|
Hoedje wijzigde dit bericht 27-09-2007 18:16 (103%)
I'll lay me down tonight, much further down... watch stars go out tonight, on sinking ground.
Forum » Spielerij » Hardware & Spielerij Algemeen » Het Nintendo Wii en Gamecube Ervaringen Topic Deel 90
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Nieuw Topic
|
Hoedje wijzigde dit bericht 27-09-2007 18:16 (103%)
I'll lay me down tonight, much further down... watch stars go out tonight, on sinking ground.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
dopje1982 wijzigde dit bericht 11-09-2007 21:30 (51%)
deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
If you didn't win today, you can always win tomorrow
wii code: 5928-4580-2770-4050
Wasure wa shinai Kimi no koto wa; Kogoete yoru o Tada hitori iki
Je woont in de US of Japan?quote:Nylira schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:59:
Oh wow. Vandaag even Super Paper Mario gehaald en net alweer 4 uur nonstop zitten spelen. Niet eens tijd gehad voor mijn avondeten. (Vriendin was niet geamuseerd, hoopte dat ik de controls zou neerleggen zodat ze kon spelen) Hij is echt S U P E R.
Dat moest ik even kwijt.
Nope ik woon gewoon in Nederland. Enschede wel te verstaan. Ik had em op pre-order en werd vandaag gebeld dat ik em op kon halen. Dat heb ik dus gelijk na werk even gedaan.quote:--MeAngry-- schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 22:12:
[...]
Je woont in de US of Japan?
Overigens kreeg ik zojuist het MediaMarkt blaadje en daarin stond Paper Mario al gewoon te koop zonder datum, dus ik ga toch morgen even kijken.
Wasure wa shinai Kimi no koto wa; Kogoete yoru o Tada hitori iki
Death of Mother Earth Never a rebirth Evolution's end Never will it mend (blackened)
Tja 't leven van een gamer bestaat uit keuzesquote:b3n666 schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:29:
Ik weet nogsteeds niet of ik paper (waar wil ik steeds pauper typen?) mario ga kopen. Het lijkt me wel leuk maar er komen nog een aantal games uit die ik zeker wel wil hebben.
[lijstje]
dizzytal wijzigde dit bericht 12-09-2007 00:20 (10%)
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Huh, dat heb ik dan ff gemist. Ik dacht dat je huidige punten tot eind dit jaar geldig zijn? En daar is nou een jaar bijgekomen?quote:-Sander schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 20:05:
[...]
Gelukkig maar dat Nintendo de geldigheid van je punten heeft verlengd naar 2 jaar.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Alle punten die je voor 1 juni 2007 geregistreerd hebt, zijn tot 1 juni 2008 geldig. Alle punten die je daarna hebt gekregen zijn 24 maanden geldig.quote:Vanitas schreef op woensdag 12 september 2007 @ 00:38:
[...]
Huh, dat heb ik dan ff gemist. Ik dacht dat je huidige punten tot eind dit jaar geldig zijn? En daar is nou een jaar bijgekomen?
Of bedoel je dat als je nu punten invoert dat het 2 jaar geldig is?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Dat is wel raar, de release datum overal is toch 14 sept. Anyway, van het weekend maar even langs de winkelsquote:Nylira schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 23:13:
[...]
Nope ik woon gewoon in Nederland. Enschede wel te verstaan. Ik had em op pre-order en werd vandaag gebeld dat ik em op kon halen. Dat heb ik dus gelijk na werk even gedaan.
E-Developing
Wat is RRR?quote:dizzytal schreef op dinsdag 11 september 2007 @ 21:30:
Om nog maar even terug te komen op RRR voor 30 euro. Ik kijk net opo de site van Bart S. (voor SPM) en toen schoot me weer in de gedachten dat RRR voor 30 euro leverbaar zou zijn. Nu staat hij on-line nog steeds op 59,95, maar wel met de tekst:
Dagaanbieding! Alléén vrijdag 14 en zaterdag 15 september!
Dus toch maar even kijken vrijdag, zowel on-line als in de winkel, wie weet.
Rayman Raving Rabbitsquote:
[ Canon EOS 30D + BG-E2 | EF-S 17-55 f/2.8 IS USM | EF 70-200 f/4L IS USM | 430 EX ]
[ newskin interactive ] [ Xbox Live: equationunequal ]
Ehhhh, nintendo.nl?quote:geldermalsen schreef op woensdag 12 september 2007 @ 08:41:
Raare vraag maar wat was de site ook alweer waar je die punten kon bijhouden?
Twitter - YouTube - Xbox Gamertag - Soepoog.nl - iPod Classic 80 Gb - Nokia E71 - Xbox 360 Pro
Leegte
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> Best cooler in town
> [SjoQ] = SjoQing
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.
© 1998 - 2010 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden
Uitgever van: