzen in de UK zich verhouden tot Nederland? Vraag me ook af hoe ze in hemelsnaam bedacht hebben dat een 1400 pagina's/dag limiet handig is voor een fair use policy
Waarom dat niet gewoon meten in het aantal GB/maand?
Maar goed, volgens de geruchten komt de iPhone eerst naar de UK, dan naar Frankrijk en Duitsland en daarna zijn wij pas ergens aan de beurt. Met een beetje geluk is er dan wel een 3G versie en het is ook te hopen dat er dan ondersteuning is voor 3rd party applicaties. Een telefoon met deze prijs waarop je niet eens een ssh client kan draaien? Ik ben best wel een fan van Apple producten maar er zijn grenzen
Maar goed, volgens de geruchten komt de iPhone eerst naar de UK, dan naar Frankrijk en Duitsland en daarna zijn wij pas ergens aan de beurt. Met een beetje geluk is er dan wel een 3G versie en het is ook te hopen dat er dan ondersteuning is voor 3rd party applicaties. Een telefoon met deze prijs waarop je niet eens een ssh client kan draaien? Ik ben best wel een fan van Apple producten maar er zijn grenzen
Jabber ID: jabber at vanbragt.com
280, waar?quote:GunSmoke00 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:07:
Ok thx, kheb hem alvast ook al besteld! hij staat 280¤ + shipping dus valt best mee hé! Hier betaal je ook veel voor een gsm waar wat inzit, en ik spreek ook de engelse Taal en voor derest is er geen verschil dus why nog twijfelen
Zou het in Engeland dan net als in Amerika zijn dat je hem mee mag nemen zonder abonnement? Ik weet namelijk niet wat voor systeem ze daar gebruiken, maar hier in Nederland is het (volgens mij) onmogelijk om een telefoon te kopen en het abonnement later of gewoon niet te activeren.
Zoals macfreeride in deel 2 ook al vroeg, kan je me even zijn gebruikersnaam/ link geven ?quote:matthijst schreef op maandag 17 september 2007 @ 20:15:
[...]
Op Hackintosh flea market verkoopt een Duitser ze, voor 395 incl. shipping...
Is nog vrij redelijk, als je bedenkt dat hij 325 kost incl. tax...
Reg. datum: 09 november 1999
Dat valt dus mooi tegen, geen 3G en geen subsidie op de telefoon.
In de UK heb je nl bij een abbo van 35 pond voor 18 maanden een gratis Nokia N95.
Voor de iphone moet je daar 270 pond voor betalen.
ik ga het LG KS20 topic maar eens goed volgen (bij vodafone: eenmalig 50 euro, bij een 1 jarig abbo van 35 euro/maand incl umts data abbo)
In de UK heb je nl bij een abbo van 35 pond voor 18 maanden een gratis Nokia N95.
ik ga het LG KS20 topic maar eens goed volgen (bij vodafone: eenmalig 50 euro, bij een 1 jarig abbo van 35 euro/maand incl umts data abbo)
Er zijn er twee, zie:quote:Eppo © schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:13:
Zoals macfreeride in deel 2 ook al vroeg, kan je me even zijn gebruikersnaam/ link geven ?
http://hackint0sh.org/forum/showthread.php?t=6571
Die "camino" heeft een broer die in de VS zit, in Denver. Die verkoopt ze voor kostprijs + 50 euro,
dus ongeveer 370 euro denk ik (nog geen echte prijs gehad, wel beetje heen en weer gePMd, kan via Paypal betalen bij hem).
916sp woont in de VS, zoals je kunt lezen daar, en die vraagt er 395 euro voor...
Dichtgespijkerd waar je niks mee kan behalve surfen zover ik begrepen heb, "normaal" EDGE is 19,95 waar je ook VPN enzo overheen kan rammen.quote:matthijst schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:35:
[...]
Mwah, las op Hackint0sh dat je in de VS voor $6.50 hebt?
ACSP, ACTC & ACSA certified
Dat apple een provider zo ver heeft gekregen om heel hun netwerk aan te passen aan een telefoon is toch helemaal te gek voor woorden?
Moest het nu in de omgekeerde richting, vooruit zijn, zou ik dat zeer knap vinden van de provider.
We zijn dan al een paar maand later dan de US bleek dit enkel te zijn omwille van provider contracten en niet omwille van nieuwe hardware (ow sorry, ook nog een uk stem op de iphone reclames gekleefd).
Al bij al zeer teleurstellende press release, verwacht er steeds minder & minder van. Een us versie kopen en unlocken zal nog lucken, maar telkens het gepruts met firmware updates die het terug zouden locken etc lijkt mij niet zo interessant, ik heb mijn mac net voor het gebruiksgemak, drivers die binnen komen via software update zonder zelf echt aandacht te moeten besteden aan die dingen.
Moest het nu in de omgekeerde richting, vooruit zijn, zou ik dat zeer knap vinden van de provider.
We zijn dan al een paar maand later dan de US bleek dit enkel te zijn omwille van provider contracten en niet omwille van nieuwe hardware (ow sorry, ook nog een uk stem op de iphone reclames gekleefd).
Al bij al zeer teleurstellende press release, verwacht er steeds minder & minder van. Een us versie kopen en unlocken zal nog lucken, maar telkens het gepruts met firmware updates die het terug zouden locken etc lijkt mij niet zo interessant, ik heb mijn mac net voor het gebruiksgemak, drivers die binnen komen via software update zonder zelf echt aandacht te moeten besteden aan die dingen.
FLEX IS NOT PLATFORM INDEPENDENT DO NOT BELIEVE THE ADOBE LIES!!
hij kost op apple.com 399$ als ik dat omreken naar ¤ is dat +- 280¤ of ben ik dan zo verkeerd??
Maar ik zegget dat moet het een US adres zijn en dan moet je nog laten shippen tot hier!
Maar ik zegget dat moet het een US adres zijn en dan moet je nog laten shippen tot hier!
Zucht. Hoe vaak moeten we het nog gaan zeggen: tel er even btw / invoerrechten / douane kosten etc. bij op. Al het echt zo makkelijk was, dan hadden veeeeeeeeeel meer mensen het gedaan.quote:GunSmoke00 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:21:
hij kost op apple.com 399$ als ik dat omreken naar ¤ is dat +- 280¤ of ben ik dan zo verkeerd??
Je vergeet 6-8% tax nog. Die komen er voor Amerikanen ook nog overheen, maar omdat tax per staat verschilt zetten ze dat er pas bijop nadat je je adres hebt ingevuld...quote:GunSmoke00 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:21:
Verder nog wisselkoersopslag, maar dan klopt het wel aardig inderdaad. Denk dat je al met al op 320 euro uitkomt. Heb zelf die Duitser van hackintosh net ff gemailed, vragen wat het nou totaal moet kosten, of je met paypal kunt betalen, of hij 4GB versie ook kan leveren en wanneer hij ze evt. kan verzenden... Zal antwoord hier wel ff posten, aangezien er meer mensen 1 willen bestellen
matthijst wijzigde dit bericht 18-09-2007 12:27 (23%)
Als iemand hem daar KOOPT wat zou dat dan invoerrechten zijn?? HALLO dat zijn dan de vervoerskosten hé!! En verkopen ze in US dan publiek ZONDER BTW?
Ja, dat is afhankelijk van de staat. Dat komt er dus nog bij. Vervolgens moet je dat ding dan nog hier zien te krijgen, en dat gaat ook nog wel wat kosten. Maar eh, dit gaat niet echt over de iPhone zelf, en is al 100 x besproken.quote:GunSmoke00 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:25:
Als iemand hem daar KOOPT wat zou dat dan invoerrechten zijn?? HALLO dat zijn dan de vervoerskosten hé!! En verkopen ze in US dan publiek ZONDER BTW?
Als die duitser MIJ eentje kan leveren voor max 400¤ dan koop ik ook eentje, dan nog liefst unlocked want daar ben ik geen krak in 
Dat is wel de beste optie, hoewel het nu misschien makkelijker gaat worden om er een te krijgen als ie in de UK leverbaar is.quote:GunSmoke00 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:27:
Als die duitser MIJ eentje kan leveren voor max 400¤ dan koop ik ook eentje, dan nog liefst unlocked want daar ben ik geen krak in
Enige waar ik bang voor ben is betalen op voorhand, dus khou momenteel nog ff de piste open om via vrienden of kenissen aan eentje te geraken
Ma ik verlies ier wel handel vol tijd
Op den duur weet ik het zelf niet meer!
Antwoord van "de Duitser die in de VS woont":
Its no problem to ship to holland. Shipping cost is basically the same like shipping it to germany.
depending on how fast you want it, its somewehere between 20 and 80$: 20$ is with us postal service and takes up to 3 weeks, 80$ is ups or fedex and you have it within 3 days.
Paypal is fine. I can make it a gift but it's your risk whether dutch customs will accept it or not.
I would suggest sending it as used with a value of 200$. this means i have to open the package take the protective film off and put some fingerprints on it. taking it out of the package also has the advantage that i can start it up to see whether it works. If you pay today, i will ship tomorrow.
Its no problem to ship to holland. Shipping cost is basically the same like shipping it to germany.
depending on how fast you want it, its somewehere between 20 and 80$: 20$ is with us postal service and takes up to 3 weeks, 80$ is ups or fedex and you have it within 3 days.
Paypal is fine. I can make it a gift but it's your risk whether dutch customs will accept it or not.
I would suggest sending it as used with a value of 200$. this means i have to open the package take the protective film off and put some fingerprints on it. taking it out of the package also has the advantage that i can start it up to see whether it works. If you pay today, i will ship tomorrow.
Reg. datum: 07 april 2005
Reg. datum: 07 april 2005
Dat abbo is alleen niet met unlimited data..quote:MP3-Junky schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:16:
Dat valt dus mooi tegen, geen 3G en geen subsidie op de telefoon.![]()
Cool, dus hoeveel totaal en wat is zijn email?
Btw 20bucks is niet veel, maar 3 weken wel! 80 is dan weer te duur en 3 dagen ubersnel.
Btw 20bucks is niet veel, maar 3 weken wel! 80 is dan weer te duur en 3 dagen ubersnel.
MTFBWY enne MB 4 Sale! Come and get it while its Hot!
399 * 1,07 (7% tax) + 80 verz. + 20 onkosten = 526 --> 395 euro.quote:iron_mike010 schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:59:
Cool, dus hoeveel totaal en wat is zijn email?
We zijn hier geen V&A
FromUs2EU rekent $55 voor verzenden, maar komt uiteindelijk wel op 427 Euro uit.
Voordeel van die Duitser lijkt me ook dat hij hem opent en paar vingerafdrukken erop zet... En dus evt. terug kan gaan aar Apple, mocht ie het niet doen...
dawuss wijzigde dit bericht 18-09-2007 14:43 (45%)
denk niet dat hij hem gaat testen voor je, maar dat hij alleen maar vinger afdrukken op zet..
"taking it out of the package also has the advantage that i can start it up to see whether it works"quote:Eppo © schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:10:
denk niet dat hij hem gaat testen voor je, maar dat hij alleen maar vinger afdrukken op zet..
Reg. datum: 04 maart 2004
Reg. datum: 04 maart 2004
Op engadget staan screenshots van de verschillen met de UK versie vs de USA versie
http://www.engadget.com/2...ds-on-with-the-o2-iphone/
Leuk detail is de europese taalondersteuning van de UK versie, wat naar mijn mening het eventueel bestellen vanuit de UK aantrekkelijker maakt!!
http://www.engadget.com/2...ds-on-with-the-o2-iphone/
Leuk detail is de europese taalondersteuning van de UK versie, wat naar mijn mening het eventueel bestellen vanuit de UK aantrekkelijker maakt!!
Greetz Thirteen
Oh? is Zorgeloos Mobiel Internet van vodafone niet unlimited? Waar kan ik dat vindenquote:Eswip schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:58:
[...]
Dat abbo is alleen niet met unlimited data..
Toch wel een gewaagde move van Apple om in zee te gaan met een provider die maar 30% Edge coverage heeft in dat land. Dat houdt wel in dat voorlopig een hoop iphone klanten niet mobiel kunnen internetten, toch wel een van de interessante features van die iphone. Blijkbaar zijn ze niet bang om er erg veel klanten door te verliezen, anders hadden ze een provider gekozen met een betere dekking.
www.DigitalRacing.nl
Dit topic is gesloten. ![]()