quote:
JanDM schreef op donderdag 20 september 2007 @ 08:34:
[...]
Emesene maakt wel automatisch HTML/tekst logs aan, dat kun je in de instellingen aanzetten. Mocht dat niet werken open dan een bug-topic in emesene.org/forum dan kijken we er naar...
De ontwikkeling van emesene gaat enorm hard, file transfers zijn in de achterliggende library al geimplementeerd, alleen het GUI gedeelte mist nog

Emesene vind ik persoonlijk toch wel één van de betere en gebruikersvriendelijke msn client voor unbuntu. Ikzelf gebruik deze ook.
Sinds eergisteren Ubuntu geÍnstalleerd op een amd 64 3000+ / 512 mb ram / geforce 2 400 mx / 80 Gig HD en het bevalt me best.
Ik kon al een tijdje geen goede drivers voor mijn HP PSC 1350 printer vinden, was altijd al een gekloot om deze in windows te installeren en de cd ben ik al tijden kwijt.
Gisteren onder linux geprobeerd en het was nog geen 5 minuten werk en de printer was geïnstalleerd en ik kan weer printen
Ik heb nog wel Windows XP op mijn werkstation, dit is gewoon meer om er bekend mee te raken en er lekker mee te experimenteren